pitäsköhä pistää pervokki

..levolle?.. noin puolitoista vuotta huuhailua ja mitä siitä on seurannu????????.. lisäkseni juttuni ovat kuivia kuin kevätauringossa kuivuva koiranpökäle.. noh.. will meet again dont know where dont know when.. but will meet again some sunny day........

18

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kun heräät tuut takas. Eikä sit yhtään uhkailla hävitä pidemmäks aikaa.

      • ..pesiytyy omaan yhteisööni ja lisäksi tulee hommia niin tämmönen lusmuilu loppuu.. aika onkin sitte kortilla..


      • toinennimetön

        olenpas ton tuputuun kans ihan samaa mieltä....Pienet tunnin päikkärit korkeintaan.....jees...töööööt ja tyyyyt....=;))))


      • toinennimetön kirjoitti:

        olenpas ton tuputuun kans ihan samaa mieltä....Pienet tunnin päikkärit korkeintaan.....jees...töööööt ja tyyyyt....=;))))

        ..tunnin ja kohta meen suihkeliin pesemään.. piiippp.. ja sitte hiuxet.. huuhailu aika alkaa olla kortilla.. mitis puolitoista vuotta oon suoltanut sontaa tänne..


      • toinennimetön
        pervokki kirjoitti:

        ..tunnin ja kohta meen suihkeliin pesemään.. piiippp.. ja sitte hiuxet.. huuhailu aika alkaa olla kortilla.. mitis puolitoista vuotta oon suoltanut sontaa tänne..

        mä oon sit se kärpänen siel katos...älä huuhtele viemäriin....=;)))
        ja sie et mihkään hävii...äläs nyt ees höpöttele siin......


      • toinennimetön kirjoitti:

        mä oon sit se kärpänen siel katos...älä huuhtele viemäriin....=;)))
        ja sie et mihkään hävii...äläs nyt ees höpöttele siin......

        ..ollu ennenkin kärpäsenä suihkus?..on ollu sellanen fiilis että joku toljottaa..

        voinko tehdä normaaleja toimintojani jos joku toljottaaaa...


      • pervokki kirjoitti:

        ..pesiytyy omaan yhteisööni ja lisäksi tulee hommia niin tämmönen lusmuilu loppuu.. aika onkin sitte kortilla..

        sun yhteisöön jos sä lähdet täältä pois. Kyllä sitä nyt joskus kerkii muutaman sanan sanomaan täälläkin.


      • pervokki kirjoitti:

        ..ollu ennenkin kärpäsenä suihkus?..on ollu sellanen fiilis että joku toljottaa..

        voinko tehdä normaaleja toimintojani jos joku toljottaaaa...

        mut ehkä vähän toljottaaaaaaaaa..........*viheltelee...*
        perkllllllllll,,,,mun sähkäri nykyään roskapostia täyyyyyyyyyyyyynn........murrrrrrrrrrr...........


      • tuputuu kirjoitti:

        sun yhteisöön jos sä lähdet täältä pois. Kyllä sitä nyt joskus kerkii muutaman sanan sanomaan täälläkin.

        ..joo.. mutta hommia alkaa pukkaa ja aina kun oon täällä hommat meinaa jäädä.. huuhaaa vie mukanaan..


      • BBrunetti kirjoitti:

        mut ehkä vähän toljottaaaaaaaaa..........*viheltelee...*
        perkllllllllll,,,,mun sähkäri nykyään roskapostia täyyyyyyyyyyyyynn........murrrrrrrrrrr...........

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


      • pervokki kirjoitti:

        ..joo.. mutta hommia alkaa pukkaa ja aina kun oon täällä hommat meinaa jäädä.. huuhaaa vie mukanaan..

        Oon itsekin oppinut oleen avaamatta koko masiinaa jos pitäis tehdä jotain hommia. Mä juutun just tähän ja sit jää kaikki muu.


      • pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        sitä toistakaan kärpästä:))))


      • tuputuu kirjoitti:

        Oon itsekin oppinut oleen avaamatta koko masiinaa jos pitäis tehdä jotain hommia. Mä juutun just tähän ja sit jää kaikki muu.

        ..meen nyt pesemään suihkuun eiliset bilehiet pois..yyyhhh.. tanssijalkaa vipatti oikein olan takaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ehkä ujostelen.. joops meen nyt sinne suihkeliin hihhii ja katon kattoon jos kärpänen näkys.. ihan vaan tiedox..hhihihiihhiii.. murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        mulla on tunne et joku läväyttää mua kärpäslätkäl..murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....heh..=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        mulla on tunne et joku läväyttää mua kärpäslätkäl..murrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....heh..=;0)))

        Toivotaan, ettei se ole semmonen elektronilätkä. Sit kuuluis vaan sihahdus ja huuuuu.... :((((


      • Ljenotshka kirjoitti:

        Toivotaan, ettei se ole semmonen elektronilätkä. Sit kuuluis vaan sihahdus ja huuuuu.... :((((

        tääääääääää kärpänen pysyyki piilos......
        kjäh...se ei sit huomaa minnuu...=:0))))))


    • Kuunkulkija

      Ei kai tämä sellaista jokotai juttua ole... käy täällä silloin kun on aikaa. Onhan tossa meilläkin ollut taiteellisesti ja akrobaattisesti korkealentoista legendaa.
      Itelläkin ollut vähän kiireitä niin ei ole oikein ehtinyt kun välillä. Ja kahvitkin on juomatta.

      Ja sen koiranpökäleen on oltava mielenkiintoinen koska kuinka muuten miljoona p-kärpästä tonkisi sitä? Eivät ne voi olla väärässä!

      • sweet_lemon ejk

        ei olekaan muuta sanottavaa, puhut asiaa, kulkija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe