Onko huuhaasta tulossa "poikien" kesken oleva kehumiskerho?
Pitäisköhän panna äksöniä, vai riittääkö kehotus,...niin ja ruusut tulee jälkeenpäin...
Yksitypy,...nyt suorista selkä, panehan ne kauniit sormesi näppäimille ja anna palaa!
MMMM...Muiden huuhattarien sormia en ole viellä nähnytkään....."ehkä" ajan kysymys?
Naisia lisää kehiin...
53
1628
Vastaukset
- naisenemmistö
on..
- perskuti
Areenalle,...tarkoitin parketille kaikki huuhaan daamit, ilta-asu on vain, väliaikaista, lauloi, Veikko Lavi.
Niin se on täälläkin HUUHAALLA!
kyllä täällä naisia löytyy....=:))
- perskuti
Olen todellakin huomannut, mutta ei nämä huuhaan naiset aina ole "meikäläistä" niin paljon huomioinnut kuin myöhäisillassa ennen nukkumaanmenoa olisin toivonut.
Monta ilta-yötä on mennyt Teidän huomiota kaivaten-ja siintä uneksien, kunnes nukkumatti on kutsunut luokseen. perskuti kirjoitti:
Olen todellakin huomannut, mutta ei nämä huuhaan naiset aina ole "meikäläistä" niin paljon huomioinnut kuin myöhäisillassa ennen nukkumaanmenoa olisin toivonut.
Monta ilta-yötä on mennyt Teidän huomiota kaivaten-ja siintä uneksien, kunnes nukkumatti on kutsunut luokseen.äläpäs höpsi... Kyllä huuhaan naiset sinutkin on huomioinnut....=;))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
äläpäs höpsi... Kyllä huuhaan naiset sinutkin on huomioinnut....=;))
Noooo,...en ole turhaan öitäni valvonut.
Sinulla BBrunetti on tuota yksinäisen miehen ymmärrystä, mutt joskus on sellainen mieli,...että Sinä yrität , tällaista maalais,...anteeksi bisnismiestä panna vähän niinkuin avioon:=)) perskuti kirjoitti:
Noooo,...en ole turhaan öitäni valvonut.
Sinulla BBrunetti on tuota yksinäisen miehen ymmärrystä, mutt joskus on sellainen mieli,...että Sinä yrität , tällaista maalais,...anteeksi bisnismiestä panna vähän niinkuin avioon:=))mut juorutoimittaja sais hyvän jutun juuren...hih....=;))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
mut juorutoimittaja sais hyvän jutun juuren...hih....=;))))
ajatella jotain juoru,..vai mikä se nyt olikaan?
Nyt sano: Ottaisit vai, et,...ei tässä koko iltaa voi odottaa,...sillä huomenna minä olen vuorokauden vanhempi ja Sinä olet edelleen 25v. perskuti kirjoitti:
ajatella jotain juoru,..vai mikä se nyt olikaan?
Nyt sano: Ottaisit vai, et,...ei tässä koko iltaa voi odottaa,...sillä huomenna minä olen vuorokauden vanhempi ja Sinä olet edelleen 25v.kun kerta noin kauniisti tytölle puhut....=;)))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
kun kerta noin kauniisti tytölle puhut....=;)))
Kysy vaikka ex_er:ltä, kannattaako,.. katsos Hän ei tiedä, mutta kuulemma kysyä kannattaa, jottei tieltä eksy:=))
perskuti kirjoitti:
Kysy vaikka ex_er:ltä, kannattaako,.. katsos Hän ei tiedä, mutta kuulemma kysyä kannattaa, jottei tieltä eksy:=))
mitään tarvii kysyä.... Ei sitten...=:)))) ei oteta sitten niin...Sitä paitsi tytön pitää vähän epäröidä...Koska muuten olisin helppo nakki;))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
mitään tarvii kysyä.... Ei sitten...=:)))) ei oteta sitten niin...Sitä paitsi tytön pitää vähän epäröidä...Koska muuten olisin helppo nakki;))))
Ei Sinun tarvitse kysyä keneltäkään,...olet oman polkusi kulkija.
Alkuunsa olin todella hämilläni,...istuit "pöytään" omalla persoonallisella tyylilläsi, mutta NYT,...sehän on loistava tyyli, joka sipii juuri Sinulle.
Persoonat erotuu! perskuti kirjoitti:
Ei Sinun tarvitse kysyä keneltäkään,...olet oman polkusi kulkija.
Alkuunsa olin todella hämilläni,...istuit "pöytään" omalla persoonallisella tyylilläsi, mutta NYT,...sehän on loistava tyyli, joka sipii juuri Sinulle.
Persoonat erotuu!täällä kai ole kaikki omia mukavia persoonia..:)) Noh mie oon mie...Ja sillä selvä....=:))) Niin ja todella en lupaa kysykkään....=;)))
- nylkkäri
vai naisia kehiin minun on pää sekaisin naisen vuoksi.on vaikeaa kun r...staa.
Muuten tv:ssä on Ben Furman ja hän matkii taas minua paita joka hänellä on päällä on samalainen kuin minulla jonka hiljattain ostin. Kerra hänellä oli reino aamutossut hyvä maku tai sitten mies on hullu- perskuti
Osta suurempi TV-vastaanotin, niin näet kuka ne reinot Hänelle ojentaa,...älä hyvä mies vie kaikkia paitoja kirpparille,...siellähän ne Fyrk,...anteeksi Furmannit viihtyy,...vankilassa on niin pienet päivärahat....Ei mies voi olla hullu,..ei missään tapauksessa, vaan vaaniva sairaus nimeltään hulluus on saamassa otetta miehestä.....Se on todellista taistelua, kyllä mies voittaa,...muutenhan syntyminen olis hulluutta.
- nylkkäri
perskuti kirjoitti:
Osta suurempi TV-vastaanotin, niin näet kuka ne reinot Hänelle ojentaa,...älä hyvä mies vie kaikkia paitoja kirpparille,...siellähän ne Fyrk,...anteeksi Furmannit viihtyy,...vankilassa on niin pienet päivärahat....Ei mies voi olla hullu,..ei missään tapauksessa, vaan vaaniva sairaus nimeltään hulluus on saamassa otetta miehestä.....Se on todellista taistelua, kyllä mies voittaa,...muutenhan syntyminen olis hulluutta.
nyt uusia koska olen hiljan sen uusinut.
Luulin ostaaneeni muoti asusteen ja se roikkuu henkarissa,mutta näkyy siellä suuressa maailmassa löytyvän niitä kirppareilta .Täälähän Jumalakin käy vain joka toinen torstai ja aikamerkki tuodaan maitoautolla.Musta liituraitapuku ja fuksinpunainen paita päällä olin ajatellut
heittäytyä Turun Tuomiokirkon portailla RINAN eteen ja kosia häntä. - perskuti
nylkkäri kirjoitti:
nyt uusia koska olen hiljan sen uusinut.
Luulin ostaaneeni muoti asusteen ja se roikkuu henkarissa,mutta näkyy siellä suuressa maailmassa löytyvän niitä kirppareilta .Täälähän Jumalakin käy vain joka toinen torstai ja aikamerkki tuodaan maitoautolla.Musta liituraitapuku ja fuksinpunainen paita päällä olin ajatellut
heittäytyä Turun Tuomiokirkon portailla RINAN eteen ja kosia häntä.Lapset tuo leivän tullessaan.
Unohda koko juttu.
Nyt kitara soi,... et itkeä saa!
En ole katkera, mutta kuitenkin,...hautas löysin vaan kukkaset nauraneet ei:=))
Nylkkäri!!!...HÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄN!!
kävi popeda sätissä viikonloppuna et siel oli vain naisia,he kyllä pistivät mun niin koville alko jo meikäläisen posket punottaan.
- perskuti
Älä hyvä mies valita:=))
Jos Sinulla alkaa posket punottaa, niin vie Daami valoisaan paikkaan, jotta Hän huomaa sen,
ja sen jälkeen teet SEN! perskuti kirjoitti:
Älä hyvä mies valita:=))
Jos Sinulla alkaa posket punottaa, niin vie Daami valoisaan paikkaan, jotta Hän huomaa sen,
ja sen jälkeen teet SEN!neuvosta,ehkä joskus opin olemaan sosiaalisempi
- perskuti
manxman kirjoitti:
neuvosta,ehkä joskus opin olemaan sosiaalisempi
Niin tosiaan, pitää erottaa milloin ei ole mitään mahdollisuutta(kokemus aika läheltä), ja se milloin Se(Hän) on valmis lähempään kanssakäymiseen.
Oma kokemus on kova, ikävä kyllä nekatiivinen, mutta periks en anna.
Yrittänyttä ei laiteta!
- yksitypy
se joudun panemaan...sormet näppäimille?
Eikö se paremmin sopis miehille :=))
No... selkä on nyt niin suorassa, kuin vain selkä voi olla.
Laitas vähän äksöniä. Olen ruudun ääressä :=)))- perskuti
Sinut sydämeni unelma,...Sinut otan hellästi, kuin untuvalla sivellen........Sen jälkeen runttaan mitä Miehestä lähtee.....Anteeksi enempää en pysty jatkamaan....Pusi,...pusi.
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Sinut sydämeni unelma,...Sinut otan hellästi, kuin untuvalla sivellen........Sen jälkeen runttaan mitä Miehestä lähtee.....Anteeksi enempää en pysty jatkamaan....Pusi,...pusi.
Kamala sua. Kyllä olet tosi romanttisella päällä :=))) Mikähän liene syynä? :=)) Sinähän taidat olla romanttinen ja raju mies. Juuri sellaisesta typy tykkää :=))))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Kamala sua. Kyllä olet tosi romanttisella päällä :=))) Mikähän liene syynä? :=)) Sinähän taidat olla romanttinen ja raju mies. Juuri sellaisesta typy tykkää :=))))
Laulan Sulle lallalaa.
Nyt lähti ne viimeisetkin "pojot", tais revetä koko pistepussin pohja. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Laulan Sulle lallalaa.
Nyt lähti ne viimeisetkin "pojot", tais revetä koko pistepussin pohja.päällä olet. Mikäs sinut noin on villinnyt näin torstai-iltana vielä? :=)))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
päällä olet. Mikäs sinut noin on villinnyt näin torstai-iltana vielä? :=)))
Tosi-asiassa,..tahtoisin tavata Sinut vaikka hetken, ennen kuin poistut Suomesta.
En voinut kirjoittaa kaikkea. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Tosi-asiassa,..tahtoisin tavata Sinut vaikka hetken, ennen kuin poistut Suomesta.
En voinut kirjoittaa kaikkea.niin pitkälle asioita vielä edes ajattele. Koskaan ei voi tietää mitä elämä tullessaan tuo. Ja minähän lähden, jos lähden, vasta tammikuussa.
Vai hetken pienen haluaisit nähdä :=)))
Karaoken merkeissäkö? Joko sinulla ne laulun sanat on? :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
niin pitkälle asioita vielä edes ajattele. Koskaan ei voi tietää mitä elämä tullessaan tuo. Ja minähän lähden, jos lähden, vasta tammikuussa.
Vai hetken pienen haluaisit nähdä :=)))
Karaoken merkeissäkö? Joko sinulla ne laulun sanat on? :=))))Tottakai, toivoisin kun jälleen tapaamme, niin laulatko yhden Minun lempikappaleista, joka sopii valtavan hyvin Sinun äänialaan ja tuo muistoja joilla on samantyyppinen kuva kuin Sinä.
Sen kappaleen nimi on:.....En saa kirjoitettua, kun tämä kone ei nyt ota vastaan tekstiä, mutta kerron sen joku toinen kerta,... kun molemmille sopii. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Tottakai, toivoisin kun jälleen tapaamme, niin laulatko yhden Minun lempikappaleista, joka sopii valtavan hyvin Sinun äänialaan ja tuo muistoja joilla on samantyyppinen kuva kuin Sinä.
Sen kappaleen nimi on:.....En saa kirjoitettua, kun tämä kone ei nyt ota vastaan tekstiä, mutta kerron sen joku toinen kerta,... kun molemmille sopii.jos vielä minun äänialaan sopiva :=)))
Mutta nyt on typyn nukkuma-aika taas käsillä :=)))
Hyvät yöt Perskuti. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
jos vielä minun äänialaan sopiva :=)))
Mutta nyt on typyn nukkuma-aika taas käsillä :=)))
Hyvät yöt Perskuti.Sinulle yksitypy,jälleen.
- marjuska
tullaa minun täytyy olla tarkkana jos vaikka sefu yllättäisi kun tuntuu,että se ei tykkää minusta vaikka minä olen iiiiihana :))
- perskuti
Olen keskittynyt naisiin, ja erikoiseti juuri Sinuun....Anna sefun hoitaa omat na,...anteeksi,... nasevat juttunsa.
Mielenkiintoista,..todella mielenkiintoista.
Olen yhden naisen mies,...no mikä sun nimi nyt olikaan?...No tottakai minä sen muistan? Marjuska,...he,heh.
Miten, oletko ollut täällä aijemmin? - yksitypy
turha sun on piileksiä. Sefu kyllä huomaa sut :=)))
Mutta ei hän kait näin iltaisin ole yleensä täällä.
Mutta huomen aamulla viimeistään saat varmaan tämänkin viestiketjun häviämään :=)))
On sulla tuota taitoa :=))) - AMR-52
...nyt vastaisuudes kiltti sefulle,ei poista enää siuta täältä.......))))))
- marjuska
AMR-52 kirjoitti:
sille pitäs antaa jotta olisi tyytyväinen :))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
Sefu kun näkee marjuskan nimenkin, niin heti deletellä sormet :=)))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
turha sun on piileksiä. Sefu kyllä huomaa sut :=)))
Mutta ei hän kait näin iltaisin ole yleensä täällä.
Mutta huomen aamulla viimeistään saat varmaan tämänkin viestiketjun häviämään :=)))
On sulla tuota taitoa :=)))Yksitypy,... nyt ajattelit tuhmasti:DDD
Vai että kaksi shamaania kohtaa, siinä on ympäristö kovilla:)) - marjuska
perskuti kirjoitti:
Olen keskittynyt naisiin, ja erikoiseti juuri Sinuun....Anna sefun hoitaa omat na,...anteeksi,... nasevat juttunsa.
Mielenkiintoista,..todella mielenkiintoista.
Olen yhden naisen mies,...no mikä sun nimi nyt olikaan?...No tottakai minä sen muistan? Marjuska,...he,heh.
Miten, oletko ollut täällä aijemmin?pari vuotta, oi niitä aikoja meillä oli oma huuhaa kirkko ja todella syntinen pappi joka kävi välillä hakemassa kuorotyttöjä tallinnasta ja otti kirkon kassan mukaansa
- AMR-52
marjuska kirjoitti:
sille pitäs antaa jotta olisi tyytyväinen :))
tiedä oikein MM. mieltymyksistä. tarvisko sille nyt yleensä mitään antaa,mut jos kauniist Siulta jotain pyytää,koeta olla mieliksi Sille...)))))
- marjuska
yksitypy kirjoitti:
jonkun asian takia tuota sorminäppäryyttä :)
- marjuska
AMR-52 kirjoitti:
tiedä oikein MM. mieltymyksistä. tarvisko sille nyt yleensä mitään antaa,mut jos kauniist Siulta jotain pyytää,koeta olla mieliksi Sille...)))))
ensteks kiillottaisin sen tähden :))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
...nyt Typy oo noin varma asiast. eiköhän Mannekin kyllästy siihen ainaiseen Delete-napin paineluun..
- yksitypy
marjuska kirjoitti:
jonkun asian takia tuota sorminäppäryyttä :)
harjoittelee :=))) Sillä on nyt jotain mielessä ihan selvästi. Ettei vaan olis tosissan ihastunut sinuun :=))))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Yksitypy,... nyt ajattelit tuhmasti:DDD
Vai että kaksi shamaania kohtaa, siinä on ympäristö kovilla:))Pois se minusta. Minähän olen kiltteyden perikuva.
Kaiken teen mitä joku pyytää :=))) - marjuska
yksitypy kirjoitti:
harjoittelee :=))) Sillä on nyt jotain mielessä ihan selvästi. Ettei vaan olis tosissan ihastunut sinuun :=))))
pääsee vielä sefuttareksi :))) mitähän duuni sefu tekee työksee kun on iltaisin poissa ?
- yksitypy
marjuska kirjoitti:
pääsee vielä sefuttareksi :))) mitähän duuni sefu tekee työksee kun on iltaisin poissa ?
aina vain paranee. Nyt tuli viesti jo kolmeen kertaan :=)))))))))))))
On sulla hyvät keinot yrittää sefuttareksi. Saas nähdä joko sefu tänä iltana poistaa viestit.
Mitähän liene iltaisin tekee. Siitä pitäis ottaa selvää :=)))
Ei muuta kun teet huomenna avauksen sefulle ja kysyt.
Tiedä vaikka tykkää siitä, eikä poistakaan viestiä :=)))) - marjuska
yksitypy kirjoitti:
On sulla hyvät keinot yrittää sefuttareksi. Saas nähdä joko sefu tänä iltana poistaa viestit.
Tiedä vaikka tykkää siitä, eikä poistakaan viestiä :=))))suoraan,että "mitä teet yöllä" ;)
- yksitypy
marjuska kirjoitti:
suoraan,että "mitä teet yöllä" ;)
Katsotaan mitä mystinen mies vastaa :=)))
Voitais kaikki kysyä häneltä jotain. Minä voisin kysyä, mitä hän tekee viikonloppuisin :=)))
Hyvät yöt Marjuska ja näe kauniita unia MM:stä :=))) - perskuti
marjuska kirjoitti:
ensteks kiillottaisin sen tähden :))
Sinut hyväksytään,... ole jälleen oma itsesi,.. mutta siellä on säännöt joita tulee noudattaa!
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Tiedä vaikka tykkää siitä, eikä poistakaan viestiä :=))))Sefu ilmeisesti joutuu noudattamaan sovittuja sääntöjä, joten se spekulaatio siintä.
- perskuti
AMR-52 kirjoitti:
...nyt Typy oo noin varma asiast. eiköhän Mannekin kyllästy siihen ainaiseen Delete-napin paineluun..
SE nappula taitaa olla hoidossa.
Itse asiassa,...oletko katsonut elokuvan, NYKYAIKA,.. oli miehellä otsaa tajuta todellisuutta, ja tuoda se esiin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6942745Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131304- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2491226- 1051065
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761