hiekkalaatikolle...Mul olis namiakin mukana...tulkaa..:o)) Mä en haluu yksin puhuu enää...
Tulisko kukaan leikkii mun kanssa vaik
115
2111
Vastaukset
- AROSUSI-09
Et pannaan ne karkit suuhun,sylkästään siihen hiekkalaatikon hiekkaan ja sitten pannaan uudelleen suuhun...se on kiva leikki enkä mä ole mikään tyhmä setä,vaikka joku niin väittääkin...
- quistis
namusetä vai:o)
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
namusetä vai:o)
Sä oot tyhmä pöpipää,en varmana leiki kanssas !
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
Sä oot tyhmä pöpipää,en varmana leiki kanssas !
En leiki sun kanssa...koskaan...Tykkäänkin toisesta,,,
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
En leiki sun kanssa...koskaan...Tykkäänkin toisesta,,,
Quistis kiusaa mua !*Heittelee kaikella käteensattuvalla*
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
Quistis kiusaa mua !*Heittelee kaikella käteensattuvalla*
Ihan varmasti syyttää ja se haluu pussatakkii...ja se on ällöö....silleen jännästi!
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
Ihan varmasti syyttää ja se haluu pussatakkii...ja se on ällöö....silleen jännästi!
En varmana haluu pussata ! Valepukki,valepukki ! Ai sä olit tyttö ?*kurkistaa hameen alle*
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
En varmana haluu pussata ! Valepukki,valepukki ! Ai sä olit tyttö ?*kurkistaa hameen alle*
oman luomutikkarin..Tai taas huudan isille...Ite oot ihan iso valepukki...Näytä nyt...
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
oman luomutikkarin..Tai taas huudan isille...Ite oot ihan iso valepukki...Näytä nyt...
Senku huudat ! Mun äiti on vahvempi ku sun isis ! Lälläslää !
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
Senku huudat ! Mun äiti on vahvempi ku sun isis ! Lälläslää !
mun isi oli vahvempi..sun äiti oli sen alla...lällälläää:o)))) Tyhmä kurkit mun hameen alle...epistä..ihan tyhmää:o(
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
mun isi oli vahvempi..sun äiti oli sen alla...lällälläää:o)))) Tyhmä kurkit mun hameen alle...epistä..ihan tyhmää:o(
Se syö lamppuja ! Kuulin kun se sano mun isille,että sammuta lamppu,niin otan sen suuhun ! Tyhmätyhmätyhmäääää !
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
Se syö lamppuja ! Kuulin kun se sano mun isille,että sammuta lamppu,niin otan sen suuhun ! Tyhmätyhmätyhmäääää !
En haluu aikuiseksi...Jos pitää syödä lamppuja..Otatko merkkarin?? Ja nyt näytät...tai saat syödä lampun...
- AROSUSI-09
quistis kirjoitti:
En haluu aikuiseksi...Jos pitää syödä lamppuja..Otatko merkkarin?? Ja nyt näytät...tai saat syödä lampun...
mun pitää kohta lähtee pois hiekkalaatikolta...Leikitäänks me taas jonakin päivänä ?Etkä sä oo yhtään tyhmä.Anna karkkia.
- quistis
AROSUSI-09 kirjoitti:
mun pitää kohta lähtee pois hiekkalaatikolta...Leikitäänks me taas jonakin päivänä ?Etkä sä oo yhtään tyhmä.Anna karkkia.
namin...m'äpuhallan siitä hiekat pois...Säkin oot kiva,vbaikka ootkin ällö poika:o))
- varatartsan
kissan hiekkalaatikko?
- quistis
No ei ole...Tuu vaan....;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
No ei ole...Tuu vaan....;o))
Mä tuon vanhan raktorin ja kuormiksen mukana :o| ja lapion kans, sen sinisen! Onko suklaata, mä tykkään suklaasta, siitä mun lapion värisestä vatserista. Mä saan aina synttärinä lahjaksi sinistä vatseria, koska mä tykkään siitä! :o|
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Mä tuon vanhan raktorin ja kuormiksen mukana :o| ja lapion kans, sen sinisen! Onko suklaata, mä tykkään suklaasta, siitä mun lapion värisestä vatserista. Mä saan aina synttärinä lahjaksi sinistä vatseria, koska mä tykkään siitä! :o|
löllöö...se on mun taskussa...Kato vaik.....
- varatartsan
quistis kirjoitti:
löllöö...se on mun taskussa...Kato vaik.....
mun lapion väristä vatseria! Ei epäilystäkään. Saiskos lisää? Ei lapioo, vaan suklaata? :o|
- quistis
varatartsan kirjoitti:
mun lapion väristä vatseria! Ei epäilystäkään. Saiskos lisää? Ei lapioo, vaan suklaata? :o|
saattaa olla hiekkaa ja simpukoita:o))) Sul on ihan suu suklaassa...kikattelee:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
saattaa olla hiekkaa ja simpukoita:o))) Sul on ihan suu suklaassa...kikattelee:o))
tuossa taskussa. *kaivelee ja tutkii Quun taskuja*. No nyt on kädetkin suklaassa! Ai on suu suklaassa kans? Ei yllä kieli ja kädetkin suklaassa! Tarvii apuja! ;o\
- quistis
varatartsan kirjoitti:
tuossa taskussa. *kaivelee ja tutkii Quun taskuja*. No nyt on kädetkin suklaassa! Ai on suu suklaassa kans? Ei yllä kieli ja kädetkin suklaassa! Tarvii apuja! ;o\
Hei tuo naapurin koira haluu pestä sun kädet:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Hei tuo naapurin koira haluu pestä sun kädet:o))
En tykkää naapurin Rekusta kun se kiusaa minun R...kissaa. Sun vika, koska sun suklaata! Saat kyllä puhdistaa. *odottaa nykäsmäisessä etunojassa suu supussa ja silmät kiinni* :ox
- quistis
varatartsan kirjoitti:
En tykkää naapurin Rekusta kun se kiusaa minun R...kissaa. Sun vika, koska sun suklaata! Saat kyllä puhdistaa. *odottaa nykäsmäisessä etunojassa suu supussa ja silmät kiinni* :ox
"Nuolee nopeesti suklaaan pois"...Ihan kaakaolle maistu..öklöö..ihan...Hui..En kyllä enää ikinä anna kenellekkään suklaata...Joutuu melkein pussaamaan..
- varatartsan
quistis kirjoitti:
"Nuolee nopeesti suklaaan pois"...Ihan kaakaolle maistu..öklöö..ihan...Hui..En kyllä enää ikinä anna kenellekkään suklaata...Joutuu melkein pussaamaan..
varmasti on vielä tuossa suupielessä suklaata. *pysyy edelleen samassa etunojassa kädet takana ristissä*
- quistis
varatartsan kirjoitti:
varmasti on vielä tuossa suupielessä suklaata. *pysyy edelleen samassa etunojassa kädet takana ristissä*
nuolaisee ihan varovaisesti...hui..ja viel vähän..Sä maistut ihan sammakolle...:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
nuolaisee ihan varovaisesti...hui..ja viel vähän..Sä maistut ihan sammakolle...:o))
Sä oot sitte kiva! *istahtaa hiekkalaatikon reunalle posket punaisina ja naama virneessä*
Hei Quu, tuus tänne, mulla on asiaa! - quistis
varatartsan kirjoitti:
Sä oot sitte kiva! *istahtaa hiekkalaatikon reunalle posket punaisina ja naama virneessä*
Hei Quu, tuus tänne, mulla on asiaa!Kerro:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Kerro:o))
*supittaa Quun korvaan*: Onko sulla vielä sitä suklaata? Mä hieroin jo kaiken suklaan käsistäni kasvoille. Etkä sitten anna muille sitä suklaata! Ei kerrota kellekkään. Jooko? ;o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
*supittaa Quun korvaan*: Onko sulla vielä sitä suklaata? Mä hieroin jo kaiken suklaan käsistäni kasvoille. Etkä sitten anna muille sitä suklaata! Ei kerrota kellekkään. Jooko? ;o)
mä oon hyvä pitää salaisuksia:o)) Ota vain lisää...Cee lupas nuolla seuraavaksi sun kasvot..Juuh...:o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
mä oon hyvä pitää salaisuksia:o)) Ota vain lisää...Cee lupas nuolla seuraavaksi sun kasvot..Juuh...:o)
on kasvot nekussa. Tykkäätsä nekusta, mansikkanekusta? Kumpi parempi; suklaa vai mansikkanekku? Putsaat kuitenkin mun nassin! :o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
on kasvot nekussa. Tykkäätsä nekusta, mansikkanekusta? Kumpi parempi; suklaa vai mansikkanekku? Putsaat kuitenkin mun nassin! :o)
enemmän nekuista...Kyl mä putsaan...
- luke67
...voin, jos et kiusi mua
- quistis
annat mulle keinussa vauhtia:o))
- luke67
quistis kirjoitti:
annat mulle keinussa vauhtia:o))
Kyllä kunnon vauhdit. Kaksin vaan kivempi keinua.
- quistis
luke67 kirjoitti:
Kyllä kunnon vauhdit. Kaksin vaan kivempi keinua.
poikien juttuja...Mä olen kuullu jus tollasesta keinumisesta...
- luke67
quistis kirjoitti:
poikien juttuja...Mä olen kuullu jus tollasesta keinumisesta...
Äiskä puhu kaksin keinumisesta, mun tartti sitä sit koittaa ja kivaa oli.
- quistis
luke67 kirjoitti:
Äiskä puhu kaksin keinumisesta, mun tartti sitä sit koittaa ja kivaa oli.
Narraatko...Oliks se yhtä kivaa kun etanoiden keräily...?
- luke67
quistis kirjoitti:
Narraatko...Oliks se yhtä kivaa kun etanoiden keräily...?
kivempaa, parempaa ku kuravellin syönti.
- quistis
luke67 kirjoitti:
kivempaa, parempaa ku kuravellin syönti.
Vieläkä parempaa kuin joululahjojen salaa kurkkiminen...hui..:o))
- luke67
quistis kirjoitti:
Vieläkä parempaa kuin joululahjojen salaa kurkkiminen...hui..:o))
Yhtä kivaa ku laittaa hiekkaa sun niskaan.
- quistis
luke67 kirjoitti:
kyl annan sulle kunnon hiekkapesut...:o))
- quistis
luke67 kirjoitti:
- luke67
quistis kirjoitti:
Kii *näyttää kielyä*
- quistis
luke67 kirjoitti:
Kii *näyttää kielyä*
Mul onkin parempi kieli...Kato vaan...
- luke67
quistis kirjoitti:
Mul onkin parempi kieli...Kato vaan...
heitän hiekkaa suuhun
- quistis
luke67 kirjoitti:
heitän hiekkaa suuhun
mä kamppaan sut hiekkaan ja alan tappelee sun kanssa...Lällällää ja sä häviit:o))
- luke67
quistis kirjoitti:
mä kamppaan sut hiekkaan ja alan tappelee sun kanssa...Lällällää ja sä häviit:o))
Oon jo puun takana piilossa.
- quistis
luke67 kirjoitti:
Oon jo puun takana piilossa.
Kun saan sut kiinni niin annann kuonoon.....ajaa takaa..
- luke67
quistis kirjoitti:
Kun saan sut kiinni niin annann kuonoon.....ajaa takaa..
minkä jaloista pääsen ja kompastun juureen. BYÄÄÄÄ ku sattuu. Ny tarvii äipän apua.
- päivää
luke67 kirjoitti:
minkä jaloista pääsen ja kompastun juureen. BYÄÄÄÄ ku sattuu. Ny tarvii äipän apua.
yyh
- quistis
luke67 kirjoitti:
En kiusaa enää...Ollaan kavereita...Jooko?
sit sanoa silleen et"Älä tule paha kakku tule maailman paras kakku....":)))))
- quistis
ihmetellä et missä kaikki tän pihan likat on:o))Otatko merkkaria??
quistis kirjoitti:
ihmetellä et missä kaikki tän pihan likat on:o))Otatko merkkaria??
merkkarista.... Otan kiitos....=:))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
merkkarista.... Otan kiitos....=:))))))
pojat ihan ällön ihania(hihittelee ja pomppii) Tekis mieli vähän kiusata...Hih...ja hui!!
quistis kirjoitti:
pojat ihan ällön ihania(hihittelee ja pomppii) Tekis mieli vähän kiusata...Hih...ja hui!!
Vaiseki ku ne pussaa ja on hiljaa......Hih.... mul on ponnarit onk sul....:))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
Vaiseki ku ne pussaa ja on hiljaa......Hih.... mul on ponnarit onk sul....:))))))
..Hei kato mul meni purkka hiuksiin....:o)))
- luke67
quistis kirjoitti:
Qta letistä
quistis kirjoitti:
leikata sen pois...saanks...saanks......:))))))) oon hyvä leikkaaja....
- quistis
luke67 kirjoitti:
Qta letistä
ikinä leiki sun kanssa lääkärileikkejä;o(
- luke67
quistis kirjoitti:
ikinä leiki sun kanssa lääkärileikkejä;o(
Sit enää
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
leikata sen pois...saanks...saanks......:))))))) oon hyvä leikkaaja....
Viimeks Cee leikkas...tuli tosiii siistit:o))
- quistis
luke67 kirjoitti:
Sit enää
ettei Luken kanssa saa enää leikkii niitä lääkärileikkejä...Miks..ihan hölmöö:o/
- luke67
quistis kirjoitti:
ettei Luken kanssa saa enää leikkii niitä lääkärileikkejä...Miks..ihan hölmöö:o/
Nukkuu, voidaan tehä mitä vaan, vaiks pipareita maistella.
quistis kirjoitti:
Viimeks Cee leikkas...tuli tosiii siistit:o))
kohta valmis.. Nuin....*ojentaa peilin*.... onks hyvä... vai vedätkö mua ponnarista....:))))
- quistis
luke67 kirjoitti:
Nukkuu, voidaan tehä mitä vaan, vaiks pipareita maistella.
pipruja....??
- luke67
quistis kirjoitti:
pipruja....??
keittiöstä, siirrän jakkaran, kiipee sä mä pidän tuolia.
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kohta valmis.. Nuin....*ojentaa peilin*.... onks hyvä... vai vedätkö mua ponnarista....:))))
eiks Quu ookkin nyt ihanaaaaa...Kattokaa mun hiukset sojottaa söpösti joka suuntaan!!
- luke67
quistis kirjoitti:
eiks Quu ookkin nyt ihanaaaaa...Kattokaa mun hiukset sojottaa söpösti joka suuntaan!!
oikeen kaljuja kohtiaki :o)
quistis kirjoitti:
sojotus on muotia.......Uskotko......:))))
- quistis
luke67 kirjoitti:
keittiöstä, siirrän jakkaran, kiipee sä mä pidän tuolia.
mul on sellanen..joku kammo vaan...mä voin pitää sua kii:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mä olen nähnyt äidin lehdestä...Sä oot taitava:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
quistis kirjoitti:
mää tierän... Nyt äiskä huutaa mua kahville... Mä meen mut tuun uudestaan leikkiin... heippa...!:)))))
- luke67
quistis kirjoitti:
mul on sellanen..joku kammo vaan...mä voin pitää sua kii:o))
Sit en nää onks punasia vai keltasia kukkia sun pikkareis.
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mää tierän... Nyt äiskä huutaa mua kahville... Mä meen mut tuun uudestaan leikkiin... heippa...!:)))))
on taas toi ilkee setä,joka on niin tyhmä et unohti miten kivaa on leikkii....:o(
- quistis
luke67 kirjoitti:
Sit en nää onks punasia vai keltasia kukkia sun pikkareis.
nää on ihan siniset...:o/
- luke67
quistis kirjoitti:
nää on ihan siniset...:o/
iha tollai vilautit.
- Carmencita
imee peukkuaan ja kattelee oisko mulle yhtään tikkarii.... ;-))
- quistis
On mulla sulle mansikkatikkari...Kuule arosusi ei suostu näyttää luomuaan:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
On mulla sulle mansikkatikkari...Kuule arosusi ei suostu näyttää luomuaan:o(
mä voin tulla auttamaan sua!! Jos se näyttäs sen meille molemmille. ;-))
Kiitti tikkarista.. *imeskelee posket lommollaan* - varatartsan
että putsaa mun kasvot kunnolla! Eikös ookki ihan selvästi vielä suklaata mun kasvoilla? Quu anto mulle sitä suklaata ja nyt mä oon ihan suklaassa. Äsken vähän nuolaisi, mutta ei riitä. :o|
- Carmencita
varatartsan kirjoitti:
että putsaa mun kasvot kunnolla! Eikös ookki ihan selvästi vielä suklaata mun kasvoilla? Quu anto mulle sitä suklaata ja nyt mä oon ihan suklaassa. Äsken vähän nuolaisi, mutta ei riitä. :o|
Quu ollu tuhmana..ai, ai.. Minähän voisin nuolla sun naaman ihan puhtaaksi. ;-))
Paitsi, että mulla on tikkari just kesken..enkä millään malttas lopettaa imeskelyä.
*nuolaisee ooiikkeeiin pitkään* ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Kiitti tikkarista.. *imeskelee posket lommollaan*muuten se karkaa:o))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
Kiitti tikkarista.. *imeskelee posket lommollaan*muuten se karkaa:o))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
muuten se karkaa:o))
kuha tästä joudan. ;-))
*Imeskelee vaan tikkarii nautinnollisesti*
Muuten, sä kuullemma kiusit tota tartsanii..;-)) - varatartsan
Carmencita kirjoitti:
Quu ollu tuhmana..ai, ai.. Minähän voisin nuolla sun naaman ihan puhtaaksi. ;-))
Paitsi, että mulla on tikkari just kesken..enkä millään malttas lopettaa imeskelyä.
*nuolaisee ooiikkeeiin pitkään* ;-))mansikkanekku? Tykkäätsä suklaasta? Vatserin suklaasta? Mun lapion värisestä? Mun lapio on sininen! Mullapa on suu ihan suklaassa kun mä tuun Quun kans hiekkalaatikolle. Arvaatko mix? Quu tuo aina mulle suklaata, koska se tietää et mä tykkään siitä. Siis suklaasta. No kyll mä tykkään Quustaki! Quu sano, että sä putsaat mun nassin, jos se on suklaassa, kun Quu ei oo täällä? Jos sä putsaat, ni sitten mun naama on ihan nekussa! Kuka sen sitten putsaa? Varmaan Quu! Saa kyllä putsata. :o|
- Carmencita
varatartsan kirjoitti:
mansikkanekku? Tykkäätsä suklaasta? Vatserin suklaasta? Mun lapion värisestä? Mun lapio on sininen! Mullapa on suu ihan suklaassa kun mä tuun Quun kans hiekkalaatikolle. Arvaatko mix? Quu tuo aina mulle suklaata, koska se tietää et mä tykkään siitä. Siis suklaasta. No kyll mä tykkään Quustaki! Quu sano, että sä putsaat mun nassin, jos se on suklaassa, kun Quu ei oo täällä? Jos sä putsaat, ni sitten mun naama on ihan nekussa! Kuka sen sitten putsaa? Varmaan Quu! Saa kyllä putsata. :o|
suklaasta, mut jos mää nuolen sun naamas, niin sitten olet suklaamansikka nassu. ;-))
Olis punasta ja ruskeaa iha sekasi.
Quu on ihan Ok likka, se antaa mullekkii aina tikkarin ku mä haluun. Me ollaan kerra rakennettu yhessä mulle siivetkii, ootsä nähny ne?? ;-)) - varatartsan
Carmencita kirjoitti:
suklaasta, mut jos mää nuolen sun naamas, niin sitten olet suklaamansikka nassu. ;-))
Olis punasta ja ruskeaa iha sekasi.
Quu on ihan Ok likka, se antaa mullekkii aina tikkarin ku mä haluun. Me ollaan kerra rakennettu yhessä mulle siivetkii, ootsä nähny ne?? ;-))nähny. Millaset siivet, olihan valkeat, olihan? Valkeat siivet on hienot, niinkuin mun suojelusenkelillä. Oon nähny, uskotko? Ihan totta!
- rahtari1
muista et mul alkaa sit maanantaina se hoito
- quistis
vahtimaan meitä...et ollaan kiltisti???
- rahtari1
quistis kirjoitti:
vahtimaan meitä...et ollaan kiltisti???
minähän tässä vahtia tarviin,ja älä paa mua sit suljetul osastolle ku mun pitää aina aamulla päästä töihin
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
minähän tässä vahtia tarviin,ja älä paa mua sit suljetul osastolle ku mun pitää aina aamulla päästä töihin
Meil ei mikään ole lukkojen takana:o/ Tota ..lääkkeet vain:o))
- keskusteluissa
on erittäin aktiivinen ihminen joka kirjoittelee aamuyöstä yömyöhään ja voisit sen kanssa seurustella niin ei käy aika pitkäksi tykkää myös halia
- quistis
OOtsä se vai?? Mä en pidä chatista...Ja en jaksa olla niin paljon koneella...Vai olenko mä?? Luulin et käyn töissä.....:o(
- katsomassa äsken
quistis kirjoitti:
OOtsä se vai?? Mä en pidä chatista...Ja en jaksa olla niin paljon koneella...Vai olenko mä?? Luulin et käyn töissä.....:o(
osaan minäkin katsoa kellonaikoja osaatko sinä ei hänkään varmaan käy chateissa kun on päivystää koko ajan
- quistis
katsomassa äsken kirjoitti:
osaan minäkin katsoa kellonaikoja osaatko sinä ei hänkään varmaan käy chateissa kun on päivystää koko ajan
niin mäkin sua rakastan:o))))Mul ei kohta tietokonetta...Sit voit huokaista helpotuksesta:o)
- miehesi sen
quistis kirjoitti:
niin mäkin sua rakastan:o))))Mul ei kohta tietokonetta...Sit voit huokaista helpotuksesta:o)
erossa vai kuuluuko se osana johonkin vieroitukseen
- quistis
miehesi sen kirjoitti:
erossa vai kuuluuko se osana johonkin vieroitukseen
ja maallisesta mammonasta irtaantumiseen,,Juuh muutan risumajaan:o)) Voi olla et Sä saat vierotusoireita minusta:o))
- usko
quistis kirjoitti:
ja maallisesta mammonasta irtaantumiseen,,Juuh muutan risumajaan:o)) Voi olla et Sä saat vierotusoireita minusta:o))
huuhaa jatkuu kaikesta huolimatta kukaan ihminen ei ole korvaamaton en edes minä
- quistis
usko kirjoitti:
huuhaa jatkuu kaikesta huolimatta kukaan ihminen ei ole korvaamaton en edes minä
Kuules äitinä mä olen ainutkertainen..ihmisenä myös..kukaan muu ei voi olla mä;o)))Muuten voinkin ola sit ihan hanurista!!
- quistis
Iskä on huutanu mulle jo ainakin sata kertaa!!!
Mut leikitään taas kun pääsen ulos>:o)) Ja sit ollaan piilosta:o))- varatartsan
laittaa siileille ruokaa!
- quistis
varatartsan kirjoitti:
laittaa siileille ruokaa!
sä ystävällinen ja vihreä:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
sä ystävällinen ja vihreä:o))
Toitko suklaata? *kysyy silmät pyöreänä*
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Toitko suklaata? *kysyy silmät pyöreänä*
Mä en saa nyt liata itseäni..olen ihan saunapuhdas:o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Mä en saa nyt liata itseäni..olen ihan saunapuhdas:o)
kunhan itse olet maisemissa. Tuothan sitten vaikka huomenna? Ei ole eka kerta ku en saanu vatserin sinistä. Kerrran lapsena sain sitä lapioo sinistä, ku olin vähä tuhma. Mut onnex se on vaan pieni muovinen, se lapio, ei sattunu yhtään ja seuraavana päivänä, kun olin kiltti, sain taas suklaata! :o~\
Oho, katos nyt tuota mun hymiöö. Eikös tuossa ole aivan selvästi vielä suklaata??? :o) - quistis
varatartsan kirjoitti:
kunhan itse olet maisemissa. Tuothan sitten vaikka huomenna? Ei ole eka kerta ku en saanu vatserin sinistä. Kerrran lapsena sain sitä lapioo sinistä, ku olin vähä tuhma. Mut onnex se on vaan pieni muovinen, se lapio, ei sattunu yhtään ja seuraavana päivänä, kun olin kiltti, sain taas suklaata! :o~\
Oho, katos nyt tuota mun hymiöö. Eikös tuossa ole aivan selvästi vielä suklaata??? :o)ollakkin:o)) Jätä se huomiselle..Kas voi ola et en pääse tuomaan suklaata...:o(
- varatartsan
quistis kirjoitti:
ollakkin:o)) Jätä se huomiselle..Kas voi ola et en pääse tuomaan suklaata...:o(
Kohta täytyy mennä vaaka-asentoon. Huomenna skarppina kirjoittelen yhden sortin "toimintakertomuksen" duunissa. :o)
Mutta Quu, onkos jokin hätänä? Tuosta edellisestä viestistäsi niin päättelen. ??? - quistis
varatartsan kirjoitti:
Kohta täytyy mennä vaaka-asentoon. Huomenna skarppina kirjoittelen yhden sortin "toimintakertomuksen" duunissa. :o)
Mutta Quu, onkos jokin hätänä? Tuosta edellisestä viestistäsi niin päättelen. ???en vain pääse koneelle niin hyvin,kun on muuttoa ja sellaista muuta..:o) Itseasiassa mulla ei sit konetta käytössä ollenkaan,kun lopullisesti muutan täältä pois ensiviikolla:o(
- varatartsan
quistis kirjoitti:
en vain pääse koneelle niin hyvin,kun on muuttoa ja sellaista muuta..:o) Itseasiassa mulla ei sit konetta käytössä ollenkaan,kun lopullisesti muutan täältä pois ensiviikolla:o(
Tulet kuitenkin takaisin, tunnen sen! Sitten varmaan helpompaa...:o) Kohta taas klik ja unimaahan. Öitä Quukkeli ja muut huut!
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Tulet kuitenkin takaisin, tunnen sen! Sitten varmaan helpompaa...:o) Kohta taas klik ja unimaahan. Öitä Quukkeli ja muut huut!
..valtateitä,rautateitä.....Hyvää yötä ja nuju hyvin:o)) Vaik harrastitkin nettiseksiä...Paha,paha;o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
..valtateitä,rautateitä.....Hyvää yötä ja nuju hyvin:o)) Vaik harrastitkin nettiseksiä...Paha,paha;o)
Sekös se veti niin unisex? Huomisiin! KLIK ja Zzzzzzzzzzzzzzz.... ;o\
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Sekös se veti niin unisex? Huomisiin! KLIK ja Zzzzzzzzzzzzzzz.... ;o\
:o))))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528