Mitä tarkoittaa tuo L-automaattisulakkeessa? Tiedän että niitä on eri käyttötarkoituksen mukaan
b,c,k jne. mutta en löytänyt netistä juuri tuon L-tyypin käyttötarkoitusta.
automaattisulake L16A
11
16969
Vastaukset
muistelisin et olis hidas, mutta en ole ihan varma!
- Kiki
Keskihidas eli ei pamahda niin helpolla
- möhkö
Kiitti tiedosta, eli K on varmaan siitä vielä "hitaampi".
- möhkö
...meneeköhän nuo noissa automaattisulakkeissa sittenkin A-B-C-D ?
A on herkin ja D hitain?
Kertokaas nyt joku sähkäri! - lienee oikea
möhkö kirjoitti:
...meneeköhän nuo noissa automaattisulakkeissa sittenkin A-B-C-D ?
A on herkin ja D hitain?
Kertokaas nyt joku sähkäri!nimi eikä sulake... helpompi löytää netistä speksejä. B-käyrällinen on melkein sama kuin vanha L-käyrä, C-käyrä on tarkoitettu lähinnä induktiiviseen tai kapasitiiviseen kuormaan, jolloin kytkentähetkellä virrankulutus on suuri. Eli C-käyrä on hitaampi kuin B-käyrä.
- Kiki
lienee oikea kirjoitti:
nimi eikä sulake... helpompi löytää netistä speksejä. B-käyrällinen on melkein sama kuin vanha L-käyrä, C-käyrä on tarkoitettu lähinnä induktiiviseen tai kapasitiiviseen kuormaan, jolloin kytkentähetkellä virrankulutus on suuri. Eli C-käyrä on hitaampi kuin B-käyrä.
Luulin et se on johdonsuoja-automaatti, olenhan sent'ään touhunnut niitten kanssa noin kymmenen vuotta, no aina oppii uutta
- Seuraillut
Kiki kirjoitti:
Luulin et se on johdonsuoja-automaatti, olenhan sent'ään touhunnut niitten kanssa noin kymmenen vuotta, no aina oppii uutta
On se kiva et kikillä on ollut jo 7-vuotiaana kunnon lelut...
- Kiki
Seuraillut kirjoitti:
On se kiva et kikillä on ollut jo 7-vuotiaana kunnon lelut...
8 vuotiaana kun muut lapset piirteli vapaa-aikana niin mä tein jo releistä ja induktiivisista antureista ja moottreista mitä hienompia automaattiolaitteita
- kouluun taas
Kiki kirjoitti:
8 vuotiaana kun muut lapset piirteli vapaa-aikana niin mä tein jo releistä ja induktiivisista antureista ja moottreista mitä hienompia automaattiolaitteita
Kiki ei ole vieläkään oppinut vaan kirjoittaa pelkkää palturia kun ei ymmärrä sähköstä mitään.Suuret on luulot kuin rahattomalla auton ostajalla.
- s-käri
möhkö kirjoitti:
...meneeköhän nuo noissa automaattisulakkeissa sittenkin A-B-C-D ?
A on herkin ja D hitain?
Kertokaas nyt joku sähkäri!Liki liippaa A-.ta ei tosin näkynyt.L vastaa nopeata.K-tyyppi on vanhoja merkintöjä,voi löytyä vielä jostain vanhoista asennuksista.
B-nopea (valaistus ym),C-hidas(moottorit ym)D-erittäin hidas harvoin käytetty(laite joka vaatii pitkän käyntiin lähdön tms) - möhkö
s-käri kirjoitti:
Liki liippaa A-.ta ei tosin näkynyt.L vastaa nopeata.K-tyyppi on vanhoja merkintöjä,voi löytyä vielä jostain vanhoista asennuksista.
B-nopea (valaistus ym),C-hidas(moottorit ym)D-erittäin hidas harvoin käytetty(laite joka vaatii pitkän käyntiin lähdön tms)Eli hitsauskoneen taakse vaatii varmaan tuon C-tyypin L:n tilalle. Ainakin valmistaja suositteli hidasta sulaketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683