Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie
Niin pitkä on matka, ei kotia näy
Vaan ihana enkeli vierellä käy
Vaan ihana enkeli vierellä käy
On pimeä korpi ja kivinen tie
Ja usein se käytävä liukaskin lie
Oi pianhan se lapsonen langeta vois'
Jos ei käsi enkelin kädessä ois'
Ja siltikin mustia verkkoja vaan
On laajalle laskenut korpehen maan
Niin pianhan niihinkin tarttua vois'
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie
Oi laps' ethän koskaan ottaakaan vois'
Sä kättäsi enkelin kädestä pois
Sä kättäsi enkelin kädestä pois
sanat Immi Hellen
sävel Pietari Hannikainen
Suojelusenkeli
157
2718
Vastaukset
- TrueLady
sit ilmiömäinen taito valita aivan tasan oikea kappale oikealla hetkellä =DDD
- varatartsan
tyrkyllä oli ja itekkin hyräillyt sitä vähän väliä...Pakko oli laittaa muillekki. :o)))
- TrueLady
varatartsan kirjoitti:
tyrkyllä oli ja itekkin hyräillyt sitä vähän väliä...Pakko oli laittaa muillekki. :o)))
sävel... Ja kyl ois ollu enkelille tai muulle saattajalle tarvetta...
- varatartsan
TrueLady kirjoitti:
sävel... Ja kyl ois ollu enkelille tai muulle saattajalle tarvetta...
ei ole myöhäistä. ;o))) Enkeleitä ja saattajia riittää...:o))) Onkos jotain vakavaa sattunu? :o|
- TrueLady
varatartsan kirjoitti:
ei ole myöhäistä. ;o))) Enkeleitä ja saattajia riittää...:o))) Onkos jotain vakavaa sattunu? :o|
vakavaa.. vaik oli tullakseen jo jonkin aikaa.. mutta juur ny ei vaivaa ku mustelma päkiässä. Tanssin liian kipakasti eilen =DDD
- varatartsan
TrueLady kirjoitti:
vakavaa.. vaik oli tullakseen jo jonkin aikaa.. mutta juur ny ei vaivaa ku mustelma päkiässä. Tanssin liian kipakasti eilen =DDD
mitään kauheen kauheen vakavaa? Nyt käyt kyllä vielä pyörähtelemässä parketilla, jos se auttais. ;o)))
valitettavasti siinä mulle niin surulliset muistot....=:,(
- varatartsan
Voin ottaa pois, jos haluat. Ihan oikeesti. :o/
varatartsan kirjoitti:
Voin ottaa pois, jos haluat. Ihan oikeesti. :o/
se on kaunis......=:0)
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
se on kaunis......=:0)
sitten olla? Kaunis laulu...
varatartsan kirjoitti:
sitten olla? Kaunis laulu...
siinä on muistoja niitä ikäviäkin mutta myös hyviä....Laulan typylle iltaisin tuota....=:0)))))
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
siinä on muistoja niitä ikäviäkin mutta myös hyviä....Laulan typylle iltaisin tuota....=:0)))))
Mullekkin lapsena laulettu. Ja sitä sinistä unea. Mä tykkäsin niin... :o)))
- miukuli22
Sanaton :o))))))))))))))
Kuivaa kyyneleitä piilossa.............- varatartsan
miukuli! :o) Ei kyyneleitä tarvii salata. Minäkin välillä itken. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
miukuli! :o) Ei kyyneleitä tarvii salata. Minäkin välillä itken. :o)))
Taasen liiankin usein :o)
Maailmassa on niin paljon kaunista ja ihanaa :o))
Onnen ja ilon kyyneleitä onneksi enemmän, kuin surun ja murheen.
Olen niin paljon positiivinen luonne, että löydän sitä hyvää vähän kaikesta :o)
Niin kaunis laulu, lapsuudesta asti tuttu, ja ainakin minut on Enkeli taas tänäänkin saattanut onnellisesti kotiin :o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Taasen liiankin usein :o)
Maailmassa on niin paljon kaunista ja ihanaa :o))
Onnen ja ilon kyyneleitä onneksi enemmän, kuin surun ja murheen.
Olen niin paljon positiivinen luonne, että löydän sitä hyvää vähän kaikesta :o)
Niin kaunis laulu, lapsuudesta asti tuttu, ja ainakin minut on Enkeli taas tänäänkin saattanut onnellisesti kotiin :o)))vaan hyvä kun osaa välillä itkeä. Ja varsinkin, kun osaa etsiä vaan niitä ihania ja positiivisia asioita elämästä. ;o))) Kun kaikki osais saman. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
vaan hyvä kun osaa välillä itkeä. Ja varsinkin, kun osaa etsiä vaan niitä ihania ja positiivisia asioita elämästä. ;o))) Kun kaikki osais saman. :o)))
sitä on monta vuotta jo harjoiteltukin:o)
Etkös tiedä, että mummot osaa kaiken mitä niiden pitääkin :o) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
sitä on monta vuotta jo harjoiteltukin:o)
Etkös tiedä, että mummot osaa kaiken mitä niiden pitääkin :o)sanotaan. Itse en tiedä, kun en ole koskaan kumpaakaan mummeliani kerenny tavata, enkä vaariani. :o( Jäin varmasti paljosta vaille. Mutta äidin täti oli mulle kuin oma mummeli. Kyllä ne osaa. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
sanotaan. Itse en tiedä, kun en ole koskaan kumpaakaan mummeliani kerenny tavata, enkä vaariani. :o( Jäin varmasti paljosta vaille. Mutta äidin täti oli mulle kuin oma mummeli. Kyllä ne osaa. :o)))
Mummelit rakentaa kesäisin rollaattoriin turbomoottoria ja tanssittaa vaareja niin että raappahousut tutisee ;o)))
Ja mummot lahjoo Nallukoita ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Mummelit rakentaa kesäisin rollaattoriin turbomoottoria ja tanssittaa vaareja niin että raappahousut tutisee ;o)))
Ja mummot lahjoo Nallukoita ;o)))nyt meni perille. :o)))))))) No just niin! ;o) Nallukat ensin lahjotaan....ja sitten varmaan... ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
nyt meni perille. :o)))))))) No just niin! ;o) Nallukat ensin lahjotaan....ja sitten varmaan... ;o)))
Mummot osaa kaikki fippaskonstit miten........
hmmm..... tuotanoin...... öhöh...... niin se Nallukka saadaan vaikka syömään kädestä ;o))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
hmmm..... tuotanoin...... öhöh...... niin se Nallukka saadaan vaikka syömään kädestä ;o)))))Uskonhan mä sen! ;o))) Hysss, tuossa katselee näyttöä, ei tiedä vaikka ymmärtää. Mua ja näyttöä katselee vuoroin. Oikeesti taitaa hymyillä! ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Uskonhan mä sen! ;o))) Hysss, tuossa katselee näyttöä, ei tiedä vaikka ymmärtää. Mua ja näyttöä katselee vuoroin. Oikeesti taitaa hymyillä! ;o)))
olen myyty Nallukan hymyilylle ;o)))
Tuossa, kävin hakemassa kaapista palan suklaakakkua, antaisitko sille sen ja minulta terveisiä ;o))))
Tuossa toki sinullekin siivu, ettei tule paha mieli :o)))
Meillä on kyllä Nallukan kanssa salaisia suunnitelmia sun var.... hups, meinasin paljastaa :o(
Siis olipas satehinen päivä täällä etelässä tänään *viheltelee ja kuikuilee ikkunasta pimeään iltaan :o)))* - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
olen myyty Nallukan hymyilylle ;o)))
Tuossa, kävin hakemassa kaapista palan suklaakakkua, antaisitko sille sen ja minulta terveisiä ;o))))
Tuossa toki sinullekin siivu, ettei tule paha mieli :o)))
Meillä on kyllä Nallukan kanssa salaisia suunnitelmia sun var.... hups, meinasin paljastaa :o(
Siis olipas satehinen päivä täällä etelässä tänään *viheltelee ja kuikuilee ikkunasta pimeään iltaan :o)))*Nallukalle kakkupala...*istu, miukuli lähetti suklaakakkua. Tämä isompi pala on sulle. Noh, älähän sormiani syö, mä tarviin niitä vielä.* Joo entinen on Nallukan kakkupala, heh mulla vielä oma...pakko antaa Nallukalle puolet, kun pyytää. Mitä suunnitelmia? Varpaillekko? On juu sateista ja pimeää täälläkin...;o))) On oikeesti...
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Nallukalle kakkupala...*istu, miukuli lähetti suklaakakkua. Tämä isompi pala on sulle. Noh, älähän sormiani syö, mä tarviin niitä vielä.* Joo entinen on Nallukan kakkupala, heh mulla vielä oma...pakko antaa Nallukalle puolet, kun pyytää. Mitä suunnitelmia? Varpaillekko? On juu sateista ja pimeää täälläkin...;o))) On oikeesti...
ihan ei kyllä varpaista ollut kyse, mutta liki liippaa, liki liippaa ;o)))
Ja Nallukakaan ei kerro läl,läs,lää ;o))))
Salaisuuksia vaan ;o)))
On muuten todella pimee... niin minäkin ;o)))
Ja ole hyvä lisää kakkua ojentaa ettei tarvii takaisin kaappiin kantaa ;o))) Vaikka kyllä sinnekin mielellään menisi ;o)) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
ihan ei kyllä varpaista ollut kyse, mutta liki liippaa, liki liippaa ;o)))
Ja Nallukakaan ei kerro läl,läs,lää ;o))))
Salaisuuksia vaan ;o)))
On muuten todella pimee... niin minäkin ;o)))
Ja ole hyvä lisää kakkua ojentaa ettei tarvii takaisin kaappiin kantaa ;o))) Vaikka kyllä sinnekin mielellään menisi ;o))varsijousi? varsinais-suomi? varma tapaus? varjostin? varonen? varanumero? varsinainen? varstakka (mikä lie)? variaatio? varpunen? Mikä var...kerro heti! :o| Ollaan vaan...ihan vaikka pimeitä. Otan joo kakkua ja Nallukkakin ottaa...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
varsijousi? varsinais-suomi? varma tapaus? varjostin? varonen? varanumero? varsinainen? varstakka (mikä lie)? variaatio? varpunen? Mikä var...kerro heti! :o| Ollaan vaan...ihan vaikka pimeitä. Otan joo kakkua ja Nallukkakin ottaa...:o)))
Ei myöskään sun varhaiseläke, varauloskäytävä, varaslähtö, varis, vara-avain, varotoimi eikä myöskään varmuusväline ;o))))
Njet, en voi kertoa. :o( Sorry ;o))) Kyllä sä kestät sen ;o))))))) (Just sopivaa valkoiselle miehelle ;o))))) )
Ai jaa, ette sitten jättäneet minulle itselleni yhtään siivua :o| Senkin herkkupeput ;o))) - vt evk
miukuli22 kirjoitti:
Ei myöskään sun varhaiseläke, varauloskäytävä, varaslähtö, varis, vara-avain, varotoimi eikä myöskään varmuusväline ;o))))
Njet, en voi kertoa. :o( Sorry ;o))) Kyllä sä kestät sen ;o))))))) (Just sopivaa valkoiselle miehelle ;o))))) )
Ai jaa, ette sitten jättäneet minulle itselleni yhtään siivua :o| Senkin herkkupeput ;o)))Alahan jo kertoa, Mikä var... Mulla tuossa vielä suklaakakkua palanen, ota se äläkä näytä Nallukalle. Tuossa jaloissa tyytyväisenä tuhisee...;o)))
- miukuli22
vt evk kirjoitti:
Alahan jo kertoa, Mikä var... Mulla tuossa vielä suklaakakkua palanen, ota se äläkä näytä Nallukalle. Tuossa jaloissa tyytyväisenä tuhisee...;o)))
Mä oikeasti arvasin, että olit jemmannut minulle siivun :o))))
Nallukalla nenä tukossa???? Ei kai sillä flunssaa ole, kun noin äänekkäästi tuhisee?
Alankin heti huomen aamulla kutomaan sille villasukkia, pipoa, kaulaliinaa ja kintaita. :o)))
Olempas ollut huolimaton, kun en aikaisemmin ole ymmärtänyt, että vilu sillekin tuolla ulkosalla tulee :o(
Dipappa dui daa, eikä vaihtele aihettaa...... ;o) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Mä oikeasti arvasin, että olit jemmannut minulle siivun :o))))
Nallukalla nenä tukossa???? Ei kai sillä flunssaa ole, kun noin äänekkäästi tuhisee?
Alankin heti huomen aamulla kutomaan sille villasukkia, pipoa, kaulaliinaa ja kintaita. :o)))
Olempas ollut huolimaton, kun en aikaisemmin ole ymmärtänyt, että vilu sillekin tuolla ulkosalla tulee :o(
Dipappa dui daa, eikä vaihtele aihettaa...... ;o)sen jo ihan heti, ettei Nallukka sitä syö. Nallukka tuhisee aina. Ai että ihan villasukat Nallukalle? Heh...ja pipokin vielä...raukka ihan varmaan tykkää niistä, kun tottuu. Saattaa vähän aluksi ujostella ja olla nolona. :o) Sulla selvästi jotain asiaa mulle tai Nallukalle, mitähän...:o)))
- miukuli22
vt evk kirjoitti:
Alahan jo kertoa, Mikä var... Mulla tuossa vielä suklaakakkua palanen, ota se äläkä näytä Nallukalle. Tuossa jaloissa tyytyväisenä tuhisee...;o)))
asiaa.... Juu paljon on asiaa..... tarkemmin ajatellen riittää varmasti moneksi vuodeksi..... oikein kyllästymiseesi asti ;o)) Kohta taidat jo anella, että olisin edes hetken hiljaa :o)
Kyllä Nallukka tykkää, jos minä sille kudon, mielissään on kun häntäkin muistetaan :o)
Ja siitäpä tuli mieleeni, että varmasti pitäisi joululahjoja suunnitella, onkos Nallukalla toiveita luetellut?? ;o) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
asiaa.... Juu paljon on asiaa..... tarkemmin ajatellen riittää varmasti moneksi vuodeksi..... oikein kyllästymiseesi asti ;o)) Kohta taidat jo anella, että olisin edes hetken hiljaa :o)
Kyllä Nallukka tykkää, jos minä sille kudon, mielissään on kun häntäkin muistetaan :o)
Ja siitäpä tuli mieleeni, että varmasti pitäisi joululahjoja suunnitella, onkos Nallukalla toiveita luetellut?? ;o)sukkaa vai? Siinäpäs sitten sovittelet. Nolo Nallukka varmaan. Tykkää se niistä. :o))) Lämmöllä tehty, kuin kaikki sun leivonnaisetkin...;o) Tuo var...vaivaa! :o| Juttua pitääkin riittää vuosiksi...:o))) Ei sitä koskaan liikaa ole...;o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Nallukalle kakkupala...*istu, miukuli lähetti suklaakakkua. Tämä isompi pala on sulle. Noh, älähän sormiani syö, mä tarviin niitä vielä.* Joo entinen on Nallukan kakkupala, heh mulla vielä oma...pakko antaa Nallukalle puolet, kun pyytää. Mitä suunnitelmia? Varpaillekko? On juu sateista ja pimeää täälläkin...;o))) On oikeesti...
Ei se ole kivaa jos kaverit pilkkaa Nallukkaa sukista, en sitten niitä tee, kiusaavat kuitenkin ja se on todella ikävää :o(
Jotain kivaa on sille kuitenkin keksittävä ;o)
Yleensä, jos jotain teen ja annan, niin täydestä sydämestä tietenkin :o))) Lämmöllä ja rakkaudella maustettuna :o))))
Juuh, oikea papupata taas tänäänkin ;o) ja maanvaiva ja Kylli-täti ja vaikka mitä ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Ei se ole kivaa jos kaverit pilkkaa Nallukkaa sukista, en sitten niitä tee, kiusaavat kuitenkin ja se on todella ikävää :o(
Jotain kivaa on sille kuitenkin keksittävä ;o)
Yleensä, jos jotain teen ja annan, niin täydestä sydämestä tietenkin :o))) Lämmöllä ja rakkaudella maustettuna :o))))
Juuh, oikea papupata taas tänäänkin ;o) ja maanvaiva ja Kylli-täti ja vaikka mitä ;o)))papupata, anna vaan porista. Sehän vaan niin kivaa. Varmana Nallukka pitää töppösistä. Varsinkin, kun niissä huokuu se lämpö ja rakkaus. :o))) Mulle saa miukuli jupistella, mä pidän siitä!!! Oikeesti. Enhän mä muuten nyt tässä olisi. ;o))))))))))))))))))))))))))))))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
papupata, anna vaan porista. Sehän vaan niin kivaa. Varmana Nallukka pitää töppösistä. Varsinkin, kun niissä huokuu se lämpö ja rakkaus. :o))) Mulle saa miukuli jupistella, mä pidän siitä!!! Oikeesti. Enhän mä muuten nyt tässä olisi. ;o))))))))))))))))))))))))))))))
sinä oletkin ;o)))))) Hups, taisin hakea sinua mielenkiintoisista meileistä vahingossa ;o)))
Anteeksi, en tee tuota kovin usein... niinkuin että erehtyisin paikasta ;o))) Ja tarkemmin ajatellen meilikin taisi olla jo muutamia kertoja luettu, ja mmmmmmm todettu ;o))))
Juuh, hirveä porina kantautuu korviini takavasemmalta ja huomaan kissojen vallanneen sänkyni :o( Joudunko minä nyt nukkumaan keittiössä patterin kyljessä? :o( - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
sinä oletkin ;o)))))) Hups, taisin hakea sinua mielenkiintoisista meileistä vahingossa ;o)))
Anteeksi, en tee tuota kovin usein... niinkuin että erehtyisin paikasta ;o))) Ja tarkemmin ajatellen meilikin taisi olla jo muutamia kertoja luettu, ja mmmmmmm todettu ;o))))
Juuh, hirveä porina kantautuu korviini takavasemmalta ja huomaan kissojen vallanneen sänkyni :o( Joudunko minä nyt nukkumaan keittiössä patterin kyljessä? :o(minä vielä hetken. :o) Meileistäkö mua hait? Ja vielä mielenkiintoisista? Siellähän mä jossain bittiavaruudessa seikkailen...:o))) Kissojen sekaan vaan koisimaan, mäkin tuon kissaelukan sulassa sovussa vieretysten. Älä nyt sinne keittiöön kuiteskaan yksin. :o| Pian menen nukkumaan...lähetän lämpöö ja rauhallisia unia miukulille! Kai takas lähetät omat uniterveiset? Odottelen vielä...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
minä vielä hetken. :o) Meileistäkö mua hait? Ja vielä mielenkiintoisista? Siellähän mä jossain bittiavaruudessa seikkailen...:o))) Kissojen sekaan vaan koisimaan, mäkin tuon kissaelukan sulassa sovussa vieretysten. Älä nyt sinne keittiöön kuiteskaan yksin. :o| Pian menen nukkumaan...lähetän lämpöö ja rauhallisia unia miukulille! Kai takas lähetät omat uniterveiset? Odottelen vielä...:o)))
sinne keittiöön ;o) Nuo kissat ovat kyllä aika suuresti levittäytyneet, mutta eivätköhän tee tilaa kun vähäsen häiritsen niiden unosia :o)Tietysti lähetän: Toivon teille oikein suloisia unia. :o))))))
Nukkukaa oikein hyvin... ja vielä vähän siitäkin paremmin :o))))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
sinne keittiöön ;o) Nuo kissat ovat kyllä aika suuresti levittäytyneet, mutta eivätköhän tee tilaa kun vähäsen häiritsen niiden unosia :o)Tietysti lähetän: Toivon teille oikein suloisia unia. :o))))))
Nukkukaa oikein hyvin... ja vielä vähän siitäkin paremmin :o)))))))))odottaa. :o))) Hyvänyön rutistus! ;o))) Ehkä vielä sekunnin jaksan...tai kaksi...:o)
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
hmmm..... tuotanoin...... öhöh...... niin se Nallukka saadaan vaikka syömään kädestä ;o)))))Et kai vielä menny? Kissa täytyy vielä kuivata, tuli ulkoa aivan märkänä, märkä mirri...no just ja joo...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
Et kai vielä menny? Kissa täytyy vielä kuivata, tuli ulkoa aivan märkänä, märkä mirri...no just ja joo...:o)))
Tietäisitpä vain kuinka tuttua tuo märkä mirri ;o))))
Tänäänkin satanut koko päivän ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Tietäisitpä vain kuinka tuttua tuo märkä mirri ;o))))
Tänäänkin satanut koko päivän ;o)))pitelee juu. :o))) Tässä harjailen mirrin kondikseen. Ulos taitaa vielä lähteä tuo yöelukka. Pian se takas tulee, taas harjattavaksi. :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
pitelee juu. :o))) Tässä harjailen mirrin kondikseen. Ulos taitaa vielä lähteä tuo yöelukka. Pian se takas tulee, taas harjattavaksi. :o)))
Mistäköhän Miukulille harjaaja tähän aikaan yöstä??? ;o))))))) Ihan on kuin uitettu katti ;o)))))
Minullapa onkin oikein hyvän yön musiikit meneillään, taas kaivelin vanhaa LP-arkistoa ja kiitän luojaa, että on omakotitalo :o))))
Suzi Quatron Rock Hard Niin paljon kun kenwuudista lähtee :o)))
Eipä taida uni vähään aikaan tulla ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Mistäköhän Miukulille harjaaja tähän aikaan yöstä??? ;o))))))) Ihan on kuin uitettu katti ;o)))))
Minullapa onkin oikein hyvän yön musiikit meneillään, taas kaivelin vanhaa LP-arkistoa ja kiitän luojaa, että on omakotitalo :o))))
Suzi Quatron Rock Hard Niin paljon kun kenwuudista lähtee :o)))
Eipä taida uni vähään aikaan tulla ;o)))ottaa vaan harja omaan käteen. Mistäs sitä harjaajaa tähän aikaan enää löytyy...;o))) Annahan musan pelata. Jopas oletkin löytäny hyvää musaa ja omassa kotona. :o))) Pian pitää nukkumaan...se varvasjuttu...se vaivaa mieltä vieläkin...:o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ottaa vaan harja omaan käteen. Mistäs sitä harjaajaa tähän aikaan enää löytyy...;o))) Annahan musan pelata. Jopas oletkin löytäny hyvää musaa ja omassa kotona. :o))) Pian pitää nukkumaan...se varvasjuttu...se vaivaa mieltä vieläkin...:o)))
Tartsanin varvasta vaivaa vai??? Kyllä Miukuli puhaltaa ;o))) Ojentaa vaan tännepäin niin katsotaan.... juu sinulla on täällä tikku varpaassa.... nyppäsenpäs sen pois tuosta samalla ja puhallan oikein hellän parantavasti....PUUUUUHHHHHH....
Noin, nyt ei Tartsanin varvasta vaivaa :o)
Voi voi, vai joutuu ihan itse harjaamaan :o( Nooh, siihen sitä on ollut tottuminen vuosien saatossa, eiköhän suju vanhasta muistista :o))
Voi kuule minun musiikki makuni on niiiiiiiiin laaja että täältä löytyy vaikka mitä :o))) - vt evk
miukuli22 kirjoitti:
Tartsanin varvasta vaivaa vai??? Kyllä Miukuli puhaltaa ;o))) Ojentaa vaan tännepäin niin katsotaan.... juu sinulla on täällä tikku varpaassa.... nyppäsenpäs sen pois tuosta samalla ja puhallan oikein hellän parantavasti....PUUUUUHHHHHH....
Noin, nyt ei Tartsanin varvasta vaivaa :o)
Voi voi, vai joutuu ihan itse harjaamaan :o( Nooh, siihen sitä on ollut tottuminen vuosien saatossa, eiköhän suju vanhasta muistista :o))
Voi kuule minun musiikki makuni on niiiiiiiiin laaja että täältä löytyy vaikka mitä :o)))just, klapi vähintään on varpaassa juu...Jopas ei nyt varvas vaivaa, vaan joku varras, vai mikä lie var...lakaisukone, eiku harja? Siis levyllinen hyvää musaa ja harja...Siis minäkö väsy? Aijaa...nyt...hyvää yötä miukuli. ;o) Huomisiin, muista kans, jooko? :o))) Hei, eihän se vielä huomenna, siis tänään se juttu ollu??? Eikös se tiistaina?
- miukuli22
vt evk kirjoitti:
just, klapi vähintään on varpaassa juu...Jopas ei nyt varvas vaivaa, vaan joku varras, vai mikä lie var...lakaisukone, eiku harja? Siis levyllinen hyvää musaa ja harja...Siis minäkö väsy? Aijaa...nyt...hyvää yötä miukuli. ;o) Huomisiin, muista kans, jooko? :o))) Hei, eihän se vielä huomenna, siis tänään se juttu ollu??? Eikös se tiistaina?
tiistaina päivällä ja keskiviikko aamulla :o(
.... tai otettava siltä kannalta, että hyvä kun on huomattu.
Huomisiin, jos pelit ja vehkeet on samaa mieltä.
Odotan kauhulla sitä aikaa kun tää varmaan lähtee maahantuojalle takuuna :o(((((((((((
Hyvää yötä Tartsani minä vielä harjailen sitä märkää miukulia ;o))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
tiistaina päivällä ja keskiviikko aamulla :o(
.... tai otettava siltä kannalta, että hyvä kun on huomattu.
Huomisiin, jos pelit ja vehkeet on samaa mieltä.
Odotan kauhulla sitä aikaa kun tää varmaan lähtee maahantuojalle takuuna :o(((((((((((
Hyvää yötä Tartsani minä vielä harjailen sitä märkää miukulia ;o)))))miukuli, kaikki menee varmasti hyvin. En epäile yhtään. :o))) Mukana pysyn! ;o) Hoidahan miukuli. ;o))) Halit ja hyvät yöt nyt. Huomisiin. ;o)))))))))
- quistis
suojelusenkeli.....Ne joilla lapsenmieli tallella näkevät enkelinsä:o)
- varatartsan
Mullakin on. Jos oikein tarkkaan katselee, niin enkelin näkeekin. ;o))) Täytyy vaan uskoa! :o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Mullakin on. Jos oikein tarkkaan katselee, niin enkelin näkeekin. ;o))) Täytyy vaan uskoa! :o)))
enkeleihin..ihmeeseen...:o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
enkeleihin..ihmeeseen...:o)
Quu mä uskon enkeleihin ja ihmeisiin. ;o))) Kun uskoo, niin kaikki mahdollista. ;o)))))))))))))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Quu mä uskon enkeleihin ja ihmeisiin. ;o))) Kun uskoo, niin kaikki mahdollista. ;o)))))))))))))
Hyvää yötä VT...Tää eukkonen on ihan nuukahtanut:o/
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
vielä nuukahda:o)
minä kun luulin että Quu tuolla pihalla
ikkunaan häikäsi mutta eipä ollukkaan:(
vaan poliisithan ne siellä halogeenilla
minulle sähköttelivät mokomat:) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
vielä nuukahda:o)
minä kun luulin että Quu tuolla pihalla
ikkunaan häikäsi mutta eipä ollukkaan:(
vaan poliisithan ne siellä halogeenilla
minulle sähköttelivät mokomat:)tuli varoittelee sua Quuvaarasta:o/ Mitens mä sinne uskallan tulla,kun sua noin suojellaan:o(
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
tuli varoittelee sua Quuvaarasta:o/ Mitens mä sinne uskallan tulla,kun sua noin suojellaan:o(
Quuvaara *nauraa* täällä niin mukavia poliiseja
että tulevat aina katsomaan onko kaikki
minulla ja missillä hyvin;o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
Quuvaara *nauraa* täällä niin mukavia poliiseja
että tulevat aina katsomaan onko kaikki
minulla ja missillä hyvin;o)))Quuvaara,,,,Mä olen kan s lähikaupungin poliisin suojeluksessa...Niih...;o)
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Quuvaara,,,,Mä olen kan s lähikaupungin poliisin suojeluksessa...Niih...;o)
sehän sopisi ei mulla noita fobioita olekkaan:o)))
hyvä että suakin suojellaan ettei vaan olisi
se minun hammaslääkärin veli sieltä lähikaupungista;o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sehän sopisi ei mulla noita fobioita olekkaan:o)))
hyvä että suakin suojellaan ettei vaan olisi
se minun hammaslääkärin veli sieltä lähikaupungista;o)))Maanantaina olin rikospoliisin kuultavana....:o(
Se kuolemantapaus...:o/ - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Maanantaina olin rikospoliisin kuultavana....:o(
Se kuolemantapaus...:o/ikäviä asioita mutta ketä siinä sitten
muita kuulustellaan kun joka tapauksen
todistajana on:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
ikäviä asioita mutta ketä siinä sitten
muita kuulustellaan kun joka tapauksen
todistajana on:(Poliisi oli asiallinen heppu...Halasi mua ja toivotti jaksamista duunissa ja sen ulkopuolella...Käski mun pitää hyvän huolen itsestäni:o)) Heh...
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Poliisi oli asiallinen heppu...Halasi mua ja toivotti jaksamista duunissa ja sen ulkopuolella...Käski mun pitää hyvän huolen itsestäni:o)) Heh...
kun halasi ja oli ystävällinen sinulle:)
ne on niitä pakollisia virkatehtäviä
jotka on hoidettava että saa paperit kuntoon
mutta nyt päästän QuuQeijun nukkumaan ja
menen itsekin että aamulla taas pirteänä
sinne piiiip;o)))))
hyvää yötä kaunihia unosia sinulle ja halikin:o))))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sinne piiiip;o)))))
hyvää yötä kaunihia unosia sinulle ja halikin:o)))))Quu nukkuu varmasti kuin pieni röh-elukka;o))
Nukun pitkään aamuun..Vapaata...Kaksi ihanaa vapaata:o)) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sinne piiiip;o)))))
hyvää yötä kaunihia unosia sinulle ja halikin:o)))))Hyvää yötä ja ihanat unoset Sinulle JJ...Ja hali mukaan:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Quu nukkuu varmasti kuin pieni röh-elukka;o))
Nukun pitkään aamuun..Vapaata...Kaksi ihanaa vapaata:o))niin ja vaikka toisenkin halii vielä;o)))
olet vapaasi ansainnut muista levätä
toivoo jeffjeff;o))) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihanat unoset Sinulle JJ...Ja hali mukaan:o))
tuli perille:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
niin ja vaikka toisenkin halii vielä;o)))
olet vapaasi ansainnut muista levätä
toivoo jeffjeff;o)))Lepään....Ja olen vain ja Puhisen...Mul on se kirja...tosi hyvä:o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
eukkonen! :o) Niin hyvää yötä, että riittää. Nuku hyvin, mä ulvon aamulla Quun hereille! ;o))) Halit....:o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
eukkonen! :o) Niin hyvää yötä, että riittää. Nuku hyvin, mä ulvon aamulla Quun hereille! ;o))) Halit....:o)))
Onkohan VT mylläri??? Halaa myös:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Onkohan VT mylläri??? Halaa myös:o))
yhdensortin mylly tämä konekkin. Siis ulvova mylläri! ;o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
yhdensortin mylly tämä konekkin. Siis ulvova mylläri! ;o)))
aikaisin ulvo.....;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
aikaisin ulvo.....;o))
tunteella ulvoin, enkä liian aikaisinkaan. :o))) Tuskin kuulitkaan... :o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
tunteella ulvoin, enkä liian aikaisinkaan. :o))) Tuskin kuulitkaan... :o)))
aina kaikien...Ihan kaiken:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
aina kaikien...Ihan kaiken:o))
aina Quu quuleekin, vaiqqa niin hiljaa ulvoinkin quuta.:o))) Sitä Quusta quuleminen, jonka vierellä asunto, tai jotain sinneppäin...:o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
aina Quu quuleekin, vaiqqa niin hiljaa ulvoinkin quuta.:o))) Sitä Quusta quuleminen, jonka vierellä asunto, tai jotain sinneppäin...:o)))
Niin onkin..Quunteles qunnolla ja tarkkaan;o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Niin onkin..Quunteles qunnolla ja tarkkaan;o))
quunnellaan hyvin tarkkaan quunnellaankin. :o))) Qun jaksaa quunnella, oppii aina qummasti jotain uutta. ;o))) Tässä pian Quuppa himmenee...;o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
quunnellaan hyvin tarkkaan quunnellaankin. :o))) Qun jaksaa quunnella, oppii aina qummasti jotain uutta. ;o))) Tässä pian Quuppa himmenee...;o)))
Quu qummissaan....Mut quulolla aina vain;o))
mun asunnossa kun ei suojellut mua puhelimen johdolta *pitelee otsaansa*:(((
- varatartsan
kompastelit? Jospa se olikin tarkoitus ja siksi mä nää sanat... ;o)))
varatartsan kirjoitti:
kompastelit? Jospa se olikin tarkoitus ja siksi mä nää sanat... ;o)))
Ei mee niska vinoon kun töyhdön vastapuolella on painona kuhmu:(((
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
Ei mee niska vinoon kun töyhdön vastapuolella on painona kuhmu:(((
Sä osaat etsiä asioista ne valoisat puolet. Ihan oikein...:o)))
varatartsan kirjoitti:
Sä osaat etsiä asioista ne valoisat puolet. Ihan oikein...:o)))
elämänasenne:)))
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
elämänasenne:)))
niin. :o))) Vain tekevälle sattuu. ;o)
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
kun jatkuvasti sattuu.
sitä, kun tekee kokoajan. Jos ei tee, ei satu...tai jotain sinnepäin. ;o)))
varatartsan kirjoitti:
sitä, kun tekee kokoajan. Jos ei tee, ei satu...tai jotain sinnepäin. ;o)))
mutta mistään ei tuu valmista:(((
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
mutta mistään ei tuu valmista:(((
oikein tekee, niin joskus voi sattua, että siitä tuleekin valmista. ;o)))
varatartsan kirjoitti:
oikein tekee, niin joskus voi sattua, että siitä tuleekin valmista. ;o)))
Ainakin teoriassa.
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
Ainakin teoriassa.
se myös käytännössäkin mahdollista...usko vaan... ;o)
varatartsan kirjoitti:
se myös käytännössäkin mahdollista...usko vaan... ;o)
Mä oon jo kaks tuntia tiskannut kun pitää jatkuvasti juosta koneelle mutta kohta saan jo pyyhkiä pöydän. Hups karkas arkijutusteluks, ei oo oikeeta huuhaata:(((
- varatartsan
tuputuu kirjoitti:
Mä oon jo kaks tuntia tiskannut kun pitää jatkuvasti juosta koneelle mutta kohta saan jo pyyhkiä pöydän. Hups karkas arkijutusteluks, ei oo oikeeta huuhaata:(((
kone elmukelmuun ja tiskipöydälle. Ei tarvii juosta edestakas. Kätevää eikö totta? No joo...;o)))
- jeffjeff
tuli esiin kuinka herkkää porukkaa
täällä huuhaalla loppujenkin lopuksi on
kaunis on ja tulee lapsuus mieleen
vaikka olikin surullinen:'(- quistis
ei herkkä....Tuntee kyllä hyvin voimakkaasti...kuulo herkistynyt toiselle...pienille piipityksille....hädälle...
- varatartsan
se aikas surullinenkin, mutta on se niin kauniskin. :o)))
- jeffjeff
varatartsan kirjoitti:
se aikas surullinenkin, mutta on se niin kauniskin. :o)))
on tuo laulu tarkoitin omaa lapsuuttani
että se oli surullinen:( - varatartsan
jeffjeff kirjoitti:
on tuo laulu tarkoitin omaa lapsuuttani
että se oli surullinen:(myös niin lohduttava ja muistan, kun ei enää pelottanu pimeä yö kun nukkumaan lapsena menin. Siksi mulle sitä laulettiin. :o)))
- kippari
oli aikoinaan sellainen enkeli ettei sellaista monella kun viellä täällä kippari kummittelee;=)
- varatartsan
No se hyvä, että vielä täällä! Älähän vielä kummittele! :o))) Kummitellaan sitten joskus täällä ihan kunnolla. ;o)
- kippari
varatartsan kirjoitti:
No se hyvä, että vielä täällä! Älähän vielä kummittele! :o))) Kummitellaan sitten joskus täällä ihan kunnolla. ;o)
kummitella myöhemmin sit;=)Tuli tossa vaan mieleen et tuuira tällä äijällä käynnyt todella paljon kun toi nuoruus ja hulluus oli sellaista;=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
kummitella myöhemmin sit;=)Tuli tossa vaan mieleen et tuuira tällä äijällä käynnyt todella paljon kun toi nuoruus ja hulluus oli sellaista;=)
juttu, että olet päässyt takas elämään. Joskus lukenu juttujas ja vaan ajatellu, että olet tainnut todella kokea kovia...
- kippari
varatartsan kirjoitti:
juttu, että olet päässyt takas elämään. Joskus lukenu juttujas ja vaan ajatellu, että olet tainnut todella kokea kovia...
kaikee on elämässä nähnyt,mut paljon omiakin säätöjä ja ihan itse aiheutettua;=)No nyt on sit mahdollisuus nauttia elämästä kun alkaa noi kaikki humpat olemaan jo ohitse;=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
kaikee on elämässä nähnyt,mut paljon omiakin säätöjä ja ihan itse aiheutettua;=)No nyt on sit mahdollisuus nauttia elämästä kun alkaa noi kaikki humpat olemaan jo ohitse;=)
vielä sitä viidenkympin villitystä! ;o))) Se vasta paha. Sanotaan...Mullakin vielä edessäpäin...:o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
vielä sitä viidenkympin villitystä! ;o))) Se vasta paha. Sanotaan...Mullakin vielä edessäpäin...:o)))
joo se varmaan tässä alkanut jo vaikka ei sitä ikää olekaan;=)No voi olla et syy löytyy muualta mut vauhtia nyt tuntuu riitävän ja ensi viikonloppuna pitää taas lähtee liikeelle:=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
joo se varmaan tässä alkanut jo vaikka ei sitä ikää olekaan;=)No voi olla et syy löytyy muualta mut vauhtia nyt tuntuu riitävän ja ensi viikonloppuna pitää taas lähtee liikeelle:=)
se villitys sulla etuajassa! Muistas sitten, että sitä kestää ja pitkään. Toivottavasti viikkosi menee nopeesti ja pääset taas viikonlopulla liikenteeseen. Onnellinen puolestasi, kun hyvin menee! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
se villitys sulla etuajassa! Muistas sitten, että sitä kestää ja pitkään. Toivottavasti viikkosi menee nopeesti ja pääset taas viikonlopulla liikenteeseen. Onnellinen puolestasi, kun hyvin menee! :o)))
se suurin syy on et alkoi paranemaan ja löysi mukavan naisen ja eihän tää saa loppua lyhyeen kun vasta pääsi alkuun ton hiljaiselon jälkeen:=)No kuis sinulla pyyhkii noin muuten?Tuliko se biisi sulle jonka sanat oli tuolla huuhaalla silloin siis oliko se hectorin joku kipale;=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
se suurin syy on et alkoi paranemaan ja löysi mukavan naisen ja eihän tää saa loppua lyhyeen kun vasta pääsi alkuun ton hiljaiselon jälkeen:=)No kuis sinulla pyyhkii noin muuten?Tuliko se biisi sulle jonka sanat oli tuolla huuhaalla silloin siis oliko se hectorin joku kipale;=)
perille. kiitos vaan. Sama mihin lootaan heität, mä siirtelen ne sinne musalootaan. Siellä jo kivasti kuunneltavaa. Antaa tulla vaan. Sanookos sulle Ray Cooder mitään? Mulla ei sen musaa, mutta kuullu joskus ja jotenkin kolahti. Kaiken takana on nainen! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
perille. kiitos vaan. Sama mihin lootaan heität, mä siirtelen ne sinne musalootaan. Siellä jo kivasti kuunneltavaa. Antaa tulla vaan. Sanookos sulle Ray Cooder mitään? Mulla ei sen musaa, mutta kuullu joskus ja jotenkin kolahti. Kaiken takana on nainen! :o)))
et tuli perille:=)Joo jotenkin tuttu nimi pitää tutkia löytyykö sen musaa jostain;=))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
et tuli perille:=)Joo jotenkin tuttu nimi pitää tutkia löytyykö sen musaa jostain;=))
vaan mieleen se Cooder. Täytyypä tutkiskella itsekkin. Jos löydät jotain niin ilmoittele! ;o) Pian taas perjantai ja kippari liikenteessä! ;o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
vaan mieleen se Cooder. Täytyypä tutkiskella itsekkin. Jos löydät jotain niin ilmoittele! ;o) Pian taas perjantai ja kippari liikenteessä! ;o)))
haun tonne yhdelle ohjemalle ja jotain taitaa löytyy jos vaan sitä itselle sieltä saisi.Joo ei olis kauan kun pääsisi kyläilee;=)))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
haun tonne yhdelle ohjemalle ja jotain taitaa löytyy jos vaan sitä itselle sieltä saisi.Joo ei olis kauan kun pääsisi kyläilee;=)))
löydätkö sitä Cooderia. :o) Toivottavasti nautit sitten kylissä! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
löydätkö sitä Cooderia. :o) Toivottavasti nautit sitten kylissä! :o)))
löysi jotain kun vaan antaisi imuroida sitä odottelee vaan:(Joo kyllä varmaan mukavaa taas mennä kyläilemään:=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
löysi jotain kun vaan antaisi imuroida sitä odottelee vaan:(Joo kyllä varmaan mukavaa taas mennä kyläilemään:=)
sellaista letkeetä musaa. Hyvä kitaristi omassa sarjassaan. Jos saat musaa, niin laitathan tulemaan? :o) Pian se viikonloppu tulee, älä huoli! ;o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
sellaista letkeetä musaa. Hyvä kitaristi omassa sarjassaan. Jos saat musaa, niin laitathan tulemaan? :o) Pian se viikonloppu tulee, älä huoli! ;o)))
laitan sulle sitä tulemaan kun toi imurointi vaan onnistuisi;=)Mulla tossa modeemissa natti niin se tempuilee näissä jutuissa:=(((Joo kyllä se viikonloppu tulee taas kun jaksaa odotella:=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
laitan sulle sitä tulemaan kun toi imurointi vaan onnistuisi;=)Mulla tossa modeemissa natti niin se tempuilee näissä jutuissa:=(((Joo kyllä se viikonloppu tulee taas kun jaksaa odotella:=)
ei ole, eikä tehdä. :o))) Antaa vaan musan odotella, kyllä se vielä löytyy. Tutkiskelen huomenna itsekkin jutun. :o) Taidat jo viikonloppua odotella? ;o)))
Taitaa olla oikein kohelluspäivä:((( Juu mut kerran oli enkeli paikalla kun onnistuin kaatamaan kiehuvaa vettä kädelleni eikä käynyt pahasti ollenkaan.
- kippari
musaa sieltä varmaan viellä tulee kun jaksaa tapella tän koneen kanssa:=)No pitää tutkia tilanne kaipa sitä musiikia sieltä sit taas löytyy:=)
- varatartsan
sä olitkin, en meinannu löytää, niin jo väsy. Painun tästä nukkumaan. Hyviä öitä kippari! Palaillaan asiaan! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
sä olitkin, en meinannu löytää, niin jo väsy. Painun tästä nukkumaan. Hyviä öitä kippari! Palaillaan asiaan! :o)))
piilotella:=))Hyvää yötä sinulle myös ja palataan asiaan:=))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
piilotella:=))Hyvää yötä sinulle myös ja palataan asiaan:=))
jos vielä hetken jaksais, kun kissa tuli ulkoa ihan märkänä, siis ulkona sataa. Pitää kuivatella tuo elukka. :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
jos vielä hetken jaksais, kun kissa tuli ulkoa ihan märkänä, siis ulkona sataa. Pitää kuivatella tuo elukka. :o)))
suunittelen just kanssa nukumaan menoa alkaa olee aiak poikki jo;=)No kuivata kisuli kunnolla ettei se tule pipiksi:=)))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
suunittelen just kanssa nukumaan menoa alkaa olee aiak poikki jo;=)No kuivata kisuli kunnolla ettei se tule pipiksi:=)))
tuo pärisee tyytyväisenä. Ilmeisesti tahallaan itsensä kastelee, että mä harjaisin. Ovela....:o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
tuo pärisee tyytyväisenä. Ilmeisesti tahallaan itsensä kastelee, että mä harjaisin. Ovela....:o)))
et kisuli kunnossa muuten on:=))On ne sellaisia veijareita nää kissat:=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
et kisuli kunnossa muuten on:=))On ne sellaisia veijareita nää kissat:=)
se kylppärin pienestä ikkunasta kuleksii, kun se aina auki. Metsä vieressä, hiiret sieltä tuo...hyvä sillä on olla. Tyytyväinen tapaus! :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
se kylppärin pienestä ikkunasta kuleksii, kun se aina auki. Metsä vieressä, hiiret sieltä tuo...hyvä sillä on olla. Tyytyväinen tapaus! :o)))
et sinulla tollainen ystävä siellä,mulla täällä toi likan ihana lapris jos ei muuta seuraa ole;=))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
et sinulla tollainen ystävä siellä,mulla täällä toi likan ihana lapris jos ei muuta seuraa ole;=))
sitä seuraa pian muutakin sulla ole. :o))) Nuo noutajat siitä kivoja, kun ne ovat niin rauhallisia ja kilttejä koiria. :o)
- kippari
varatartsan kirjoitti:
sitä seuraa pian muutakin sulla ole. :o))) Nuo noutajat siitä kivoja, kun ne ovat niin rauhallisia ja kilttejä koiria. :o)
kovasti et saisi sen tänne ettei tarvii aina koiralle jutella:=)Joo kivoja noi on tossa se kyylää mua vieressä nytkin:=)Mut nyt meen nukkumaan hyvää yötä sinulle myös:=))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
kovasti et saisi sen tänne ettei tarvii aina koiralle jutella:=)Joo kivoja noi on tossa se kyylää mua vieressä nytkin:=)Mut nyt meen nukkumaan hyvää yötä sinulle myös:=))
sitä nyt nukkumaan itsekkin. Eiku öitä ja eiköhän joskus se kaveri siellä sulla... :o)))
- TrueLady
uudestaan lauleskeleen =DD Onse vaa nii herkkä juttu.
- varatartsan
niin herkkä...:o\ Väsy iskee jo käpälään...pian pakko vaaka-asentoa harkita...Hyvää yötä Truu...hyräillään ja hyristellään...;o)))
- TrueLady
varatartsan kirjoitti:
niin herkkä...:o\ Väsy iskee jo käpälään...pian pakko vaaka-asentoa harkita...Hyvää yötä Truu...hyräillään ja hyristellään...;o)))
nuku hyvin.. älä tipu.. siel tuulee jo aika rajusti =)
*aatuutilullaa....* *tirsk*
- miukuli22
Käy metsän helmaan hiljaiseen
ja kuule sointujaan;
niin sielu vaipuu uudelleen
kuin lapsuus tunnelmaan;
ja huolet raskaat haihtuvat
kuin unet katkerat,
ja mielen täyttää tunne uus:
tuo metsän hiljaisuus
Oi kuule, keukaa helkähtää
jo ääni kellojen,
ja ilta virttään visertää
myös metsän lintunen.
Nyt hiipii hämy yli maan,
jo kello vaikenee,
ja rauhallista onneaan
yön luonto huokuilee.
-Hyvää Yötä-- TrueLady
suloisia sanoja... *niisk*.. öitä...
- varatartsan
kauniit hyvänyöntoivotukset. :o))) Tässähän ihan herkisty, vaikka iltapäivässä vasta ollaan. ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
kauniit hyvänyöntoivotukset. :o))) Tässähän ihan herkisty, vaikka iltapäivässä vasta ollaan. ;o)))
nyt tänään niin herkistely päällä olet.
Mahtaako olla "sukset sekaisin" vielä ennen iltaa??? - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
nyt tänään niin herkistely päällä olet.
Mahtaako olla "sukset sekaisin" vielä ennen iltaa???hyvinkin olla sukset solmussa. ;o))) Tuossa aikaisemmin kotiin pääsin, kun koneet ei oikein vörkkiny. Tietysti Hectoria nyt kuuntelen, ihmekö se kun herkiselee. Pitäis laittaa Harman pojalle kirje ja kiittää hyvästä musasta. ;o))))))))))))))) Moikka vaan miukuli! Heh heh...;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
hyvinkin olla sukset solmussa. ;o))) Tuossa aikaisemmin kotiin pääsin, kun koneet ei oikein vörkkiny. Tietysti Hectoria nyt kuuntelen, ihmekö se kun herkiselee. Pitäis laittaa Harman pojalle kirje ja kiittää hyvästä musasta. ;o))))))))))))))) Moikka vaan miukuli! Heh heh...;o)))
mieltä ;o))) Eikä siitä saa tullakaan mikään "harmaa" kirje ;o)))))))
Hei vaan sinullekkin.... ;o))))
Ja mitäs siellä hihittelet? Onko jotain "ongelmia?" ;o))) voinko jotenkin auttaa??? ;o))))))))))))))))))))
Vai on jollain muullakin ongelmia koneiden kanssa:o( Ei kiva :o| - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
mieltä ;o))) Eikä siitä saa tullakaan mikään "harmaa" kirje ;o)))))))
Hei vaan sinullekkin.... ;o))))
Ja mitäs siellä hihittelet? Onko jotain "ongelmia?" ;o))) voinko jotenkin auttaa??? ;o))))))))))))))))))))
Vai on jollain muullakin ongelmia koneiden kanssa:o( Ei kiva :o|duunissa, että jos ei koneet toimi, niin mä lähen kotiin huuhailemaan. :o))) Pomo sanoi vaan, että siellähän näköstellään. Mitähän se tarkoitti? :o| Saattaa se ollakkin täällä. ;o) "Ongelmiako"? No on on, kun hihityttää...;o))) Huomenna jos ei myllyt pelaa, niin huuhailen koko päivän! :o))) Harman Hese pian kummissaan posteista! ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
duunissa, että jos ei koneet toimi, niin mä lähen kotiin huuhailemaan. :o))) Pomo sanoi vaan, että siellähän näköstellään. Mitähän se tarkoitti? :o| Saattaa se ollakkin täällä. ;o) "Ongelmiako"? No on on, kun hihityttää...;o))) Huomenna jos ei myllyt pelaa, niin huuhailen koko päivän! :o))) Harman Hese pian kummissaan posteista! ;o)))
Vielä se sinunkin hymysi hyytyy, kun tosipaikan eteen joudut ;o))))))))))))))))
Hmmmm, no tuosta se ainakin jo tietää kuka sinä olet :o)) Tulis vaan sitten rohkeasti sanomaan käsi päivää :o)
Vai aiot huuhailla koko päivän :o) Siihen se aika pitkälti viimeaikoina on mennyt, että kone auki, jaa taas käyn kuikuilemassa, vaikka aika "seinä ruusuna" olen pysytellytkin. :o)
Tänään joudun vielä käymään kummilapsen synttäreillä, n. 17.15-20.30 - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Vielä se sinunkin hymysi hyytyy, kun tosipaikan eteen joudut ;o))))))))))))))))
Hmmmm, no tuosta se ainakin jo tietää kuka sinä olet :o)) Tulis vaan sitten rohkeasti sanomaan käsi päivää :o)
Vai aiot huuhailla koko päivän :o) Siihen se aika pitkälti viimeaikoina on mennyt, että kone auki, jaa taas käyn kuikuilemassa, vaikka aika "seinä ruusuna" olen pysytellytkin. :o)
Tänään joudun vielä käymään kummilapsen synttäreillä, n. 17.15-20.30haittaa, vaikka pomo tunnistaakin, jos se täällä on. :o))) Samassa veneessä ollaan.:o))) Ei sen kärsi mitään sanoa, tai mä kaikille ilmoittelen, että huuhaapomo se on, niih ja heh heh...:o)))
Saattaapa hymy hyytyäkkin, mutta se sen ajan juttu. ;o) Käyhän synttäreillä, jemmaa parit kakkupalaset meillekkin. :o))) Joo, jos koneet ei toimi huomenna, niin huuhaata peliin...:o))) - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
haittaa, vaikka pomo tunnistaakin, jos se täällä on. :o))) Samassa veneessä ollaan.:o))) Ei sen kärsi mitään sanoa, tai mä kaikille ilmoittelen, että huuhaapomo se on, niih ja heh heh...:o)))
Saattaapa hymy hyytyäkkin, mutta se sen ajan juttu. ;o) Käyhän synttäreillä, jemmaa parit kakkupalaset meillekkin. :o))) Joo, jos koneet ei toimi huomenna, niin huuhaata peliin...:o)))Minä sieltä nyt tuliaiset mukanani tuon :o)
Sanon aivan suoraan, että sinä pyysit kakkua, saisinko pakettiin kiitos :o)
Ei kun otankin jo kotoa sellaisen ison purkin mukaan ja ojennan sen, ja täyteen kiitos... kun niitä herkkupeppuja tuntuu liikkeellä olevan ;o)))
Poistun takavasemmalle, Hei.... ;o)) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Minä sieltä nyt tuliaiset mukanani tuon :o)
Sanon aivan suoraan, että sinä pyysit kakkua, saisinko pakettiin kiitos :o)
Ei kun otankin jo kotoa sellaisen ison purkin mukaan ja ojennan sen, ja täyteen kiitos... kun niitä herkkupeppuja tuntuu liikkeellä olevan ;o)))
Poistun takavasemmalle, Hei.... ;o))suuniteltu on puoliksi tehty. :o))) Keksejä kans...;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
suuniteltu on puoliksi tehty. :o))) Keksejä kans...;o)))
Mitä mä oikein taas ajattelin... tai enpäs kerrokaan.... kellohan on vasta yli neljän ;o)))
Juupa juu, kaikkia mitä vähänkin on tyrkyllä :o)
Kelpaako suolasenpuoli?? - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Mitä mä oikein taas ajattelin... tai enpäs kerrokaan.... kellohan on vasta yli neljän ;o)))
Kelpaako suolasenpuoli??ajatukseni. :o))) Pientä suolaista jos kans liikenis, ihan olis kiva juttu.:o))) Mä, että pitkä matka ja heti joudut lähteen. :o| Vielähän tässä hieman aikaa on... ;o))) Äläpäs sitten kerrokkaan...;o)
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ajatukseni. :o))) Pientä suolaista jos kans liikenis, ihan olis kiva juttu.:o))) Mä, että pitkä matka ja heti joudut lähteen. :o| Vielähän tässä hieman aikaa on... ;o))) Äläpäs sitten kerrokkaan...;o)
on tarjoilulista valmis? Elikkä siis suolasta, kakkua jossa on ehdottomasti oltava kuorrutus, että saan taas.... ohoh niin ja sek... siis keksiä kanssa. ;o))))
Entäs juomapuoli? Otanko termarin kotoa mukaa, vai kelpaako iltasella Miukulin tekemä kuuma kaakao kyytipojaksi? - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
on tarjoilulista valmis? Elikkä siis suolasta, kakkua jossa on ehdottomasti oltava kuorrutus, että saan taas.... ohoh niin ja sek... siis keksiä kanssa. ;o))))
Entäs juomapuoli? Otanko termarin kotoa mukaa, vai kelpaako iltasella Miukulin tekemä kuuma kaakao kyytipojaksi?kuuma kaakao käy kyytipojaksi, nam...:o))) Sehän sitten ramaseekin kummasti. ;o))) Hmmm, eiköhän siinä kaikki tarpeellinen ollutkin. Nii ja jos jotain kinderiä keksit, niin ei haittaa. ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
kuuma kaakao käy kyytipojaksi, nam...:o))) Sehän sitten ramaseekin kummasti. ;o))) Hmmm, eiköhän siinä kaikki tarpeellinen ollutkin. Nii ja jos jotain kinderiä keksit, niin ei haittaa. ;o)))
muuten oiva valinta ;o)
Niissä on jopa yllätys sisällä ;o) Silloin saa oikein kaksi kertaa samasta paketista ;o)))))
Jaa, taidankin tarjoilla sitä kaakaota vähän kitsaasti, ettet kesken illan simmahda ;o)) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
muuten oiva valinta ;o)
Niissä on jopa yllätys sisällä ;o) Silloin saa oikein kaksi kertaa samasta paketista ;o)))))
Jaa, taidankin tarjoilla sitä kaakaota vähän kitsaasti, ettet kesken illan simmahda ;o))minä vähän kuin ajoin takaakin. Ainaskin parit kerrat. ;o))) Noh, säännöstelyynkö se kaakoa nyt menikin? ;o))))) Jos paljon sokeria, niin se virkistää! :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
minä vähän kuin ajoin takaakin. Ainaskin parit kerrat. ;o))) Noh, säännöstelyynkö se kaakoa nyt menikin? ;o))))) Jos paljon sokeria, niin se virkistää! :o)))
minä sinulle joka asiassa jo periksi?? Okke, saat kaakaota ja .....hmmm... sitä sokeria... oikein makoisaa ja maukasta ;o))))
*mrrrrr....siis annanko minä miehelle periksi....mrrr taidan näköjään antaa...;o)))))* - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
minä sinulle joka asiassa jo periksi?? Okke, saat kaakaota ja .....hmmm... sitä sokeria... oikein makoisaa ja maukasta ;o))))
*mrrrrr....siis annanko minä miehelle periksi....mrrr taidan näköjään antaa...;o)))))*ei tarvii antaa aina periksi. *kylläpäs naurattaa...* En mä liian vaativainen ole, en tosiaankaan... ;o))) Joskus vaan ihan kiva, kun huolta pidetään! :o))))))))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
minä vähän kuin ajoin takaakin. Ainaskin parit kerrat. ;o))) Noh, säännöstelyynkö se kaakoa nyt menikin? ;o))))) Jos paljon sokeria, niin se virkistää! :o)))
Hyvältä se tuntuu, kun huolta pidetään :o))))
Ja mä kyllä taisin antaa periksi taas ihan mielelläni...niinkuin aina :o))))))
Tää haluaisi uuden liaanin, mutta kellokin on kerinnyt yli viiden *tekis mieli soittaa etten pääse...hups, mites minä nyt noin ajattelin;o)))* - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Hyvältä se tuntuu, kun huolta pidetään :o))))
Ja mä kyllä taisin antaa periksi taas ihan mielelläni...niinkuin aina :o))))))
Tää haluaisi uuden liaanin, mutta kellokin on kerinnyt yli viiden *tekis mieli soittaa etten pääse...hups, mites minä nyt noin ajattelin;o)))*vaan synttäreillä, eihän niitä kovin usein ole. ;o))) Jospa mä vielä valveilla sitten. Enköhän ole. ;o))) Mikäs tässä hätä. :o)
- miukuli22
miukuli22 kirjoitti:
muuten oiva valinta ;o)
Jaa, taidankin tarjoilla sitä kaakaota vähän kitsaasti, ettet kesken illan simmahda ;o))Tuun kuikuilee kun palaan herkkujen kera ;o)))
Niin en kyl olis kehdannut jättää menemätikään, se oli aikamoinen vitsi :o)
Nyt on jo sunnuntait yllä ja muutenkin mimmi kondiksessa, pirskatti kun on rippihameesta jäänyt helma lyhyeksi ;o))))
Näkytään ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Tuun kuikuilee kun palaan herkkujen kera ;o)))
Niin en kyl olis kehdannut jättää menemätikään, se oli aikamoinen vitsi :o)
Nyt on jo sunnuntait yllä ja muutenkin mimmi kondiksessa, pirskatti kun on rippihameesta jäänyt helma lyhyeksi ;o))))
Näkytään ;o)))hamoinen pitäisi nähdä! ;o))) Pitäkäähän kunnon kekkerit! :o))))))))))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
hamoinen pitäisi nähdä! ;o))) Pitäkäähän kunnon kekkerit! :o))))))))))
Tarjoolla mitä suussa sulavimpia herkkuja ;o))
Lytyy niin makeaa, kuin suolaistakin ja Kaakaossa reilusti makeutta ;o)) Laitoin ihan sienoa sokeria vaan, tuskin sinä vielä palasokeria tarvitset ;o)))))))))))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Kelpaako suolasenpuoli??jo odoteltukin! :o))) Nallukka tuus kattoo nyt, heh meitä hemmotellaan. Istuppas nyt ja odotas, niin saadaan taas herkkuja. :o))) Tuota, jos tuosta parit palat meille niinku heti makusiksi...hmmm...kaakao on hyvää... otappas Nallukka tuosta...:o))) Täh? Kuulinko oikein; Hector ykkösen aamuteeveessä huomenna??? Niin mä kuulin just telkusta...:o))))))) Heh, eikös katotakkin? ;o))) Lisää kakkua, pliis? :o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
jo odoteltukin! :o))) Nallukka tuus kattoo nyt, heh meitä hemmotellaan. Istuppas nyt ja odotas, niin saadaan taas herkkuja. :o))) Tuota, jos tuosta parit palat meille niinku heti makusiksi...hmmm...kaakao on hyvää... otappas Nallukka tuosta...:o))) Täh? Kuulinko oikein; Hector ykkösen aamuteeveessä huomenna??? Niin mä kuulin just telkusta...:o))))))) Heh, eikös katotakkin? ;o))) Lisää kakkua, pliis? :o)))
Onneks kerroit, kun minä en yleensä katso tv:tä mielummin vaan vt:tä niin en tiedä mitä sieltä tulee. ;o)))))
Juuh otin vähän enemmänkin, ettei lopu sitten kesken illan :o) Kovasti siellä ihmeteltiin minne ne yksikseni kaikki täällä laitan, ja kun ilmoitin että minulle tulee virtuaalivieraita niin purskahtivat nauruun :o( Miksiköhän??? En minä vaan ymmärrä ;o)))))
Enää ei ole mitään menetettävää, minut leimattiin seonneeksi, valkotakkiset tulevat kuulemma perässä ;o)))
Nallukka on hyvä ja ottaa lisää vaan oikein reippaasti, ja sinä kanssa Tartsani, tänään ei pihtailla...???....ohoh ;o))))))))))))))
- nylkkäri
kulkevi nylkkärin tie
saatana saattajana se helvettiin vie
siellä lampöä riittää ja tuskaakin lie- varatartsan
tosiaan erilainen sanoitus. :o\ Etten sanoisi, että aikas raju. :o) Jotenkin pidän tuosta Immi Helenin sanoitusesta enemmän. :o))) Taidatkin olla melkoinen sanaseppo. ;o)
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751