jo auki,ei ollut eilen tarkotus mitenkään olla itsekeskeinen,en vaan kerennyt vastaamaan teille,ja perskutille haluan sanoa että meillä on paljon yhteistäkin ,isäni on vanha kilpapusjehtija ,että vesillä on tullut oltua ja soitat kuulemma kitaraa,minä olen soittanut yli 20vuotta sähkökitaraa normaalivireisenä ja slide vireisenä ,että haluan sinusta hyvän huuhaa ystävän,ja missä ne kaikki huuhaa naiset nyt on ,heti ylös sieltä vieraasta sängystä
huomenta onko kauppa
19
779
Vastaukset
Ei muuten oo vieras vaan ikioma sänky...=:))
- rahtari1
no nyt voi olla oma mut sä oot kyl vähän salakavala,mihin pistit eilen typyn hoitoon, tääl se ei oo ainakaan
rahtari1 kirjoitti:
no nyt voi olla oma mut sä oot kyl vähän salakavala,mihin pistit eilen typyn hoitoon, tääl se ei oo ainakaan
typy nukkui äidin vieres.... Höh en oo salakavala...;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
typy nukkui äidin vieres.... Höh en oo salakavala...;))
koskas mä pääsen teille sit nukkuu ,jos sitä nyt nukkumiseks voi sanoa
rahtari1 kirjoitti:
koskas mä pääsen teille sit nukkuu ,jos sitä nyt nukkumiseks voi sanoa
moisia kysellään...Enkös oo jo kertonut että oon tarkka tyttö siitä kuka mun sängyssä mun kans nukkuu....=;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
moisia kysellään...Enkös oo jo kertonut että oon tarkka tyttö siitä kuka mun sängyssä mun kans nukkuu....=;))
kahtena kappaleena kirjallisen selvityksen
rahtari1 kirjoitti:
kahtena kappaleena kirjallisen selvityksen
haniseni....Nyt mie meen naapuriin kahville.... heips ja palaillaan astialle...=;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
haniseni....Nyt mie meen naapuriin kahville.... heips ja palaillaan astialle...=;))
jo tässä vaiheessa jo heti naapuriin,palaillaan
- AMR-52
...aamut siulle ja muillekin...))) käyntiinhän tämäkin aamu lähti,kahvin ja tukevan kessun avul...)))))
- rahtari1
ai säkin tarttet tommosta starttipilottii ennen ku lähtee koneet käyntiin
- perskuti
Tuo eilinen johtui varmaan siintä, että minua on syytetty itsekeskeisyydestä kovin sanoin ja ajattelin jatkaa ketjukirjeenä Sinulle, olen samalla erittäin tyytyväinen, että en ole ainoa joka siihen syyllistyy.
Kyllä meillä täällä huuhaalla on loistavia "ei upeita mahtavia tällä kertaa" naisia,... saavat ärsyyntyneen miehen leppymään hetkessä:=))- rahtari1
joo se on hyvä et oot leppyny ku mul ei oo suo mitään vastaan,päinvastoin,muuten mimmones paatti sul on
- perskuti
rahtari1 kirjoitti:
joo se on hyvä et oot leppyny ku mul ei oo suo mitään vastaan,päinvastoin,muuten mimmones paatti sul on
Minulla itselläni on 33-jalkainen, mutta pää-asiassa olen mukana erillaisilla veneillä, tilauksen mukaan.
Olen kilpaillut useammassa luokassa, mutta en enää viime-aikoina.
En mielellään kertoisi enempää näistä asioista, jottei tunnistettais"piiri on pieni". - rahtari1
perskuti kirjoitti:
Minulla itselläni on 33-jalkainen, mutta pää-asiassa olen mukana erillaisilla veneillä, tilauksen mukaan.
Olen kilpaillut useammassa luokassa, mutta en enää viime-aikoina.
En mielellään kertoisi enempää näistä asioista, jottei tunnistettais"piiri on pieni".tietää,oot ainakin näköjään vedessä viihtyvä,mulla on faija jo 70vuotias ja haaveilee vieläkin veneistä ja vesille pääsystä
- perskuti
rahtari1 kirjoitti:
tietää,oot ainakin näköjään vedessä viihtyvä,mulla on faija jo 70vuotias ja haaveilee vieläkin veneistä ja vesille pääsystä
Tuo vesilläolo on sellainen tauti joka ei varmaankaan parane koskaan,..on vähän kuin lapinhulluus, jos olen oikein oivaltanut,...niinkuin tuo yksitypy tundran laitamilta, olis varmaan kova työ saada se muuttamaan ruuhkaisiin cityihin?:=))
- rahtari1
perskuti kirjoitti:
Tuo vesilläolo on sellainen tauti joka ei varmaankaan parane koskaan,..on vähän kuin lapinhulluus, jos olen oikein oivaltanut,...niinkuin tuo yksitypy tundran laitamilta, olis varmaan kova työ saada se muuttamaan ruuhkaisiin cityihin?:=))
veneilykin näköjään semmonen tauti ku siihen kiinnostuu niin se on lopun elämän verissä,mut mä en oikeen oo faijalta periny merimies taitojs,perskuti onks niis vanhois purkkareis ku on se kompassi niin ollu pirtua sisällä
- perskuti
rahtari1 kirjoitti:
veneilykin näköjään semmonen tauti ku siihen kiinnostuu niin se on lopun elämän verissä,mut mä en oikeen oo faijalta periny merimies taitojs,perskuti onks niis vanhois purkkareis ku on se kompassi niin ollu pirtua sisällä
Kyllä niissä oli pirtua,... niistä on monenmonta todenperäistä kaskua:DDD
Nyt joudun poistumaan koneelta,...moi! - rahtari1
perskuti kirjoitti:
Kyllä niissä oli pirtua,... niistä on monenmonta todenperäistä kaskua:DDD
Nyt joudun poistumaan koneelta,...moi!moro
- rahtari1
missä kaikki huuhaan naiset on?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505