brittien tatuoinnit

-----

jatketaan vielä, kun täällä kotimaan puolella vastustetaan tatskoja, niin olen huomannut että briteillä tuntuu ainakin olevan arkipäivää nämä tatskat. itse ainakin olen huomannut että naisilla niitä taitaa olla jopa enemmän kuin miehillä. niin että englannissa taitaa sitten olla vähän yksi jos toinenkin "vähintään" rikollinen tms. no joo, vitsi..vitsi. taitaa olla kulttuurijutut kyseessä.

10

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

ei kai toi mikään kulttuurijuttu...siellä kuulemma ala-aste-ikäiset ottavat ihoonsa kuvia lempi-jalkapallojoukkueidensa logoista:)Mammat maksaa:D

• Britton

Niitä kyllä näkee alemman keskiluokan kehoilla. Jos ja kun ylempi keskiluokka niitä ottaa, ne otetaan sellaiseen paikkaan, missä ne ei näy. Englantilainen työelämä on nimittäin erittäin vanhoillista!! Ja vielä sen verran, kuvien lisäksi siellä tykätään läväreistä kovasti.....Joka toisen naisen kärsä on lävistetty ikäluokasta 13 ylöspäin....ja siis edelleen siis alemmalla keskiluokalla siis.

Ja tämä ei ole arvoistelua, koska itselläni on kuvia kehossa ja se kärsäkin saanut korunsa...:)

• ..Englantiin.. pois pois täältä..täällä pipo kiristää..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..Englantiin.. pois pois täältä..täällä pipo kiristää..

saisit jo jonkun ison kuvan otettua johonkin:)Että älä suotta...ei Suomessakaan enää ihan kaikkia tatskattuja pidetä kriminaaleina...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

saisit jo jonkun ison kuvan otettua johonkin:)Että älä suotta...ei Suomessakaan enää ihan kaikkia tatskattuja pidetä kriminaaleina...

..mutta mieli tekis englantiin muutenkin.. joo eipä kaikki pidä mutta hämmentävän moni.. ainakin tyhmänä hömmhh..

mä pidän sellasta ihmistä jolla on tatskoja taas itsevarmana, rohkeena ja persoonallisena.. ja nämähän ovat hyviä puolia ihmisessä..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..mutta mieli tekis englantiin muutenkin.. joo eipä kaikki pidä mutta hämmentävän moni.. ainakin tyhmänä hömmhh..

mä pidän sellasta ihmistä jolla on tatskoja taas itsevarmana, rohkeena ja persoonallisena.. ja nämähän ovat hyviä puolia ihmisessä..

mitään perustavanlaatuisia suunnitelmia;Duunia ja kämppää siellä tiedossa..?Minne päin..?Jos nyt sopii tiedustella..?Mullakin suunta sinne ens vuonna...tosin vain käymään:)Eipä noi tatskat ny ketään mun mielestä pahenna tai paranna...itselleni suunnitellu ottavani jotain kuvia about parikyt vuotta:D On sit ainakin hyvin mietitty...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

mitään perustavanlaatuisia suunnitelmia;Duunia ja kämppää siellä tiedossa..?Minne päin..?Jos nyt sopii tiedustella..?Mullakin suunta sinne ens vuonna...tosin vain käymään:)Eipä noi tatskat ny ketään mun mielestä pahenna tai paranna...itselleni suunnitellu ottavani jotain kuvia about parikyt vuotta:D On sit ainakin hyvin mietitty...

..oo suunnitelmia.. unelmissa vain..

ei tatuoinnit pahenna eikä paranna mutta tatskat nyt vaan ovat niin kivoja.. siis hyvin tehdyt..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..oo suunnitelmia.. unelmissa vain..

ei tatuoinnit pahenna eikä paranna mutta tatskat nyt vaan ovat niin kivoja.. siis hyvin tehdyt..

missä esiteltiin kaiken maailman epäonnistuneita töherryksiä:D Uhhuh...kannattaa kyllä säästää sen verran,että pääsee jollekkin ammattilaiselle...

• Limey

80-luvulla,ennnenkuin Wilma Schlitzewskillä (tai mikä se nyt onkaan) oli Suomessa yhtäkään tatskaa, Englannin pubeissa duunariakat pelasi poolia ja kittasi kaljaa käsivarret ja olkapäät täynnä tatuointeja.

Tällainen tavallinen mertsuhan sitä ensin vähän ihmetteli, mutta tiukan luokkayhteiskunnan ulkoisia tunnusmerkkejähän se vain oli.

Jotenkin sitten tatuointi levisi tänne Suomeenkin muotijutuksi asti, kun täällä muutenkin pitää pöljiä engelsmanneja kaikissa asioissa ihailla ja apinoida!

• Blimey

Mutta maailma muuttuu Eskosein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe