Tässäpäs niitä paljastuksia

yksitypy

Juorutoimittajalle. Täytyy nyt myöntää, että en ihan kaikkea vielä tiedä, niin jokaiselle taytyis laittaa paparazzi perään, että saatais koko totuus tietää.
Mutta joitain pieniä vinkkejä vosin paljastaa.
Tässä tulee nyt vinkit niistä julkkiksista joiden elämää olen eniten seurannut. Paljon on vielä tuntemattomia kasvoja täällä, mutta antaa ajan kulua niin ehkä heistäkin saa vielä jotain irti.
No niin. Tässä tulee julkimoiden nimet ja kaikki mitä heistä olen onkinut selville :=)))))

Kippari:
Hänellä on Ducati, jolla ajelee kesäisin. Hänellä on tapana katsella ajaessaan vähäpukeisia naisia ja jopa kaataa heidät kumoon . Tätä miestä sietää naisten varoa. Hänet tuntee Hesan slangista.

AMR52: (joka myös Antzana tunnetaan)
Hänellä on tapana puuhastella jotain hommia ropsipinon takana. Linda-koira juoksentelee hädissään vierellä. Pinon takaa on vilahdellut milloin vaaleaa, milloin tummaa naisen päätä. Tietokoneen hän saa jollain konstilla jumittumaan aika usein.

Quistis:
Hänellä on nykyään meneillään jotain tosi salaista. Ei ole huuhaallakaan näkynyt pitkään aikaan. Sen verran tiedän, että Amaryllie tekee hänelle koko ajan uusia ja seksikkäämpiä paituleita.

Ex Er : Eli Eijarina
Istuu kutimet kädessä illat ja neuloo jollekin miehelle villapaitaa. Ja jokin tuntuma on että siinä meillä on nyt rakastunut nainen. Tiedän ehkä kohteenkin, mutta en paljasta. Siihen on saatava ihan eri taksat toimituksesta. Sen verran suuri paljastus olis.

Carmencita ja Jolppis hmmm... olen ollut vaistoavinani jotain salakähmäistä heidän välillään, mutta en ole ihan varma.

Brunetti:
Hän on villi ja vapaa nainen. Ja aika salakavala.
En ole oikein saanut selvää kuka hänen salarakas on, mutta olen ihan varma, että sellainen hänellä on. Paparazille siinä työ selvittää kuka.

Perskuti:
Hän seilailee pitkin meriä. Viimeksi nähty jossain välimerellä purjehtimassa jonkun blondin kanssa.
Kova poika laulamaan ja soittamaan. Ja kaikki naiset ovat upeita ja mahtavia yhden kossupullon jälkeen.

Sydänystävä:
Hän on kova tyttö uimaan ja leipomaan. Ahkera ja tunnollinen. Ei paljon vieraista miehistä välitä, paitsi yhdestä, mutta jääköön sanomatta kun hänelle lupasin. Tulee nimittäin tänne päin vierailulle, niin ei passaa suututtaa häntä nyt.

Doe:
Hän on erittäin tempperamenttinen ja tulinen sielu. Mutta leppyy aika pian ja pyytelee anteeksi. Jotain vaaleaa naista hän sivelee hunajalla. Mutta en muista nyt naisen nimeä. Vaikka olen sen kyllä kuullut.

Nylkkäri:
Hän on kova poika hakkaamaan rumpuja ja laulelemaan. Ja oikea haaveilija luonne. Väliin on huonoja päiviä, mutta seuraavana päivänä ilo taas irtoaa. Runoja rustaa myös väliin. Ja,ja... Luulenpa että vähän on rakastunut yhteen tummaan kauniiseen kutojattareen.

Rahtari:
ajelee rekallaan ympäri suomea ja ottaa tietenkin liftareita kyytiin. Oikea työmyyrä. Viimeksi hänen vierellään nähty blondi jolle oli laulanut: Mä oon rekkamies, oon hitto soikoon.

Nikkilä:
Hänestä täytyis ottaa Paparazzin enemmän selvää.
Hänellä on kyllä taipumus laittaa juttujen perään sydämmiä, että luulen hänenkin olevan rakastunut, mutta en tiedä onko salarakas vai julkinen rakas kyseessä.

Ykköskolli:
Hän on oikea kolli hyvin pi....tkälti. Kova remonttireiska. Meillä on tai ai
nakin oli tarkoitus mennä helluntaina naimisiin, mutta luulenpa että hän on aika pettävää sorttia. Hänellä on taipumus flirttailla salaa vieraiden naisten kanssa.

Varatartzan:
Hän on ihana. Liitelee liaanilla pitkin metsiä ja päästelee hurjia huutoja. Janea kovasti etsii. Olen tarjoutunut hänelle Janeksi, mutta ei hän ole vielä majani ovelle tullut. Luulenpa että hänelläkin on toinen Jane mielessä.

Lonesomeman:
tulikohan nimi nyt oikein. Hän rustailee rakkausrunoja ja haaveilee rakkaudesta. Nyt en ole hänestä varma, onko se rakkaus hänelle haave vai joko löytänyt oikean.

Marjuska:
Hän lähettelee linkkinä Mirrin kuvia, ja haaveilee salarakkaastaan Man Of Mysterystä, (joka tosiaan on mystinen mies) ja odottaa että milloinka tämä Man tulis ja deletois taas hänen juttunsa.

Työn Orja:
Hän harvoin tänne ilmaantuu, mutta hänelle ei ole vieläkään selvinnyt kaapin paikan määrääjä.
Mies parka luulee, että mies sen määrää, mutta ikävä kyllä asia ei ole niin. Ilmeisesti raukka kotona tossun alla ja uhoaa täällä.

Tänään päätän juorut tähän. Eiköhän tälle päivälle tullut tarpeeksi. Jatkan joku muu päivä :=))))))

42

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltaa sinulle myös....=:)))

• yksitypy

Brunetti :=)) Vielä typy onkii sinusta lisää tietoja
        .

• yksitypy kirjoitti:

Brunetti :=)) Vielä typy onkii sinusta lisää tietoja
        .

paljastan et ehkä mun tolpat lähtee.... Teil muuten siel pohjoises on hyvät miehet....=;))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

paljastan et ehkä mun tolpat lähtee.... Teil muuten siel pohjoises on hyvät miehet....=;))

lähtee. Nyt en ymmärrä. Niin kyllä pohjoisessa on hyvät miehet. Hmmm... jaahas.. Täytyypäs olla tarkkana :=)))

• yksitypy kirjoitti:

lähtee. Nyt en ymmärrä. Niin kyllä pohjoisessa on hyvät miehet. Hmmm... jaahas.. Täytyypäs olla tarkkana :=)))

tolpat on jalat....=:))

• nylkkäri

paikkansa. Unohdit kuitenkin tärkeimmän 37 senttisen josta isä oli minulle kateellinen.

• yksitypy

se on? Kerro pian. En paljasta sitä juorutoimittajalle :=)))

• nylkkäri
        yksitypy kirjoitti:

se on? Kerro pian. En paljasta sitä juorutoimittajalle :=)))

paljasta itsekkään paremmin työnnän sitä piiloon.

• yksitypy
        nylkkäri kirjoitti:

paljasta itsekkään paremmin työnnän sitä piiloon.

ohoh... Siinäpäs on työtä kerrakseen että sellaisen piiloon saat. Tai onhan se lahje :=))

• perskuti

Kyllä osuit niin oikeaan:DDD
      Tällä hetkellä riittää nämä murtovedet.

Taitaa olla juorutoimittajan palli heikoissa kantimissa, siinä ei kahvilla ja pullalla pitkälle pötkitä, varmaa arvaat yksitypy mitä sen juoman pitäisi olla;O))

• yksitypy

Luulin että siellä välimerellä seilaat nykyään :=))
        Mihin sen blondin olet jättänyt?
        Niin.. olishan se tietenkin parempaa juoda punkkupullo pullat. Mutta luulenpa että juorutoimittaja ne mulle ainakin tarjoaa, kunhan lukee mun paljastukset :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

Luulin että siellä välimerellä seilaat nykyään :=))
        Mihin sen blondin olet jättänyt?
        Niin.. olishan se tietenkin parempaa juoda punkkupullo pullat. Mutta luulenpa että juorutoimittaja ne mulle ainakin tarjoaa, kunhan lukee mun paljastukset :=))))

Mihin tuli blondi jätettyä kun oli niin upeeta mahtavaa:DDD

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Mihin tuli blondi jätettyä kun oli niin upeeta mahtavaa:DDD

siis tuolla lailla käytät naisia hyväksi. Ensin sitä ollaan niin makeeta että... ja sitten kun kyllästytään ei enää muisteta koko naista. Voi Perskuti sua. Pitäis olla typyn opettamassa vähän käytöstapoja :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

siis tuolla lailla käytät naisia hyväksi. Ensin sitä ollaan niin makeeta että... ja sitten kun kyllästytään ei enää muisteta koko naista. Voi Perskuti sua. Pitäis olla typyn opettamassa vähän käytöstapoja :=))))

Sinähän olet muistaakseni puolentoista viikon päästä menossa laivalla Ruotsiin kursseilemaan, näin muistan Sinun täällä kirjoittaneen?

Voisit tosiaan jäädä "ahteriin", opettaisit noita käytöstapoja pari vuorokautta, niin eiköhän tässä oppis olemaan:=))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Sinähän olet muistaakseni puolentoista viikon päästä menossa laivalla Ruotsiin kursseilemaan, näin muistan Sinun täällä kirjoittaneen?

Voisit tosiaan jäädä "ahteriin", opettaisit noita käytöstapoja pari vuorokautta, niin eiköhän tässä oppis olemaan:=))

kylläkin jo lähden. Kyllä toisaan sinä kaipaisit vähän käsittelyä. Minä olisin hyvä opettaja :=)))
        Vai ahteriin.. Joko sinä minuakin yrität vikitellä.
        Ei onnistu. Taas olis viikon päästä uus naikkonen purjehtimassa sun kans :=))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

kylläkin jo lähden. Kyllä toisaan sinä kaipaisit vähän käsittelyä. Minä olisin hyvä opettaja :=)))
        Vai ahteriin.. Joko sinä minuakin yrität vikitellä.
        Ei onnistu. Taas olis viikon päästä uus naikkonen purjehtimassa sun kans :=))))

Käytyäni Sinun "käsittelyn" niin muuttuisin varmaan esimerkilliseksi, rauhalliseksi koti-isäksi, todelliseksi tohvelisankariksi.

Ei hem**tti, mitä minä jorisen, sotkit ajatukseni täysin, mutta se käsittely kiinnostais, vaikka tulos olis nolla.

Purjevene ilman naista on kuin merimies ilman puukkoa!

• yksitypy evk
        perskuti kirjoitti:

Käytyäni Sinun "käsittelyn" niin muuttuisin varmaan esimerkilliseksi, rauhalliseksi koti-isäksi, todelliseksi tohvelisankariksi.

Ei hem**tti, mitä minä jorisen, sotkit ajatukseni täysin, mutta se käsittely kiinnostais, vaikka tulos olis nolla.

Purjevene ilman naista on kuin merimies ilman puukkoa!

vielä käsittelyt sinulle näytän :=)))
        Ja tohvelisankarinkin sinusta vois kyllä ssada oikealla tekniikalla :=)))
        Mutta hyvät yöt Perskuti ja koitahan seilata taas unessasi sen blondin kanssa :=)))

• perskuti evk
        yksitypy evk kirjoitti:

vielä käsittelyt sinulle näytän :=)))
        Ja tohvelisankarinkin sinusta vois kyllä ssada oikealla tekniikalla :=)))
        Mutta hyvät yöt Perskuti ja koitahan seilata taas unessasi sen blondin kanssa :=)))

Ei seilailla kenenkään kanssa vaan vene on hyvin kiinnitettynä laiturissa, ja keskitytään unten maille menoon.

Hyvää yötä yksitypy.

• Doe-01

näytät minutkin tuntevan;=)))

• yksitypy

kyllä tunnen :=))) Olenhan yhdesti nähnyt ja niin kauan olet palstalla pyörinyt, että kyllä siinä jo oppii tuntemaan :=)))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

kyllä tunnen :=))) Olenhan yhdesti nähnyt ja niin kauan olet palstalla pyörinyt, että kyllä siinä jo oppii tuntemaan :=)))

tavattiin,ja ravintolassa siiderit kipattiin..me kolme;=)))

• LonesomeMan

Hyvin oot osannu "Huuhaagallerian" laittaa nippuun. Tuo on vaatinutkin aika paljon pohdintaa ja vaivaa sulta, kiitos siitä.

"I'm a poor lonesome cowboy
      But it doesn't bother me
      'Cause this poor lonesome cowboy
      Prefers a horse for company
      Got nothing against women
      But I wave them all goodbye
      My horse and me keep riding
      We don't like being tied"

• yksitypy

vai sillä lailla. Kyllä sinä varmaan sitä pysyvääkin kaipaat. Sanot vaan :=)))
        No enhän minä mitään vaivaa nähnyt. Jos olisin nähnyt, olisin saanut paremmat juorut. Ei vaan oikein jaksanut ja moni vielä jäi pois.
        Pervokki, Awerell ja monta muuta.

