Yleisön pyynnöstä, ennennäkemättömän kannatuksen saattelemana, KTS on päättänyt rekisteröityä siltä varalta, että tämä valtaisa kansansuosio nostaa hänet Mikimalekin peesissä apulaisseriffin paikalle.
KTS on rekisteröitynyt
7
451
Vastaukset
- tertullianus
Sinä tosiaan hallitset itseironian.
.
...joka veti liikaa ilmaa keuhkoihinsa näyttääkseen isommalta kuin on ja lopulta kuuluu vain SUURI PAMAUS...
Jos susta tulee apulaissheriffi, niin pian tältä palstalta alkaa löytyä KTS:n räjähtäneitä riekaleita, korppien ruokaa...
;)- jotten
toivoisi sinunkin räjähtävän, sinä palstan ilkeä terroristi, jokaolet rakkauden kadottanut. Niin minäkin, mutta ainakin tiedostan sen.
jotten kirjoitti:
toivoisi sinunkin räjähtävän, sinä palstan ilkeä terroristi, jokaolet rakkauden kadottanut. Niin minäkin, mutta ainakin tiedostan sen.
.
...Tässä sanailussa sinun kanssasi. KTS, joka muutat nimimerkkiäsi kuin kameleontti väriään ei ole kyse rakkaudesta tai sen puutteesta, vaan pelkästä huulenheitosta, kuten hyvin tiedät.
Tosin nyt se saa tällä erää riittää, koska se on hyödytöntä.
Jos rakkautta kaipaat, niin kiirehdi Yeshuan helmaan.
Siunausta Yeshuassa !
.Yakov kirjoitti:
.
...Tässä sanailussa sinun kanssasi. KTS, joka muutat nimimerkkiäsi kuin kameleontti väriään ei ole kyse rakkaudesta tai sen puutteesta, vaan pelkästä huulenheitosta, kuten hyvin tiedät.
Tosin nyt se saa tällä erää riittää, koska se on hyödytöntä.
Jos rakkautta kaipaat, niin kiirehdi Yeshuan helmaan.
Siunausta Yeshuassa !
.Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.
- ELOL
KTS kirjoitti:
Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.
Vastauksesi kertoi kaiken, että olit sinä, sillä vastauksesi oli jo suurta valetta itsessään.
- arka asia
KTS kirjoitti:
Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.
Miksi vaivaudut vastaamaan noille kieroituneille epäilijöille? Mitä väliä sillä on, mitä he sinusta ajattelevat? Vaikka selittäisit mitä, he eivät usko sinua, mutta se ei ole sinun ongelmasi, se on heidän oma helvettinsä. He saattavat olla itse niitä jotka täällä esintyvät monilla nimim. ja siksi epäilevät myöskin sinua tästä samasta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
