"Miksi meitä laiskoja laulattaa??
Helppo raha ja elämä naurattaa!!
Meillä oikeus on olla huoleton.....???
Elämä on ajoittain todella murheellista,ja mäkin olen osani saanut.
Mutta mitä ikinä tapahtuukin toivoisin kuitenkin
humorintajun säilyvän.Eihän naurua tarvitse unohtaa:o/......:o))))))
Se pieni hyrinä sisälläni.......
9
591
Vastaukset
Mullakin on hyvä mieli kun olin Tallinnassa viikonlopun ja oli kivaa. Ei sattunut mitään pahaa ja sain hyvää ruokaa ja juomaa eikä kukaan kiusannut tai ryöstänyt:) Oikein hyvää päivää sulle.
oon pelkkä pelle huumorintaju tulee aina säilymään.. mullakin on joku kurina sisälläni mut se taitaa johtuu nälästä..
- perskuti
Mitä Sinulle kuuluu,..olin jo vähän huolissani kun Sinusta ei ole kuulunut piiiitkään aikaan:=((
Nyt olen iloinen kun ja jälleen:=))
Olin poimimassa aamupäivän kanttarelleja, ja nyt on talven tinki täys!
Älä pidä noin pitkä taukoja,...johan tässä huolestuu!- eroprosessi meneillään
kone jäi miehelle ja se ostaa oman kun on fyrkkaa
- perskuti
eroprosessi meneillään kirjoitti:
kone jäi miehelle ja se ostaa oman kun on fyrkkaa
Elämä yhdestä vanhasta koneesta ole kiinni?
Tänä päivänä tällaiseen viestintään riittää melkeinpä commodor 86:en
Itse ainakin unohtaisin molemma vanhat "koneet" ja keskittyisin juuri nyt ja tällä hetkellä olevaan:O))
Katso ympärille,... jollakin on antaa ohjeet suuntaan, niin koneesta kuin muustakin! Loput on vain Sinusta kiini quistis!
Hali,... ja rutistus;O))
- on suuri hyve
ja rahaa tulee makaamallakii, ja sekös kaikkia muita riepoo. Hah! Voipi olla vanhuudessa huumorintaju kortilla, kun kaikki ovat delanneet ja maailmanloppua edelleenkin ennustetaan kuolinvuoteen vierellä. Toivottavasti kumppaniksi siunaantuu naistennaurattaja.
- Sydän.Ystävä
tartte unohtaa,nauru pidentää ikää ;))
Hyvää päivää vaan Quistis täältä savonmualta :)) - kippari
kun oli aikoinaan vastaavia murheita ajattelin et eihän tässä voi kuin mennä kohti parempaa:=)Ja niin sitä on mentykin;=)
- varatartsan
sisälläsi? Onko se niinkuin kissan tyytyväistä kehruuta siitä, että kaikki on hyvin?
Kehrään mieluusti mukana. :o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4141206- 641106
- 61842
- 61795
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16702- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 60645