Miten jatkaa keskustelua pituuden ihmettelystä

joku nörtti

Usein naiset aloittavat keskustelun kanssani kommentilla, että olenpa pitkä (193 cm). Miten tuosta kannattaisi jatkaa keskustelua? Pitäisikö yrittää vastata jollain hauskalla kommentilla (esim. "en se minä, mutta kun muut") vai todeta vain, että niinpä taidan olla ja vaihtaa puheenaihetta. Puheenaiheen vaihdos samantien ei tunnu luontevalta, koska ainoa varma asia on, että neitokainen on kiinnostunut pituudestani eli olisi hyvä, jos pystyisi jaarittelemaan jonkin aikaa pituudesta ja sitten keskustelun voisi jotenkin ohjata muihin aiheisiin. Mitä tuosta pituudesta oikein jaarittelisi? Naisen pituuden kommentointi tuntuu vähän uskaliaalta. Oman pituuden kertominen taas tuntuu vähän itsensä korostamiselta, jos sitä ei erikseen kysytty. En oikeastaan tykkää jutella omasta pituudestani:)

Veikkaisin, että tämmöisen keskustelun aloituksen taustalla ei ole yleensä mikään iskuyritys, vaan spontaani kommentti, mutta pääasia että keskustelu syntyy. Ei tämä ole varmaankaan se ratkaiseva asia, miksi olen ilman naista, mutta olisihan se hyvä oppia toimimaan mahdollisesti vähän fiksummin jatkossa, kun kerta tämmöinen tilanne tuntuu toistuvan. Kiitos jo etukäteen kaikista asiallisista vastauksista:)

16

4181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaa aihetta

mahdollisimman nopeesti. sun pituudesta jaarittelu kuulostaa vähän itserakkaalta. Uuden kommentin vois keksiä vaikka naisesta jotain positiivista. Mut tärkeintä on se että olet ystävällinen etkä torjuva...

Onnea yritykseen...

• -QueenOfHearts-

Heitä pallo takaisin sanomalla jotain: "oletpas sinä pieni ja söpönen" -tyyliin :) se on flirttiä ja se lämmittää tytön mieltä oli sitten takana iskuyritys tai ei... eikä silloin tytön pituuden kommentointi tunnu liian uskaliaalta.. ainakaan minusta.

• että vaikka

haluaisitko tietää miltä näyttää katsella näin korkeelta, voisin nostaa sua ;)?

• minä taas lyhyt

"Näkisitpä ISOveljeni". "Olen harjoitellut kovasti pitkältä näyttämistä." "Se johtuu sääristäni." "Sisälläni piilee lyhyt lihava ihminen." "Kas vaan, nythän vasta sen huomasin." "Yritän parantaa tapani."

Jne.

Näin lyhyenä ihmisenä mua varsinkin nuorempana oikeasti kiinnosti miltä maailma mahtaa näyttää ja tuntua jos olisi pitkä ihminen. Että voisi löytää tuttavan ihmisjoukosta vain ympärilleen katselemalla, että kaikki väistävät sua ruuhkassa, että voit ylettyä keittiön ylähyllylle ilman keittiöjakkaraa...

• vastaa

tuollaisiin kommenteihin! Jos naisella ei ole mitään muuta keskustelun aloitusta, niin unohda! Itse kirjoitat kuin ruuneberi ja ansaitset jotain parempaa. Tuo on yhtä tyhmä kuin aloitus: "sulla on sitten siniset silmät". - Niin..?
      Tai sitten kysyt: "kiihottaako se sua?" :-)
      Kuulin täältä eräältä mieheltä, että naisten tärkein hakukriteeri miehelle on pituus ja sinulla sitä on.

Voit esim. vastata - jos kuitenkin haluat vastata näille pösilöille - "niin, tämä kaikki vain siksi, että minun olisi helpompi ojennella sinulle puusta omenia, kun vietämme meidän ensimmäistä syksyä".

• Kysymys olisi mielestäni aina hyvä pistää repliikin loppuun, koska se antaisi tilaisuuden jatkaa keskustelua.

Ehdotuksiani:

Pieni hymy ja jatkokysymys:
      ... onko pituuteni etu vai haitta sinuun tutustumiselle?
      ... ottaisitko minut siitä huolimatta poikaystäväksesi?
      ... ajattelehan, voisin ottaa sinut seuraavalla kerralla harteilleni istumaan, kun olemme yhdessä xxx:n konsertissa, niin sinäkin näkisit paremmin. Lähtisitkö mukaani?
      ... lähtisitkö silti tanssimaan kanssani?
      ... sinä puolestasi näytät juuri sopivan kokoiselta, siirryttäisiinkö tuonne juttelemaan?
      ... olen muuten ihan mukava ja haluaisin mielelläni tutustua sinuun. Miten haluaisit edetä?
      ... sinun rinnallasi tunnen oloni ihan hyväksi, miltä sinusta tuntuisi, jos lähtisimme yhdessä jonnekin?
      ... haluaisitko testata, ylettäisitkö suutelemaan minua?
      ... voin tarvittaessa kumartua, että voin kuiskata korvaasi... (kuiskaa): Haluaisin tutustua sinuun, lähdetkö kanssani...
      ... ajattelehan, jos olisit vaimoni, et tarvitsisi keittiötikkaita kun minä olen kotona. Olisiko se sinusta mukavaa?
      ... vastakohdat kuulemma täydentävät toisiaan. Löytyisiköhän meiltä muitakin?
      ... jep, millaisia ominaisuuksia sinä arvostat miehessä?
      ... jos sinä kiinnitit huomiota pituuteeni, minä puolestani huomasin sinut heti ja ihailin sinun... Onko se perittyä, vai oletko nähnyt paljonkin vaivaa sen eteen?
      ... upeata kerrankin tavata pitkä nainen, sinuun haluaisin tutustua lähemmin. Löytyisiköhän meiltä muutakin yhteistä?

Kieli pitäisi tietysti muokata omaan suuhusi sopivaksi. Täti-ihmisenä puhun toista kieltä, mutta toivon ideoistani olevan sinulle hyötyä ja voit tietysti yhdistellä ja sekoittaa niitä, jolloin ne moninkertaistuvat.

Alkurepliikkien jälkeen suosittelen aktiivista kuuntelemista, ystävällistä katsetta, keskittymistä ja puheenaiheeseen liittyviä jatkokysymyksiä. Joskus viimeisen sanan toistaminen ja kysyvä katse saavat puhujan jatkamaan. Rehellinen kiinnostus ja aito avoimuus puhuttelevat useimpia ihmisiä. Pintaliitäjät ja nokkeluuksien pyörittäminen toimivat kai parhaiten hetkellistä seikkailua etsivien kanssa.

En usko, että pituus olisi varsinkaan miehelle koskaan haitta.

Hyvää uutta vuotta sinulle.

• realisti

noil vastauksilla tulee pakit varmasti... liian tunkeilevia

• kantapäähän

kaikki me ollaan samanmittasia

• siitä,

että pituutesi mainitaan? Voi hyvänen aika.. Jos joku puhuisi mulle jostain tyypistä ja mainitsisi samalla, että hän on 193, niin kyllä multa meinaisi silmät tippua päästä =D

Suomeksi sanottuna: SIIS TOTTA HELVETISSÄ SÄ SEN PITUUTES MAINITSET NIIN MONEEN KERTAAN KUIN TOISELLA ON TARVE SE KUULLA!!!

Kaikkien naisten puolesta en voi puhua, mutta itse olen ainakin aivan Hulluna pitkiin jätkiin. Mikään ei ole sen tyylikkäämpää kuin joku hoikka, pitkä jätkä, jolla on tukka kammattu siististi sivulle. Sellainen on ihan syötävän hyvännäköinen... :) *tuntee intohimonsa hetkellisesti kasvavan*

• piparminttu pipsa

Itse vastaan vastaaviin 'oletpa pitkä' taikka 'sullapa on ruskeat silmät' tyyppisiin toteamuksiin yksinkertaisesti vastaamalla - myönnän. Pahahan se on kieltääkkään...

Huom. pitkä mies. Vaikka nuo pituus kyssärit saattavat tuntua vähän tyhmiltä (??), niin ilmeisesti ne kertovat kuitenkin siskojen kiinnostuksesta!

• Pelimies

... kertoisit pari esimerkkiä miten pituudesta on hyötyä. Näkee väkijoukossa muiden yli, ulottuu vaihtamaan kattolampun ilman tikkaita jne.

Mutta sitten kerrot myös miten siitä on haittaakin. Kaupasta ei meinaa löytyä sopivia vaatteita, kolhii päätänsä mataliin oven karmeihin.

Äläkä viittaa siihen että sinusta on mahtavaa kun naiset tykkäävät pitkistä miehistä. Yleisestikään sinun ei kannata mainostaa hyviä ominaisuuksiasi. Naiset huomaavat ne muutenkin.

Huulta kannattaa aina heittää. Abraham Lincolnilta kysyttiin kerran, miten pitkät miehen jalkojen pitäisi ihannetapauksessa olla? Vastaus kuului, että suunnilleen sen mittaiset että ne ulottuvat kropasta maahan...

• 178cm

Kiva huomata, että ihmiset todellakin yrittävät auttaa!!
      Muutama perusasia on hyvä pitää silti mielessä kun luet näitä vastauksia:
      - Nainen tuli SINUN luoksesi. Hänellä on varmasti ollut ihan yhtä vaikea keksiä jotain luontevaa keskustelunaloitusta, kuin sinulla ja minulla.
      - Ei koskaan pidä tyrmätä toisen kiinnostusta heittämällä jotain alentavaa, kuten 'ihan totta, en huomannutkaan'
      - Ihanteellistahan olisi aina osata lonkalta heittää jotain komplimenttia naisesta, mutta aina ei vain sellaista tule mieleen. Silloin voi vaikka sanoa sen pituutensa, samalla voittaa aikaa ja voi keksiä jonkun pienen kehun tms
      - Kaksimielisyyksiä en suosittele jollei nainen ole selkeästi 'hutsahtava'

Tsemppiä toivottaa pituudesta kateellinen!!

• yks ehdotu vaan - naiselta

jos heittäisit lerssin kehiin: arvaa vaan miten pitkä se on! Olatten siis tietenkin, että se on pitkä. Siitä kuules naiset innostuu. Slurps.

• Avulias aatu

Enkä pelkästään minä, näkisitkä peenikseni! Jos pokka riittää voit jopa vilauttaa. Tämä yleensä vapauttaa tunnelman. Naiset suorastaan rakastavat pikkutuhmia juttuja.

• 195 cm tiukkaa vartta

Tuo on vain tapa sanoa jotain ilmeistä. Naiset eivät välttämättä ole tottuneita turinoimaan, vaan odottavat miehen keksivän jutunjuurta, joten tuollaiset hauki on kala -tyyppiset lipsahdukset ovat sangen yleisiä. Itse koen ne lähinnä hellyyttävinä, varsinkin kun ne on yleensä tokaistu hyväksyvästi arvioiden.

Jos tuohon takertuu, niin on syytä miettiä, mikä siinä häiritsee. Pituudellesihan et oikein voi mitään, mutta kompleksin pystyt kyllä siitä kehittämään. Ja voit kuvitella kuinka keskustelu siitä eteenpäin etenee, jos yrität naisen kommentoitua reilua mittaasi taittua kasaan tai muuten kiemurrella. Ole tyytyväinen että täytät stereotyypistä "pitkä ja tumma" aina vähintään 50 %.

Itse kuittaan moiset leikkimielisillä vastaheitoilla ja jatkan saman tien jostain muusta aiheesta.

• lyhyt

Kaikki aiheet on huonoja jos ei osaa keskustella. Pelkkä keskustelu ei riitä, jos alkaa keromaan siitä että joo kaikki muutkin on sanoneet että olen pitkä ja 5vuotta sitten olin jo 175cm ja vuonna 1997 olin luokan pisin.pla pla pla...

Kaikesta voi jutella muutta lisämausteeksi flirtti
      Voi vetää vaikka että "Et säkään nyt niin lyhyt ole! ja onhan tässä etunsa kun näkee korkeemmalta! jos et yllä niin mä voin tulla nostaa, jos tarviit apuu... kaikkee tollast.. ja edelleen asia liittyy pituuteen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe