Mitään seksiä ei ole harrastettu jollei niin todisteta. Vai onko peiton heilutus jotain seksiä? Uskotteko hampaattomien puheita, kehuskeluja ne vaan on.
Seksiä ei ole harrastettu
4
1751
Vastaukset
- se tosiaan
noin kamalaa jos sitä seksiä olisi harrastettu? :D
Niin tarviiko sitä paljoa muuta todistetta. En suorana lähetyksenä nähnyt, mutta sattumalta oli jäänyt nauhalle tuo tapahtuma kun olin laittanut nauhotuksen päälle. Arvasin että vielä kaikenlaista tapahtuu ja puhutaan ja kun nukkumaan piti lähteä niin jätin tallennuksen päälle kun Kathylläkin oli mielenkiintoinen avautuminen menossa siitä miten muut häneen suhtautuvat. No kun sitten myöhemmin katselin tallennusta niin eipä tuosta kyllä jäänyt epäselvyyttä mitä tapahtui, vaikka peitto päällä olikin...
- pylly
nytkyi peiton alta.
- carli
mäkin uskon, kun kyseessä olevat itse sen pk-huoneessakin kertovat. Mitä muuten tollasta vanhaa juttua pitää vielä käsitellä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405