KREE !

kuukkeli8

Mitä uutta opit tänään ?? Kuukkeli kyselee ja kommentoi.

32

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

että elämäni oli liian kauan huuhaata muuallakin kuin huuhaalla.

• kuukkeli8

Aiotko kuitenkin jatkaa huuhailua edelleenkin kokemuksistasi huolimatta?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Aiotko kuitenkin jatkaa huuhailua edelleenkin kokemuksistasi huolimatta?

huuhailu jatkuu tottakai! =D Mihkäs mää täältä lähtisin. Muu huuhailu onneks loppu... ettepäin.

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

huuhailu jatkuu tottakai! =D Mihkäs mää täältä lähtisin. Muu huuhailu onneks loppu... ettepäin.

Minä kyllä lähden kohta saunaan. Koska muuten itse kylvit viimeksi?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Minä kyllä lähden kohta saunaan. Koska muuten itse kylvit viimeksi?

kylmässä hiessä paraikaa... mutta siis vaahtokylpy... hmm. siit on aikaa. se oli sillon ku mul oli viel hovimestari =DD Sauna taas ei sovi mun hipiälle. Oon nii herkkänahkanen. Selkäsaunas taas en kylve mutta saatan kylvettää.. Ohhoh tulipas pitkä teksti =DD

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

kylmässä hiessä paraikaa... mutta siis vaahtokylpy... hmm. siit on aikaa. se oli sillon ku mul oli viel hovimestari =DD Sauna taas ei sovi mun hipiälle. Oon nii herkkänahkanen. Selkäsaunas taas en kylve mutta saatan kylvettää.. Ohhoh tulipas pitkä teksti =DD

Kylmän hien kylpy ei tosin kuulosta kiehtovalta. Oletko kauhuissasi, flunssassa vai mikä on ollut syynä tähän erikoiskylpyyn?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Kylmän hien kylpy ei tosin kuulosta kiehtovalta. Oletko kauhuissasi, flunssassa vai mikä on ollut syynä tähän erikoiskylpyyn?

on sellasta petetyn/kärttysen/vanhuuden hikee vaan =DDD

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

on sellasta petetyn/kärttysen/vanhuuden hikee vaan =DDD

Tosin joku ryökäle on varmaankin ollut petollinen , jos näin mainitsit. Alakuloinen oloko?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Tosin joku ryökäle on varmaankin ollut petollinen , jos näin mainitsit. Alakuloinen oloko?

ei mul enää o alakuloo... Ku alkaa toi kulovalkee roihuta jo aikas lämpimästi =DDDDD Juu no katos ku saa päätettyä että missä ja koska huuhailee, se helpottaa =DD
        Ja tanssikäpälätkii alkaa oleen ihan kunnossa taas =DDDD

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

ei mul enää o alakuloo... Ku alkaa toi kulovalkee roihuta jo aikas lämpimästi =DDDDD Juu no katos ku saa päätettyä että missä ja koska huuhailee, se helpottaa =DD
        Ja tanssikäpälätkii alkaa oleen ihan kunnossa taas =DDDD

Vai minkä tulen äärellä olet? Ja ajatuksistahan hyvin pitkälti riippuu miltä tuntuu. Onko tassut olleet joteski epäkunnossa?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Vai minkä tulen äärellä olet? Ja ajatuksistahan hyvin pitkälti riippuu miltä tuntuu. Onko tassut olleet joteski epäkunnossa?

roihuaa sialussa =DD Suuria suunnitelmia ja pieniä haaveita.
        Ja käpälät sai kyytiä eilisiltana karaoketansseissa =DD

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

roihuaa sialussa =DD Suuria suunnitelmia ja pieniä haaveita.
        Ja käpälät sai kyytiä eilisiltana karaoketansseissa =DD

Mikä on bravuurinumerosi karaokessa?

• TrueLady
        kuukkeli8 kirjoitti:

Mikä on bravuurinumerosi karaokessa?

on niin monia.. eilen oli kyl parhaat aplodit tästä

"ei huuhaalta selviä hengissä... "

Ja sit toi Ei oo Ei tuu.. siitä ne tykkäs kans. =DDDDD

• kuukkeli8
        TrueLady kirjoitti:

on niin monia.. eilen oli kyl parhaat aplodit tästä

"ei huuhaalta selviä hengissä... "

Ja sit toi Ei oo Ei tuu.. siitä ne tykkäs kans. =DDDDD

Ehkä vielä jonakin päivänä on siihenkin tilaisuus..
        Kauniita unia!

• leidi_10

..että kolikossa on aina kaksi puolta..Toista puolta ei vaan aina näe..

• kuukkeli8

Mikähän oli tilanne , joka sai sinun oivaltamaan tämän?

• leidi_10
        kuukkeli8 kirjoitti:

Mikähän oli tilanne , joka sai sinun oivaltamaan tämän?

..oli pöydällä pitkään paikallaan kunnes putosi lattialle.Silloin hoksasin sen.Nyt en tiiä kumpi on oikea puoli.. :(

• kuukkeli8
        leidi_10 kirjoitti:

..oli pöydällä pitkään paikallaan kunnes putosi lattialle.Silloin hoksasin sen.Nyt en tiiä kumpi on oikea puoli.. :(

... pöytään vai kolikkoon, vai kuinka kolikko päätyi lattialle. Tietääkseni kolikot eivät liiku itsestään. Myös tämän kolikon ekonominen arvo kiinnostaa!

• leidi_10
        kuukkeli8 kirjoitti:

... pöytään vai kolikkoon, vai kuinka kolikko päätyi lattialle. Tietääkseni kolikot eivät liiku itsestään. Myös tämän kolikon ekonominen arvo kiinnostaa!

Enhän mä tommosiin osaa vastata... ekonominen arvo...?

• kuukkeli8
        leidi_10 kirjoitti:

Enhän mä tommosiin osaa vastata... ekonominen arvo...?

esim 2E, 10c, dollarin kolikko, vai kenties suomen markka vuodelta 1938 ? Ajattele kuinka pitkän matkan tämä kolikkosi on tehnyt ennenkuin se tuli luoksesi. Pidä siitä hyvää huolta, sijoita se oikein !

• quistis

joka päivä opi mitään uutta.....Ei ainakaan nuukahtaneena:o/

• kuukkeli8

... mutta ainahan edes jonkinlainen pikku kultajyvä löytyy, jos ei ole aivan koomassa.
        Mikäs sinut on nuukahduttanut?

• quistis
        kuukkeli8 kirjoitti:

... mutta ainahan edes jonkinlainen pikku kultajyvä löytyy, jos ei ole aivan koomassa.
        Mikäs sinut on nuukahduttanut?

Quulla seitsämän päivän työputki takana...Onneksi jo takana...Kaikkeni annoin...ja enemmänkin...Nyt tahtois vähän...ihan pikkuriikkisen vain virvoittavaa..hmmmm....no....jotain:o/

• kuukkeli8
        quistis kirjoitti:

Quulla seitsämän päivän työputki takana...Onneksi jo takana...Kaikkeni annoin...ja enemmänkin...Nyt tahtois vähän...ihan pikkuriikkisen vain virvoittavaa..hmmmm....no....jotain:o/

Toivottavasti saat levätä välillä rauhassa! Ota mukava asento ja jotain virkistävää tai lievästi juovuttavaa juomaa! Mielijuomasi?

• quistis
        kuukkeli8 kirjoitti:

Toivottavasti saat levätä välillä rauhassa! Ota mukava asento ja jotain virkistävää tai lievästi juovuttavaa juomaa! Mielijuomasi?

Mä lepään....Kaksi vapaata...Siivosin kalenterin...Olen vain...ja Puhisen;o)

• quistis
        quistis kirjoitti:

Mä lepään....Kaksi vapaata...Siivosin kalenterin...Olen vain...ja Puhisen;o)

Noi loputtomat kirjoitusvirheet...;o/

• kuukkeli8
        quistis kirjoitti:

Noi loputtomat kirjoitusvirheet...;o/

Nyt relataan molemmat. Kuukkelinkin putket takana tiistaihin asti. Tapaillanpa huuhaalla! Moii!

• ettei kantsis jättää puhelimen johtoo lojumaan pitkin lattioita *hieroo otsaansa*.

• kuukkeli8

Kerropas mahdollisesta kommelluksestasi! Luen sen aamulla. Makoisia unia!

• että joskus vois sammakot pidellä vaan siel suussa....eli kieli solmuun ja silleen.......

• kuukkeli8

Käytännön toteutus ei aina kaikille niin helppoa. Hyviä öitä!

• kuukkeli8 kirjoitti:

Käytännön toteutus ei aina kaikille niin helppoa. Hyviä öitä!

kauniita unia........=:0))))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe