Miksi pitäisi ottaa Tatuointi!

Ellenix

En missään nimessä ottaisi minkään valtakunnan tatuointia loppu iäkseni.

En nää siinä mitään järkeä.

Ehkä joku pikkukuva, hyvin pieni.
Siisti kaunis ja piilossa.

Sellaisen voisin ottaa, tai laitatuttaa.

Ehkä =(/

33

2649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mixi ei? maailma täynnä kysymyxiä.. mieltymysten mukaan.. maailmassa on paljon järjettömämpiäkin asioita..

• Ellenix

Halujen ja mieltymysten mukaan ...

Mutta mikä säätelee niitä haluja ??

Naisetkin laittavat nykyisin hyvin näkyviä isoja Tatuointeja,... aiwan kuin ne olisivat jotain

*tosi*upeeta*

• Maitreya
        Ellenix kirjoitti:

Halujen ja mieltymysten mukaan ...

Mutta mikä säätelee niitä haluja ??

Naisetkin laittavat nykyisin hyvin näkyviä isoja Tatuointeja,... aiwan kuin ne olisivat jotain

*tosi*upeeta*

Ihan sama onko mies vai nainen jos haluaa ison tatuoinnin...

Itse olen hyvin pitkälti nainen ja reidessä on 30-senttinen tatska. Otin sen koska tykkäsin, muiden mielipiteillä ei väliä, sillä minähän sitä kehossani kannan loppuelämäni. Minun mielestäni se on *tosi upea* ;)

• Ellenix
        Maitreya kirjoitti:

Itse olen hyvin pitkälti nainen ja reidessä on 30-senttinen tatska. Otin sen koska tykkäsin, muiden mielipiteillä ei väliä, sillä minähän sitä kehossani kannan loppuelämäni. Minun mielestäni se on *tosi upea* ;)

Jos kerran olet sen hankkinut,,,

On ystävilläni tatuointeja niskassa reisissä käsissä pepussa rinnassa...

Minä en ole vielä ,,, tatuoitu.

Mistä sen koskaan tietää
        miten sitä "hurahtaa"... :D

• huhhuhh
        Maitreya kirjoitti:

.. parempi ihminen tai kuvitteletko peräti, että seksuaalisuutesi on saanut arvoisensa lisän?

Yksi helvetin raapustus, josta ei pääse helpolla eroon, ja olet yli-ihminen? LOL

• Ellenix
        huhhuhh kirjoitti:

.. parempi ihminen tai kuvitteletko peräti, että seksuaalisuutesi on saanut arvoisensa lisän?

Yksi helvetin raapustus, josta ei pääse helpolla eroon, ja olet yli-ihminen? LOL

Ei hän niin sanonut, Älä väännä hänen sanojaan.

Huomenta

• Maitreya
        huhhuhh kirjoitti:

Olen aina ollut sinua parempi ihminen :D

Ja arvoni vaan nousee sillä minulla on tatskoja peräti 4kpl!!!

Seksuaalisuudesta: No kyllä jotkut tytöt on aivan hulluina minun tatskoihini, vaikken niitä ottanutkaan saadakseni lisää naisia ;)

• Maitreya

Eipä sitten muuta kuin, että mene oitis tatskashoppiin ja ota "pikkuinen" 30-senttinen kotkankuva perseeseen. Et kadu :D :D

• Ellenix

-apuwa-|||||

• huhhuhh

.... vaikka lenkkimakkara ohimoon?

Ei varmaan olisi kellään muulla! Oi sitä autuaaksitekevää yksilöllisyyden huumaa!

• Ellenix
        huhhuhh kirjoitti:

.... vaikka lenkkimakkara ohimoon?

Ei varmaan olisi kellään muulla! Oi sitä autuaaksitekevää yksilöllisyyden huumaa!

Siehän Varsinainen WitsiWiikari ooot. huh-huh-huh.

• Et näe mitään järkeä tatuoinnin otossa, etkä missään nimessä sellaista ottaisi? Kuitenkin voisit käydä ottamssa pienen tatuoinnin, vaikka siis missään nimessä et tatuoitia ottaisi???
      Mielipiteesi on hieman mennyt nyt sekaisin käytännön kanssa :D

• Taru

Sehän onkin aivan ihanaa demokratiassa, että ihmisillä itsemääräsmisoikeus!! Kukaa haluaa yhtä, kuka toista ja molemmilla on vapaus toteuttaa itseään sen mukaisesti. Ole ottamatta jos siltää tuntuu tai jos siittenkin haluat niin ole hyvä vaan - päätös on sinun. Ei kenenkään muun.

• Ellenix

En tunne tarvetta ottaa tatuointia.

Mutta jos päättäisin joskus sellaisen hankkia,
        ottaisin ehkä jonkun pienen siistin ja piiloon.

OnKo siinä jotain ristiriitaa ?

• Ellenix
        Taru kirjoitti:

Sehän onkin aivan ihanaa demokratiassa, että ihmisillä itsemääräsmisoikeus!! Kukaa haluaa yhtä, kuka toista ja molemmilla on vapaus toteuttaa itseään sen mukaisesti. Ole ottamatta jos siltää tuntuu tai jos siittenkin haluat niin ole hyvä vaan - päätös on sinun. Ei kenenkään muun.

Sitä se nimenomaan on ...

Nyt tuntuu tältä ...

Huomenna ehkä tuntuu siltä ...

Ylihuomenna ehkä vielä joltain muulta ...

• Ellenix kirjoitti:

En tunne tarvetta ottaa tatuointia.

Mutta jos päättäisin joskus sellaisen hankkia,
        ottaisin ehkä jonkun pienen siistin ja piiloon.

OnKo siinä jotain ristiriitaa ?

No tuossa nyt ei ole enää ristiriitaa, mutta aloitus vistissäsi oli.

• Ellenix
        jannamarian kirjoitti:

Esitin asiani puolinaisesti ja epäselvästi,
        Anteeksi.

• Ellenix kirjoitti:

Esitin asiani puolinaisesti ja epäselvästi,
        Anteeksi.

Siis eihän tuosta nyt mitään anteeksipyyntöä tarvitse esittää. Osoitin vain huvittuneisuuteni keskustelun aloituksesta.

• Ellenix
        jannamarian kirjoitti:

Siis eihän tuosta nyt mitään anteeksipyyntöä tarvitse esittää. Osoitin vain huvittuneisuuteni keskustelun aloituksesta.

Anteeksi kuuluu kuitenkin sanavarastooni,
        ihan arkikäytössäkin :D

Kuten, kiitos.

Kiitos viestistäsi :D

• Tri Ball
        jannamarian kirjoitti:

Joidenkin kirjoittajien viestittelyssä on ikuinen ristiriita; se ei häviä edes esteettisellä kirurgialla.

• Ellenix
        Tri Ball kirjoitti:

Joidenkin kirjoittajien viestittelyssä on ikuinen ristiriita; se ei häviä edes esteettisellä kirurgialla.

Sulle tekstin pitää olla mahdollisimman puhtaaksi purtua, ilman vivahteita, ristiriitoja,

mutta kun elämä ei ole sellaista. sorry.

Elämä on.

• Ripa

Rauhoitu, sinun ei tarvitse ottaa tatuointia.

Kertoisitko nyt mitä muuta et halua tehdä.

• Ellenix

koskikin sitä

Millä perusteella olis järkevää ottaa tatuointi ?

Mitä muuta olis hyvä ottaa ?
        Tai mitä muuta haluaisin ottaa ?

• Ripa
        Ellenix kirjoitti:

koskikin sitä

Millä perusteella olis järkevää ottaa tatuointi ?

Mitä muuta olis hyvä ottaa ?
        Tai mitä muuta haluaisin ottaa ?

Kuulemma jotkut henkilöt itse päättävät mitä haluavat tehdä ja perustelevat itselleen miksi toimivat niin kuin toimivat.

Titenkin voit myös seurata jotakin auktoriteettiä joka sanoo mitä teet ja miksi. Jos tuo vaikuttaa sinulle sopivalta elämäntavalta, esim. jonkin uskonlahkon parista tai hakemalla alistavaa isäntää sadomasopiireistä löydät varmaan jonkun joka ajattelee puolestasi.

• Kitzyme

sun ei ole pakko ottaa tatuointia, se ei ole vaatimuksena yhtään mihinkään. Toivottavasti nyt voit hengittää helpommin ja alkaa ajatella vaikka asioita, joilla on jotain väliä.

• Ellenix

Eikö sinun mielestäsi tatuoinnista ole mitään iloa?

Miksei minun kannattaisi ottaa sinun mielestäsi tatuointia?

*hengittää vapaasti. ilman tatuointia*
        *hengittäisi vapaasti varmasti tatuoinnin kera myös*

• Kitzyme
        Ellenix kirjoitti:

Eikö sinun mielestäsi tatuoinnista ole mitään iloa?

Miksei minun kannattaisi ottaa sinun mielestäsi tatuointia?

*hengittää vapaasti. ilman tatuointia*
        *hengittäisi vapaasti varmasti tatuoinnin kera myös*

Omasta mielestäni tatuoinneista on kyllä "iloa", jos asian noin haluaa ilmaista. Missään en sanonut, ettei sinun sellaista kannata ottaa. Voit ihan vapaasti valita, mitä tahdot tehdä. Mielestäni on vain suunnatonta järjen köyhyyttä kysellä muilta ihmisiltä syitä ja perusteluja siihen, mitä sinä mahdollisesti haluaisit tehdä. Vai haluaisitko sittenkään...

ps. Seuraavaksi kun tahdot oikeasti kysyä jotain (Miksi pitäisi ottaa tatuointi?), älä vastaa siihen itse heti leipätekstissä (En missään nimessä ottaisi minkään valtakunnan tatuointia loppu iäkseni. En nää siinä mitään järkeä.).

• i,t

pieni ja piiloon..Miksi tatuointi pitäisi olla piilossa? Ja ompa kumma,että muut huomaa ristiriidan kirjotuksessasi,mutta et itse.tsemppiä sulle!

• Ellenix

Onko itselläsi Tatuointi?

Haluaisitkos näyttää esim. työpaikallasi että sinulla on kotka niskassa tai ruusu korvalehdessä?

• Talitiainen.

jos tatuointi tekee jonkun onnelliseksi, ja nostaa hänen itsetuntoaan, miksi jättä ottamatta?

• Ellenix

Ehkä se on itsetunto asia.

Henna Tatuoinnit ovat kauniin näköisiä.

• Shady

Kukaan ei oo pakottanu siua ottaa tatskaa!!
      Joten mitä valitat!

• i,t

Löytyy minulta tatuointeja ja osa niistä kyllä näkyy.Yksi kaulassakin,eikä minun ainakaan niitä ole pitänyt piilotella.Kyllä on työnantajat siis niistä osan nähneet,mutta ei se ole heitä haitannut,enkä kyllä niitä ole työhaastatteluissa peittänytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1898
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      920
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      747
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe