KTS on rekisteröitynyt

Yleisön pyynnöstä, ennennäkemättömän kannatuksen saattelemana, KTS on päättänyt rekisteröityä siltä varalta, että tämä valtaisa kansansuosio nostaa hänet Mikimalekin peesissä apulaisseriffin paikalle.

7

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tertullianus

      Sinä tosiaan hallitset itseironian.

    • .
      ...joka veti liikaa ilmaa keuhkoihinsa näyttääkseen isommalta kuin on ja lopulta kuuluu vain SUURI PAMAUS...

      Jos susta tulee apulaissheriffi, niin pian tältä palstalta alkaa löytyä KTS:n räjähtäneitä riekaleita, korppien ruokaa...


      ;)

      • jotten

        toivoisi sinunkin räjähtävän, sinä palstan ilkeä terroristi, jokaolet rakkauden kadottanut. Niin minäkin, mutta ainakin tiedostan sen.


      • jotten kirjoitti:

        toivoisi sinunkin räjähtävän, sinä palstan ilkeä terroristi, jokaolet rakkauden kadottanut. Niin minäkin, mutta ainakin tiedostan sen.

        .
        ...Tässä sanailussa sinun kanssasi. KTS, joka muutat nimimerkkiäsi kuin kameleontti väriään ei ole kyse rakkaudesta tai sen puutteesta, vaan pelkästä huulenheitosta, kuten hyvin tiedät.

        Tosin nyt se saa tällä erää riittää, koska se on hyödytöntä.

        Jos rakkautta kaipaat, niin kiirehdi Yeshuan helmaan.


        Siunausta Yeshuassa !
        .


      • Yakov kirjoitti:

        .
        ...Tässä sanailussa sinun kanssasi. KTS, joka muutat nimimerkkiäsi kuin kameleontti väriään ei ole kyse rakkaudesta tai sen puutteesta, vaan pelkästä huulenheitosta, kuten hyvin tiedät.

        Tosin nyt se saa tällä erää riittää, koska se on hyödytöntä.

        Jos rakkautta kaipaat, niin kiirehdi Yeshuan helmaan.


        Siunausta Yeshuassa !
        .

        Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.


      • ELOL
        KTS kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.

        Vastauksesi kertoi kaiken, että olit sinä, sillä vastauksesi oli jo suurta valetta itsessään.


      • arka asia
        KTS kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkilläni mutta ymmärrän varsin hyvin sen, että sinun ilveilysi ja jumalanpilkkasi saa aikaan vihaa tällä palstalla.

        Miksi vaivaudut vastaamaan noille kieroituneille epäilijöille? Mitä väliä sillä on, mitä he sinusta ajattelevat? Vaikka selittäisit mitä, he eivät usko sinua, mutta se ei ole sinun ongelmasi, se on heidän oma helvettinsä. He saattavat olla itse niitä jotka täällä esintyvät monilla nimim. ja siksi epäilevät myöskin sinua tästä samasta asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe