Hei,
tietäisikö joku reseptin gruusialaiselle kaalivuoalle? Söin sitä UniCafessa ja oli niin törkeän hyvää että haluauisin tehdä sitä itsekin...'
resepti/gruusialainen kaalivuoka
3
1097
Vastaukset
- öljhgaklöjhga
Kannattaa kysyä Unicafesta, jos sieltä saisi sen reseptin. Joskus ehkä reilu vuosi sitten ohje oli Unicafen lehdessä eli ei reseptin pitäisi mikään salaisuuskaan olla.
- Anonyymi
GRUUSIALAINEN KAALIVUOKA
1 kg valkokaalia
1 sipuli
2 rkl tomaattipyrettä
1 maustekurkku
1 prk smetanaa tai ruokakermaa
1 tl paprikajauhetta
Valkosipulirouhetta maun mukaan.
Kuorrutukseen juustoraastetta.
1. Suikaloi kaali ja sipuli. Hauduta padassa melkein kypsäksi.
2. Lisää muut ainekset.
3. Kaada seos vuokaan ja kuorruta juustoraasteella.
Paista uunissa 30 minsaa 200 asteessa.
Mitä kauhemmin jaksat hauduttaa, sitä maukkaampaa ruoka on.
Kaaliruoka on aina vielä parempaa seuraavana päivänä.- Anonyymi
Tässä siis tämä ohje, jonka olen ottanut talteen joskus todella kauan sitten. On tullut tehtyä Unicafen reseptillä jo kymmeniä kertoja gruusialaista kaalivuokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865