hyvää päivää huuhaaväki

rahtari1

tasapuolisesti,aamulla tossa meinas hermot mennä ku unohdin ottaa verenpainelääkkee,en tarkoittanut sillä ketään vakituista huuhaavaenporukkaa nikillisiä ja nikittömiä vaan noita jotka huutelee vieraisiin pöytiin varsinkin niitä vittuiliota vaan

61

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt taitaa olla jo parempi mielikin:)))

• rahtari1

joo mä oon muuten ihan herrasmies ja työn ohessa aamunen jo mennyttä aikaa

• rahtari1 kirjoitti:

joo mä oon muuten ihan herrasmies ja työn ohessa aamunen jo mennyttä aikaa

Kohta alkaa mun vuoro tienata laihaa leipääni. Ei yhtään hotsittais tehdä työtä kun täällä huuhassa on kivempaa. Mä koitan päästä kurkkimaan tänne jos iltavuorossa on hiljaista.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Kohta alkaa mun vuoro tienata laihaa leipääni. Ei yhtään hotsittais tehdä työtä kun täällä huuhassa on kivempaa. Mä koitan päästä kurkkimaan tänne jos iltavuorossa on hiljaista.

kurkkii vaan ja eihän siinä mitään pahaa oo jos et jaksa käydä töissä hae ekaks semmonen 2kuukauden sairasloma,nyt aluks ensiks en mä suo siit mollaa,voit sitte tulla arkisin mun mukaan kattoo maailmaa

• rahtari1 kirjoitti:

kurkkii vaan ja eihän siinä mitään pahaa oo jos et jaksa käydä töissä hae ekaks semmonen 2kuukauden sairasloma,nyt aluks ensiks en mä suo siit mollaa,voit sitte tulla arkisin mun mukaan kattoo maailmaa

Mä haen sitä lomaa niin voidaan tehdä mun kela-korvauksilla maailmanympärimatka:))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Mä haen sitä lomaa niin voidaan tehdä mun kela-korvauksilla maailmanympärimatka:))

ihan maailmanympäri mut tos pohjoismaissa

• rahtari1 kirjoitti:

ihan maailmanympäri mut tos pohjoismaissa

Avartaa se maailmankuvaa kun näkee esim. norjalaisia kalastajia työnsä ääressä, varsinkin jos itse ei joudu tekemään mitään. Sais vaan laiskotella ja haukotella:))

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Avartaa se maailmankuvaa kun näkee esim. norjalaisia kalastajia työnsä ääressä, varsinkin jos itse ei joudu tekemään mitään. Sais vaan laiskotella ja haukotella:))

et niit kalastajii joudut vähän auttaa ,mut sitä mä en tiedä miten

• rahtari1 kirjoitti:

et niit kalastajii joudut vähän auttaa ,mut sitä mä en tiedä miten

Mä olen kömpelö kaupunkilainen. En osaa perata kalaa tai laittaa edes matoa koukkuun. Siksi mä joudunkin tekemään vuoroduunia täällä kaupungissa.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Mä olen kömpelö kaupunkilainen. En osaa perata kalaa tai laittaa edes matoa koukkuun. Siksi mä joudunkin tekemään vuoroduunia täällä kaupungissa.

ja ei sun tartte niit auttaa,senkun makoilet vaan,mut mua sä voi olla et joudut auttaa,mut se on sit kokonaan eri juttu

• rahtari1 kirjoitti:

ja ei sun tartte niit auttaa,senkun makoilet vaan,mut mua sä voi olla et joudut auttaa,mut se on sit kokonaan eri juttu

On niitä muitakin kaupunkeja.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

On niitä muitakin kaupunkeja.

kuule käyny varmaan lähes jokaises isommas kaupungissa

• rahtari1 kirjoitti:

kuule käyny varmaan lähes jokaises isommas kaupungissa

Olis se kivaa nähdä vaikka Tokio tai New York. Kaippa mä sit haen sitä sairaslomaa.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Olis se kivaa nähdä vaikka Tokio tai New York. Kaippa mä sit haen sitä sairaslomaa.

kyl sä mun kanssa ruottiin ,tanskaan ,ja saksaan pääset,siin on sulle tokyoo ihan tarpeeks

• rahtari1 kirjoitti:

kyl sä mun kanssa ruottiin ,tanskaan ,ja saksaan pääset,siin on sulle tokyoo ihan tarpeeks

Mä olen jo käynyt niissä kaikissa. Etkö sä käy missään kauempana?

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Mä olen jo käynyt niissä kaikissa. Etkö sä käy missään kauempana?

hollannissa,mutta ei se nyt paljon kauempanaoo

• kanissa

hei vaan sun heiluvilles!

• rahtari1

reilulla päällä nyt et voin lunastaa sen kanista,mä tarjoon

• rahtari1 kirjoitti:

palannut tien päältä,ja rahti taas lesoilee

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

palannut tien päältä,ja rahti taas lesoilee

mennä hermot ku unohdin noi lääkkeet,joo nyt tarttee levätä jo,joks pöytä on lakattu

• rahtari1 kirjoitti:

mennä hermot ku unohdin noi lääkkeet,joo nyt tarttee levätä jo,joks pöytä on lakattu

pöytä on katettu,ja kohta lakattu

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

pöytä on katettu,ja kohta lakattu

vähän grillimakkaraa ja testataan samalla se pöytä

• rahtari1 kirjoitti:

vähän grillimakkaraa ja testataan samalla se pöytä

ei sitten lasinjälkiä lakatulle pinnalle

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

ei sitten lasinjälkiä lakatulle pinnalle

korkeintaan siihen jää vaan lautasen kuvat

• Kaniini
        rahtari1 kirjoitti:

Kani kiittää kauniisti ;)

• rahtari1
        Kaniini kirjoitti:

Kani kiittää kauniisti ;)

kaada itselles vaan

• Doe-01

Mulla ei ole verenpaineongelmia,mut joskus palaa päreet täällä huuhaallakin.Silloin otan kunnon kossuryypyn kaikille kolmelle jalalleni,ja laitan vi*tuilijalle kahta rankemman viestin takaisin.Silmä silmästä,kuten isoisäni mooses sanoi;))

Toisaalta,onhan se pakko häiriköitäkin sietää avoimella keskustelufoorumilla.

• rahtari1

mutkun aamulla ei uskaltanu tohon kossuun tarttua siinä voi käydä vielä hullusti ton auton kanssa

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

mutkun aamulla ei uskaltanu tohon kossuun tarttua siinä voi käydä vielä hullusti ton auton kanssa

Siihen onkin jo vaikeampi antaa neuvoja..täytyy kai vaan kiristellä hampaita iltaan asti,ja sitten...

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

Siihen onkin jo vaikeampi antaa neuvoja..täytyy kai vaan kiristellä hampaita iltaan asti,ja sitten...

pinna palaa,oon kyl hyvin rauhallinen luonne

• nousta ylös
        rahtari1 kirjoitti:

pinna palaa,oon kyl hyvin rauhallinen luonne

väärällä jalalla

• rahtari1
        nousta ylös kirjoitti:

väärällä jalalla

mielestä,nousin kaikilla kolmella yhtä aikaa

• vaikeuksia valita
        rahtari1 kirjoitti:

mielestä,nousin kaikilla kolmella yhtä aikaa

millä jalalla astuu

• rahtari1
        vaikeuksia valita kirjoitti:

millä jalalla astuu

mul hermo menikin lopullisesti ku keskijalka osus ekana maahan

• saa huutaa yöllä
        rahtari1 kirjoitti:

mul hermo menikin lopullisesti ku keskijalka osus ekana maahan

kun kansa nukkuu ja kannattaa olla varovaisempi seuraavalla kerralla

• rahtari1
        saa huutaa yöllä kirjoitti:

kun kansa nukkuu ja kannattaa olla varovaisempi seuraavalla kerralla

teki niin perskuleen kipeetä ,joo täytyy muistaa ettei seuraavalla kerralla ala möykkää keskellä aamuyötä

• kippari

rauhallisena miehenä meinaa pinna palaa kun tullaan ihmisiä kiusaamaan tänne,minusta todella kurjaa sellainen et ei anneta olla ihmisen rauhassa.Mut nythän kaikki ok.ettei tarvii enää ottaa kierroksia ja ei pitäs ottaa niitä muutenkaan mut joskus päreet palaa:=)))

• Doe-01

Heh,aika samanlaiset näkemykset meillä huuhaasta:=))

• kippari
        Doe-01 kirjoitti:

Heh,aika samanlaiset näkemykset meillä huuhaasta:=))

vaan niin eikös se ole omassakin elämässä sama juttu kun saa olla rauhassa niin kaikki onnistuu:=)

• rahtari1

joo aamulla vähän pinna paloi,mites vointi

• Doe-01
        kippari kirjoitti:

vaan niin eikös se ole omassakin elämässä sama juttu kun saa olla rauhassa niin kaikki onnistuu:=)

Minäkin sain jo useampi vuosi sitten tarpeekseni isoista kaveriporukoista..aina jotain rähinää..nyt keskitän tarmoni vain yhteen ihmiseen:=)..

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

joo aamulla vähän pinna paloi,mites vointi

sitä meinaa hihat palaa;=)No aika kiva on olo tässä kohtaa viellä,mut pitää toivoo ettei pahene iltaa kohti niikuin normaalisti;=)Nyt pitää ampasta arabian kauppakeskukseen ruoka ostoksille;=)

• kippari
        Doe-01 kirjoitti:

Minäkin sain jo useampi vuosi sitten tarpeekseni isoista kaveriporukoista..aina jotain rähinää..nyt keskitän tarmoni vain yhteen ihmiseen:=)..

viak täällä niinkuin sulla aika värikäs elämä on ollut;=)Nyt mielessä vaan ihan muut kujeet ja mulla mielessä noi nais juttut kun kunto alkaa paranemaan;=)Mut nyt lähden ruoka ostoksille palataan asiaan:=)))

• Doe-01
        kippari kirjoitti:

viak täällä niinkuin sulla aika värikäs elämä on ollut;=)Nyt mielessä vaan ihan muut kujeet ja mulla mielessä noi nais juttut kun kunto alkaa paranemaan;=)Mut nyt lähden ruoka ostoksille palataan asiaan:=)))

Palaillaan astialle:)

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

sitä meinaa hihat palaa;=)No aika kiva on olo tässä kohtaa viellä,mut pitää toivoo ettei pahene iltaa kohti niikuin normaalisti;=)Nyt pitää ampasta arabian kauppakeskukseen ruoka ostoksille;=)

jotain hyvää äläkä mitään pilaantunutta

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

jotain hyvää äläkä mitään pilaantunutta

safkat haettu ja tehty tässä tytön kanssa syötiin juuir ruokaa tää alkaa olemaan kun jossain etelässä nää ruoka ajat;=)

• rahtari1

nyt syömässä tulen hetken kuluttua

• AMR-52

...keskustelusivult löytyy näit kiusankappaleita..(( ja miusta kelju sana tuo vakkari,ketkä näil keskustelusivuil yleensä on,on oma "suosikkipalsta",jossa kirjoittelee...))) vierailevat "tähdet" tervetulleita/menneitä muillakin sivuil poikkeemaan...))))

• rahtari1

mä tarkotinkin vaan noit vittuiliota,kaikki on mun puolesta tevetulleita,ja moro vaan antza

• AMR-52
        rahtari1 kirjoitti:

mä tarkotinkin vaan noit vittuiliota,kaikki on mun puolesta tevetulleita,ja moro vaan antza

....kontti on sitten kuskattu sitten perille..)))
        mie oon pysytellyt tän päivää tupahommis,vaik ilma loistava.oon koiran kaa kyl tuol talsinut,ja
        katellut kun isännät pui,ei tällä kertaa nyrkkiään pellon laidal..))))otolliset säät heillä satoaan korjata..))))

• rahtari1
        AMR-52 kirjoitti:

....kontti on sitten kuskattu sitten perille..)))
        mie oon pysytellyt tän päivää tupahommis,vaik ilma loistava.oon koiran kaa kyl tuol talsinut,ja
        katellut kun isännät pui,ei tällä kertaa nyrkkiään pellon laidal..))))otolliset säät heillä satoaan korjata..))))

sulle tänään kuuluu,joo eiks nyt oo noille maanviljeliöille aika hyvä sää,en kyl ymmärrä niist hommist enempää ku tuulimyllystäkään

• vaan rahtari... Noh tää huuhaa paikka missä niit v....' riittää...pitäis vaan osata ottaa ne silleen ettei välitä...jeps joskus se vähän vaikeaa tiedän, ku iteki herneet niille vedän...=:))

• rahtari1

mitäs ootte typyn kanssa tänään touhunneet

• rahtari1 kirjoitti:

mitäs ootte typyn kanssa tänään touhunneet

mummilla.... Sitten heses ja meille ihan tarjottiin ruoka... Niin ja puoskari käynny kahvilla...Ihan normaali touhuu...=:))

• rahtari1 evk
        BBrunetti kirjoitti:

mummilla.... Sitten heses ja meille ihan tarjottiin ruoka... Niin ja puoskari käynny kahvilla...Ihan normaali touhuu...=:))

sulla vilskettäkin ollu

• rahtari1 evk kirjoitti:

sulla vilskettäkin ollu

aina välil....=:))))

• rahtari1 evk
        BBrunetti kirjoitti:

aina välil....=:))))

sulle hyvää yötä mä meen kattoo telkkaria,vastaan vaan noihin pariin viestiin ,heippa

• rahtari1 evk kirjoitti:

sulle hyvää yötä mä meen kattoo telkkaria,vastaan vaan noihin pariin viestiin ,heippa

ja mukavia unosia...=:))

• Igran

mä olen täällä paossa yhdeltä toiselta palstalta, kun siellä meni meno sellaiseksi että ei enää kestänyt. Eeveet ja nikkittömät, plus ilkeät vakkarit pilaa sitä parhaillaan. jos et ole samaa mieltä niin sinut teilataan. yksi vakkari jopa ilkesi sanoa että hän osaa käyttäytyä ja peräänkuuluttaa käytöstapoja, mutta puukottaa selkään ja provoilee sitten itse. tulin siihen tulokseen että ei kannata mielialalääkkeitä alkaa syömään nettipalstan takia, joten pitäkööt palstansa. se onkin oikea mielenterveyspotilaiden joukkokertymä, ei siellä tervejärkiset kestä :D:D

• rahtari1 evk

siirry vaan tänne palstalle,tääl ei syödä mielialalääkkeitä,mut jutellaan joku päivä lisää,hyvät illanjatkot

• Igran
        rahtari1 evk kirjoitti:

siirry vaan tänne palstalle,tääl ei syödä mielialalääkkeitä,mut jutellaan joku päivä lisää,hyvät illanjatkot

hyvä niin, se meno alkoi syömään jo hermoa. osalla oli lääkitys ja loput olisi tarvinneet. :D Jutellaan vaan, ja samoin sinulle hyvät illan jatkot :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe