Älkää seuratko ihmisiä, koska ihmiset tavoittelevat tuulta ja korkeutta; vaan nöyrtykää Herralle ja etsikää häntä; etsikää Herran tuntemusta ja tahtoa, niin sen jälkeen tulette ymmärtämään kaiken muunkin mikä tarpeellista on.
Tässä esimerkkinä keskustelua, josta tulee esille se että Herran tahdon tuntemus ei ole se, että me etsimme oppeja kasteista ja päivistä ja hetkistä, vaan se, että me etsimme Herraa Jumalaa, Kaikkivaltiasta Jeesusta, joka tuli lihaksi, sovittamaan kaiken maassa ja taivaissa itsensä kanssa, täydellisesti.
Tahdon että ihmiset avaavat silmänsä, ja kääntyvät pois noista valhepaimenista, jotka opettavat omia oppejaan, eivätkä opeta Herran tuntemusta ja tahtoa, koska eivät Herraa tunne, eivätkä häntä etsi, vaan ovat sokeita sokeain taluttajia; ja jos sokea sokeaa taluttaa, niin molemmat kuoppaan lankeavat.
Nimimerkkini on tuolla keskustelu-foorumilla Hengellinen ja vanha nimimerkki tero-tapio_timonen: http://www.uskontie.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=19894#19894
Herätkää
8
332
Vastaukset
Rauhaa ja terve Tero-Tapio Herrassa
Laitan Sinulle samalal hyvän linkun kun toisellekin kun on hiiressä just nyt:
http://kotisivu.mtv3.fi/tie/
Käythän myös:
http:www.netikka.net/jarinraamattuhotelli
Jumalan siunausta 2006
jari laurila- kasi
Kiitos linkistä ..
Erittäin kiinnostavaa luettavaa ...
¨kuullaan ...
kasi - sen saman ........
.........minkä muutkin olivat todenneet.
Kyllä sinä olet ilman valtuutusta asettanut itsesi muiden yläpuolelle.
Kukaan ei ole toisen opettaja ilman hänen pyytämistään. Sinä ryntäät muiden perustamalle palstalle ja haukut ylläpitäjät elleivät he tunnusta sinua heitä perehtyneemmäksi uskon asioihin.
Tunnen muutamia heistä henkilökohtaisesti ja voin siis enemmilläkin perusteilla sanoa sinun olevan väärässä.
Siitä johtuu sinun "hankauksesi" lähes kaikkien uskovien kanssa.
Sinä etsit vain itsellesi tunnustettua asemaa asioissa joissa olet itse muihin verrattuna oppipojan kokelas.
HERÄÄ JO!!- tero-tapio
Ettet vain itse olisi noista valheveljistä?
Minä pyrin avaamaan ihmisten silmiä, etteivät seuraisi kaikkia jotka sanovat 'Herra, Herra', koska monet ovat omia etujaan ja kunniaansa ajamassa, eivätkä Herran kunniaa.
Minä pyrin kirkastamaan Herraa ja hänen tahtoaan, jonka takia valheveljet hyökkäävät, koska se on heille ja heidän opeilleilleen kuin piikki kantapäähän.
Jos joku on syytön ja viaton, niin eikö hän katsoisi vain sivusta ja olisi hiljaa?
Koska jossakin vaiheessa paljastuu todellinen ihminen, sen kuvan takaa minkä on ihmisille antanut itsestään. Monet tulevat paimenten vaatteissa, mutta ovat sisältä täynnä vääryyttä ja pahuutta.
Mutta koska nämä valheveljet eivät ole Totuudesta, niin se on heille kauhistus. Luulenpa vain että olen saanut tehtäväkseni paljastaa valheveljien oikean luonteen, koska se on todellakin tapahtunut monien kohdalla, jotka mielistelevät ihmisiä ja kun Totuudesta tulee kyse, niin nämä ovat kuin mehiläisiä jotka puolustavat pesäänsä.
Herra Jeesus taas opetti: Kärsikää pahaa. Älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö, niin käännä toinenkin poski. Älä maksa hyvää pahalla; äläkä pahaa pahalla, vaan hyvällä.
Katso ja seuraa missä hengessä ihmiset vaeltavat, niin tulet erottamaan ketkä ovat Totuudesta ja ketkä luulevat olevansa.
Todellinen luonne tulee esille yleensä ahtaalla ja siitä voit nähdä kuka on Rauhan Hengessä (Jumalan Hengessä) vaeltava, ja kuka on vihan hengessä (antikristuksen henki) vaeltava.
Sehän on hyvä, että olet mennyt tuolle keskustelulinjalle uskossa kasvaneiden miesten opetettavaksi! Ota nyt opiksesi heidän sanoistaan, että saat nuo Jarlaulta ja muilta epäraamatullisilta "opettajilta" omaksumasi väärät opit oikeamaan!
- Jalo
Oletkos sinä uskova_1 40, 50 tai 60 -luvulla syntyneitä?
- tero-tapio
Enhän minä ihmisiltä oppia tarvitse, koska Herra Yksin on minun opettajani.
Siunausta ja rauhaa Jumalan Jeesuksen nimessä - kasi
on HELPPO sanoa että joku on väärässä.
MUTTA syytös ei ole minkään väärtti jos ei kykene sanomaan mikä oli väärin.. Siispä arvoisa uskova 1 - jos haluat että sinua arvostetaan ja pidetään oikeamielisenä eikä vain lähimmäistään tuomitsevana - TODISTA VÄITÖKSESI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916