Moi, yritin laittaa isoa laatikkoa etupenkille, se osui peiliin joka on tuulilasin yläosassa ja peili irtosi liimauksestaan. Nyt yritin sitä liimata (tai siis sen kantakappaletta) kaksikompontti epoxy-liimalla, eikä se silläkään näköjään pysy, kun liimauspinta-alakin on niin pieni. Oisko jollakulla tietoa millä liimalla tai miten tämän peilin saisi takaisin paikalleen?
kattopeilin liimaus
8
445
Vastaukset
- jos siinä
on liimalasi niin suosittelisin käymään jossain lasiliikkessä. Niillä oikeat liimat tai madollinen teippi siihen lasiin se voi väärällä liimalla lähteä halkeamaan siitä ja sinulla ollut sinänsä tuuria tuon liiman kanssa, joka on huono pysymäänkin lasissa
- esko
merkkiliikkeen varaosamyynnissä tietoa asiasta.
- mutta..
lasiliikkeessä sen saa oikein paikalleen ja niillä on tiedot mitä mikäkin merkki käyttää. Vielä kun se vanha liima pitää hioa pois siitä jalasta niin ne pajat tekee huolella sen ja uskaltavat myös antaa oikean käsittelyn sille, kun päivitäin ovat lasien kanssa tekemisissä
mutta.. kirjoitti:
lasiliikkeessä sen saa oikein paikalleen ja niillä on tiedot mitä mikäkin merkki käyttää. Vielä kun se vanha liima pitää hioa pois siitä jalasta niin ne pajat tekee huolella sen ja uskaltavat myös antaa oikean käsittelyn sille, kun päivitäin ovat lasien kanssa tekemisissä
sitä varten tehtyä lasiliimaa (pikaliimaa). Muistaakseni Loctiten tekemää. Sillä pysyy, ei muilla.
- loctiten..
sitroen kirjoitti:
sitä varten tehtyä lasiliimaa (pikaliimaa). Muistaakseni Loctiten tekemää. Sillä pysyy, ei muilla.
liima on semmoinen, että ei kaikkiin käy ja syy on aiemmin haljennut lasi! Sen vuoksi suosittelen ainakin hankkimaan oikeanlaisen liiman, jos on kovin kallis lasi niin turha säästää siinä
- sopii
loctiten.. kirjoitti:
liima on semmoinen, että ei kaikkiin käy ja syy on aiemmin haljennut lasi! Sen vuoksi suosittelen ainakin hankkimaan oikeanlaisen liiman, jos on kovin kallis lasi niin turha säästää siinä
Fordin peilinkiinnitys tarra, maksaa merkkiliikkeessä 40senttii
- hyva tarra
sopii kirjoitti:
Fordin peilinkiinnitys tarra, maksaa merkkiliikkeessä 40senttii
se kentin teippi, mutta onko ne ruvennut myymään sitä paloina? Ennen olisi pitänyt ostaa koko rulla ja se ei ollut mikään halpa
- JaPi
lasiliikkeeseen. Olen aikanaan itse tuhrannut kaikkien liimojen ja teippien kanssa aivan turhaan, ei niillä mikään pysynyt etenkin kun lämpötilanvaihtelut ovat suuria.
Oma ongelma ratkesi tosin ilman lasiliikettä...myin auton. En toki peilin takia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827