tuossa vanhoja valokuvia. Heh...niitä pitäis katsella useammin. Olenpas minä ollut lapsena pieni! Siis tietenkin olen ollu...:o))) Pitkästä aikaa noita perhekuvia taas katselen. Tuossakin yhdessä kuvassa koko meidän pesue hymyilee kameralle... Mä jotain 3 v. Ei tiennyt silloin vt, että joskus tuostakin kuvasta kertoilee näpyttelemällä koko kansalle. Tuossa yhdessä kuvassa taaperran lenkkimakkara kädessä, ilmeisesti saunailta. Ohhoh, tuossa kuvassa aikas topattu takalisto, oliskohan vaipat päällä, vai oliskohan jo myöhässä...No tuokin vielä...uimassa...eipäs näy lannevaatetta, olisko pudonnu uidessa...ilmeisesti en itsekkään ole huomannu sitä, kun niin nauran. öpaut ikää se 2-3v. No joo...kivaa oli pitkästä aikaa katsella ja muistella... :o)))
Katselen
141
1666
Vastaukset
- miukuli22
pitää olla, eihän mitään muuten muistaisi.....
Hei Tartsani :o)))- varatartsan
miukuli! :o))) Taas heitit aikas hyvän! ;o) Eihän niitä tosiaan muuten muistais...jos ei olis mitä muistaa...meniköhän taas oikein. ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
miukuli! :o))) Taas heitit aikas hyvän! ;o) Eihän niitä tosiaan muuten muistais...jos ei olis mitä muistaa...meniköhän taas oikein. ;o)))
Se meni oikein ;o)
Luojan kiitos, minulla ei ole kuvia siitä, kun minä olen ollut noin pieni :o))
Nauraisin itseni kipeäksi joka kerta kun niitä katsoisin :o))))))
Äidin luona joskus (salaa kuikuillut vintillä sahanpurujen joukossa) ja nauranut, miten jollain on voinut olla niin väärät sääret, kuin minulla pienenä oli ;o)))
Ensimmäisiä täällä olevia kuvia on vasta n. 4v ja niissä onneksi jo suorat ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Se meni oikein ;o)
Luojan kiitos, minulla ei ole kuvia siitä, kun minä olen ollut noin pieni :o))
Nauraisin itseni kipeäksi joka kerta kun niitä katsoisin :o))))))
Äidin luona joskus (salaa kuikuillut vintillä sahanpurujen joukossa) ja nauranut, miten jollain on voinut olla niin väärät sääret, kuin minulla pienenä oli ;o)))
Ensimmäisiä täällä olevia kuvia on vasta n. 4v ja niissä onneksi jo suorat ;o)))sitä kyllä oltu niin tiedoton tästä pahasta maailmasta! Eiku joka kuvassa vaan hymy päällä tai jotain ihmettelen... :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
sitä kyllä oltu niin tiedoton tästä pahasta maailmasta! Eiku joka kuvassa vaan hymy päällä tai jotain ihmettelen... :o)))
Kaikki oli niin uutta ja suurta. :o) Muistan miten matka kaupunkiinkin kesti iäisyyksiä, siihen varattiin koko päivä aikaa ja niitä matkoja tehtiin vain muutama vuodessa. :o) Ja oli jännää ;o)))
Nykypäivänä ajan sen matkan 25 min:ssa :o)
Niin se maailma muuttuu.
Haluttais kyllä....... hmmmm.... nähdä ne sun valokuvat ;o))))
Juups, en nauraisi en :o| Ihan vaaan naama peruslukemilla siinä soffatuolilla istuisin ja katselisin :o| - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Kaikki oli niin uutta ja suurta. :o) Muistan miten matka kaupunkiinkin kesti iäisyyksiä, siihen varattiin koko päivä aikaa ja niitä matkoja tehtiin vain muutama vuodessa. :o) Ja oli jännää ;o)))
Nykypäivänä ajan sen matkan 25 min:ssa :o)
Niin se maailma muuttuu.
Haluttais kyllä....... hmmmm.... nähdä ne sun valokuvat ;o))))
Juups, en nauraisi en :o| Ihan vaaan naama peruslukemilla siinä soffatuolilla istuisin ja katselisin :o|aina piirrettiin kuviin kaikille aikuisille isot sieraimet. Ai miksikö? No kun alhaaltapäin heitä katseli, niin kaks isoo reikää oli keskellä kasvoja. :o))) Heh...K-18 juttuja...höps, mä ihan pienokainen. Jos joskus katselet, niin ota etikkaa ryyppy, niin et hymyile...tai tulista chiliä! ;o)))))))))))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
aina piirrettiin kuviin kaikille aikuisille isot sieraimet. Ai miksikö? No kun alhaaltapäin heitä katseli, niin kaks isoo reikää oli keskellä kasvoja. :o))) Heh...K-18 juttuja...höps, mä ihan pienokainen. Jos joskus katselet, niin ota etikkaa ryyppy, niin et hymyile...tai tulista chiliä! ;o)))))))))))
nyt taas..... ;o)))))
Jos oikein muistan, niin se chilikuorrute oli jonkun muun herkkua ;o)) Minä ehdottomasti kallistun suklaa vanlia tai kerma kuorrutukseen. ;o)))) Lurppss..... huh,huh...;o))
Lupaan pysyä peruslukemilla ilman etikkaa tai chiliä, (pikkusen ehkä pientä vitinää voi kuulua kun yrittää pidätellä ;o))) ) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
nyt taas..... ;o)))))
Jos oikein muistan, niin se chilikuorrute oli jonkun muun herkkua ;o)) Minä ehdottomasti kallistun suklaa vanlia tai kerma kuorrutukseen. ;o)))) Lurppss..... huh,huh...;o))
Lupaan pysyä peruslukemilla ilman etikkaa tai chiliä, (pikkusen ehkä pientä vitinää voi kuulua kun yrittää pidätellä ;o))) )se kuvien selailu sutjakkaasti sujuukin. Hyvähän se on luvata olla pokkana, kuiteskin naurat. :o) Suu täyteen suklaata ja muita herkkuja, niin sitten et varmaan pysty nauramaan. ;o))) Heti ostamaan konvehteja...hei onhan sitä chilisuklaatakin! :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
se kuvien selailu sutjakkaasti sujuukin. Hyvähän se on luvata olla pokkana, kuiteskin naurat. :o) Suu täyteen suklaata ja muita herkkuja, niin sitten et varmaan pysty nauramaan. ;o))) Heti ostamaan konvehteja...hei onhan sitä chilisuklaatakin! :o)))
voin tuoda mukanani, vähän niinkuin tuliaisiksi, eiköhän se sinulle maistu :o)
Pidä kiirettä sen kiska reisun kanssa, mä lähdin jo tulemaan sinnepäin :o)
Nähdään kohta:o)))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
voin tuoda mukanani, vähän niinkuin tuliaisiksi, eiköhän se sinulle maistu :o)
Pidä kiirettä sen kiska reisun kanssa, mä lähdin jo tulemaan sinnepäin :o)
Nähdään kohta:o))))jonkinlaista pullasutia, vaikka vähän karkeempaa, kun marinoin tuossa paistia viikonlopuksi. Kiitos etukäteen! ;o)))) Chili sopii siihen erittäinkin hyvin. ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
jonkinlaista pullasutia, vaikka vähän karkeempaa, kun marinoin tuossa paistia viikonlopuksi. Kiitos etukäteen! ;o)))) Chili sopii siihen erittäinkin hyvin. ;o)))
No hei Tartsani, onpas mukava nähdä :o)))
Tässä tää pullasuti ja chili. ;o) Vai paistia meinaat kokata, muista esilämmittää kanssa ;o))) Lihaa ei saa koskaan valmistella kylmänä ;o)))
Jaa missäspäin se sun olohuone on? Onpas sulla täällä viihtyisää, ollakseen poikamies asunto :o)) Ja ai kun hyvän-näköinen taulu, sulla on hyvä maku. :o))
Ai sulla onkin noi valokuvat tuossa, minäpäs aloitankin niistä heti ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
No hei Tartsani, onpas mukava nähdä :o)))
Tässä tää pullasuti ja chili. ;o) Vai paistia meinaat kokata, muista esilämmittää kanssa ;o))) Lihaa ei saa koskaan valmistella kylmänä ;o)))
Jaa missäspäin se sun olohuone on? Onpas sulla täällä viihtyisää, ollakseen poikamies asunto :o)) Ja ai kun hyvän-näköinen taulu, sulla on hyvä maku. :o))
Ai sulla onkin noi valokuvat tuossa, minäpäs aloitankin niistä heti ;o)))siinä kauaa mennytkään! :o) Hmmm...chili sopivan makoista, Tästähän hyvän tahnan paistille saa. :o) Istuu vaan ja katselee kuvia. :o) Rakentelenpa sen marinadin. Täytyy iskee se vielä hetkeksi kylmään. Jes tää suti onkin ihan asiallinen paistin voiteluun. Sellainen vähän karkeempi on parempi. Oli täällä jossain hyvä ohjekkin, mutta kyllä mä sen muistan...Hei kipparille täytyy viedä yksi koiran kuva, kun mä löysin sen tänään netistä...pian palaan...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
siinä kauaa mennytkään! :o) Hmmm...chili sopivan makoista, Tästähän hyvän tahnan paistille saa. :o) Istuu vaan ja katselee kuvia. :o) Rakentelenpa sen marinadin. Täytyy iskee se vielä hetkeksi kylmään. Jes tää suti onkin ihan asiallinen paistin voiteluun. Sellainen vähän karkeempi on parempi. Oli täällä jossain hyvä ohjekkin, mutta kyllä mä sen muistan...Hei kipparille täytyy viedä yksi koiran kuva, kun mä löysin sen tänään netistä...pian palaan...:o)))
Tänne vaan sitten jätti yksikseen istumaan vieraaseen huusholliin :o( Jaa taidanpas tehdäkin tupatarkastuksen, kun ei kerran Herra itse vaivautunut esittelemään. :o)
Jaahas, keittiö näyttää aika mukavan kokoiselta, ja *hups, tuli vahingossa kurkattua kaappiinkin*
Juu hyvässä järjestyksessä poika näyttää astiansa pitävän, ja tiskitkin on tiskattu juu.
Ja Eteisen jo arvostelinkin siistipä oli sekin, mahtaisiko tulla minullekin siivoamaan, kun täällä näin järjestyksessä kaikki on...
Jaahas ja makuuhuone OHHHHOOOH!!! Voi jummi jammi, mä en ole eläissäni nähnyt noin isoa sänkyä, nyt levis Miukulin silmät päässä. :o)))
Mahtaako se jotain piilohaaremia täällä pitää???
Hups, nyt kolisee jossain, äkkiä soffalle istuun.
Ai sä tulit jo? Juu minä tässä vaan näitä valokuvia olen tiiraillut. Diu,diu,diu..... - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Tänne vaan sitten jätti yksikseen istumaan vieraaseen huusholliin :o( Jaa taidanpas tehdäkin tupatarkastuksen, kun ei kerran Herra itse vaivautunut esittelemään. :o)
Jaahas, keittiö näyttää aika mukavan kokoiselta, ja *hups, tuli vahingossa kurkattua kaappiinkin*
Juu hyvässä järjestyksessä poika näyttää astiansa pitävän, ja tiskitkin on tiskattu juu.
Ja Eteisen jo arvostelinkin siistipä oli sekin, mahtaisiko tulla minullekin siivoamaan, kun täällä näin järjestyksessä kaikki on...
Jaahas ja makuuhuone OHHHHOOOH!!! Voi jummi jammi, mä en ole eläissäni nähnyt noin isoa sänkyä, nyt levis Miukulin silmät päässä. :o)))
Mahtaako se jotain piilohaaremia täällä pitää???
Hups, nyt kolisee jossain, äkkiä soffalle istuun.
Ai sä tulit jo? Juu minä tässä vaan näitä valokuvia olen tiiraillut. Diu,diu,diu.....eihän mulla kauaa menny. Ihan pakko kipparille oli heittää se kuva. Netistä löysin sen. Heh, sen koiran nimi oli kippari :o))))))) Istuu hän ja katselee kuvia rauhassa. Paistille sopivan alusen valmistelen. Hyvä valmistelu on hyvin tärkeää! ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
eihän mulla kauaa menny. Ihan pakko kipparille oli heittää se kuva. Netistä löysin sen. Heh, sen koiran nimi oli kippari :o))))))) Istuu hän ja katselee kuvia rauhassa. Paistille sopivan alusen valmistelen. Hyvä valmistelu on hyvin tärkeää! ;o)))
kuskata nämä kuvat sinne köökin puolelle, ettei minun yksin tarvitse istua. :o)))
Katso, tää on ihana, kenen koira tää on, niin söpön pieni, ihan kuin sinä itse tossa vieressä.
Ihaaaanat polvihousut sulla ;o)))) Onko ne jonkun tytön vanhat, kun ne on vaaleenpunaiset? ;o)))
Hei nää on aivan mahtavia kuvia... Et kai sä ihan oikeasti vedä tuota miukulia hännästä? Heiiiii toi ei ole ollut kivaa!!!!!
Varo nyt sen chilitahnas kanssa, ettet sä solkkaa näitä kuvia!!
Kato, onks toi sun lemppari lelu ollut? se on aika monessa kuvassa mukana. ;o)))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
kuskata nämä kuvat sinne köökin puolelle, ettei minun yksin tarvitse istua. :o)))
Katso, tää on ihana, kenen koira tää on, niin söpön pieni, ihan kuin sinä itse tossa vieressä.
Ihaaaanat polvihousut sulla ;o)))) Onko ne jonkun tytön vanhat, kun ne on vaaleenpunaiset? ;o)))
Hei nää on aivan mahtavia kuvia... Et kai sä ihan oikeasti vedä tuota miukulia hännästä? Heiiiii toi ei ole ollut kivaa!!!!!
Varo nyt sen chilitahnas kanssa, ettet sä solkkaa näitä kuvia!!
Kato, onks toi sun lemppari lelu ollut? se on aika monessa kuvassa mukana. ;o))))näät noissa kuvissa oikeesti sellaista, mitä mä en ole koskaan ajatellutkaan! :o))) Lempparilelu tuon rievun lisäksi oli tuo pieni muovivolkkari, kun sitä muut eivät huolineet. Mä sain leikkiä sillä aina rauhassa. Tuo koira tuossa on Rekku. Monteri rodultaan (monta eri rotua). En vetänyt tuota kissaa hännästä, mä pidin vaan kiinni, kissa itse veti.:o| Noi vaaleenpunaiset polkkarit on mun jänishousut, joita mä pidin kerran pääsiäisenä! Pian marinadi valmis. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
näät noissa kuvissa oikeesti sellaista, mitä mä en ole koskaan ajatellutkaan! :o))) Lempparilelu tuon rievun lisäksi oli tuo pieni muovivolkkari, kun sitä muut eivät huolineet. Mä sain leikkiä sillä aina rauhassa. Tuo koira tuossa on Rekku. Monteri rodultaan (monta eri rotua). En vetänyt tuota kissaa hännästä, mä pidin vaan kiinni, kissa itse veti.:o| Noi vaaleenpunaiset polkkarit on mun jänishousut, joita mä pidin kerran pääsiäisenä! Pian marinadi valmis. :o)))
Vähän vakavaks: sitä silmä näkee, mitä sydän ajattelee :o|
Rekku??????? Hah :o)))) Mun äidillä on ollut saman niminen koira, ja sekin oli Montteri!!!! Hassua!! Ihanaa :o))))
Minullapa oli pienenä "rekkalafiltti" se kulki tuolla nimellä. Se oli (kai sun kielellä huopa, mun kielellä filtti) pieni palanen siitä n. 30x30cm
se oli niin kulunut, että kaikissa reunoissa oli hapsuja, ja niillä kutkutin nenän alta, ennen nukkumaan menoa :o)))) (ja imin peukkua) Hups, tota ei pitänyt tunnustaa!!! Et kuullut mitään äsken... Diu,diu,diu,diu.....
Joo, sun kannattaa laittaa se marinadi kylmään, ettei se härskiinny niinkuin mi... siiis tota..niin kun sen saa leviteltyä paremmin kun se on kylmää, ja lihakin tykkää siitä ;o)))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Vähän vakavaks: sitä silmä näkee, mitä sydän ajattelee :o|
Rekku??????? Hah :o)))) Mun äidillä on ollut saman niminen koira, ja sekin oli Montteri!!!! Hassua!! Ihanaa :o))))
Minullapa oli pienenä "rekkalafiltti" se kulki tuolla nimellä. Se oli (kai sun kielellä huopa, mun kielellä filtti) pieni palanen siitä n. 30x30cm
se oli niin kulunut, että kaikissa reunoissa oli hapsuja, ja niillä kutkutin nenän alta, ennen nukkumaan menoa :o)))) (ja imin peukkua) Hups, tota ei pitänyt tunnustaa!!! Et kuullut mitään äsken... Diu,diu,diu,diu.....
Joo, sun kannattaa laittaa se marinadi kylmään, ettei se härskiinny niinkuin mi... siiis tota..niin kun sen saa leviteltyä paremmin kun se on kylmää, ja lihakin tykkää siitä ;o))))))))sattui! :o) Rekussa oli ainaskin terrieriä, se oli vähän Ville Vallattoman koiran näköinen! Heh...komia poika! Joo, mä olin riepupetteri...*hymyilee, että kipeesti käy* En kuullu sitä peukalojuttua. ;o))) Marinadi kohta sopivan kylmää. Pian vaan paisti esille! Liha täytyy olla sopivan lämpöinen, ennenkuin chilijuttu siihen sivellään...silloin hyvä tulee ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
eihän mulla kauaa menny. Ihan pakko kipparille oli heittää se kuva. Netistä löysin sen. Heh, sen koiran nimi oli kippari :o))))))) Istuu hän ja katselee kuvia rauhassa. Paistille sopivan alusen valmistelen. Hyvä valmistelu on hyvin tärkeää! ;o)))
Että se liha alkaa pian olla syytä ottaa lämpiämään, jos aiot sen tänään vielä marinoida ;o)))
Voi vitzi, mitä olenkaan taas tehnyt ;o))))
Juuh se minun Äityliinin koira oli susikoiran ja pystykorvan sekoitusta. ;o))) Räksytti ihanasti kun tunnisti auton äänen ;o)) Teeppäs Tartsani liaani, että pysyn geimeissä mukana :o) lähden pian kotiin :o((( Nii jos et tee ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Että se liha alkaa pian olla syytä ottaa lämpiämään, jos aiot sen tänään vielä marinoida ;o)))
Voi vitzi, mitä olenkaan taas tehnyt ;o))))
Juuh se minun Äityliinin koira oli susikoiran ja pystykorvan sekoitusta. ;o))) Räksytti ihanasti kun tunnisti auton äänen ;o)) Teeppäs Tartsani liaani, että pysyn geimeissä mukana :o) lähden pian kotiin :o((( Nii jos et tee ;o)))kaveri soitteli, oli hankkinut saunareissulla ässävian. Sössötteli ihan kiitettävästi. :o))) Liha täytyis alkaa pian sivelemään chilijutulla, vielä hetken saa odotella. Varmaan tulee aikas maukas juttu. Heh, siinä kielensä polttaa.:o) Tehdään liaani! :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
kaveri soitteli, oli hankkinut saunareissulla ässävian. Sössötteli ihan kiitettävästi. :o))) Liha täytyis alkaa pian sivelemään chilijutulla, vielä hetken saa odotella. Varmaan tulee aikas maukas juttu. Heh, siinä kielensä polttaa.:o) Tehdään liaani! :o)))
liaani on hyvä idea!!!!!!
Häkellyin tuolla takkusen liaanissa pikkuisen.... nyt on sanat vähän hakusessa :o))))
Mikäs se sellainen ässssäääh vika on? Zorke joz vähän änkytzän, kun Brune juotti mutz huppeliiz taaz... on jo toka kertza. ;o)))
Ja muutez huppeliz et mua keztäiz.... ;o))))
Uuuuuhyyyyyy... odottaa näkevänsä miten liha sivellään..... - varatartsan
Ketterästi alas tultiin. Vai että Brune tarjos? Vein eilen kaverin sukulaisiin tuonne kauemmas, niin soitteli äsken ja ihmetteli ilmennyttä ässävikaansa! Kohta liha esille ja pensseli heilumaan. *Heh, joku voi kuvitella jo jotain muuta* Siis minä sillä pensselillä voitelen sen chilitahnan l. marinadin sen lihan pintaan...;o))) Hmmm...hyvää tulee...;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Ketterästi alas tultiin. Vai että Brune tarjos? Vein eilen kaverin sukulaisiin tuonne kauemmas, niin soitteli äsken ja ihmetteli ilmennyttä ässävikaansa! Kohta liha esille ja pensseli heilumaan. *Heh, joku voi kuvitella jo jotain muuta* Siis minä sillä pensselillä voitelen sen chilitahnan l. marinadin sen lihan pintaan...;o))) Hmmm...hyvää tulee...;o)))
niin hyvää tulee :o))))
Juuh Brunen syytä kaikki tämä.....
voi kyllä nyt jo päästellä suustani oikein levottomia juttuja, millä ei ole välttämättä mitäääääääääään järkeä ;o)))))))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
niin hyvää tulee :o))))
Juuh Brunen syytä kaikki tämä.....
voi kyllä nyt jo päästellä suustani oikein levottomia juttuja, millä ei ole välttämättä mitäääääääääään järkeä ;o))))))))))))palaa vaan...:o) Etsin välillä yhtä biisiä netistä. Kovin on tiukilla sanat löytää...Hei kuules tänään kävin jollain s24 sivulla jonkin linkin kautta. Joku lyriikkasivu...joku kyseli sanoja siihen Mikko Alatalon biisiin Syli. Mähän kirjoitin ne suoraan biisistä joku aika sitten tänne. Mä laitoin hänelle meilillä ne sanat. Toivottavasti on onnellinen nyt, jos ei aikaisemmin niitä mistään saanut. Heh, päivän hyvä työ...Niitä levottomia? :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
palaa vaan...:o) Etsin välillä yhtä biisiä netistä. Kovin on tiukilla sanat löytää...Hei kuules tänään kävin jollain s24 sivulla jonkin linkin kautta. Joku lyriikkasivu...joku kyseli sanoja siihen Mikko Alatalon biisiin Syli. Mähän kirjoitin ne suoraan biisistä joku aika sitten tänne. Mä laitoin hänelle meilillä ne sanat. Toivottavasti on onnellinen nyt, jos ei aikaisemmin niitä mistään saanut. Heh, päivän hyvä työ...Niitä levottomia? :o)))
Toivottavasti löydät mut täältä tänäänkin ;o))
Mulla on tää maziina ihan seko, se pimeni aivan totaalisesti eilen kesken kirjoituksen, kun olin just sulle vastaamassa. :o((((
Aamupäivällä pääsin kerran tänne kääntymään, mutta pimeni taas heti, en ehtinyt edes postia avaamaan :o( Toivottavasti pelittää tän illan, huomenna alan ottamaan varmuuskopioita, että voin viedä tän huoltoon, onneksi on takuuaikaa jäljellä, ei kai se ole normaalia, että kone pimenee aivan kuin joku vetäisi tepselit irti seinästä :o(((((
Voin kuvitella, että kyseinen henkilö on onnellinen saamistaan laulunsanoista, niin minäkin silloin olin ;o)))
Juuh, levoton olo jatkuu... joten suonet anteeksi, kaikki hairahdukseni hävyttömyyksien puolelle mentäessä ;o))))
Mites paisti? jokos......;o))))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Toivottavasti löydät mut täältä tänäänkin ;o))
Mulla on tää maziina ihan seko, se pimeni aivan totaalisesti eilen kesken kirjoituksen, kun olin just sulle vastaamassa. :o((((
Aamupäivällä pääsin kerran tänne kääntymään, mutta pimeni taas heti, en ehtinyt edes postia avaamaan :o( Toivottavasti pelittää tän illan, huomenna alan ottamaan varmuuskopioita, että voin viedä tän huoltoon, onneksi on takuuaikaa jäljellä, ei kai se ole normaalia, että kone pimenee aivan kuin joku vetäisi tepselit irti seinästä :o(((((
Voin kuvitella, että kyseinen henkilö on onnellinen saamistaan laulunsanoista, niin minäkin silloin olin ;o)))
Juuh, levoton olo jatkuu... joten suonet anteeksi, kaikki hairahdukseni hävyttömyyksien puolelle mentäessä ;o))))
Mites paisti? jokos......;o)))))))))Ootkos vielä täällä? Vastaa heti! :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Ootkos vielä täällä? Vastaa heti! :o)))
ainakin luulisin olevani ;o))))))))))))))))))))
N-toseeyou :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Älä ihmettele jos katoan, tää on zipannu taas jo kaks kertaa. - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
ainakin luulisin olevani ;o))))))))))))))))))))
N-toseeyou :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Älä ihmettele jos katoan, tää on zipannu taas jo kaks kertaa.ekana anteeksipyyntöni tuosta kielenkäytöstä. Siis tuo mun avaukseni tänään, tuo vittu joo-juttu. Jurppi vaan, kun taas joku valitti öbaut tyhjästä. Antaas olla jo asia. No sefu hoitaa huomenna tuon ketjun pois, joutaakin. Kun vois vaan aloituksen poistaa, niin jees. Siellä ihan hyviä juttuja. Jengi ei tunnistanu mua. Hyvä, ettei selkään tullu:o))))) Aina sama kysymys: Koliseeko loota? :o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ekana anteeksipyyntöni tuosta kielenkäytöstä. Siis tuo mun avaukseni tänään, tuo vittu joo-juttu. Jurppi vaan, kun taas joku valitti öbaut tyhjästä. Antaas olla jo asia. No sefu hoitaa huomenna tuon ketjun pois, joutaakin. Kun vois vaan aloituksen poistaa, niin jees. Siellä ihan hyviä juttuja. Jengi ei tunnistanu mua. Hyvä, ettei selkään tullu:o))))) Aina sama kysymys: Koliseeko loota? :o)
Ihanasti oli tänäiltana jossain välissä kolissut, äsken kävin kurkkaamassa ja nyt on sitten olo sen mukainen ;o)))
Mä arvasin heti siitä aloituksesta että sinun ;o)) Oppinut jo tuntemaan sun sanontoja ja muuta :o)))
Sieti anteeksi pyytääkin :o((( Olipa rumaa kielenkäyttöä :o(((
Hmmm... päätit sitten tehdä sen viikonlopun paistin yksikses...däääm, olisin ehdottomasti halunnut....... ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Ihanasti oli tänäiltana jossain välissä kolissut, äsken kävin kurkkaamassa ja nyt on sitten olo sen mukainen ;o)))
Mä arvasin heti siitä aloituksesta että sinun ;o)) Oppinut jo tuntemaan sun sanontoja ja muuta :o)))
Sieti anteeksi pyytääkin :o((( Olipa rumaa kielenkäyttöä :o(((
Hmmm... päätit sitten tehdä sen viikonlopun paistin yksikses...däääm, olisin ehdottomasti halunnut....... ;o)))todella, että mun juttu? Heitin savot, karjalat kainuun lapit...kaikki murret (:o))) ) kehiin, mitä mieleen tuli. Kuules hei, mä en muuten koskaan kiroile, mmmm, joskus hyvin harvoin. En tykkää kuunnella, enkä itsekkään. Jossain paikassa voimasana tarpeen. Älä huoli paistista, tehdään uusi. :o)))) Kohtahan mä täytän 16 v. tai jotain sinnepäin. ;o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
todella, että mun juttu? Heitin savot, karjalat kainuun lapit...kaikki murret (:o))) ) kehiin, mitä mieleen tuli. Kuules hei, mä en muuten koskaan kiroile, mmmm, joskus hyvin harvoin. En tykkää kuunnella, enkä itsekkään. Jossain paikassa voimasana tarpeen. Älä huoli paistista, tehdään uusi. :o)))) Kohtahan mä täytän 16 v. tai jotain sinnepäin. ;o)
Kunpa vaan ei tavata raastuvassa vielä :o))))
Vai oikein 16vee, tätä se mun uneni tiesi :o(
Juups, nyt kyllä taitaa virkavalta jo kolkutella aseenperällä miukulin ulko-ovea :o(((
*mitäs seli....seli.... sitä keksis?*
Onko sulla oikeesti vai huuhaa:sti synttärit tulossa? Juuh, kakkua aion silloin kyllä herkutella ja oikein SUKLAAKUORRUTUKSELLA ;o)))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Kunpa vaan ei tavata raastuvassa vielä :o))))
Vai oikein 16vee, tätä se mun uneni tiesi :o(
Juups, nyt kyllä taitaa virkavalta jo kolkutella aseenperällä miukulin ulko-ovea :o(((
*mitäs seli....seli.... sitä keksis?*
Onko sulla oikeesti vai huuhaa:sti synttärit tulossa? Juuh, kakkua aion silloin kyllä herkutella ja oikein SUKLAAKUORRUTUKSELLA ;o))))))))mä oikeesti 16 vai 76 v. tai ainaskin sinnepäin...Ihan oikeesti tässä vuoden sisällä! :o))) No joo...jousimies...;o) Kaikki syö silloin kakkua. Suklaata...Suklaakakku hyvää, ja kinuski...;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
mä oikeesti 16 vai 76 v. tai ainaskin sinnepäin...Ihan oikeesti tässä vuoden sisällä! :o))) No joo...jousimies...;o) Kaikki syö silloin kakkua. Suklaata...Suklaakakku hyvää, ja kinuski...;o)))
Olipas todella suurpiirteinen vastaus :o)))
Sen suklaakakun aion kyllä ihan itse kuorruttaa ja syödä kanssa :o))) Ihan koko kakun, lurps... ;o)))
Odottaa jo innolla, enää n. kuukausi ;o))))
Toi toinen poliisi väittää, että päästelen suustani asiattomuuksia ja halvennan virkavaltaa :o( Mitäköhän se sillä tarkoitti?? Sanoin vaan että mun kissanikin on järkevämpi kuin he kaksi yhteensä :o))
Lupasi kihlata minut??????
En kyl ole ajatellut ihan vielä, kun olen aika tarkka ton sulhasehdokkaan kanssa ;o)) On sitten katsos ikuinen. :o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Olipas todella suurpiirteinen vastaus :o)))
Sen suklaakakun aion kyllä ihan itse kuorruttaa ja syödä kanssa :o))) Ihan koko kakun, lurps... ;o)))
Odottaa jo innolla, enää n. kuukausi ;o))))
Toi toinen poliisi väittää, että päästelen suustani asiattomuuksia ja halvennan virkavaltaa :o( Mitäköhän se sillä tarkoitti?? Sanoin vaan että mun kissanikin on järkevämpi kuin he kaksi yhteensä :o))
Lupasi kihlata minut??????
En kyl ole ajatellut ihan vielä, kun olen aika tarkka ton sulhasehdokkaan kanssa ;o)) On sitten katsos ikuinen. :o)))Missäs päin se varapolliisi nyt seikkailee? Olis vähän asianpoikasta! :o| Vähän rupes tympii. Älä usko, joku onnenonkija se on. Vai vielä kihlata...annahan vähän tietoja, missä se auervaara kuleksii. Silmillekkö tuo aikoo hyppiä? Ehei, ei onnistu! :o) Nyt mä rauhoitun. ;o))) Aikas hyvin laskettu, n. kk. Sulla ihan oikea periaate...ikuinen...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Missäs päin se varapolliisi nyt seikkailee? Olis vähän asianpoikasta! :o| Vähän rupes tympii. Älä usko, joku onnenonkija se on. Vai vielä kihlata...annahan vähän tietoja, missä se auervaara kuleksii. Silmillekkö tuo aikoo hyppiä? Ehei, ei onnistu! :o) Nyt mä rauhoitun. ;o))) Aikas hyvin laskettu, n. kk. Sulla ihan oikea periaate...ikuinen...:o)))
kyllä minäkään ole noin vaan otettavissa, tossa se vonkaa olkapään takana ja kilisyttelee jotain helyjä kädessään :o| Kuvittelee että minä helyjen perässä juoksisin :o|
Luulen kanssa, ettei se mikään oikea poliisi ole, vaikuttaa aikamoiselta Auerwaralta :o(
Juuhan, tarkkaan se on katsottava ja todettava, että loppuikänsä sen kanssa sitten samoja lakanoita kuluttaa ;o))
Sen verran Romantiikan nälkäinen minäkin olen, että uskon ikuisen rakkauden olevan olemassa, se ei vaan ole löytänyt minua vielä täältä korvesta :o))) Ja minä olen kyllä yrittänyt etsiä koko kesänkin, mutta vain liki olen liippassut ja reviirillä käynyt ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
kyllä minäkään ole noin vaan otettavissa, tossa se vonkaa olkapään takana ja kilisyttelee jotain helyjä kädessään :o| Kuvittelee että minä helyjen perässä juoksisin :o|
Luulen kanssa, ettei se mikään oikea poliisi ole, vaikuttaa aikamoiselta Auerwaralta :o(
Juuhan, tarkkaan se on katsottava ja todettava, että loppuikänsä sen kanssa sitten samoja lakanoita kuluttaa ;o))
Sen verran Romantiikan nälkäinen minäkin olen, että uskon ikuisen rakkauden olevan olemassa, se ei vaan ole löytänyt minua vielä täältä korvesta :o))) Ja minä olen kyllä yrittänyt etsiä koko kesänkin, mutta vain liki olen liippassut ja reviirillä käynyt ;o)))1. käske poistua
2. heittele hilut perään
3. sano kuud bai
4. huuda perään: senkin...
Nuo oli sille Auerwaaralle...
Tuo sinun romantiikannälkäsi aina iskee. ;o))) Ikuinen rakkaus on olemassa, kun sen vaan löytää...Reviireilläpä hyvinkin, muistan kun kerroit kesällä reissuistas...;o))) - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
1. käske poistua
2. heittele hilut perään
3. sano kuud bai
Tuo sinun romantiikannälkäsi aina iskee. ;o))) Ikuinen rakkaus on olemassa, kun sen vaan löytää...Reviireilläpä hyvinkin, muistan kun kerroit kesällä reissuistas...;o)))Sun aina kaikki muistaa ;o))))))
Eihän se ymmärtänyt, vaikka kuinka kauniisti yritin asiaa sille selittää :o((
Otin sitä niska-pyrstö otteella kiinni ja viskoin ulos :o)
Mennessään huuteli jotain tyyliin:
Älä viskaa mua pihalle, älä viskaa mua pihalle...
Nyt se rypee tuolla kuralammikossa ja päästelee suustaan vielä pahempaa tekstiä, kuin sinulta on koskaan tullutkaan.
Laitoin varmuudeksi oven lukkoon ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Sun aina kaikki muistaa ;o))))))
Eihän se ymmärtänyt, vaikka kuinka kauniisti yritin asiaa sille selittää :o((
Otin sitä niska-pyrstö otteella kiinni ja viskoin ulos :o)
Mennessään huuteli jotain tyyliin:
Älä viskaa mua pihalle, älä viskaa mua pihalle...
Nyt se rypee tuolla kuralammikossa ja päästelee suustaan vielä pahempaa tekstiä, kuin sinulta on koskaan tullutkaan.
Laitoin varmuudeksi oven lukkoon ;o)))mä muistan. Reittis hyvinkin hyvin! :o) Mä silloin mielessäni sen ajelin. Tiedän jo aikas varmasti, missä asustelet...hienoa seutua. Jos arvelin oikein. ;o))) Pidäs ne ovet tiukasti säpissä, ettei takas tule! Mulla vähän pitenpi matka tulla nyt vartioimaan. Ja unikin ihan kohta tulollaan. Hmmm...miukuli...hyvänyönhalit sulle, mä meen pian nukkumaan. Tuuthan huomenna...siis tänne huuhaalle jupisemaan? :o))) Heitäs nopeesti mullekkin hyvän yön toivotukset, mä odotan vielä ne. ;o))))))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
1. käske poistua
2. heittele hilut perään
3. sano kuud bai
Tuo sinun romantiikannälkäsi aina iskee. ;o))) Ikuinen rakkaus on olemassa, kun sen vaan löytää...Reviireilläpä hyvinkin, muistan kun kerroit kesällä reissuistas...;o)))Joka ilta kun lamppu sammuu
ja saapuu oikea yö,
niin Nukkumatti nousee
ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tossut
ja niillä se sipsuttaa.
Se hiipii ovesta sisään
ja hyppää kaapin taa
Ja sillä on uninen lakki
ja sininen, uninen vyö,
ja unista jäätelön palaa
se pienillä hampailla syö.
Ja sillä on sininen auto,
ja se auto hyrrää näin:
surrur, surrur ja lähtee
unen sinistä maata päin.
Ja pieni sateenvarjo
on aivan kallellaan,
ja sinistä unien kirjaa
se kantaa kainalossaan.
Ja unien sinimaahan
se lapset autolla vie:
surrur, surrur ja sinne
on sininen, uninen tie.
Ja siellä on kultainen metsä
ja metsässä kultainen puu
ja unien sinilintu
ja linnulla kultainen suu.
Ja se unien sinilintu,
se lapsia tuudittaa.
Se laulaa unisen laulun,
lala lallala lallallaa.
-Tapio Rautavaara-
Hyvää yötä Tartsani,
sinisiä unia ja halimuksia :o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Joka ilta kun lamppu sammuu
ja saapuu oikea yö,
niin Nukkumatti nousee
ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tossut
ja niillä se sipsuttaa.
Se hiipii ovesta sisään
ja hyppää kaapin taa
Ja sillä on uninen lakki
ja sininen, uninen vyö,
ja unista jäätelön palaa
se pienillä hampailla syö.
Ja sillä on sininen auto,
ja se auto hyrrää näin:
surrur, surrur ja lähtee
unen sinistä maata päin.
Ja pieni sateenvarjo
on aivan kallellaan,
ja sinistä unien kirjaa
se kantaa kainalossaan.
Ja unien sinimaahan
se lapset autolla vie:
surrur, surrur ja sinne
on sininen, uninen tie.
Ja siellä on kultainen metsä
ja metsässä kultainen puu
ja unien sinilintu
ja linnulla kultainen suu.
Ja se unien sinilintu,
se lapsia tuudittaa.
Se laulaa unisen laulun,
lala lallala lallallaa.
-Tapio Rautavaara-
Hyvää yötä Tartsani,
sinisiä unia ja halimuksia :o)))kyllä osuit herkkään paikkaan! Mulle aina piti lapsena laulaa tuo, niin mä nukahdin...:´o) Tuli aina niin rauhallinen ja hyvä olo. Tuon laitan kyllä talteen ja joka ilta luen. Kiitos tuosta miukuli ja hyvää yötä! Tules lähemmäs, mä halaan kunnolla! ;o))) Nyt...Zzzzzzzzzzz...;o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Missäs päin se varapolliisi nyt seikkailee? Olis vähän asianpoikasta! :o| Vähän rupes tympii. Älä usko, joku onnenonkija se on. Vai vielä kihlata...annahan vähän tietoja, missä se auervaara kuleksii. Silmillekkö tuo aikoo hyppiä? Ehei, ei onnistu! :o) Nyt mä rauhoitun. ;o))) Aikas hyvin laskettu, n. kk. Sulla ihan oikea periaate...ikuinen...:o)))
kun ei ollut etusivulla mitään erikoista :o)))
Löytänetkö minut taas? Luulisin, onhan sinulla se Nallukka siellä, joka ottaa vainun siitä, missä Miukuli seikkaloi ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
kun ei ollut etusivulla mitään erikoista :o)))
Löytänetkö minut taas? Luulisin, onhan sinulla se Nallukka siellä, joka ottaa vainun siitä, missä Miukuli seikkaloi ;o)))sut löytää, mene minne vaan. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
sut löytää, mene minne vaan. :o)))
löytänyt ;o))))))
Vielä on piiloja jäljellä ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
löytänyt ;o))))))
Vielä on piiloja jäljellä ;o)))etsiskelemään... :o))) K-18 sivuille en seuraa! ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
siinä kauaa mennytkään! :o) Hmmm...chili sopivan makoista, Tästähän hyvän tahnan paistille saa. :o) Istuu vaan ja katselee kuvia. :o) Rakentelenpa sen marinadin. Täytyy iskee se vielä hetkeksi kylmään. Jes tää suti onkin ihan asiallinen paistin voiteluun. Sellainen vähän karkeempi on parempi. Oli täällä jossain hyvä ohjekkin, mutta kyllä mä sen muistan...Hei kipparille täytyy viedä yksi koiran kuva, kun mä löysin sen tänään netistä...pian palaan...:o)))
pahus..... vai et seuraa :o(((((
Ja minäkun juuri ajattelin sinne sinut viedä, ties vaikka saisit "sisältöä" elämään ja vilkkaan mielikuvituksen ;o))))))))))) - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
mä oikeesti 16 vai 76 v. tai ainaskin sinnepäin...Ihan oikeesti tässä vuoden sisällä! :o))) No joo...jousimies...;o) Kaikki syö silloin kakkua. Suklaata...Suklaakakku hyvää, ja kinuski...;o)))
harittaa ihan minne sattuu, meni vastauskin tuonne ylemmäs :o)
Tätä se mun uneni tiesi ;o))))))
osaan kuvitella sinut sohvalla katsomassa ja hymyilemässä...on kivaa kun on kuvia ja samalla muistella
- varatartsan
kun viimeksi katsellut. Kyllä tosiaan hymyilen ja katselin niitä kuvia. :o) Huomenna etsin loputkin esiin ja käyn ne läpi. En ole aikaisemmin voinut, kun ollut hieman menetyksiä perheessä. Nyt uskalsin katsoa ja hyvä olla...:o)))
varatartsan kirjoitti:
kun viimeksi katsellut. Kyllä tosiaan hymyilen ja katselin niitä kuvia. :o) Huomenna etsin loputkin esiin ja käyn ne läpi. En ole aikaisemmin voinut, kun ollut hieman menetyksiä perheessä. Nyt uskalsin katsoa ja hyvä olla...:o)))
kun tiennyt en,mut hymy huulillasi jo hyvä on..katso hymyile ja naura vain se tekee sulle hyvää....huomenna on päivä uus ja silloin muistot kultaa se
- varatartsan
ilottu kirjoitti:
kun tiennyt en,mut hymy huulillasi jo hyvä on..katso hymyile ja naura vain se tekee sulle hyvää....huomenna on päivä uus ja silloin muistot kultaa se
mulla hyvä olla! :o))) Ei mulla mitään pahaa oloa nyt. Mä todellakin tykkäsin katssella niitä kuvia! Mä hymyilen nyt niin....hyvä olla...:o)))
varatartsan kirjoitti:
mulla hyvä olla! :o))) Ei mulla mitään pahaa oloa nyt. Mä todellakin tykkäsin katssella niitä kuvia! Mä hymyilen nyt niin....hyvä olla...:o)))
sanoneeni jotain mitä ei pitäis mutta onneksi en tehnykkään sitä
- varatartsan
ilottu kirjoitti:
sanoneeni jotain mitä ei pitäis mutta onneksi en tehnykkään sitä
todellakaan ilottu. :o) Mulla vaan hyvä, kun uskalsin katsella niitä tänään, niin hyvä olla. Nyt mä taas huomenna lisää katselen! :o)))
varatartsan kirjoitti:
todellakaan ilottu. :o) Mulla vaan hyvä, kun uskalsin katsella niitä tänään, niin hyvä olla. Nyt mä taas huomenna lisää katselen! :o)))
laitettuna kaseteille paljon nuoruudestani kun otit asian esille niin voisin ettii sen jostain ja katella...mä kun oon hampsteri luonteeltani enkä hävitä mitään toimivaa niin mulla on vanha vsh-nauhurikin
- varatartsan
ilottu kirjoitti:
laitettuna kaseteille paljon nuoruudestani kun otit asian esille niin voisin ettii sen jostain ja katella...mä kun oon hampsteri luonteeltani enkä hävitä mitään toimivaa niin mulla on vanha vsh-nauhurikin
kivaa olis itsestä liikkuvaa kuvaa katsella. Eipäs mulla ole. :| Muista pitää ne aina tallessa! :o)
varatartsan kirjoitti:
kivaa olis itsestä liikkuvaa kuvaa katsella. Eipäs mulla ole. :| Muista pitää ne aina tallessa! :o)
ajan kanssa täytyy tehdä jotain mutta ei tänään...mutta en tosiaankaan hävitä niitä
- varatartsan
ilottu kirjoitti:
ajan kanssa täytyy tehdä jotain mutta ei tänään...mutta en tosiaankaan hävitä niitä
muuta säilytät! Sinä joskus onnellinen, kun niitä katselet! Olis silloin kiva nähdä ilmeesi! :o)))
varatartsan kirjoitti:
muuta säilytät! Sinä joskus onnellinen, kun niitä katselet! Olis silloin kiva nähdä ilmeesi! :o)))
hymy muutta kyyneleiksi ilokin suruksi...oo sitten kärpäsenä katossa vaikka ajatuksissa...
- varatartsan
ilottu kirjoitti:
hymy muutta kyyneleiksi ilokin suruksi...oo sitten kärpäsenä katossa vaikka ajatuksissa...
sait minut todella hymyilemään! Ihan oikeesti! :o))) Joo mä tuun kärpäsenä katseleen. Et sitten sitä raidia...;o)))
- quistis
söpö vauva..Olithan söpö:o)) Mun kaikki vanhat kuvat entisessä elämässä...Voihan..Ai..ei ihan kaikki olekkaan...Mulle tulee aina tosi haikea olo vanhojen kuvien katselusta...:o/
- varatartsan
vonkale nuorena. Hyvin kiltti olen kuulemma ollut. Turhaa en ole huutanut ja aina ollu vailla vaan haleja. Ihan totta. Aina kun vieraita tullu kylään, niin mä kädet ojossa kaikkia halaamaan. Ekana ovella vieraita vastassa...Halit kun sain, niin takas omiin leikkeihin...:o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
vonkale nuorena. Hyvin kiltti olen kuulemma ollut. Turhaa en ole huutanut ja aina ollu vailla vaan haleja. Ihan totta. Aina kun vieraita tullu kylään, niin mä kädet ojossa kaikkia halaamaan. Ekana ovella vieraita vastassa...Halit kun sain, niin takas omiin leikkeihin...:o)))
Ahaa....Quu ymmärtää nyt enemmän...Halisen...tuttuja siis VT:o)))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Ahaa....Quu ymmärtää nyt enemmän...Halisen...tuttuja siis VT:o)))
ihan siis varmaan niin...muistan vieläkin. Silloin haleja riitti, nyt vähän on ollu hijaisenpaa. Ovikello kun soi, niin kädet ojossa ovelle oottamaan niitä haleja. Oli niin kivan tuntuisia ne halit.:o) Halisen tuttuja...;o))))))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
ihan siis varmaan niin...muistan vieläkin. Silloin haleja riitti, nyt vähän on ollu hijaisenpaa. Ovikello kun soi, niin kädet ojossa ovelle oottamaan niitä haleja. Oli niin kivan tuntuisia ne halit.:o) Halisen tuttuja...;o))))))
sentään soi...;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
sentään soi...;o))
soi, silloin kun olin pieni. Nyt ei soi. Sullakaanko ei soi? Onko Quukin niin yksinäinen, ettei koskaan kukaan käy? :o( Siis ovikello sois, jos joku painais sitä nappulaa. ;o))) Mä aina välillä hiippailen takaovesta ulos ja käyn soittaa sitä, juoksen takas sisään ja aukaisen etuoven ja toivotan vieraat tervetulleeksi, mutta ei siellä olekkaan ketään. Sellaista treeniä, jos joku vaikka joskus... ;o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
soi, silloin kun olin pieni. Nyt ei soi. Sullakaanko ei soi? Onko Quukin niin yksinäinen, ettei koskaan kukaan käy? :o( Siis ovikello sois, jos joku painais sitä nappulaa. ;o))) Mä aina välillä hiippailen takaovesta ulos ja käyn soittaa sitä, juoksen takas sisään ja aukaisen etuoven ja toivotan vieraat tervetulleeksi, mutta ei siellä olekkaan ketään. Sellaista treeniä, jos joku vaikka joskus... ;o)))
Kyl Quun ovikello soi usein...puhelinkin...;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Kyl Quun ovikello soi usein...puhelinkin...;o))
ystäviä paljon Quu! :o) Kiva juosta aina ovelle, kun ovikello soi. Joskus mä kaverille, että ei haittaa vaikka ohikulkiessas pirautat sitä ovikelloa...:o) En mä enää silleen syli avoinna sinne ovelle mene, niinkuin lapsena. Ei ole nyt sellaisia tulossa, kuin mä olin lapsena. :o| Saattaa joskus tullakkin...:o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
ystäviä paljon Quu! :o) Kiva juosta aina ovelle, kun ovikello soi. Joskus mä kaverille, että ei haittaa vaikka ohikulkiessas pirautat sitä ovikelloa...:o) En mä enää silleen syli avoinna sinne ovelle mene, niinkuin lapsena. Ei ole nyt sellaisia tulossa, kuin mä olin lapsena. :o| Saattaa joskus tullakkin...:o)
VT:lle sylivieraita;o)))
- vt evk
quistis kirjoitti:
VT:lle sylivieraita;o)))
Eihän niitä tarviis tulla ihan jonossa. Yksikin riittäis oikeinkin hyvin! ;o))) Onhan mulla tuo kissa joka aina sylissä tykkää olla. :o))) hmmm...niihhh...;o)))
- quistis
vt evk kirjoitti:
Eihän niitä tarviis tulla ihan jonossa. Yksikin riittäis oikeinkin hyvin! ;o))) Onhan mulla tuo kissa joka aina sylissä tykkää olla. :o))) hmmm...niihhh...;o)))
et yksi Halinen vaik sun luoksesi eksyy..halittavaksi:o)))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
et yksi Halinen vaik sun luoksesi eksyy..halittavaksi:o)))
jo pelkkä ajatus tuntuu jo kivalle. :o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
jo pelkkä ajatus tuntuu jo kivalle. :o)))
vähään tyytyväinen..Sinulla VT on onnellinen sielu:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
vähään tyytyväinen..Sinulla VT on onnellinen sielu:o))
sielu...hmmm...onnellinen...herkkä ja pienistäkin hyvistä asioista onnellinen. :o))) Pienetkin asiat tärkeitä, joka pisarasta etsin sen hyvän olon...niin mä olen jaksanut vaikeimman yli...:o)))))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
sielu...hmmm...onnellinen...herkkä ja pienistäkin hyvistä asioista onnellinen. :o))) Pienetkin asiat tärkeitä, joka pisarasta etsin sen hyvän olon...niin mä olen jaksanut vaikeimman yli...:o)))))
ei ole hauras psyyke.....Herkkä kylläkin...ei hauras...Herkkyytesi on sinulle ehdottomasti voimavara...kaivo josta ammennat:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
ei ole hauras psyyke.....Herkkä kylläkin...ei hauras...Herkkyytesi on sinulle ehdottomasti voimavara...kaivo josta ammennat:o))
olisin ollu liian hauras, en varmasti olisi nyt tässä. Herkkä olen, niin herkkä, että kärsin siitä. Väärä paikka kertoa näitä juttuja. Ei ole mitään huuhaata...
- quistis
varatartsan kirjoitti:
olisin ollu liian hauras, en varmasti olisi nyt tässä. Herkkä olen, niin herkkä, että kärsin siitä. Väärä paikka kertoa näitä juttuja. Ei ole mitään huuhaata...
Mut kerrot sit oikeammassa paikassa....:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Mut kerrot sit oikeammassa paikassa....:o))
mä joskus jollekkin kerronkin...Siinäpäs sitä juttua olis jollekkin ihan kuultavaksi asti...Nohh...Sitä joskus sitten jollekkin kertoilen...
- TrueLady
kivaa =D *silmät uteliaisuudesta kiiluen väijyy tarsanin puun alla*
- varatartsan
taitaakin kehittyä melkoinen menestys...valokuvamalliksi vauvakuvilla...;o)))
- TrueLady
varatartsan kirjoitti:
taitaakin kehittyä melkoinen menestys...valokuvamalliksi vauvakuvilla...;o)))
mutta juu Truu lähtee puis. Tuun takas sit ku näyttely o pystys.. eiku valmis *tirsk* Juu elokuvaa kaikki on vaan. vilkuti vilkuti
- varatartsan
TrueLady kirjoitti:
mutta juu Truu lähtee puis. Tuun takas sit ku näyttely o pystys.. eiku valmis *tirsk* Juu elokuvaa kaikki on vaan. vilkuti vilkuti
vilkuti Truu...palataan...:o)
ne on niitä ihania muistoja......=:0))))))
- varatartsan
nyt katselin oikein ajatuksella niitä...olipas kiva...nyt katselen useamminkin! :o)))
varatartsan kirjoitti:
nyt katselin oikein ajatuksella niitä...olipas kiva...nyt katselen useamminkin! :o)))
katson usein kuvia....voi niitä kiva katsella ja muistella ihania asioita......=:0))))))
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
katson usein kuvia....voi niitä kiva katsella ja muistella ihania asioita......=:0))))))
onkin isompi urakka noitten kuvien kanssa. Sellaisia kuvia, mitä en ole katsellut vuosikausiin. Heh...odottaa jo! :o))))
- takkunen
varatartsan kirjoitti:
onkin isompi urakka noitten kuvien kanssa. Sellaisia kuvia, mitä en ole katsellut vuosikausiin. Heh...odottaa jo! :o))))
ei oo järjestykses,vaan ne on siinä järjestykses mihin ne viimeks jätin.Elikkäs just niin,mikä kuva on kaikkein mieleenpainuvin ollu kautta mun elämänkaaren.Oispa enempi niitä kuvia,niin muistasin paremmin menneisyyteni.Harmittaa kun lapsuuden kuvat on kadonneet jonnekkin.
- varatartsan
takkunen kirjoitti:
ei oo järjestykses,vaan ne on siinä järjestykses mihin ne viimeks jätin.Elikkäs just niin,mikä kuva on kaikkein mieleenpainuvin ollu kautta mun elämänkaaren.Oispa enempi niitä kuvia,niin muistasin paremmin menneisyyteni.Harmittaa kun lapsuuden kuvat on kadonneet jonnekkin.
on hukassa, mutta huomenna tutkin parit laatikolliset, joita en ole nähnyt vuosikausiin, joskus lapsena viimeksi. Huh...kiva päivä tiedossa! :o) Ja välillä täälläkin...:o)))
- quistis
vain...Hyvä kertoa jollekkin...Jakaa toisen kanssa tärkeitä asioita:o))
Nyt kauniit unet ja hyvää yötä:o))- varatartsan
jo Quu nukkumaan? Hyvää yötä Quu ja halit tietysti! Huomisiin...:o))) Toivottavasti ovikello ja puhelin ei jätä sua rauhaan. Silloin et ole yksin! :o)))
- quuuuuuuuuuu
varatartsan kirjoitti:
jo Quu nukkumaan? Hyvää yötä Quu ja halit tietysti! Huomisiin...:o))) Toivottavasti ovikello ja puhelin ei jätä sua rauhaan. Silloin et ole yksin! :o)))
ei koskaan yksin:o))) Halaa sua....Nyt nukkuman..töitä huomemma:o)
- varatartsan
quuuuuuuuuuu kirjoitti:
ei koskaan yksin:o))) Halaa sua....Nyt nukkuman..töitä huomemma:o)
jonnekkin Hyvää yötä...Sleep Well, oho meinas tulla jo amerikan kielellä...:o))))))
- varatartsan
Noh, tässä....
|-----------------------------|
|-- Hector - Mandoliinimies --|
|-- Levyltä Nostalgia (-72) --|
|-----------------------------|
Hei ystävä, pyyhi kyyneleet -
aivan turhaan niitä teet!
Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan.
Kyllä muistan sinutkin,
mä osoitteesi siihen raaputin
mä osoitteesi siihen raaputin
On mandoliinimiehen matka tää
niin täynnä elämää,
että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa.
Sinut muista kuitenkin
kun mandoliiniin nimes kirjoitin
kun mandoliiniin nimes kirjoitin
Maljan sulle jossain juon.
Jotain jännää sulle tuon.
Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,
taikka vettä Atlantin...
Ne sulle tuon kun saavun takaisin
ne sulle tuon kun saavun takaisin
Hei kuuntele vieras laulu tää
kun viini lämmittää.
Mä mandoliinin kanteen säkeet nää kirjoitin.
Kohta tunnet sinäkin
tuon tytön jonka jätin jonnekin
tuon tytön jonka jätin jonnekin - LonesomeMan
Kuuluu?? :)
- varatartsan
perskule...mitäs tänne...lupsakkaa keskustelua ilman kiireitä. Miukuli toi chiliä ja pensselin, että mä pyhiksi tuon paistin marinoin ja isken pian sen tulille! :o))) Nyt jaksaa vielä! Muuten kiitos viimeisistä! :o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
perskule...mitäs tänne...lupsakkaa keskustelua ilman kiireitä. Miukuli toi chiliä ja pensselin, että mä pyhiksi tuon paistin marinoin ja isken pian sen tulille! :o))) Nyt jaksaa vielä! Muuten kiitos viimeisistä! :o)))
Tässä taas venähti kun sitä eksyy johki... juu eiks ollu hieno esitys ;) Olikos sulla oikeen syömisten teot siellä? =)
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Tässä taas venähti kun sitä eksyy johki... juu eiks ollu hieno esitys ;) Olikos sulla oikeen syömisten teot siellä? =)
vaan virtuaalisesti...Hyvä harjoitella, jos kohdalle sattuu oikeesti. :o))) Kovin ollut tänään sellanen lepponen meininki, ei jaksa oikein urakalla...:o) Joteskin hyvä ja rauhallinen olo, kun noita valokuvia...Kerron pian lisää, kun miukulikaan ei tiedä ja joskus kyseli...:o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
vaan virtuaalisesti...Hyvä harjoitella, jos kohdalle sattuu oikeesti. :o))) Kovin ollut tänään sellanen lepponen meininki, ei jaksa oikein urakalla...:o) Joteskin hyvä ja rauhallinen olo, kun noita valokuvia...Kerron pian lisää, kun miukulikaan ei tiedä ja joskus kyseli...:o)))
Mites muuten se laivakoirajuttu, oli linkki ja kävin tsekkaamassa, hienot kuvat =)
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Mites muuten se laivakoirajuttu, oli linkki ja kävin tsekkaamassa, hienot kuvat =)
huvitti. Kun mä kipparille siitä silloin kerroin, tiesin vaan, että se on laivakoira. Soitin veljelleni ja kysyin sen oikeeta rotunimee. Heitin sen nettiin, niin siellähän se samanlainen poika oli ja sen nimi vielä kippari, heh heh...aina sattuu. :o))) Ärhäkkä oli tapaus, jos sille nauro, niin suuttu! :O) Lone ootkos vielä siellä, mulla olis yksi juttu...Heh, hyvä sellainen. :o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
huvitti. Kun mä kipparille siitä silloin kerroin, tiesin vaan, että se on laivakoira. Soitin veljelleni ja kysyin sen oikeeta rotunimee. Heitin sen nettiin, niin siellähän se samanlainen poika oli ja sen nimi vielä kippari, heh heh...aina sattuu. :o))) Ärhäkkä oli tapaus, jos sille nauro, niin suuttu! :O) Lone ootkos vielä siellä, mulla olis yksi juttu...Heh, hyvä sellainen. :o)))
en oo eksyny enää mihkän =)
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
en oo eksyny enää mihkän =)
hetkinen...yksi juttu...
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
hetkinen...yksi juttu...
mitä tuleman pitää =D
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
mitä tuleman pitää =D
Käys katsoo S24 lootasi, osasinkohan lähettää? Laita jakeluun, jos tuntematon tapaus...Ihan kiva. :o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
Käys katsoo S24 lootasi, osasinkohan lähettää? Laita jakeluun, jos tuntematon tapaus...Ihan kiva. :o)))
Mulla muuten sellasia eilisen tapasia jutskia riittää... =o)
Mutta meen poikkeen luukulla ;) - LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
Mutta ei uskalla lähettää sellasille jotka on töissä.... heh =) Juu pitää laittaa eteenpäin ;)
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Mulla muuten sellasia eilisen tapasia jutskia riittää... =o)
Mutta meen poikkeen luukulla ;)jos tuli perille. Taas opin jotain uutta. Tätä ennen en tiennyt muuta, kuin että näppäimistö ei ole näkkäri, eikä sitä saa syödä! Antaa tulla vaan mulle niitä hauskoja juttuja, mitä heitit. Yhtä biisiä aloin metsästämään netin sokkeloista, en vielä löytäny...alumiinitähti...tai tähdet...löysin jo biisinäytteen...lyhyt pätkä kuulolla, joteskin kolisee mulle...tiedätkös biisin? Jotenkin tulee Sirkesalon viimeiset mieleen...
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
jos tuli perille. Taas opin jotain uutta. Tätä ennen en tiennyt muuta, kuin että näppäimistö ei ole näkkäri, eikä sitä saa syödä! Antaa tulla vaan mulle niitä hauskoja juttuja, mitä heitit. Yhtä biisiä aloin metsästämään netin sokkeloista, en vielä löytäny...alumiinitähti...tai tähdet...löysin jo biisinäytteen...lyhyt pätkä kuulolla, joteskin kolisee mulle...tiedätkös biisin? Jotenkin tulee Sirkesalon viimeiset mieleen...
on biisin nimessä kuitenkin?? Juu pitää tutkia, ei tuu mieleen ku vaan Juisen Paperitähdet :o)
Joku uudempia biisejä sitte. Pitää tarkistaa onko se Akin viimesellä levyllä... =) - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Mutta ei uskalla lähettää sellasille jotka on töissä.... heh =) Juu pitää laittaa eteenpäin ;)
ajattelin. :o))) Laita vaikka naapurin syyksi! Hei! Rahtarille ja heti laitat!!! :o))))))))))))))))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
ajattelin. :o))) Laita vaikka naapurin syyksi! Hei! Rahtarille ja heti laitat!!! :o))))))))))))))))
toi oli paha ;)
Onkos rahtimiehiä näkyny tänään ollenkaan? Tuli oltua untenmailla, ihan pimee oli ja satoi kun heräsin :)
Mulla on 6 biisiä Sirkesalon viimeseltä ja ei niissä ainakaan oo sellasta kappaletta.... - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
on biisin nimessä kuitenkin?? Juu pitää tutkia, ei tuu mieleen ku vaan Juisen Paperitähdet :o)
Joku uudempia biisejä sitte. Pitää tarkistaa onko se Akin viimesellä levyllä... =)juttu... Aikas hyvän kuulonen biisi...kelaa vähän alas voi kuunnella sen näytteen... Nii, alumiinitähdet
http://www.freerecordshop.fi/pages/productview.asp?productid=832905&navid=2 - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
toi oli paha ;)
Onkos rahtimiehiä näkyny tänään ollenkaan? Tuli oltua untenmailla, ihan pimee oli ja satoi kun heräsin :)
Mulla on 6 biisiä Sirkesalon viimeseltä ja ei niissä ainakaan oo sellasta kappaletta....vielä rahtimiehiä näkyny...aamuisinhan ne liikkeellä. Itekkin vähemmän ollu tässä viimeaikoina, siis tunteina. Mihinkähän se miukuli meni, kun lupas jeesata tuossa marinadijutussa? Miukulilla hyvä resepti oli tuohon paistiin...nyt se hävis jonnekkin...:o\
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
juttu... Aikas hyvän kuulonen biisi...kelaa vähän alas voi kuunnella sen näytteen... Nii, alumiinitähdet
http://www.freerecordshop.fi/pages/productview.asp?productid=832905&navid=2Meteli.net :istä katoin että se on Wickholmi. On se leppoisaa. Koitin imurikoneella hakee netistä. Sillä löytää melkein mitä vaan, niitä ei voi vaan linkittää mihkään, pitää vaan koneelle tallentaa. Sanos pahuuttas joku biisi =)
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
vielä rahtimiehiä näkyny...aamuisinhan ne liikkeellä. Itekkin vähemmän ollu tässä viimeaikoina, siis tunteina. Mihinkähän se miukuli meni, kun lupas jeesata tuossa marinadijutussa? Miukulilla hyvä resepti oli tuohon paistiin...nyt se hävis jonnekkin...:o\
.. sammahtaa :o/
Niin no palasin tonne väitti Brunen sitä juottaneen.. no virtuaalisesti kai ;)
En tiedä joo hävinny on. Kirjoitin että tehdään joku tassuttelusivu kaatikseen kun se takkusen kanssa siinä oli siinä Lone hei-avauksessa, heh, ei kai se loukkaantunu.. mä aina jään miettii kaikkee että ymmärtääköhän aina kaikki mitä mä sakirjotan.. :o/ - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Meteli.net :istä katoin että se on Wickholmi. On se leppoisaa. Koitin imurikoneella hakee netistä. Sillä löytää melkein mitä vaan, niitä ei voi vaan linkittää mihkään, pitää vaan koneelle tallentaa. Sanos pahuuttas joku biisi =)
Heh...sanookos sulle jotain sellainen kuin Arto Tamminen: 4:n ruuhka ? Kirjoitettu siis: 4:n ruuhka
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
Heh...sanookos sulle jotain sellainen kuin Arto Tamminen: 4:n ruuhka ? Kirjoitettu siis: 4:n ruuhka
vaikeita pistää tänään...
Niin sulla ei oo sellasta biisiä mutta tiedät millanen se on. Mä voin koittaa ettiä sitä =) - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
vaikeita pistää tänään...
Niin sulla ei oo sellasta biisiä mutta tiedät millanen se on. Mä voin koittaa ettiä sitä =)on se! Yhdellä bonus cd:llä!Tosi hyvä biisi onkin. Katos mitä biisejä Arto Tammisella? Mä en tiedä kuin tuon yhden, tai nyt en muista.
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
.. sammahtaa :o/
Niin no palasin tonne väitti Brunen sitä juottaneen.. no virtuaalisesti kai ;)
En tiedä joo hävinny on. Kirjoitin että tehdään joku tassuttelusivu kaatikseen kun se takkusen kanssa siinä oli siinä Lone hei-avauksessa, heh, ei kai se loukkaantunu.. mä aina jään miettii kaikkee että ymmärtääköhän aina kaikki mitä mä sakirjotan.. :o/En kyllä sammunut edes virtuaalisesti, mutta mun kone taisi sammahtaa siitä alkoholimäärästä :o(
En tietenkään loukkaantunut, olin enemmänkin hämmilläni, kun sellaista edes ehdotit :o))
Ei ole tottunut olemaan "julkkiksena" niin vaan hissukseen yrittää, ja silloinkin tahdotaan ymmärtää väärin, niinkuin eilenkin kävi, onneksi tilanne tuli korjattua :o)))
Missäs sitä nyt ollaan, kun niin hiljaista on? jaahah, ainakin on sitten valvottu aamulla yli kuuden näemmä :o)))
Ja nukkuu muka kellon ympäri??? Sinulta taitaa puuttua kellotaulusta puolet :o))))
- LonesomeMan
Ei antanu Arto Tammisella mitään... jos sillä ei oo muita levytyksiä... Muuten imasen yhden määrätyn Hectorin biisin kun huomasin ettei mulla oo :0 arvaas :)
Pistin suomalaisia hakuun muita sitten ihan sais kategoriankin valita vuoden ja muuta, se vaan että jos sen kappaletietoihin ei oo laitettu vuotta se ei löydä sitä, joskus ei nimelläkään...
Tsekataan mitä löytyy!!- LonesomeMan
esimerkiks tossa kun hain niin artistiks on merkitty Finnhits, eli ei oikein tarkalla haulla helposti löydä...
Jospa panenkin hakusanaks Bonus CD =DD - varatartsan
heräs nyt! Mikä Hectorin biisi??? Joku harvinaisuus? Kerro heti!!!
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
heräs nyt! Mikä Hectorin biisi??? Joku harvinaisuus? Kerro heti!!!
http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka/varatartsaninnurkka.msnw
pian tiedät :D - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
esimerkiks tossa kun hain niin artistiks on merkitty Finnhits, eli ei oikein tarkalla haulla helposti löydä...
Jospa panenkin hakusanaks Bonus CD =DDsiitä biisistä: 5´06 pituus. (säv. ja san. Arto Tamminen, sov. Kaartamo/Tamminen) 1994 BMG Ariola Oy. *Viheltelen vielä sävelen perään.* :o)))
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
pian tiedät :Dkun ei aukase sitä jutskaa...Tahallasko kiusaat? :o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
kun ei aukase sitä jutskaa...Tahallasko kiusaat? :o)))
olla joku päivitys... no se on siellä kuitenkin sun sivullas kisun yläpuolella se juttu kun siitä klikkaa =)
Mä katon pääseekö sinne yleensä vai tökkiikö se... sanon sen sitten suoraan.. mutten viittis sitä nyt tässä ihan heti =) - LonesomeMan
LonesomeMan kirjoitti:
olla joku päivitys... no se on siellä kuitenkin sun sivullas kisun yläpuolella se juttu kun siitä klikkaa =)
Mä katon pääseekö sinne yleensä vai tökkiikö se... sanon sen sitten suoraan.. mutten viittis sitä nyt tässä ihan heti =)itekkää ja just sieltä tulin hetki sitten :o(
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
kun ei aukase sitä jutskaa...Tahallasko kiusaat? :o)))
Nyt on pakko pelata!! Meinaan pääsin... - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Mä katon pääseekö sinne yleensä vai tökkiikö se... sanon sen sitten suoraan.. mutten viittis sitä nyt tässä ihan heti =)Heh heh...joo! Ja jesss! Tuli yksi juttu heti mieleen...:o))))) Sä kerran sanoit jotain, että kesäpäivä ja heinävankkurit ja...eikös?
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
Heh heh...joo! Ja jesss! Tuli yksi juttu heti mieleen...:o))))) Sä kerran sanoit jotain, että kesäpäivä ja heinävankkurit ja...eikös?
Itsekin muuten sen heinäpellollabiisiin.. se oli ajatus, muttei tämäkään huonompi =) Samaa meinikiä, sellasta just =D
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Nyt on pakko pelata!! Meinaan pääsin...:o))) Älä vaan tuota kissanpoikasta poista! Se niin hyvä! :o)))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
:o))) Älä vaan tuota kissanpoikasta poista! Se niin hyvä! :o)))
..nyt voin sen maniskan kuvan laittaa vaikka jonnekki alemmas siitä, attelin vaan että hokaat heti kun meet sivulle mistä on kysymys =DD
Heitin muuten s24 luukkuus melankoliaa, kerros miltä vaikuttaa.. :)) - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Itsekin muuten sen heinäpellollabiisiin.. se oli ajatus, muttei tämäkään huonompi =) Samaa meinikiä, sellasta just =D
se heinäpellollabiisi yksi mun suosikeista. Ekan kerran kun kuulin, niin huh huh...Päivänä kuuman heinäkuun, me istutiin aivan lähekkäin ja juotiin kahvit kahden aikaan. Ylitse suuren koivupuun, mä ilmassa kummallista näin, ja vannon uskonut en taikaan.............:o)))))
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
se heinäpellollabiisi yksi mun suosikeista. Ekan kerran kun kuulin, niin huh huh...Päivänä kuuman heinäkuun, me istutiin aivan lähekkäin ja juotiin kahvit kahden aikaan. Ylitse suuren koivupuun, mä ilmassa kummallista näin, ja vannon uskonut en taikaan.............:o)))))
mulla joteskin meni sekasin tarkotin kyllä sitä heinäpellolla siinä ja huomasinkin että nyt lipsahti väärät vinkit sulle :o/ Oikein arvasit muuten, mutta.. noh =)
Ei löytyny Kazaasta vaan millään sitä mitä haettiin :( - piruilee
LonesomeMan kirjoitti:
..nyt voin sen maniskan kuvan laittaa vaikka jonnekki alemmas siitä, attelin vaan että hokaat heti kun meet sivulle mistä on kysymys =DD
Heitin muuten s24 luukkuus melankoliaa, kerros miltä vaikuttaa.. :))mistäs se maniskan kuva muuten tulee, kun ei tule omalta palvelimelta? ja saisko siitä kehykset pois?
- varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Heitin muuten s24 luukkuus melankoliaa, kerros miltä vaikuttaa.. :))kuulolla....melankolia iskee. :o)))
- LonesomeMan
piruilee kirjoitti:
mistäs se maniskan kuva muuten tulee, kun ei tule omalta palvelimelta? ja saisko siitä kehykset pois?
Kehykset on otettava pois, juuh!!
- LonesomeMan
piruilee kirjoitti:
mistäs se maniskan kuva muuten tulee, kun ei tule omalta palvelimelta? ja saisko siitä kehykset pois?
on kehykset pois :)
http://netti.nic.fi/~hkauppil/kuvat/mandol.jpg
Ja siinä osoite.
Ja huomenta kans ;) - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Heitin muuten s24 luukkuus melankoliaa, kerros miltä vaikuttaa.. :))tavaraa on, tuohon taustalle jätin soimaan. Aikas hyvä muuten! Varmana iskee sinuun, kun tuo juttu...
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
tavaraa on, tuohon taustalle jätin soimaan. Aikas hyvä muuten! Varmana iskee sinuun, kun tuo juttu...
Niillä mä kiusaan itteeni....
On hienoja lauluja paljo mistä maailmalla ei tiedetä mitään...
Kazaalla hakenu ja sitte on tietysti levyjä, sellasta reipasta menoo on suurin osa. Soittelin sen veljellekki just pitkästä aikaa. Minähän en periks kyllä anna ;) - varatartsan
LonesomeMan kirjoitti:
Niillä mä kiusaan itteeni....
On hienoja lauluja paljo mistä maailmalla ei tiedetä mitään...
Kazaalla hakenu ja sitte on tietysti levyjä, sellasta reipasta menoo on suurin osa. Soittelin sen veljellekki just pitkästä aikaa. Minähän en periks kyllä anna ;)täytyykin herkistellä! Mutta periksi ei saa antaa. En minäkään ole antanut periksi tälle elämälle, vaikka on ollut hyvinkin tiukkoja paikkoja. Todella tiukkoja paikkoja...
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
täytyykin herkistellä! Mutta periksi ei saa antaa. En minäkään ole antanut periksi tälle elämälle, vaikka on ollut hyvinkin tiukkoja paikkoja. Todella tiukkoja paikkoja...
Rahtaria moikkaamassa =D Kertoi eilen aamulla antaneensa teräsmieskilpailutehtävän, uimista tukholmaan ja juoksua tasotukseks =)
- LonesomeMan
varatartsan kirjoitti:
täytyykin herkistellä! Mutta periksi ei saa antaa. En minäkään ole antanut periksi tälle elämälle, vaikka on ollut hyvinkin tiukkoja paikkoja. Todella tiukkoja paikkoja...
Käsken Miukulin tulla kutitteleen sun hereille kohta :0)))))))))))))))
- varatartsan
Pärkkeleen pilkku tuli sotkeen hienon illan. :o| Nyt jäädään Nallukan kans ilman herkkuja! :o| Hus pois punaiset pisteet...Ei auta...nukkumaan kai sitten...:o|
- miukuli22
olet maisemissa? vai Unimaisemissa???
Mä ammun kaikki punaiset pisteet :o(((
Mrrrr........ :o((((
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505