mersut

ruostuu

miksi mersut (lähinnä 210,203)ruostuvat niin äkkiä?japsitkaan ei pysy ruostumisessa perässä!!!oven karmit,alapalkki etujousien korvat ym.ym...ei ole kyllä laatu lähelläkään vanhaa tasoa.toki takuu korvaa,mutta silti.ei ymmärrä!!!!

10

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnn

      sellasia ne saksalaiset persereijät on..

      • tietonörä

        on tehty vanhoista paalatuista Ladoista ja japsiromuista.


      • kuukkeli

        Millaistahan epähedelmää sinun persereikäsi mahtaakaan tuottaa?


      • nnnm

        Onko poika ollut anatomialuennolla, kun ei osaa asiaa kirjoittaa.


    • Skogge

      Sinulta näyttää puuttuvan ymmärtämystä paljon muustakin kuin autoista. Satsaa nyt edes hiukan ilmaisutaitoosi käymällä aluksi esimerkiksi peruskoulun 10-luokka.

    • Ritari Ässä

      Osta poika Ässä, niin ei noita murheita ole!

      Etpä ole ainoa, joka on valittanut halvemman hintaluokan mersuista samaa.

      Mersu on edelleen mersu, mutta laatu on pysynyt vain kalliimmissa autoissa, valitettavasti!

      • Ei ikinä enään muuta merkki...

        Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
        köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
        Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
        kateelliselta.
        Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
        AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
        Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
        että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
        ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
        tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
        tänä päivänä.


      • eivät
        Ei ikinä enään muuta merkki... kirjoitti:

        Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
        köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
        Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
        kateelliselta.
        Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
        AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
        Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
        että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
        ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
        tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
        tänä päivänä.

        Arvaa mitä. Eivät kaikki autot ruostu tänä päivänä.

        Päinvastoin, joidenkin autojen korit kestävät nykyään erittäin hyvin.

        Itselläni on 1998 Renault, jolla ajelen Kehä III:n suolavellissä. Pesen sen varsin harvoin, ja vahaan noin kerran vuodessa, ja silti siinä ei ole ruostetta missään.

        Kaukana ovat ajat, jolloin ranskalaiset olivat rapeita.


    • sinun kannaltasi

      ettei kovamuovi-Trabanttia enää valmisteta, saisit siitä itsellesi hyvän ensimmäisen autosi.

    • on että viimeinen kunnon mersu oli w140.
      tietysti myös 124 ja 201!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe