Onko tollasen -88 Corollan kaasarissa säätöä, jolla polttoaine seosta voi säätää.
Corolla 1.3 12V
3
609
Vastaukset
- AE111
Kyllä siitä sellainen seosruuvi löytyy. Kai sinulla sitten on joku seosmittari säätöä varten? Siihen ei mikään standardiruuvari tai koloavain sellaisenaan käy, pitäisi olla Toyotan oma työkalu juuri tuota varten. Itse vääntelin jollain tarpeeksi leveällä ruuvarilla kuitenkin. Se on siellä kaasarin rintapellin puolella sellainen "koloruuvi". Jos siis kyseessä on sellainen muuttuvakurkkuinen kaasari. Voi olla, että 88:ssa on eri kaasari. Omani oli 86, eli edellistä mallipolvea.
kaasari on kummassakin. säätö onnistuu kyllä lyhyellä pienellä ruuvarilla(ei ristipää). nyrkkisääntö: kiinni ja sit pari kierrosta auki. jos ei ole jumissa, sekin mahdollista.
- olla
karvapää kirjoitti:
kaasari on kummassakin. säätö onnistuu kyllä lyhyellä pienellä ruuvarilla(ei ristipää). nyrkkisääntö: kiinni ja sit pari kierrosta auki. jos ei ole jumissa, sekin mahdollista.
mopoajat mielessä! pappatunturi säätösuutin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55950- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v242912Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749