• AMR-52

..ko nuo "kutsetin" miehet vieneet ropsipinot vähiinpäin..(((( no kylmät täs muutenkin tulos ja
      ilman kylmääkin viel kangistuu....)))))))
      siirrytään tupahommiin..))) Lintsu vartios aina,tiedä mitä kulkijaa sattuu paikal...))))
      osaamattomuuteni maziinan käytös tunnustan.
      luulenpa Typy,et J.toimittajan palkkioil näi aluks ainakii pittää tehä viel sivubisnestä..))
      jos tää paha poika,Jorge Alberto sattus vastaan tulemaan tundral,ei muuta ko karaok... ei kun karatepotku sinne,paketoit nippuun ja soitat pollisil,haukut ne viel pataluhaks,ko pittää hei töitä täs viel tehä. sit käyt nostamas 100 000 taalan shekin,mie voin lähtee piccoloks maailman ympärysmatkal....)))))

• yksitypy

ropsipino vähissä :=((( Mutta eihän sitä ulkona enää tarkene, että parein sun siirtyä sisähommiin :=)))
        Joo.. eihän tuo J.toimittaja ole kyllä palkasta edes puhunut mitään ja minä ehdin sille juoruja jo antaa. Vähän kaduttaa nyt :=(((
        Kyllä sen Alberton teilaamisesta sais paremman korvauksen. Täytyy olla silmät tarkkana jos vaikka sen löytäisin.
        Ja sitten antza mentäs niin lujaa että hippulat vinkus maailmalle, eikä takaisin tänne käpykylään tultaiskaan taivastelemaan besiinihinnan nousua :=))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

ropsipino vähissä :=((( Mutta eihän sitä ulkona enää tarkene, että parein sun siirtyä sisähommiin :=)))
        Joo.. eihän tuo J.toimittaja ole kyllä palkasta edes puhunut mitään ja minä ehdin sille juoruja jo antaa. Vähän kaduttaa nyt :=(((
        Kyllä sen Alberton teilaamisesta sais paremman korvauksen. Täytyy olla silmät tarkkana jos vaikka sen löytäisin.
        Ja sitten antza mentäs niin lujaa että hippulat vinkus maailmalle, eikä takaisin tänne käpykylään tultaiskaan taivastelemaan besiinihinnan nousua :=))))

..tänään ko tankkasin...(((( asennan moottorisahan tukevasti tarakalle. pienillä muutostöillä siit tulee oiva vetopeli fillariin..)))) mut jos si Karibial ens lähettäs,
        mikäli tää Jorge talsii rotuaarilla vastaan,ja onnistut sen eliminoimaan..)))

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

..tänään ko tankkasin...(((( asennan moottorisahan tukevasti tarakalle. pienillä muutostöillä siit tulee oiva vetopeli fillariin..)))) mut jos si Karibial ens lähettäs,
        mikäli tää Jorge talsii rotuaarilla vastaan,ja onnistut sen eliminoimaan..)))

Mutta sitä ennen käyn yhden yön nukkumassa. Ja toivon että Jorge tulee huomenna rotuaarilla vastaan :=))) Hyvät yöt sulle ja kauniita unelmia jo näin etukäteen ihanista palmuista :=))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

Mutta sitä ennen käyn yhden yön nukkumassa. Ja toivon että Jorge tulee huomenna rotuaarilla vastaan :=))) Hyvät yöt sulle ja kauniita unelmia jo näin etukäteen ihanista palmuista :=))))

...samoin Siulle!! lupaan kiivetä palmuun yhtä ketterästi,ko Kekkonen aikoinaan...)))))

• Lisään nämä tiedot arkistooni. Nämä "paljastukset" ovat kyllä aika kesyjä, lähinnä yleistä tietoa palstalaisista ja heidän persoonistaan. Mutta, jostakinhan se on aloitettava. Suuri kiitos näistä.

Luin henkilökuvauksesi näistä palstalaisista ja vaikuttaa siltä, että ihan mielenkiintoisia persoonallisuuksia täällä majailee. Monelle satunnaiselle vierailijalle täällä esiintyvät henkilöt ovat vain nimimerkkejä ruudulla, mutta kyllähän tosiasia on että kaikki me olemme oikeita ihmisiä ja kaikilla meillä on myös omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Yksi tämän yhteisön vahvuuksista näyttää olevan vahva yhteishenki ja sitä kautta antamanne tuki toisillenne silloin, kun itsekukin sitä tarvitsee.

