Kertokaa mulle, saako tampereelta lanttukukkoa mistään? Joskus oli joku kukkomyyjä jonkun marketin pihalla, mutta nykyään en ole löytänyt mistään ketään. Tietääkö kukaan?
HUOM Tamperelaiset lanttukukon ystävät
7
581
Vastaukset
- Omin käsin onneen
Täällä Helsingissä lanttu- ja kalakukkoja näkee tarjolla silloin tällöin.
Jotain on pielessä, kun raaka-aineiden kilohinta liikkuu muutamissa euroissa ja lopputuotteesta pyydetään likimain 15 euroa kilo! Niin korkealle en kukkoleipurin työpanosta arvosta, valitettavasti!
Jos joku sillä hinnalla ostaa, niin omapa on asiansa.
Julistaudun siis kukkojen osalta omavaraistalouden kannattajaksi ja uusavuttomuuden vastustajaksi. - Porkkana
Oletko kokeillut Kauppahallista?
- J--K
katsastappa Tammelantorin joulumarkkinoilta, siellä ollut myynnissä.
- Anonyymi00004
Kuulepas.
Lanttukukkoa saa välillä.
Markkinat jne.
Aitoa kukkoa ei voita nikään.
Partasen kukot hyvät mutta Kajaanin paras- Anonyymi00006
Parhaat lanttukukot tulevat Pohjois-Karjalasta. Ei partanen osaa tehdä lanttu eikä lihakukkoa. Tuoteselostekin puuttu ja lihakukkoon oli laitettu sipulia. Poika kerran osti ja syömättä jäi.
- Anonyymi00005
Lanttukukko paras kukoista kun on pehmeä kuori reilusti hyvää vähärasvaista lihaa joukossa. Huonointa liiteristä ostetut Joensuun leipomon tekemät pienet muikkukukkoset. Muikun murut aivan kuivia ruotoineen ja suoletkin maistui niin että närästi. Majoneesin kanssa sai jotenkin menemään. Kuorikin sitkeää ja mautonta.
- Anonyymi00007
Joensuun leipomon lanttukukko muuten hyvää, mutta kuori kuivaa, kovaa ja sitkeää. Puolen kilon kukossa myös kuoren osuus turhan iso, parempi kun olisi kilon painoinen ja onhan se 20€/kilo liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098