miksi mersut (lähinnä 210,203)ruostuvat niin äkkiä?japsitkaan ei pysy ruostumisessa perässä!!!oven karmit,alapalkki etujousien korvat ym.ym...ei ole kyllä laatu lähelläkään vanhaa tasoa.toki takuu korvaa,mutta silti.ei ymmärrä!!!!
mersut
10
2278
Vastaukset
- nnn
sellasia ne saksalaiset persereijät on..
- tietonörä
on tehty vanhoista paalatuista Ladoista ja japsiromuista.
- kuukkeli
Millaistahan epähedelmää sinun persereikäsi mahtaakaan tuottaa?
- nnnm
Onko poika ollut anatomialuennolla, kun ei osaa asiaa kirjoittaa.
- Skogge
Sinulta näyttää puuttuvan ymmärtämystä paljon muustakin kuin autoista. Satsaa nyt edes hiukan ilmaisutaitoosi käymällä aluksi esimerkiksi peruskoulun 10-luokka.
- Ritari Ässä
Osta poika Ässä, niin ei noita murheita ole!
Etpä ole ainoa, joka on valittanut halvemman hintaluokan mersuista samaa.
Mersu on edelleen mersu, mutta laatu on pysynyt vain kalliimmissa autoissa, valitettavasti!- Ei ikinä enään muuta merkki...
Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
kateelliselta.
Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
tänä päivänä. - eivät
Ei ikinä enään muuta merkki... kirjoitti:
Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
kateelliselta.
Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
tänä päivänä.Arvaa mitä. Eivät kaikki autot ruostu tänä päivänä.
Päinvastoin, joidenkin autojen korit kestävät nykyään erittäin hyvin.
Itselläni on 1998 Renault, jolla ajelen Kehä III:n suolavellissä. Pesen sen varsin harvoin, ja vahaan noin kerran vuodessa, ja silti siinä ei ole ruostetta missään.
Kaukana ovat ajat, jolloin ranskalaiset olivat rapeita.
- sinun kannaltasi
ettei kovamuovi-Trabanttia enää valmisteta, saisit siitä itsellesi hyvän ensimmäisen autosi.
on että viimeinen kunnon mersu oli w140.
tietysti myös 124 ja 201!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683