Pitäis tehä kotistudio, paljonkos maksaa
Kuvaputkiskooppi
Funktiogeneraattori
Tasajännitelähde, noin 50v/4A
Vaihtojännitelähde, noin 300v ja 3A
Pari automaattisel mittausalueel olevaa yleismittaria
SUojaerotusmuuntaja
Plajonko maksaa
10
1011
Vastaukset
- kotistudion
vehkeiltä vaikuta!?
(Äänitys-)studioissa yleensä on akustoitu huone, missä mikit ja soittimet ja tarkkailuhuone, missä äänipöytä, moniraitanauhuri, tarkkailumonitorit, ym. reksiviittaa... - on erikoinen
kotistudio.
Elektroniikkahuolto? - P. Rovo
Etkö parempaa provoa keksinyt?
- samuli
nooooh meikäläisen vastaava maksoi:
- skooppi koulun huutokaupasta 20 mummonmarkkaa
- Muuntosähkön 250VA ja 300VA suojaerotusmuuntajat romulavalta ilmatteeksi
- mittareita kertynyt matkan varrelta, hinta ei määriteltävissä
- tasavirtalähteenä 6A akkulaturi, tais maksaa 50mk aikoinaan
- vaihtojännitettä tarjoaa Vattenfall seinästä
:)- samuli
niin ja kotistudiohommat teen läppärillä ja M-audion ubs-purkilla, mitä nyt joskus katselen skoopin vihreältä näytöltä ja muistelen kaiholla Hittimittarin tunnaria ja Alatalon sinisiä laseja...
...no sentään jotain perusarvoja meillä suomalaisilla on pysynyt - nimittäin Mikon lasit :)
- tulliarueS
Tuossahan taitaa olla amispelle Kikin "Labran" kalustus, puuttuu vain se "kymppitonnin piirilevyjyrsin". Osta siltä.
- ikiK
Piirrilevyt teen laserin avulla, se minulla on jo ja maskoi vain 50000€, ei se raha lopu, se vaan vaihtaa omistajaa, jyrismen maksimitarkkuus on 0,1mm ja laserin noin 0,005
- samuli
ikiK kirjoitti:
Piirrilevyt teen laserin avulla, se minulla on jo ja maskoi vain 50000€, ei se raha lopu, se vaan vaihtaa omistajaa, jyrismen maksimitarkkuus on 0,1mm ja laserin noin 0,005
taas se nähdään että metallimiehet tekee kyllä millin osien tarkkuudella..
..mutta puuseppä tekee justiinsa! samuli kirjoitti:
taas se nähdään että metallimiehet tekee kyllä millin osien tarkkuudella..
..mutta puuseppä tekee justiinsa!rappari tekee vielä tarkempaa...
Yritäppä saada laasti pysymään seinässä jos on pienikin rako!
:-DikiK kirjoitti:
Piirrilevyt teen laserin avulla, se minulla on jo ja maskoi vain 50000€, ei se raha lopu, se vaan vaihtaa omistajaa, jyrismen maksimitarkkuus on 0,1mm ja laserin noin 0,005
kummasti meillä duunissa se on kylläkin - 0.005mm toisto tarkkuudella toimiva ja se muu tarkkuus on samaa luokkaa...
Miten metalli CNC-jyrsimen servot eroaa laserin servoista, muuten kuin kokojensa puolesta?
Sopii tarkistaa hieman tietojaan....
;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673