Tuoreimpana esimerkkinä voinen ottaa tämän herra Nylkkärin tapauksen. Hänhän menetti rakkaan lemmikkinsä ihan vasta ja olette todella olleet hengessä mukana ja lohduttaneet häntä hänen menetyksessään. Osoitatte että välitätte toisistanne. Se ei ole itsestäänselvyys tämän päivän kovassa, kylmässä ja häikäilemättömässä maailmassa, jota itsekin nimimerkkini puolesta (jonkun mielestä varmaankin) edustan.

Olen ylpeä siitä että kuulun joukkoonne, tai ainakin toivottavasti kuulun tulevaisuudessa. Hienoja ihmisiä ihan jokainen näistä kuten myös varmasti heistäkin, joita listaltasi ei löydy mutta jotka täällä säännöllisesti vierailevat.

Oikein mukavaa illanjatkoa Teille kaikille ja erityiskiitos Sinulle, yksitypy, tästä listasta.

Juoru Toimittaja
      [email protected]

• yksitypy

mutta et sinä kiitoksella pääse tästä.
        Ei ole tästä maksupuolesta vielä puhuttu mitään :=((( Ethän vain tuota pettymystä sen suhteen?
        Mutta hyvät illanjatkot myös sinulle "uusi" kasvo :=)))

Ps. On minulla vaikka kuin paljon paljastuksia, mutta en kertonut niitä kaikkia, kun en ollut varma voiko sinuun luottaa. Siis että saanko sen rahallisen korvauksen :=))))

• marjuska

kyllä sillä mysterillä on liukkaat delete näpit vautsi uskaltaiskohan sen päästää itseään lähemmäksi :)))

• yksitypy

varmaan. Eikait se sua syö :=)))
        Voi olla aikamoinen mies. Varsinkin naisia aina viehättää salaperäisyys. Vai mitä? :=))))

• marjuska
        yksitypy kirjoitti:

varmaan. Eikait se sua syö :=)))
        Voi olla aikamoinen mies. Varsinkin naisia aina viehättää salaperäisyys. Vai mitä? :=))))

se käy kiinni kuin rasvattu salama

• yksitypy evk
        marjuska kirjoitti:

se käy kiinni kuin rasvattu salama

se olla myös rauhallinen. Väliin raju ja väliin hellä. Ajatteles nyt Marjuska. Voisko nainen enempää vaatia :=))))

• marjuska
        yksitypy evk kirjoitti:

se olla myös rauhallinen. Väliin raju ja väliin hellä. Ajatteles nyt Marjuska. Voisko nainen enempää vaatia :=))))

sormet sillä on liian nopeat :)olisikohan pianisti tai gyne

• yksitypy evk
        marjuska kirjoitti:

sormet sillä on liian nopeat :)olisikohan pianisti tai gyne

molemmat olis ihan jees.. Sormissa tuntumaa :=)))
        Hyvät yöt Marjuska.

• Diabaasi

yhteenveto ja kätsy tämmöselle uudelle huuhaalaiselle :D

Mun muistini on tosin niin huono, etten mä noita muista enää hetken päästä... :DD

• yksitypy evk

muistamaan kun täällä vähän aikaa pörräät. Minäkin olen ollut jo puolitoista vuotta. :=)))
        Sinusta en vielä osannut juoruja kertoa kun niin uusi olet :=)))

• varatartsan

pyrstölleni putosin, kun tulin juuri huuhaalle. :o|

Eipäs tiedä mitä sanoisi... Nohh, hyvä ettei ole musta lista.

Tasapuolisuuden nimissä joku vois kertoo myös yksitypystä. :o)

• yksitypy evk

mitään kertomista :=)))
        Tällainen tasainen,hiljainen, kotona viihtyvä tyyppi. Hyvät yöt Tarzan sinullekin :=)))

• varatartsan
        yksitypy evk kirjoitti:

mitään kertomista :=)))
        Tällainen tasainen,hiljainen, kotona viihtyvä tyyppi. Hyvät yöt Tarzan sinullekin :=)))

Hyvin olet ollut tänään tasainen ja hiljainen tyyppi. :o)

Nätisti kerroit minusta... Hyvät yöt yksitypy sinullekin. :o)

• Sydän.Ystävä

aika typy ;))
      Sanat löytyy kyllä jokaiselle ja aikas nappiin menevät myös ;))
      Vaan kerroppas hiukan itsestäsikin jotain,olet nääs aika mielenkiintoinen persoona ja sustakin sais uutispommijuttuja ;))

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe