XL-kokoinen nainen ruma?

XL-neitonen

Olen XL-kokoinen enkä tunnu kelpaavan miehille vaikka omasta mielestä olen mukava, puhelias,ystävällinen yms.
Eikö kukaan miehistä varsinkaan nuorista miehistä tykkää vähän muodokkaammista naisista? Täytyykö aina olla missin mitoissa?
Olisi kiva löytää sellainen mies joka tykkää runsaammista naisista...

44

2736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomm

      Kun tuollaisia menet kirjoittelemaan! Ei lopu pitämiset mihinkään XL:ään, kyllä se on ihminen itse ja nätit silmät ja kiva huumorintaju, oliskos pitkät hiukset, naisellisuus ym ym, mistä vaikka tällainen Tampereen katujen tallaaja tykkää ja milloin pää kääntyy helmojen ja stringien perään.. Ja siihen mahtuu XXL:ää ja XS:ssää!
      Että soon moro!
      sano Tomppa
      PS. Mun erotiikkakokoelmastani puuttuu muuten vielä XL-kokoiset pikkarit! Ks. seksi/apuvälineet!

    • mie

      Miten ja miksi just se XL-koko ois ruma?
      XL-kokoisessa ihmisessä on vain muotoja enemmän, ei ne voi ihmistä rumaksi tehdä.

      Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia enemmän aiheesta niin mailaa [email protected]

    • Sakaria

      Sentähden miehet ei tykkää isoista naisista, kun ne luulee
      että niillä se yksikin paikka on liian iso.

    • Naikkonen

      Ihmisen rumuus ei ole verrattavissa hänen kokoonsa, vaan karismaansa ja karismaahan tulee, kun hyväksyy itsensä ja on muutenkin mukava ihminen. Kun itse pitää itseään vetävänä, niin miten kukaan muukaan voisi vastustaa.. ei ole sama asia kuitenkaan kuin omahyväisyys!

      Miun ystävistäni seurustelevat lähes kaikki ja heissä on vaikka minkä kokoisia.. xs:stä aina xl:ään ja kukaan ei ole jäänyt yksi ainakaan sen takiä, että olisi toista muodokkaampi ja runsaampi.

      Ja semmoisia miehiä on olemassa tiedän kyllä.. :) Joten iloista kesää.. ja nautiskelua elämästä sullekin! ;)

    • Rowen

      Tässä olisi tänä vuonna 20 täyttävä mies, joka pitää XL-naisista. Asun Varsinais-Suomessa. Minkä ikäinen ja mistä päin olet?

      • XL-neitonen

        Miten sattuikin että itsekin asun Varsinais-Suomessa... Olen 17v.. Jos kiinnostaa niin mailaa mulle: [email protected], ja jutellaan lisää..


    • janne

      Hei.
      Ei millään pahalla mutta isot naiset voivat olla ihan nättejä, jopa kauniitakin. mutta omasta kokemuksestani sanoisin että seksi heidän kanssaan ei ole koskaan ollut hauskaa, ja monta kertaa on silti pitänyt kokeilla.
      Eli mielestäni lihavat naiset haisevat ja heidän jalkovälinsäkin on aika luotaan työntävän tuoksuinen.
      Ei millään pahalla, vain minun mielipiteeni..

      • Tosimies

        Tuosta hajusta.. totta tosiaan olen itsekkin kokeillu myös (XL) suomeksi läskiä muijaa ja tosiaan jalkoväli haisee ilmeisesti niin tuhnu ku ei saa ilmaa ku läskit tiellä,,, samalla seksi ei oo kivaa kun ei pysty ottaan kunnolla asentoja kun muija ei taivu ei ees pysty kunnolla levittään ja hengästyy heti---- eli ei läskeill ämmil mitään käyttöö oo paitsi niille jotka heistä pitävät.. sääli vaan että niin suuri osa kaikista on ylipainoisia ja sinkuista varmaan vielä isompi osa
        t tosimies


      • 165cm 120kg
        Tosimies kirjoitti:

        Tuosta hajusta.. totta tosiaan olen itsekkin kokeillu myös (XL) suomeksi läskiä muijaa ja tosiaan jalkoväli haisee ilmeisesti niin tuhnu ku ei saa ilmaa ku läskit tiellä,,, samalla seksi ei oo kivaa kun ei pysty ottaan kunnolla asentoja kun muija ei taivu ei ees pysty kunnolla levittään ja hengästyy heti---- eli ei läskeill ämmil mitään käyttöö oo paitsi niille jotka heistä pitävät.. sääli vaan että niin suuri osa kaikista on ylipainoisia ja sinkuista varmaan vielä isompi osa
        t tosimies

        Olen XXXXL-kokoinen nainen enkä haise kun pesen itseni hyvin pesuaineilla, käytän hyvää dödöä ja talkkia. Aina puhtaat vaatteet ja raikkaana kuljen ihmisten ilmoilla. Ei tulis mieleenkään harrastaa seksiä peseytymättä. Kaikki miehet joiden kanssa oon seurustellut, ovat olleet normaalista lievään ylipainoon kokoisia ja kivan näköisiä.


    • Make

      Rohkeutta vaan.Iso xl kokoinen nainen on usein todella kaunis.Isoa kokoa ei todellakaan tarvi hävetä.Pitää vaan löytyä vaan tervettä itsetuntoa.Kun olet sinut itsesi kanssa niin varmasti muutkin sen huomaa ja miehiäkin alkaa löytyä.Jos häpeää itseään niin eihän sitä kukaan halua edes tutustua.

      • XL-neitonen

        kiitos mielipiteestäsi. Tuon avulla jaksaa jatkaa elämäänsä...


    • Minä

      ...pyöreistä naisista pitäviä miehiä. Nimittäin hirvittää katsella näitä nykyisiä luurankoja. Pyöreä, pehmeä Nainen - nam!

      • XL-neitonen

        Minkä ikäinen olet? Haluaisin tietää susta enemmän...


      • Minä
        XL-neitonen kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Haluaisin tietää susta enemmän...

        ...ikää on 36, ja asustan toisella puolella Suomea. Mutta jos haluat, voin toki kirjoittaa sulle sähköpostia...


    • M27

      Kyllä mulle seura kelpaisi..vaan ei oel lähtijöitä.Itsekin olen xl-kokoa....varmaan vielä.
      Siksi sen oel juuri naisilel kelvannut,kokoni puolesta.Olen mukava,huumomrinnen,luotettava ja helläkin:) Miksi mä sitten en kelpaa?????????

      • XL-neitonen

        Itse tykkään juuri vähän isokokoisimmista miehistä. Millään muulla ei ole väliä, kunhan on vaan pitempi kuin minä itse ja tietysti vahvat ja voimakkaat kädet. Tykkään siitä että mies on melko voimakas. Täytyy sanoa että itse en voi sietää niitä "kukkakeppejä" joita tuolla liikkuu... Se on ihan eri asia että onko niiden luiden päällä lihaksia vai ei mitään..
        Joten mulle sä kyllä kelpaisit varmaan aivan täydellisesti. Valitettavasti tuo ikäero olisi melko suuri..


    • pinnallinen

      Eikö sinulle ole tullut mieleen, että on jopa epäterveellistä olla ylipainoinen? Ja sitten jos siitä on vielä ongelmia parinhaussa, niin eikö se jo sano, että yritäpä laihduttaa. Usein ylipainoset vetoaa "mä en laihdu vaikken syö mitään"-juttuihin, mutta ne kannattaa unohtaa. Niin ja ylipaino (reilu ylipaino ei normaali pyöreys) kertoo, että ihmisellä ei ole oikein itsekuria, kun ei pysty hallitsemaan omia syömisiään ja sitäkautta painoaan.

      Mä haluan (olen jo saanutkin) terveennäköisen, normaalipainoisen (painoindexi jossian 20 kieppeillä) mutta silti muodokkaan naisen. Itse olen pitkä ja todella urheilullinen...

    • Lutkisrumiluis

      Hei, mä vuonna nakki.

    • . . .

      Aika paljon sanottu ettei "kukaan" miehistä tykkäisi muodokkaamista naisista. Totta kuitenkin on, että mitä nuorempi, sitä kielteisempää suhtautuminen ylipainoon yleensä on.

      Siihen on ennen kaikkea kaksi syytä: nuoruuden ehdottomuus ja kavereiden painostus.

    • Reipas Poikamies

      Minusta muodokas nainen on seksikäs, ja kunhan luonnekin natsaa niin varmasti olisi minun mieleen.

      Tikkuja saa metsästä, ja luinen missi-sehän on kuin klapi säkin päällä makaisi ;)

    • t5t5t5t5t5t

      No ei todellakaan XL- naista, Ennemmin XS. Itse pidän pienistä ja siroista naisista, mutta makunsa kullakin.

      • hkgsjhksajaöl

        Rumalla miehellä ei tee mitään.


    • realismus

      XL-koko ei tee kenestäkään automaattisesti rumaa, suurissa naisissa löytyy yhtä lailla kauniita ja vähemmän kauniita kuin pienissä. Mutta yksi vanha totuus "rikoo on riskillä ruma" pitää paikkansa, tursuaminen ei ole mukavan näköistä.

      • niin se on

        olla XL-kokoinen.

        Joka tapauksessa tästä ketjusta on kiva huomata, että miehet ovat 10v aikana alkaneet ajatella omin aivoin. 10v sitten läskiä sinkkunaista mielisteltiin jopa anonyymisti pillun toivossa. Nyt vapautunut suomalainen mies voi vain todeta: rumalla naisella ei tee mitään.


    • jarno trolli

      Naama voi olla vielä ihan nätti, jos lihavuus ei ole liikaa häivyttänyt kasvojen luuston tuomia muotoja, mutta kyllä XL-vartalo on vain yksinkertaisesti vastenmielinen, turha tässä on teeskennellä. Mutta kilothan saa pois, se on itsestä kiinni. Eikä lihavuus muuten ole muodokkuutta, vaan kaikkein parhaat muodot on sopusuhtaisella normaalipainoisella naisella, jolla on tiimilasivartalo.

    • Xl-koko kyllä kelpaa, itseasiassa muodokas on juuri sellainen mistä pidän. Hoikasta en tykkää ts. ei kiihota ollenkaan.

      • tasajako

        taisit olle itsekin "nallekarhu".

        Hoikille miehille hoikkia naisia, lihaville miehilel lihavia naisia.


      • tasajako kirjoitti:

        taisit olle itsekin "nallekarhu".

        Hoikille miehille hoikkia naisia, lihaville miehilel lihavia naisia.

        Niin no mitä nyt tälleen edesmenneen tony halmeen kokoinen, ei aivan mutta melkein.


    • 25

      Luin tuosta yhdestä viestistä, että olet vasta 17-vuotias. Nuoret pojat voivat olla sellaisia, etteivät uskalla seurustella XL-tytön kanssa. Ei uskalleta olla erilaisia, vaikka nainen mukava olisi. Monille nuorille pojille esimerkiksi kaverin mielipide tyttöystävästä on tärkeä.

      Jos jaksat odottaa vielä vuoden tai pari, saatat yllättyä, kuinka paljon sinusta kiinnostutaan. Kun olet täysi-ikäinen, vanhemmatkin miehet uskaltavat lähestyä esimerkiksi baareissa. Olin itsekin nuorena pyöreä, eivätkä koulun pojat olleet kiinnostuneita. Kun aloin 18-vuotiaana käydä baareissa, olin aivan hämmästynyt siitä kiinnostuksen määrästä, jonka sain osakseni.

      • XL = turhake

        tosiaan hämmästyttävää että känniset miehet iskevät pillunpuutteeseen itseään alemitasoisiaan naisia :D

        Kun ap on nyt 26v niin veikkaan että hän on jo 3-30 miehen käyttämä ja todennäköisesti sinkku jos vieläkin läski.


      • 10

        Jos lihava tyttö tyytyy yli 10 vuotta itseään vanhempiin äijiin, niin kyllä jonkinlaista miesseuraa löytyy. Ylipainoisen ihmisen suurin uhka ei kuitenkaan ole ulkonäöstä johtuva yksinäisyys, vaan lihavuuden aiheuttamat ongelmat esim. työelämässä, terveyshaitat ja sairaudet. Laihduttaminen ei muuta ketään prinsessaksi tai prinssiksi, mutta hyödyttää kyllä monin tavoin.


      • Vanha kettu'

        "Luin tuosta yhdestä viestistä, että olet vasta 17-vuotias. "

        Nythän hän on jotain 25-vuotias.....


    • miehenkuvotus

      Onhan meitä, jotka tykkää tukevammista. Mutta ei naiset tykkää meistä.

    • XL ei ruma!

      ettei isompi tyttö saisi ikäistään seuraa. Ei XL-kokoisenkaan tartte ikäloppuihin miehiin tyytyä.Aina saa omanikäistä tai nuorempaa jos vain haluaa.
      Eli nainen saa kyllä miestä, koosta riippumatta.EIhän XL ole edes iso!

      • jättikeijukainen

        xl on vielä pieni. mun vyötärönympärys on 130cm


    • sir_eino

      XL ei välttämättä ole ruma. Voi olla kaunis. Mutta montako X:ää on todellisuudessa L:n edessä? Toi XL on termi mitä kaikki XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL naiset käyttävät koostaan ja jossain vaiheessa tulee jopa mulla raja vastaan vaikken ole kovin kiinnostunut painosta. Jos pitää valita hyvin laihan ja vähän pyöreän väliltä niin jälkimmäinen voittaa. Ei aina mutta yleensä. Naisella saa olla perse ja tissit. Tai mitään saa, pitää.

      • ...

        esim. 160cm ja n.80kg on xl


      • 12
        ... kirjoitti:

        esim. 160cm ja n.80kg on xl

        luettelemasi mitat on L-koolle, taitaa 160/100 ollaXL.


      • ...
        12 kirjoitti:

        luettelemasi mitat on L-koolle, taitaa 160/100 ollaXL.

        no sen kokoset vaatteet menee kaverinpäälle, pienemmät kiristää.


      • oon huomannu
        ... kirjoitti:

        no sen kokoset vaatteet menee kaverinpäälle, pienemmät kiristää.

        Vaatteissa on joskus väärät kokolaput.


      • sir_eino
        ... kirjoitti:

        esim. 160cm ja n.80kg on xl

        En osaa arvioida miltä näyttää. Sori. Tiedän vain vakityttöystävieni painot.


      • dsläjsdgkl
        ... kirjoitti:

        esim. 160cm ja n.80kg on xl

        Merkittävä lihavuus!! Ei ole enää mikään pyöreä tyttö, vaan kunnon tankki. Sori mutta näin se vaan on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      399
      12882
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2534
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2130
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1947
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      59
      1440
    Aihe