Syyspäivää HuuHaa

LonesomeMan

Mitä itse kullekin kuuluu? Tuossa laulun sanojen maailmassa olen seikkaillut enimmäkseen. Ajattelin että jospa olis vaikka aika oikein keskustelut tässä avata tutulla ja turvallisella huuhaalinjalla!! P.s Flunssa ei ole iskenyt vielä meikäläiseen, syysmasennus vaan ja sen lieveilmiöt.
Rakkain terveisin Lone =)

16

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......=:)))

• LonesomeMan

Pelottelet täällä hiljaisuuden keskellä!! =)

• LonesomeMan kirjoitti:

Pelottelet täällä hiljaisuuden keskellä!! =)

kumminkaan säikähtänyt...hih...=:))))

• quistis

Oikeesti kaikki on ihan OK!! Saaks nauraa ja olla onnellinen??....Heh...Niin mä teen:o))

• LonesomeMan

Nimenomaan näin on.. ja se ei oo huuhaata!! =o))
        Oot kanssa ilmestyny!!

• perskuti

Hienoa, Sinuakin "näkee", saitko terveiset?
        Vai on kaikki kohdallaan, se on hienoa, siis pusi, hali, rutistus jatkukoon, mutta mites sen paitulin kanssa on...onko tallella vai peräti päällä;O))

• LonesomeMan
        perskuti kirjoitti:

Hienoa, Sinuakin "näkee", saitko terveiset?
        Vai on kaikki kohdallaan, se on hienoa, siis pusi, hali, rutistus jatkukoon, mutta mites sen paitulin kanssa on...onko tallella vai peräti päällä;O))

sullekin... Q taisi mennä ja tulla samantien... Mitäs oot touhunnu tänään?

• perskuti
        LonesomeMan kirjoitti:

sullekin... Q taisi mennä ja tulla samantien... Mitäs oot touhunnu tänään?

Tämä päivä menny lepäillessä,...meinaan oli sen verran rankkaa tuo eilinen sienireissu.
        Seuraavalle sienestysreissulle lähden ilman "eväitä":=))

Q kävi vain pyyhkäisemässä pölyt kuvaruudulta:=DD

• LonesomeMan
        perskuti kirjoitti:

Tämä päivä menny lepäillessä,...meinaan oli sen verran rankkaa tuo eilinen sienireissu.
        Seuraavalle sienestysreissulle lähden ilman "eväitä":=))

Q kävi vain pyyhkäisemässä pölyt kuvaruudulta:=DD

Istuitko heti ensimmäiselle mättäälle eväitä "syömään" vai saitko koriin edes kastikeaineet kerättyä. Sienikastike kyllä nyt maistuis. Joskus mulla meni maatessa vuorokausikin, ei millään päässy edes koneelle istumaan.

• perskuti
        LonesomeMan kirjoitti:

Istuitko heti ensimmäiselle mättäälle eväitä "syömään" vai saitko koriin edes kastikeaineet kerättyä. Sienikastike kyllä nyt maistuis. Joskus mulla meni maatessa vuorokausikin, ei millään päässy edes koneelle istumaan.

Olet varmaan ollu itsekin sienessä/marjassa kun tiesit mätäsjutun:=))
        Kyllä sieniäkin sain ja kastike oli todella herkullista.
        Ei tässä kovasti heikko olo ole, kunhan muistan pitää ikkunat kiinni ettei pääse kärpäset karjumaan korvaan.

• LonesomeMan
        perskuti kirjoitti:

Olet varmaan ollu itsekin sienessä/marjassa kun tiesit mätäsjutun:=))
        Kyllä sieniäkin sain ja kastike oli todella herkullista.
        Ei tässä kovasti heikko olo ole, kunhan muistan pitää ikkunat kiinni ettei pääse kärpäset karjumaan korvaan.

Yhteenaikaan rakennuksilla oli mulla samat eväät ja eihän se pitemmän päälle sitten mennyt ihan putkeen. Joskus halusin siivota kämpän niin siihenkin piti ottaa vähän neuvoo antavaa ja aamulla kahta kauheemmin kämppä sekasin.

• perskuti
        LonesomeMan kirjoitti:

Yhteenaikaan rakennuksilla oli mulla samat eväät ja eihän se pitemmän päälle sitten mennyt ihan putkeen. Joskus halusin siivota kämpän niin siihenkin piti ottaa vähän neuvoo antavaa ja aamulla kahta kauheemmin kämppä sekasin.

Helpottaa,..pelkäsin että olin kerännyt syömiseen kelpaamattomia sieniä sekaan
        kun mahakin on sekaisin.

Ei auta kuin ottaa opiksi.

• LonesomeMan
        perskuti kirjoitti:

Helpottaa,..pelkäsin että olin kerännyt syömiseen kelpaamattomia sieniä sekaan
        kun mahakin on sekaisin.

Ei auta kuin ottaa opiksi.

teit kastikkeen vasta tänään. Mulle olis käyny varmaan niin että aamulla olisin herännyt ja kastike edelliseltä illalta tehtynä eikä mitään muistikuvaa sen teosta, saati tietoo mitä sieniä sinne laittanu.

• perskuti
        LonesomeMan kirjoitti:

teit kastikkeen vasta tänään. Mulle olis käyny varmaan niin että aamulla olisin herännyt ja kastike edelliseltä illalta tehtynä eikä mitään muistikuvaa sen teosta, saati tietoo mitä sieniä sinne laittanu.

Tämä elämä on, vaarallista, mutta samalla mielenkiintoista.

• nylkkäri

mutta mieli on apea.Pitäisikö ryypätä tai lähteä helvettiin täältä armaalta kotipaikalta.
      Läksiäislahjaksi annan läheisimmile lahjakortin hautaustoimistoon.

• LonesomeMan

sitä sanotaan että aika parantaa, mutta kieltämättä joskus tuntuis paremmalta kun olis edes jonkinlainen aamukampa että jaksais odottaa niitä parempia aikoja.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe