lenkkeily eikä kävely kasvata lihaksia. Jokainen pelle joka luulee painonsa siitä johtuvan on täysin idiootti. Edes kuntosalilla ei massa kasva vuodessa kuin korkeintaan puoli kiloa jos syödään saman verran mitä kulutetaan tai vielä pahempi jos ei syödä edes kulutuksen verran.
miksi te jotkut helvetin tollot luulette painonne liittyvän siihen kävelyyn? Ensin syötte vähemmän kuin kulutatte ja sitten laihdutte, eikö niin?
Ihan turha alkaa mulle sanomaan ettei laihdu. Se on omasta asenteesta kyllä kiinni, eikä mistään muusta. Perkeleen piilosyömärit.
vai vielä lihaksia, hahhah.
tämä on fakta
4
797
Vastaukset
- Reiska
juopottelemalla. Jää skruudaaminen nääs väliin. Välillä täytyy dallata handeliin. Siinä putoaa 200 grammaa oitis.
Kaereita delaa itse asiassa nälkään, koska skruudaaminen jää pois.
Coroneeneille tuttuja tapauksia. Maksa voi olla tyynyn kokoinen.
Kyllä laihtuu/henkikin haihtuu!
Tosiasiahan se on, että elävän luontokappaleen elopaino on sidoksissa nautittuihin kaloreihin,
vai mitä pietikäisen kolareita ne on.- kävelyllä ainaskaa
yhtä tyhjäsen kans se hokeminen et liikuntaa liikuntaa.
katin kontit!
mieleen se vaikuttaa et käy vaik puol tuntia käveleen, ja saa paremmin unenpäästä ehkä kiinni, ja nivelten ym liikkuvuuteen.
mut ei siel mitkään lihakset kyl kasva, vai kuin lujaa kävellä paukuttais hiki hatussa ja ylämäkiä.
jos syö kumminki aikalai niin eipä mittään väliä tuolla. ei mulla ainaksaan ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003597
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212739
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382329- 351646
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411456- 141351
- 131289
- 221261