jippii

mä kävin alkoholi-liikkeessä tänään ostin olutta,jerkkuu ja ginii luulis tulevan krapula...ai niin myös lonkeroo

40

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

nei kaikki samaan sammioon ja vedä huiviin varmaan aamulla kanuuna:=))Niinkuin kippari dokas nuorena spittaa ja sorbusta sekasin oli kuulemma nimeltään mustaa uhkaa olo oli aika mainio aamulla sen jälkeen:=)))

• nyt sillailla saahan silleen ottaa sievistellen ja kuiteskii lopputulos on sama...hih

• kippari
        ilottu kirjoitti:

nyt sillailla saahan silleen ottaa sievistellen ja kuiteskii lopputulos on sama...hih

tulee muutenkin hippasen tuoreolo aamuksi juo sitä sitten miten vaan:=)

• kippari kirjoitti:

tulee muutenkin hippasen tuoreolo aamuksi juo sitä sitten miten vaan:=)

no sitte pitää kyllä ottaa vauf....

• kippari
        ilottu kirjoitti:

no sitte pitää kyllä ottaa vauf....

sinulle sellaisen hyvän neuvon et ota vaan snadit huikat niin voi aamulla viellä hymyilyttääkin:=)Kipparilla on praktiikkaa noista jutuista:=)

• kippari kirjoitti:

sinulle sellaisen hyvän neuvon et ota vaan snadit huikat niin voi aamulla viellä hymyilyttääkin:=)Kipparilla on praktiikkaa noista jutuista:=)

kyllä se hymyilyttää vaikka ottasin isomminkin....se on vain niin...tai sitte ei yäk...pahaa toi gini on

• kippari
        ilottu kirjoitti:

kyllä se hymyilyttää vaikka ottasin isomminkin....se on vain niin...tai sitte ei yäk...pahaa toi gini on

tänään voi naurattaa,mut tuskin enää huomenna jos vedät noita juomia kunnolla:=))

• nylkkäri

juonut niin kovaa kaljaa kuin minulle tarjottiin
        tässä takavuosina kun vielä join. yhtenä pyhäaamuna mentiin kavereiden kanssa erään ukon luo jolla oli usein kiljua.
        päästiin perille ja kysyttiin äijältä onko kaljaa?
        vastaus on ja kova menkää saunan eteisestä ottamaan. siellä oli astia umpijäässä,että kovaa oli.

• kippari
        nylkkäri kirjoitti:

juonut niin kovaa kaljaa kuin minulle tarjottiin
        tässä takavuosina kun vielä join. yhtenä pyhäaamuna mentiin kavereiden kanssa erään ukon luo jolla oli usein kiljua.
        päästiin perille ja kysyttiin äijältä onko kaljaa?
        vastaus on ja kova menkää saunan eteisestä ottamaan. siellä oli astia umpijäässä,että kovaa oli.

todella kovaa kaljaa sit:=))kiljua olen joskus kyllä juonnut muttei ollut jäässä:=)

• kippari kirjoitti:

tänään voi naurattaa,mut tuskin enää huomenna jos vedät noita juomia kunnolla:=))

heräilen niin rehellisen avauksen te saatte oli olo mikä vain niin kyllä huuhaalla mä kerron sen....

• kippari
        ilottu kirjoitti:

heräilen niin rehellisen avauksen te saatte oli olo mikä vain niin kyllä huuhaalla mä kerron sen....

huomenna kipparille millainen fiilis sulla on tänillan jälkeen:=)

• kippari kirjoitti:

huomenna kipparille millainen fiilis sulla on tänillan jälkeen:=)

että ssat rehellisen ja reilun vastauksen....mutta älä sitte hirveesti naura sopiiko

• kippari
        ilottu kirjoitti:

että ssat rehellisen ja reilun vastauksen....mutta älä sitte hirveesti naura sopiiko

sit huomenna sitä juttua ja en varmaan naura kun olen itsekin kokenut tollaisia oloja liikaakin aikoinaan:=)

• kippari kirjoitti:

sit huomenna sitä juttua ja en varmaan naura kun olen itsekin kokenut tollaisia oloja liikaakin aikoinaan:=)

pois sydämmestäin...luulen kyllä että voin hallita tänään tilanteen kuten Ladyn kuuluukin...hih

• kippari
        ilottu kirjoitti:

pois sydämmestäin...luulen kyllä että voin hallita tänään tilanteen kuten Ladyn kuuluukin...hih

et osaat ottaa sitä jumalten juomaa iisisti;=)Kippari ei osannut aikoinaan ja siksi en enää vitsi en kanssa lotraakaan:=)

• kippari kirjoitti:

et osaat ottaa sitä jumalten juomaa iisisti;=)Kippari ei osannut aikoinaan ja siksi en enää vitsi en kanssa lotraakaan:=)

minäkään otan silleen kuin tänään...tiiän kyllä ettei pitäis mutta nyt vaan tuntuu siltä

• iltaa vaan kaikille:))mitäs se jerkku on?

• Jäkermeister hyvä yrtti-viina nautitaan jääkylmänä ja on tuhtii tavaraa

• ilottu kirjoitti:

Jäkermeister hyvä yrtti-viina nautitaan jääkylmänä ja on tuhtii tavaraa

tiedän aineen,mulla tulee pönttö kipeeks siitä.mut sillä se lähteekin..

• Tanevaan
        ilottu kirjoitti:

sitä valkoihoinen juoda huutamatta,eiks se oo aika myrkkyä ainakin maultaan?:))

• Tanevaan kirjoitti:

ja huomasin olevani vaalea en siin yön-timo mutta en huuda kun otan sitä nammm

• Tanevaan kirjoitti:

juoppona oon juanu sitä ihan vatsalääkkeeksi,vai oliko se fernet branca? tai jotain

• manxman kirjoitti:

tiedän aineen,mulla tulee pönttö kipeeks siitä.mut sillä se lähteekin..

harjotuksen puute...tulee mullekkii oikkeesti mutta eikö se oo tarkoitus niin tietää juoneensa..

• ilottu kirjoitti:

harjotuksen puute...tulee mullekkii oikkeesti mutta eikö se oo tarkoitus niin tietää juoneensa..

sitten nauttinut ihan vääriä aineita viimeset 3 vuotta(leijonaa):))

• manxman kirjoitti:

sitten nauttinut ihan vääriä aineita viimeset 3 vuotta(leijonaa):))

nyt omia laillisia huumeita kenellekkään tyrkytä oon kyllä maistanut kyseistä juomaa silloin kuin niissä oli niitä keräily-merkkejä

• sinulta
        ilottu kirjoitti:

ja huomasin olevani vaalea en siin yön-timo mutta en huuda kun otan sitä nammm

kuka sinä ilottu olet?
        En tunne sinua oletko mies vai nainen?.

• manxman kirjoitti:

juoppona oon juanu sitä ihan vatsalääkkeeksi,vai oliko se fernet branca? tai jotain

enhän mäkään jerkkuukun lääkkeeksi pullo kerrallaan

• nylkkäri
        ilottu kirjoitti:

mahalääkkeeksi sekä russianbalsamia
        oli ne aikoja kun aamut piti huutaa yrjöä

• sinulta kirjoitti:

kuka sinä ilottu olet?
        En tunne sinua oletko mies vai nainen?.

on seuranain....nainen olen minä kai

• nylkkäri kirjoitti:

mahalääkkeeksi sekä russianbalsamia
        oli ne aikoja kun aamut piti huutaa yrjöä

nukysin laatotetaan ja se on urakkaa hih

• nylkkäri
        ilottu kirjoitti:

nukysin laatotetaan ja se on urakkaa hih

laatta lentää,mutta niin sen pitääkin.
        ilo irti silloin kun voi nuoruus on elettävä.
        älä kuitenkaan ota liian suurta laatoitus urakkaa.

• nylkkäri kirjoitti:

laatta lentää,mutta niin sen pitääkin.
        ilo irti silloin kun voi nuoruus on elettävä.
        älä kuitenkaan ota liian suurta laatoitus urakkaa.

ei enään kauheita voi ottaa...mutta sen verran jotta tuntuu

• nylkkäri
        ilottu kirjoitti:

ei enään kauheita voi ottaa...mutta sen verran jotta tuntuu

ole kiinni. minä olisin ikäni puolesta vielä valmis ottamaan.en kuitenkaan uskalla ja olenhn minä sitä osuuteni juonut

• nylkkäri kirjoitti:

ole kiinni. minä olisin ikäni puolesta vielä valmis ottamaan.en kuitenkaan uskalla ja olenhn minä sitä osuuteni juonut

oli hieno vastaus...

• mie se tääl ihan selvil vesil....Kyllä aamul mukava herätä ilman kanuunarallia....heh......=:0))

• shelvä viellä...mutta saattaa olla etten tunnin tai parin päästä...pikku kekkerit mutta oon luvannu huomenna kun herään niin ilmoittaa millanen kunto....kiitos vaan osaanotosta jo etukäteen

• ilottu kirjoitti:

shelvä viellä...mutta saattaa olla etten tunnin tai parin päästä...pikku kekkerit mutta oon luvannu huomenna kun herään niin ilmoittaa millanen kunto....kiitos vaan osaanotosta jo etukäteen

mää tuun sit aamul sua kiusaan jos sulla on kauhia ralli päällä.....=:0))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

mää tuun sit aamul sua kiusaan jos sulla on kauhia ralli päällä.....=:0))))))))

et saa kärsii....mitäpä muuta siihen voi sanoo tai kirjottaa...mutta ruuasta ei sitte puhuta sopiiko

• ilottu kirjoitti:

et saa kärsii....mitäpä muuta siihen voi sanoo tai kirjottaa...mutta ruuasta ei sitte puhuta sopiiko

puhumme ruuasta...heh....=:8))))))

• BBrunetti kirjoitti:

puhumme ruuasta...heh....=:8))))))

aiot laittaa mut koville sitten...älä ihmettele jos vastaukset viipyy

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe