viikon kestäneeltä sairaslomalta,ja ajaa ensvuoden kesälomiin saakka,paitsi jos en aja kolaria tai saa ulkomailla ruokamyrkytystä tai jos en saa tämän vuoden loppupuolella sydänkohtausta suuren vieraskäviöiden takia tai.tai.tai. jos ketään sosiaalipummi hakkaa minua,tämä asia oli niille jotka haukkivat tossa huuhaaväkeä työttömäksi sosiaalipummeiksi että terveisiä heillekkin
huomenna rahtari menee töihin
53
1188
Vastaukset
- raikas
Toivottavasti mitään noista kauhukuvista ei tapahdu, että saat ajella rauhassa seuraavaan lomaan asti. :) Tuntuu vähän, ettet malttais olla paikoillaankaan...
- rahtari1
malttas olla ja moro vaan sullekkin raikas,ei olla liiemmin tavattu,mä en malta olla millään pois töistä mikä nautinto varsinkin sateella
- raikas
rahtari1 kirjoitti:
malttas olla ja moro vaan sullekkin raikas,ei olla liiemmin tavattu,mä en malta olla millään pois töistä mikä nautinto varsinkin sateella
mulla vähän sama juttu, että pitäis olla jotain tekemistä koko ajan, ja onhan tuota ollutkin. Autollakin kyllä tykkään ajaa, pitkiäkin matkoja. Tosin mun auto on aika paljon pienempi kun rahtareilla.
Ite en kyllä tykkää hirveesti ajaa sateella, miksi se sateella olis kivaa? - rahtari1
raikas kirjoitti:
mulla vähän sama juttu, että pitäis olla jotain tekemistä koko ajan, ja onhan tuota ollutkin. Autollakin kyllä tykkään ajaa, pitkiäkin matkoja. Tosin mun auto on aika paljon pienempi kun rahtareilla.
Ite en kyllä tykkää hirveesti ajaa sateella, miksi se sateella olis kivaa?vähän huumoria katos ku mun rekas on pitkä perävaunu niin joskus tarttee avaa pressu koko perävunun matkalta mikä ei tosin oo sateella kovinkaan kivaa et semmonen tapaus
- raikas
rahtari1 kirjoitti:
vähän huumoria katos ku mun rekas on pitkä perävaunu niin joskus tarttee avaa pressu koko perävunun matkalta mikä ei tosin oo sateella kovinkaan kivaa et semmonen tapaus
semmonen tapaus. :D
Ne on rekkamiehet teiden ritareita. Ainakin minä olen pannut merkille, että antavat herkästi merkkiä, millon voi ohittaa ja valoja vilauttavat jos on poroja tai hirviä tiellä. Mukavaa tuolla tienpäällä sellanen huomaavaisuus. :) - rahtari1
raikas kirjoitti:
semmonen tapaus. :D
Ne on rekkamiehet teiden ritareita. Ainakin minä olen pannut merkille, että antavat herkästi merkkiä, millon voi ohittaa ja valoja vilauttavat jos on poroja tai hirviä tiellä. Mukavaa tuolla tienpäällä sellanen huomaavaisuus. :)pakko päästää noi kiireet henkilöautokuljettajat sielt jaloist pois pyörimäst ku tommonen rekka ei kiihdy mihinkään kuorma päällä,jollen sitä tekis et annan vilkulla merkin et nyt voi ohittaa tai siirry vähän reunempaan niin siel ois kilometrin pituset jonot,ja mä vilautan myös valoja jos on tutka
- vilauttele
rahtari1 kirjoitti:
pakko päästää noi kiireet henkilöautokuljettajat sielt jaloist pois pyörimäst ku tommonen rekka ei kiihdy mihinkään kuorma päällä,jollen sitä tekis et annan vilkulla merkin et nyt voi ohittaa tai siirry vähän reunempaan niin siel ois kilometrin pituset jonot,ja mä vilautan myös valoja jos on tutka
miksi suojelet kaahareita jotka aiheuttavat vaaratilanteita
- raikas
rahtari1 kirjoitti:
pakko päästää noi kiireet henkilöautokuljettajat sielt jaloist pois pyörimäst ku tommonen rekka ei kiihdy mihinkään kuorma päällä,jollen sitä tekis et annan vilkulla merkin et nyt voi ohittaa tai siirry vähän reunempaan niin siel ois kilometrin pituset jonot,ja mä vilautan myös valoja jos on tutka
se on nykyään kaikilla niin kiire tuolla tienpäällä. On itelläkin joskus, myönnettäköön, mutta rekat ei niin häiritse vaikka välillä joutuu perässä ajamaan. Ne ei ainakaan turhaan ajele.
Mulla ei kyllä tollaset työajat onnistuis, neljältä jo tielle, huh. - rahtari1
vilauttele kirjoitti:
miksi suojelet kaahareita jotka aiheuttavat vaaratilanteita
myöntää et siin olet oikeessa ja sen mä oon jo jättäny melkeen kokonaan pois,en itse myös suosi kaahareita
- rahtari1
raikas kirjoitti:
se on nykyään kaikilla niin kiire tuolla tienpäällä. On itelläkin joskus, myönnettäköön, mutta rekat ei niin häiritse vaikka välillä joutuu perässä ajamaan. Ne ei ainakaan turhaan ajele.
Mulla ei kyllä tollaset työajat onnistuis, neljältä jo tielle, huh.mun tarttee kysyy sult aikas typerä kysymys mut juttelenko nyt aikuisen naaraan kanssa vaiuroksen ,ku on tullu toi puhelinluettelo ja almanakka luettuu niin huonosti
- raikas
rahtari1 kirjoitti:
mun tarttee kysyy sult aikas typerä kysymys mut juttelenko nyt aikuisen naaraan kanssa vaiuroksen ,ku on tullu toi puhelinluettelo ja almanakka luettuu niin huonosti
aikuinen nainen, kiitos kysymästä. :)
- rahtari1
raikas kirjoitti:
aikuinen nainen, kiitos kysymästä. :)
jos mun jutut joskus alkaa olla kaksmielisii niin älä välitä,TÄÄ OLI VAAN TÄMMÖNEN VAROTUS
- raikas
rahtari1 kirjoitti:
jos mun jutut joskus alkaa olla kaksmielisii niin älä välitä,TÄÄ OLI VAAN TÄMMÖNEN VAROTUS
mä luen vaan ne kiltit jutut ;) Oikeesti mä olen jo iso tyttö ja siistiähän täällä huuhaalla on muutenki ollut.
- rahtari1
raikas kirjoitti:
mä luen vaan ne kiltit jutut ;) Oikeesti mä olen jo iso tyttö ja siistiähän täällä huuhaalla on muutenki ollut.
pitää kieleni kurissa ja ajatukseni myös mut välil lipsuu väkisin
se laulu menikään..."Mä joka päivä töitä teen...
Joka ainoa aamu seitsemäksi meen..."..Ja niin päin pois....:)))- tuo rahtari
aloittaa työpäivänsä paljon, paljon aikaisemmin kuin mitä tuossa laulussa...........
tuo rahtari kirjoitti:
aloittaa työpäivänsä paljon, paljon aikaisemmin kuin mitä tuossa laulussa...........
nyt vaan mieleen se laulu...:))
- rahtari1
tuo rahtari kirjoitti:
huomenna 04.00
- AROSUSI-09
Mäkin taas huomenna yritän sinne työmaalle...tuli tossa vähän mutkia matkaan...köh...ja näistä haukkujista:Haukkuhan ei haavaa tee ja karavaani kulkee j.n.e:)/Ja Brune:MOEE:)
- rahtari1
koskas tuut kontulaan taas lidlissä käymään
- AROSUSI-09
rahtari1 kirjoitti:
koskas tuut kontulaan taas lidlissä käymään
Tulee käytyä...
- rahtari1
AROSUSI-09 kirjoitti:
Tulee käytyä...
törmätään niin mulla on sellaset siniset rahtihousut ja sininen rahtarin takki ja lippis väärin päin päässä tarkotan et lippa taakse päin,mäkin oon kontulasta melkein
- AROSUSI-09
rahtari1 kirjoitti:
törmätään niin mulla on sellaset siniset rahtihousut ja sininen rahtarin takki ja lippis väärin päin päässä tarkotan et lippa taakse päin,mäkin oon kontulasta melkein
Ja mustat kledjut.Käyn välillä PUB 94-ssä stobella ja bilistä pelaamassa:)
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
terve=:)))
Toipuu hän:D...mitä sinä?:)
- rahtari1
AROSUSI-09 kirjoitti:
Ja mustat kledjut.Käyn välillä PUB 94-ssä stobella ja bilistä pelaamassa:)
pannaan muistiin,sit ku törmätään niin tietysti bisselle heti eikä viidestoitapäivä
AROSUSI-09 kirjoitti:
Toipuu hän:D...mitä sinä?:)
oikeestaan ihmeempiä....:))) Normaalia arkea vaan....:)))Niin ja vkl odotellessa........
- AROSUSI-09
rahtari1 kirjoitti:
pannaan muistiin,sit ku törmätään niin tietysti bisselle heti eikä viidestoitapäivä
Aika harvoin mulle EI maistus:D Kohta loppuu kirjasto-aika,mut palailen ehkä tos illemmalla vielä huuhaalle...tsau.
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
oikeestaan ihmeempiä....:))) Normaalia arkea vaan....:)))Niin ja vkl odotellessa........
Mulla kaks päivää kulunut työmaalle suunnistamisessa...pitänyt kyllä bossia tilanteen tasalla kännykällä.Onneks sillä on pitkä pinna...Mut joo.Kirjasto-aika loppuu kohta.Maby I"ll be back later...:)C U:)
- rahtari1
AROSUSI-09 kirjoitti:
Aika harvoin mulle EI maistus:D Kohta loppuu kirjasto-aika,mut palailen ehkä tos illemmalla vielä huuhaalle...tsau.
palaillan illenmalla
AROSUSI-09 kirjoitti:
Mulla kaks päivää kulunut työmaalle suunnistamisessa...pitänyt kyllä bossia tilanteen tasalla kännykällä.Onneks sillä on pitkä pinna...Mut joo.Kirjasto-aika loppuu kohta.Maby I"ll be back later...:)C U:)
palaillaan hukkanen=:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
palaillaan hukkanen=:)))))
tulla huomenna töitten jälkeen teille syömään,ettei mun tarttis aina syödä tota makaroonivelliä
rahtari1 kirjoitti:
tulla huomenna töitten jälkeen teille syömään,ettei mun tarttis aina syödä tota makaroonivelliä
meinasit... Makaroonivellihän on hyvää;))))
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
meinasit... Makaroonivellihän on hyvää;))))
meen suihkuun mut tuun kohta takas
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
suihkeisiin....:))
brune puhtaana ja viriilinä
rahtari1 evk kirjoitti:
brune puhtaana ja viriilinä
taas viriili...Vau....;)))ai mut se kyl pitäis testata.....
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
taas viriili...Vau....;)))ai mut se kyl pitäis testata.....
ja missäs ajattelit testata ja saako testitulokset samalla viikolla tietää
rahtari1 kirjoitti:
ja missäs ajattelit testata ja saako testitulokset samalla viikolla tietää
tietää testin jälkeen...Tosin aikaa ja paikkaa viel en tiiä....:)) ehdotuksia... otetaan vastaan...:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
tietää testin jälkeen...Tosin aikaa ja paikkaa viel en tiiä....:)) ehdotuksia... otetaan vastaan...:))
parhaiten viikonloput ja sit mä en tee mielellään mitään pikatestiä,et tommonen eka testi vie noin 3tuntii puheineen päivineen ja mullahan on liikkva sänky
rahtari1 kirjoitti:
parhaiten viikonloput ja sit mä en tee mielellään mitään pikatestiä,et tommonen eka testi vie noin 3tuntii puheineen päivineen ja mullahan on liikkva sänky
testi saattaa olla aikas pitkä.. joutuu todella varaamaan aikaa....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
testi saattaa olla aikas pitkä.. joutuu todella varaamaan aikaa....:)))
kerralla koko päivä etten ilman kunnon testiä joudu lähtemään kotiin,ku mä tykkään olla saanut kunnon testit
rahtari1 kirjoitti:
kerralla koko päivä etten ilman kunnon testiä joudu lähtemään kotiin,ku mä tykkään olla saanut kunnon testit
testaillaan koko päivä....;))
- manxi evl
on taas ostettu ja grillipihvii,singahdan ulos ,kaunis ip.terkkuja huuhaalaisille tv.mxm
- rahtari1
samaa myös sulle
- rahtari1 evk
nyt suihkuun mut palaa hetkisen kuluttua taas puhumaan järkeviä
- ...tarkoitatko.....
Että "menen suihkuun"................
- rahtari1 evk
...tarkoitatko..... kirjoitti:
Että "menen suihkuun"................
teistä mutta minä meen ainakin
- tule peräpukamia
ei luulisi sinua kiinnostavan istua vapaa aikana
- rahtari1
ne monta kertaa ja mä huuhaan makuuasennossa,mut koht täytyy mennä nukkuu,herätys 04.00 ja tien päälle et semmonen tapaus
- rahtari1
joudun sanoo sulle hyvää yötä ja nää kauniita unia,ku mulla on herätys 04.00 HEIPPA
- miukuli22
En ehtinyt tänään sua moikkaa, kun joudui käymään lääkärissä vielä illalla, ja olit mennyt petihin jo silloin kun tuolta suuresta maailmasta kotiuduin. Sen päälle oli vielä tää kakkostyö tällä koneella.
Oikein mukavaa työpäivää, ajelethan sitten varovasti siellä.
Ja se pikku-piru joka istuu sun olkapäälläsi ja motkottaa heti jos ajat holtittomasti olen sitten minä, joten älä kohtele sita oikein kovakouraisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554