Oletteko jo

Yhdessä vai ette?
14189
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Ei tuossa vieressä ketään näy

Äänestä

Juu

1Äänestä
  • Mulla on perseessä tatuointi

1Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Mulla on perseessä tatuointi

En huoli tommosta, hyi!

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Mulla on perseessä tatuointi

Haluan nähdä sen. Jos siinä lukee jonkun muun nimi, niin kikkelis kokkelis.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Haluan nähdä sen. Jos siinä lukee jonkun muun nimi, niin kikkelis kokkelis.

Ruikkii spemut pakaroille

Äänestä

mikähän joku uuxi mzbnddggo.ku zuxkin on...

m<zbnddbbo kuibn joku xzfjzku zxn h<hmnokin

Äänestä

Ei kuulu sulle

Äänestä

Ei vielä, mutta toivottavasti pian ollaan.

2Äänestä
  • Onnea teille

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Onnea teille

Kiitos!

Äänestä

Olen epävarma Sinun suhteen ? Jospa se oletkin sinä joka on minulle tärkein . Miten selvittäisin sen ?

Äänestä
  • Minulla on samoja ajatuksia, emme taida päästä toisistamme yli vaikka aikaa kuluisi kuinka paljon. Lisäksi tarvitsisin kipeästi sinun apuasi, eikä kyse ole seksistä, vaikka se niin kivaa onkin 🤗

1Äänestä

Mikset kysy siltä?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Yhdessä vai ette?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu