..käynyt.. ja sitten päivän kysymys.. jos joku kusee sua korvaan muututko kusipääksi?
mixi ei haaveeni todexi
29
972
Vastaukset
- kusipääksikään
Koska se tulee toisesta korvasta ulos.
- Nimetön
purut kastuu. ;-))
- purujakaan
Nimetön kirjoitti:
purut kastuu. ;-))
Ihan vain on tyhjä putkilo siinä välissä. Tuulisella säällä sieltä kuuluu panhuilusoolo.
..siis kopassa kaikuu.. on se sääli.. mistäs sulle aivot sinne hankittas?..olis varmaan tarpeen..
- todettu että
pervokki kirjoitti:
..siis kopassa kaikuu.. on se sääli.. mistäs sulle aivot sinne hankittas?..olis varmaan tarpeen..
on helpomaa kun ei ole aivoja, silloin ei tarvitse miettiä esim. että, pitäisikö mennä työhön omalla autolla vai julkisilla liikennevälineillä.
ei muutu.......
..typykkä jätti mutta uutta on taas hakusessa.. hehe.. aivan mahtava kuukausi HÄNEN kanssaan oli ehkä jo liiankin hyvä juttu..
- Kuunkulkija
psygologian puolella on aina opetettu että huulluus ei hyppää. Tartunta tapahtuu jo varhaisessa vaiheessa tai jos myöhemmin niin ei toisen osapuolen kautta. Toisaalta sanotaan että seura tekee kaltaisekseen mutta en tiedä tarkoitetaanko sillä juuri kuvailemasi kaltaista tapausta.
Ajatuksesta että hulluus ei hyppää olen iloinen tuttavapiirini puolesta.
Selkeänä yksiselitteisenä vastauksena kysymykseesi sanonkin etten tiedä.- Kuunkulkija
etä muistetaan sitten puhdistaa ne korvakäytävät huolellisesti etenkin näin pakkasilla.
..huulluudesta oikein puhut?.. mä en tiiä..huuhaile vaan.. totta toinen puoli se hullumpi hähä... jos tietäisin mistä puhut?..kysymykseni kuului muuttuuko kusipääksi toisen kusipään kustessa sua korvaan?
Kuunkulkija kirjoitti:
etä muistetaan sitten puhdistaa ne korvakäytävät huolellisesti etenkin näin pakkasilla.
..nyt määkin jotain ymmärrän..
- Kuunkulkija
pervokki kirjoitti:
..huulluudesta oikein puhut?.. mä en tiiä..huuhaile vaan.. totta toinen puoli se hullumpi hähä... jos tietäisin mistä puhut?..kysymykseni kuului muuttuuko kusipääksi toisen kusipään kustessa sua korvaan?
omaa tarinaani. Luulen kuitenkin että kuvaamassasi tilanteessa sillä ei ole väliä koska näillä pakkasilla tapahtuu jäätyminen ja kaikki aivotoiminta pysähtyy. Ja myöhemmin on vaikea saada selville oliko hullu vai ei....
- sweet_lemon
minä ainakaan kusipääksi,
surulliseksi vaan.- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..en mäkään tietääkseni.. on se kyllä ikävä tunne ku on märkää korvassa..
alkaa palelemaan.. ainakin tämmösessä pakkasessa, ihan värisyttää.
sweet_lemon kirjoitti:
alkaa palelemaan.. ainakin tämmösessä pakkasessa, ihan värisyttää.
..on jäässä ja EI KUULE MITÄÄ..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..on jäässä ja EI KUULE MITÄÄ..
En määkään kuule mitään! Onneksi mua ei kustu silmään ;)
sweet_lemon kirjoitti:
En määkään kuule mitään! Onneksi mua ei kustu silmään ;)
..VAAN ETTEI OIKEIN KUULE MITÄÄN! SILMÄÄN KUSEMINEN EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KOVIN MUKAVAA OO!!!!!!
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..VAAN ETTEI OIKEIN KUULE MITÄÄN! SILMÄÄN KUSEMINEN EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KOVIN MUKAVAA OO!!!!!!
mulle tuli sellanen Sunday girl -tunne. Mutta nyt murheet hukkaan ja eteenpäin!
sweet_lemon kirjoitti:
mulle tuli sellanen Sunday girl -tunne. Mutta nyt murheet hukkaan ja eteenpäin!
..mäkin meinaan tänään.. uutta typyy kehiin.. murheet nurkkaa ja nupit kaakkoon..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..mäkin meinaan tänään.. uutta typyy kehiin.. murheet nurkkaa ja nupit kaakkoon..
mutta ei kusta ketään korvaan, emmehän alennu samaan! Nupit kaakkoon..
sweet_lemon kirjoitti:
mutta ei kusta ketään korvaan, emmehän alennu samaan! Nupit kaakkoon..
..kyllä ketään korvaan kusta.. ei tulis kyllä mun mieleenikään..
- tuffe
Siks kun kusipäisyys on tarttuvaa :))
Ja siihen ekaan kyssäriin: vielähän sä ehdit. Ellei muuta niin vaihtaa haavetta :) - quistis
halaa:o)))))))))))
Sitten päivän kysymykseen...Ei muutu...,jos jo on sellainen pää;o))) Jos meillä olis lasipää...näkis aikas monessa päässä keltaista kuohuntaa:o))))..kuohuntaa näkyy tuopissa.. tervehdys vaan.. kävi ohrasesti sen typyn kanssa.. mut kyllä mua on varotettukin noista nuorista naisista.. ja kyllä munkin pitäs muistaa.. mut radalle vaan ja uutta kehiin.. näin aattelen..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kuohuntaa näkyy tuopissa.. tervehdys vaan.. kävi ohrasesti sen typyn kanssa.. mut kyllä mua on varotettukin noista nuorista naisista.. ja kyllä munkin pitäs muistaa.. mut radalle vaan ja uutta kehiin.. näin aattelen..
:o))))))))))))))) Me nuoret naiset ollaan tollasii....Heh.....Jaksele:o))))))))))
quistis kirjoitti:
:o))))))))))))))) Me nuoret naiset ollaan tollasii....Heh.....Jaksele:o))))))))))
oooooooooo ja sitkeyttäki, sisua, teiänlaisten nuorten naisten kaa, jos ois lasinen pää niin sieltä näkisi ohrankeltaista. kyll varoitettukin on nuorista naisist ei sitä aattele, unohtaa vaan, jatkaa entiseen malliin
- quistis
miksu79 kirjoitti:
oooooooooo ja sitkeyttäki, sisua, teiänlaisten nuorten naisten kaa, jos ois lasinen pää niin sieltä näkisi ohrankeltaista. kyll varoitettukin on nuorista naisist ei sitä aattele, unohtaa vaan, jatkaa entiseen malliin
ei ole enää NIIN nuori,,,,ja ei varmasti hölsky....ei:o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
