REMPSAKKAA MAANANTAITA SANANLASKUJEN PARISSA. :))))
* Se mikä ei tapa, se vituttaa
* Itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.
* happamia sanoi vihreä kettu rauhoittavista
* odottavan aika on yleensä alle tunti
* tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
* parempi pää täynnä, kun kymmenen oksalla
* ei tippa kait tapa, ja ämpäriin ei mahdu hukkumaan
* ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolella
* sen vie verottaja minkä kylvää
* niin makaa kun sattuu sammumaan
* tulin, näin ja koitin sormella
* laatta on heitetty
* ei naukku pahaa tee
* viina on viisaiden luoma
* ABS miehen tiellä pitää
* Omena anuksessa pitää homot loitolla
* itku pienestä kalusta
* kahden aina kalliimpi
* ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
* niin metsä vastaa kun hallusinaatiot haluaa
* lähti kuin svetlana ikkunaostoksilta vaasankadulla
* velka on veli otettaessa, veljenpoika sen maksaa, kun takauksen antoi
* valheella on lyhet jäljet, ellei käytä väärää passia
REMPSAKKAA MAANANTAITA
17
748
Vastaukset
- TrueLady
Aivan mahtavia maanantaille nuo. Niitä täytyykin het opetella ulkoa. =D
- UPCIDER
Itseäni olen aina kiittänyt
ja kiitosta on riittänyt. - TrueLady
UPCIDER kirjoitti:
Itseäni olen aina kiittänyt
ja kiitosta on riittänyt.niinpä... paitti jos o kaksonen. Kun mä ainakin osaan moittia itteeni niin että saan melki tappelun aikaseks... Hih. Taitolaji kuulemma.
maanantaita...
lisää samanlaisia....- LonesomeMan
Taitaa täytyä panna kaatikseen ettei tota korjata bittiavaruuteen =)
- UPCIDER
sinäkin olet. :))
Kattelin mesee, mut hiljaista oli. - LonesomeMan
UPCIDER kirjoitti:
sinäkin olet. :))
Kattelin mesee, mut hiljaista oli.Enkä nukkunu yöllä =(
- UPCIDER
LonesomeMan kirjoitti:
Enkä nukkunu yöllä =(
valvotti. :((
Liikaa töitä...vai rytmi
hukassa. ? - LonesomeMan
UPCIDER kirjoitti:
valvotti. :((
Liikaa töitä...vai rytmi
hukassa. ?Juu innoissani kuitenkin. Nykyään nukun jokatoinen yö =)
- UPCIDER
LonesomeMan kirjoitti:
Juu innoissani kuitenkin. Nykyään nukun jokatoinen yö =)
sullakin. Mut älä ainakaan
enää tingi yöunista. :)) - LonesomeMan
UPCIDER kirjoitti:
sullakin. Mut älä ainakaan
enää tingi yöunista. :))Laitetaanko noita ronskimpia juttuja sulle sinne baarin puolelle, olisko vähä sellanen paikka? =)
Pistin jäsenpostia äskön. - UPCIDER
LonesomeMan kirjoitti:
Laitetaanko noita ronskimpia juttuja sulle sinne baarin puolelle, olisko vähä sellanen paikka? =)
Pistin jäsenpostia äskön.Siellähän ne saavat olla
öllötellä. :)) - LonesomeMan
UPCIDER kirjoitti:
Siellähän ne saavat olla
öllötellä. :))Kahvinkeitin ja nyt on kartonki tupakkaa, että... Kahvia ja tupakkaa... Eppu normaali =)
- UPCIDER
LonesomeMan kirjoitti:
Kahvinkeitin ja nyt on kartonki tupakkaa, että... Kahvia ja tupakkaa... Eppu normaali =)
Siis hetkinen, minäkö vähä
älynen, nyt en ymmärrä. :))
Tuli heti mieleen kun luin viestin. :))
- Dr.Swan
"elämän ohjeita2 tai jotain...täytyy kopioida tuosta jotakin :)
Tervehdys vaan Upsiderillekkin!- UPCIDER
sullekin. :))
Ohjeitahan aina tarvitaan. :)
- Tanevaan
Hyvää ja antoisaa alkuviikkoa huuhaalle.Kohtuus kaikessa pullo päivässä sanoi entinen opettajani jo kouluaikoina.Siihen liittyen olen todennut,että liika on liikaa,mutta kohtuus on liian vähän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514