Toijalassa lomautetaan ny opettajia viikonloppuisin. Opetuksen taso kärsii, sanovat he.
Voi kamalaa
21
615
Vastaukset
mieleen yks biisi..."Voi hirveetä voi kamalaa...Naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa.....:)..."
Niin ja huomenta....- luke67
...että sellasia mun jutuista mieleen. Huomenta vaan teillekki. Mä heräsin jo 7 parituntia pystyin pitää koneen kii.
luke67 kirjoitti:
...että sellasia mun jutuista mieleen. Huomenta vaan teillekki. Mä heräsin jo 7 parituntia pystyin pitää koneen kii.
jutusta vaan sanasta kamala....:))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
jutusta vaan sanasta kamala....:))))
Nukahdin muuten yöllä koneen ääreen
luke67 kirjoitti:
Nukahdin muuten yöllä koneen ääreen
tosi koukussa.... heh mie onneks viel toistaseks muistan ain tän sammuttaa....:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
tosi koukussa.... heh mie onneks viel toistaseks muistan ain tän sammuttaa....:))
Sammuin itte. Tais kirjottelu kaveri ihmetellä.
luke67 kirjoitti:
Sammuin itte. Tais kirjottelu kaveri ihmetellä.
ajois suljen masiinan ettei käy tolleen...juuh... No kyl varmaan ihmetteli ja ny se vaatii sitten sulta selitystä.....:)ja jos se on nainen luuletko että se uskoo sitä et sie oot sammunut koneen eteen...Niin ja älä sano... Se voi luulla et se oli niin puuduttavaa seuraa....:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
ajois suljen masiinan ettei käy tolleen...juuh... No kyl varmaan ihmetteli ja ny se vaatii sitten sulta selitystä.....:)ja jos se on nainen luuletko että se uskoo sitä et sie oot sammunut koneen eteen...Niin ja älä sano... Se voi luulla et se oli niin puuduttavaa seuraa....:)
Siin jo ku pilkin ja nukahtelin, se tivas sättäilenkö miudenki kans, mut enhän mää sellasta.
luke67 kirjoitti:
Siin jo ku pilkin ja nukahtelin, se tivas sättäilenkö miudenki kans, mut enhän mää sellasta.
saas nähä mitä tyttö tuumaa....... se dumppaa sut ku nukahtelet.... Tosin mullekin kerran käynny niin et puhelimeen nukahin.... Luurista kuulu et Minnaaaaaaa nukutko sääää..... heh... Hävetti pikkasen....:))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
saas nähä mitä tyttö tuumaa....... se dumppaa sut ku nukahtelet.... Tosin mullekin kerran käynny niin et puhelimeen nukahin.... Luurista kuulu et Minnaaaaaaa nukutko sääää..... heh... Hävetti pikkasen....:))))
Nolommassakin paikas nukahtanu.
luke67 kirjoitti:
Nolommassakin paikas nukahtanu.
osta fillari... Niin muuten olenki... Mut sehän kertookin et oli surkeeta... et väsyttämäänki alko......;)))) Niin ja nyt puheenaiheen vaihto.... kuis ruiskii..ja huiskii...
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
Sori, lopetan. Meniks liikaa????
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
osta fillari... Niin muuten olenki... Mut sehän kertookin et oli surkeeta... et väsyttämäänki alko......;)))) Niin ja nyt puheenaiheen vaihto.... kuis ruiskii..ja huiskii...
Ostaa, mun pyörä löyty huumeratsia yhteydes.
Täs vaan ootan et viikko kuluu, ni pääsen ikioman koneen ostaan. luke67 kirjoitti:
Ostaa, mun pyörä löyty huumeratsia yhteydes.
Täs vaan ootan et viikko kuluu, ni pääsen ikioman koneen ostaan.*täräyttää kaulimella päähän*..... nukahin ja nukahin...:))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
*täräyttää kaulimella päähän*..... nukahin ja nukahin...:))))
Sun kaulimen kolautukset. On pää umpiluuta.
Et ehkä haluu tääl näistä jutella. luke67 kirjoitti:
Sun kaulimen kolautukset. On pää umpiluuta.
Et ehkä haluu tääl näistä jutella.tuskin ketään edes kiinnostaa.....:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
tuskin ketään edes kiinnostaa.....:))
Tiä ketä tua taustalla luuraa.
- leidi_10
Sä jo vissiin lehtiä lukenu vai mistä ton aiheen oot kaivanu? Mä vast kohta heräilen..
- luke67
Kuulin aamukahveilla. Mä jo ajois heräsin, koita säkin piristyä :o)
- leidi_10
luke67 kirjoitti:
Kuulin aamukahveilla. Mä jo ajois heräsin, koita säkin piristyä :o)
mäkin tästä kohta herään,kahvi jo tuoksuu..taidan mennä pihalle kahvittelee pitkästä aikaa
- luke67
leidi_10 kirjoitti:
mäkin tästä kohta herään,kahvi jo tuoksuu..taidan mennä pihalle kahvittelee pitkästä aikaa
Ulkoilmasta. Munkin piti lähtee kioskilta tupakkia ostaan, mut en ny meekkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554