REMPSAKKAA MAANANTAITA

UPCIDER

REMPSAKKAA MAANANTAITA SANANLASKUJEN PARISSA. :))))

* Se mikä ei tapa, se vituttaa

* Itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.

* happamia sanoi vihreä kettu rauhoittavista

* odottavan aika on yleensä alle tunti

* tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?

* parempi pää täynnä, kun kymmenen oksalla

* ei tippa kait tapa, ja ämpäriin ei mahdu hukkumaan

* ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolella

* sen vie verottaja minkä kylvää

* niin makaa kun sattuu sammumaan

* tulin, näin ja koitin sormella

* laatta on heitetty

* ei naukku pahaa tee

* viina on viisaiden luoma

* ABS miehen tiellä pitää

* Omena anuksessa pitää homot loitolla

* itku pienestä kalusta

* kahden aina kalliimpi

* ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

* niin metsä vastaa kun hallusinaatiot haluaa

* lähti kuin svetlana ikkunaostoksilta vaasankadulla

* velka on veli otettaessa, veljenpoika sen maksaa, kun takauksen antoi

* valheella on lyhet jäljet, ellei käytä väärää passia

17

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

      Aivan mahtavia maanantaille nuo. Niitä täytyykin het opetella ulkoa. =D

      • UPCIDER

        Itseäni olen aina kiittänyt
        ja kiitosta on riittänyt.


      • TrueLady
        UPCIDER kirjoitti:

        Itseäni olen aina kiittänyt
        ja kiitosta on riittänyt.

        niinpä... paitti jos o kaksonen. Kun mä ainakin osaan moittia itteeni niin että saan melki tappelun aikaseks... Hih. Taitolaji kuulemma.


    • maanantaita...
      lisää samanlaisia....

    • LonesomeMan

      Taitaa täytyä panna kaatikseen ettei tota korjata bittiavaruuteen =)

      • UPCIDER

        sinäkin olet. :))
        Kattelin mesee, mut hiljaista oli.


      • LonesomeMan
        UPCIDER kirjoitti:

        sinäkin olet. :))
        Kattelin mesee, mut hiljaista oli.

        Enkä nukkunu yöllä =(


      • UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

        Enkä nukkunu yöllä =(

        valvotti. :((
        Liikaa töitä...vai rytmi
        hukassa. ?


      • LonesomeMan
        UPCIDER kirjoitti:

        valvotti. :((
        Liikaa töitä...vai rytmi
        hukassa. ?

        Juu innoissani kuitenkin. Nykyään nukun jokatoinen yö =)


      • UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

        Juu innoissani kuitenkin. Nykyään nukun jokatoinen yö =)

        sullakin. Mut älä ainakaan
        enää tingi yöunista. :))


      • LonesomeMan
        UPCIDER kirjoitti:

        sullakin. Mut älä ainakaan
        enää tingi yöunista. :))

        Laitetaanko noita ronskimpia juttuja sulle sinne baarin puolelle, olisko vähä sellanen paikka? =)
        Pistin jäsenpostia äskön.


      • UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

        Laitetaanko noita ronskimpia juttuja sulle sinne baarin puolelle, olisko vähä sellanen paikka? =)
        Pistin jäsenpostia äskön.

        Siellähän ne saavat olla
        öllötellä. :))


      • LonesomeMan
        UPCIDER kirjoitti:

        Siellähän ne saavat olla
        öllötellä. :))

        Kahvinkeitin ja nyt on kartonki tupakkaa, että... Kahvia ja tupakkaa... Eppu normaali =)


      • UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

        Kahvinkeitin ja nyt on kartonki tupakkaa, että... Kahvia ja tupakkaa... Eppu normaali =)

        Siis hetkinen, minäkö vähä
        älynen, nyt en ymmärrä. :))
        Tuli heti mieleen kun luin viestin. :))


    • Dr.Swan

      "elämän ohjeita2 tai jotain...täytyy kopioida tuosta jotakin :)

      Tervehdys vaan Upsiderillekkin!

      • UPCIDER

        sullekin. :))
        Ohjeitahan aina tarvitaan. :)


    • Tanevaan

      Hyvää ja antoisaa alkuviikkoa huuhaalle.Kohtuus kaikessa pullo päivässä sanoi entinen opettajani jo kouluaikoina.Siihen liittyen olen todennut,että liika on liikaa,mutta kohtuus on liian vähän.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe