Mielikuvitus vs tieto

Haluaisin esittää tähän muutamia pohjattomia väitteitä enkä aio missään nimessä esitellä näille mitään perusteluja, _tämä on totuus_:

- Avaruusalukset joita ilmakehässämme näemme ovat todellisuudessa tähtisumusta kehittyneitä avaruushirviöitä. Ne saattavat näyttää meidän silmissämme mekaanisilta, mutta totuus on toinen. Nyt tiedämme mistä 'lohikäärmeet' ovat tulleet ja mitä ufoalusten valo saa aikaan!

- Mannerheim, UKK, Tarja Halonen ja muut aikamme suurmiehet sekä terroristijohtajat kuten Bush ovat muukalaisia tähdestä Sirius. Heidän sanaansa ei kannata luottaa! Heidän päämääränään on vain soluttautua joukkoomme sekoittamaan mielemme, maailmamme ja ottaa valta maapallosta. Ennen kuin huomaammekaan meitä telotetaan kuin juutalaisia. Näillä on myös kätyreitä joista pahin lienee Paavo Lipponen. Sauli Niinistö on onneksi vapaudentaistelija porvarismin ja korruption puolesta! Lietsoisin vallankumousta jollei supo seuraisi minua.

- epis on Kalawera.

- Synnyimme kaikki edeltävänä aamuna ja kehityimme äärimmäisen nopeasti muukalaisten luomissa synnyttämöissä eikä meidän tietoisuutta tai olemustamme ole ollut koskaan aiemmin vaan se upotettiin uunituoreisiin ruhoihimme klo 02:32 2 GMT.

- Jumala on Saatana, enkelit demoneita, demonit enkeleitä ja Saatana on Jumala! Ymmärrättekö mitä tämä tarkoittaa?! Olemme eläneet synnissä jo yli kaksituhatta vuotta palvoen pahuutta! Lisäksi Jeesus on ALIENI ja pahuuden kätyri!

- Valtaosa tämän keskustelupalstan keskustelijoista ei oikeasti halua ikinä muukalaisten tapaavan ihmisiä suuressa mittakaavassa, sillä silloin heidän odotuksensa ja uskomuksensa hajoaisivat. He ovat valmiita vastaanottamaan ainoastaan oman kuvitelmansa jonka ovat ainoastaan mielessään luoneet.

Haluan vielä muistuttaa, että nämä ovat faktoja jotka olen löytänyt mielikuvituksestani ja sekoittaen siihen muista lähteistä tietoutta ja näitä epäilevien kuuluisi esittää väitteeni epätodeksi, mikä on tietenkin mahdotonta sillä totuutta ei voi kumota.

32

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =)=)

=) heh =)

• Ei poijal oo tuot sontaa ai...

_tämä on totuus_:

Ja paskat tuo mitään totuutta ole. Olisimme sinun ajatusmaailmasi kanssa jo haudassa aikoja sitten.

Jumala saatanana, huomaa on 2 eri henkilöä, hyvä ja paha, miten yksi henkilö voi esiintyä kahtena.
      Jos se on paha aina, niin miten se voi olla hyvä.
      Siinä sulle pohtimista.

Kai se sitten on sanottava että sinä olet ikuinen paha, kiero, ja niin. Koska en tykkää kirjoitelmastasi, koska vielä laitat tuohon alkuun, ja yrität uskotella "_tämä on totuus_:" sanalla, että yrittäisit vietellä meidät ajatusmaailmaasi, joka ei todennäköisesti ole hyvä asia.

Muista sana: Hyvyys ja rakkaus.

Tuosta aika usea liittyy negatiivisiin vastauksiin, ja niin.

Esimerkiksi.

Mannerheim, UKK, Tarja Halonen ja muut aikamme suurmiehet sekä terroristijohtajat kuten Bush ovat muukalaisia tähdestä Sirius. Heidän sanaansa ei kannata luottaa! Heidän päämääränään on vain soluttautua joukkoomme sekoittamaan mielemme, maailmamme ja ottaa valta maapallosta.

- Turha valistaa meitä sonnalla, voihan presidentitkin olla ihmisiä, vai väitätkö jos minut äänestettäisiin presidentiksi, niin olisin silloin sirius muukalainen.

"Avaruusalukset joita ilmakehässämme näemme ovat todellisuudessa tähtisumusta kehittyneitä avaruushirviöitä."

- Jaa että hirviöitä, ei sinunkaan päässäsi ole sanaa kaunis, hieno. Ei kaikki inhottava näkemäsi ole hirviöivää, esimerkiksi, mummo polkee pyörällä nahkatakki päällä. Ei se ole hirveää jos ei ota tosissaan hirveyden sanaa.

"Ennen kuin huomaammekaan meitä telotetaan kuin juutalaisia. Näillä on myös kätyreitä joista pahin lienee Paavo Lipponen."

- Jaa että paavo lipponen. Jos ne avaruusolennot olisi pahoja jotka täällä on, oltaisiin jo uunissa maggara paistina.

"Lietsoisin vallankumousta jollei supo seuraisi minua. "

- Ai että vallankumousta, ei sulta hyvää pysty näköjään kysymään. Menettänyt järkesi oot, ja maailman jyrkänteeltä tippunut oot.

"epis on Kalawera."

- Paskat sä tiedät kuka on kuka, turha sitä on toisten nimiä syyttelemään. Voihan epis olla vaikka urho kekkonen ja Kalawera Luke Skywalker.

"Synnyimme kaikki edeltävänä aamuna ja kehityimme äärimmäisen nopeasti muukalaisten luomissa synnyttämöissä eikä meidän tietoisuutta tai olemustamme ole ollut koskaan aiemmin vaan se upotettiin uunituoreisiin ruhoihimme"

- Mistä ne niin paljon synnyttämöitä niin turhalle lajille, "Ihmiset". Tai no onhan tääkin kehittynyt elämän aikana, mutta ota keskiaika huomioon, olimmeko kehittyneet niin nopeasti. Kaikki mitä näimme kuulimme tiesimme, muutti maapallomme täysin. Otettiin lapio kouraan ja alettiin kaivamaan pintaa syvemmälle, ja löydettiin vielä enemmän tietoa, ja opimme käsittelemään, ettei me mitään putkilapsia olla. Mario and Luigi, lol.

"Jumala on Saatana, enkelit demoneita, demonit enkeleitä ja Saatana on Jumala! Ymmärrättekö mitä tämä tarkoittaa?! Olemme eläneet synnissä jo yli kaksituhatta vuotta palvoen pahuutta! Lisäksi Jeesus on ALIENI ja pahuuden kätyri!"

- Jaa, että tälläistä, ajattele tämä maailma pahuuden maana, jos olemme kerta palvoneet saatanaa. Ei löytyisi yhtään hyvää ja rakkautta, kaikki olisivat köyhiä, ei ruokaa ei juomaa, kärsimystä jokapaikassa. On pojalla nähtävästi unohtunut se että, on hyvää ja pahaa. Jos haukut jumalaa saatanana, niin hauku sitten, pidä itse synkkä maailma ylläsi, johan selvisi sekin että miksi et kunnioita toista, koska et koskaan halua tietää edes hyvästä. Yksi henkilö ei voi olla 2 laatua. Esimerkki sinulle tästä (Good vs Evil).
      Hyvääkö vastaan me ollaan sitte taisteltu sinun perustelluillasi, murhaajat ja terroristit ja kaikki olisivat olleet hyvää, ja hyvä että olisimme jättäneet henkiin ne. Onko tosiaan tämä sinun ajatusmaailmasi mitä ajattelet. Nyt jumala auta owashia. Owashi, ei kannata ottaa niin jyrkästi uskonnon asioita, sillä nykyään olemme pitäneet rauhan yllä monta vuotta.

"He ovat valmiita vastaanottamaan ainoastaan oman kuvitelmansa jonka ovat ainoastaan mielessään luoneet."

- Sinulla nähtävästi kaikki on mielikuvituksen tuotetta, et usko näköjään mihinkään. Ei voi mittään kun on hän sellainen.

"Haluan vielä muistuttaa, että nämä ovat faktoja jotka olen löytänyt mielikuvituksestani ja sekoittaen siihen muista lähteistä tietoutta ja näitä epäilevien kuuluisi esittää väitteeni epätodeksi"

- Saisit vilkaista vähän enemmän mitä maailmalla tapahtuu, ei se oma mielikuvitus aina auta asiaa, jos negatiivisesti kaikki asiat kumotaan. Jumala saatanana, putkilapsia, Tarja Halonen ei juma "Muukalainen", ja muut nämä niin ovat vähän liian paljo mielikuvituksenkin yli menevää.

"totuutta ei voi kumota."

- Eikö voi kumota, niin minähän juuri kumosin suurimman osan sinun totuuksistasi, ja ajattelin ne paremmalta puolelta katsoen. Katsos kun minua paha ei kiinnosta vaikka kuka tahansa yrittää väittää pahaksi, koska haluan rauhaa ja rakkautta. En halua todentotta sotaa eikä kärsimystä, haluan elää rauhallisesti.

Loppuun tähän vielä owashin jutusta.

Tarja Halonen on muukalainen, menkää tutustumaan häneen ehkäpä jo tänään 0_o LOL.

• totuuden

JOS tarja halonen olisi muukalainen,meillä olisi varmaan kaikki paremmin.

• jaapa

sitä pohtimsta vaan tuntuu riitävän,
        Mutt eipä hätää, sieltä sitä noustaan jokainen.

• Oikeastaan kukaan tähän vastanneista ei tajunnut nyt koko jutun pointtia, mutta jatketaan siitä siis, ja sitten tappelemaan väitteiden pariin:

Jumala (henkilö 1, luultu hyvis) ja Saatana (henkilö 2, luultu pahis) voivatkin olla Jumala (henkilö 1, pahis) ja Saatana (henkilö 2, hyvis). Siinä sinulle miettimistä.

Kuinka ihmeessä minä olisin paha tai kiero? Syynä ainoastaan "Koska en tykkää kirjoitelmastasi"? Olet väärässä. En ole tullut Jumalan, Saatanan, muukalaisten tai minkään ylemmän voiman lähettiläänä, vain ihmisenä ja ymmärtäjänä. Jos haluatte pitää minua profeettananne niin ymmärtäkää, että tietoisuus löytyy kaikista, mutta ei mielikuvituksesta. Jeesus tuli ja meni jo, muukalaisia taas ei edes nähtykään. On ihmiskunnan aika ottaa ja pitää ohjaksiaan.

Kyllä, väittäisin sinua silloin muukalaiseksi, sillä maailman historiassa ei ole ollut todistettavasti vielä ainuttakaana ihmispresidenttiä lukuunottamatta Alberto Fujimoria.

No voit kutsua niitä avaruuskaunokaisiksi, mutta ne voivat olla lohikäärmeitä, jättiläiskalmareita sekä dinosauruksia jopa sata kilometriä pitkinä metallisina olentoina, mitä ovatkin. Tosin osa näistä voi olla myös materialisoituneita hallusinaatioita. Näin todistavat muutamat väitteet.

Ehkäpä osa meistä onkin? Oletko miettinyt minne miljoonia lapsia katoaa päivittäin? Entä mitäpä jos Paavo Lipponen & kump. rakentavatkin vain järjestelmällistä systeemiä jotta voivat kerätä meidät myöhemmin kuin kukat kedolta ja samalla itse elää maireasti ja pitkänäköisesti.

Onko vallankumoukset kuten Ranskan Suuri Vallankumous tai Venäjän Lokakuun Vallankumous olleet yksiselitteisesti järjen himmenemistä?

Voihan epis ollakin Kalawera ja Kalawera voikin olla Urho Kekkonen, täsmälleen. Voi tosin myös olla, että EBE onkin Epis ja Kalawera voikin olla Urho Kekkonen. Joskin molempaiset henkilöt voivat olla myös Luke Skywalkereita.

Mikä on turhaa? Kaikki tämä kehitys? Ehkäpä olemmekin muukalaisten eläintarha ja tuotamme merkityksemme pelkästään olemassaololla jo itsellemmelle ja muille meille, että heille. Suurin osa ihmisväestöstä tietää Jumalan luoneen ihmisen hänen kuvakseen. En menisi sinuna siis väittämään tuollaista palturia, että ihminen käsittäisi ettemme olleetkaan koeputkilapsia.

Pahuutta tapahtuu jatkuvasti. Kirkko on ristiretkillään tuhonnut, tappanut ja raiskannut maapalloa ympäri, diktaattoreita, politiikkoja, kuninkaita, presidenttejä jotka tavoittelevat omaa haluaan ja pahuuden päämäärää. Minne Jumalanne katosi? Ei se kadonnut, se tahtoi vain pahaa. Odotamme nyt hyvää. Terroristit pyrkivät muuttamaan maailmaa, kapinoitsijat ja rauhattomat seonneet sielut tällä Saatanan valtakaudella jotka etsivät rauhaa sieltä mistä eivät sitä löydä. Jos rauha olisi, niin ihminen olisi matkalla avaruuteen eikä syömässä toinen toistaan.

Monikin asia voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta moni asia on myös totta. Mikä asia ei ole totuutta? Sinähän se et minuun usko, minähän uskon kun koen, näen, tunnen sekä ymmärrän.

Mielestäni _teidän_ kuuluisi vilkaista vähän enemmän mitä maailmalla tapahtuu. Sinähän se yrität kumota minun väitteitäni ja totuuksia. Miksi? Etkö sinä näe mitä tapahtuu? Oletko todella noin ahdasmielinen? Minkä kautta sitten maailmaa oikein tutkit? Monet sanovat muukalaisten kulkevan joukossamme, mistä siis tiedät ettei Tarja Halonen ole sellainen? Todisteet sanovat toisin.

Et valitettavasti saanut vielä mitään kumotuksi, ja sitä parempaa yritystä siis odotellen. Oikeastaan katselit asioita juuri negatiiviselta puolelta ja sieltä mistä ne näyttivät vain mahdollisimman neutraalilta ja vähäisesti pelottavilta. Maailma voisi olla parempi paikka jos haluaisit, mutta sorrut hirmuvaltaan sekä sokeuteen! Mitä arvoja rakastatkaan. Annat rakastetun lapsesi tähän tuhoutuvaan ja kannibalistiseen maailmaan, häpeän puolestasi.

Skeptikot kyykkyyn.

• ja vellit pojalla
        Owashi kirjoitti:

Oikeastaan kukaan tähän vastanneista ei tajunnut nyt koko jutun pointtia, mutta jatketaan siitä siis, ja sitten tappelemaan väitteiden pariin:

Jumala (henkilö 1, luultu hyvis) ja Saatana (henkilö 2, luultu pahis) voivatkin olla Jumala (henkilö 1, pahis) ja Saatana (henkilö 2, hyvis). Siinä sinulle miettimistä.

Kuinka ihmeessä minä olisin paha tai kiero? Syynä ainoastaan "Koska en tykkää kirjoitelmastasi"? Olet väärässä. En ole tullut Jumalan, Saatanan, muukalaisten tai minkään ylemmän voiman lähettiläänä, vain ihmisenä ja ymmärtäjänä. Jos haluatte pitää minua profeettananne niin ymmärtäkää, että tietoisuus löytyy kaikista, mutta ei mielikuvituksesta. Jeesus tuli ja meni jo, muukalaisia taas ei edes nähtykään. On ihmiskunnan aika ottaa ja pitää ohjaksiaan.

Kyllä, väittäisin sinua silloin muukalaiseksi, sillä maailman historiassa ei ole ollut todistettavasti vielä ainuttakaana ihmispresidenttiä lukuunottamatta Alberto Fujimoria.

No voit kutsua niitä avaruuskaunokaisiksi, mutta ne voivat olla lohikäärmeitä, jättiläiskalmareita sekä dinosauruksia jopa sata kilometriä pitkinä metallisina olentoina, mitä ovatkin. Tosin osa näistä voi olla myös materialisoituneita hallusinaatioita. Näin todistavat muutamat väitteet.

Ehkäpä osa meistä onkin? Oletko miettinyt minne miljoonia lapsia katoaa päivittäin? Entä mitäpä jos Paavo Lipponen & kump. rakentavatkin vain järjestelmällistä systeemiä jotta voivat kerätä meidät myöhemmin kuin kukat kedolta ja samalla itse elää maireasti ja pitkänäköisesti.

Onko vallankumoukset kuten Ranskan Suuri Vallankumous tai Venäjän Lokakuun Vallankumous olleet yksiselitteisesti järjen himmenemistä?

Voihan epis ollakin Kalawera ja Kalawera voikin olla Urho Kekkonen, täsmälleen. Voi tosin myös olla, että EBE onkin Epis ja Kalawera voikin olla Urho Kekkonen. Joskin molempaiset henkilöt voivat olla myös Luke Skywalkereita.

Mikä on turhaa? Kaikki tämä kehitys? Ehkäpä olemmekin muukalaisten eläintarha ja tuotamme merkityksemme pelkästään olemassaololla jo itsellemmelle ja muille meille, että heille. Suurin osa ihmisväestöstä tietää Jumalan luoneen ihmisen hänen kuvakseen. En menisi sinuna siis väittämään tuollaista palturia, että ihminen käsittäisi ettemme olleetkaan koeputkilapsia.

Pahuutta tapahtuu jatkuvasti. Kirkko on ristiretkillään tuhonnut, tappanut ja raiskannut maapalloa ympäri, diktaattoreita, politiikkoja, kuninkaita, presidenttejä jotka tavoittelevat omaa haluaan ja pahuuden päämäärää. Minne Jumalanne katosi? Ei se kadonnut, se tahtoi vain pahaa. Odotamme nyt hyvää. Terroristit pyrkivät muuttamaan maailmaa, kapinoitsijat ja rauhattomat seonneet sielut tällä Saatanan valtakaudella jotka etsivät rauhaa sieltä mistä eivät sitä löydä. Jos rauha olisi, niin ihminen olisi matkalla avaruuteen eikä syömässä toinen toistaan.

Monikin asia voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta moni asia on myös totta. Mikä asia ei ole totuutta? Sinähän se et minuun usko, minähän uskon kun koen, näen, tunnen sekä ymmärrän.

Mielestäni _teidän_ kuuluisi vilkaista vähän enemmän mitä maailmalla tapahtuu. Sinähän se yrität kumota minun väitteitäni ja totuuksia. Miksi? Etkö sinä näe mitä tapahtuu? Oletko todella noin ahdasmielinen? Minkä kautta sitten maailmaa oikein tutkit? Monet sanovat muukalaisten kulkevan joukossamme, mistä siis tiedät ettei Tarja Halonen ole sellainen? Todisteet sanovat toisin.

Et valitettavasti saanut vielä mitään kumotuksi, ja sitä parempaa yritystä siis odotellen. Oikeastaan katselit asioita juuri negatiiviselta puolelta ja sieltä mistä ne näyttivät vain mahdollisimman neutraalilta ja vähäisesti pelottavilta. Maailma voisi olla parempi paikka jos haluaisit, mutta sorrut hirmuvaltaan sekä sokeuteen! Mitä arvoja rakastatkaan. Annat rakastetun lapsesi tähän tuhoutuvaan ja kannibalistiseen maailmaan, häpeän puolestasi.

Skeptikot kyykkyyn.

sekaisin aika pahasti.
        Etkö tiedä, että saatanan tarkoitus onkin eksyttää pois hyvästä ja Jumalasta?
        Tehdä Jumala ja luomistyö valheeksi?
        Lue raamattua eli Jumalan sanaa, niin tiedät vastauksen tähän peruskysymykseen.
        Siellä on kaikki se tarpeellinen tieto siitä, miten erotat Jumalan saatanasta.
        Jumala on kaiken yläpuolella. Jumalaa kuvataan sanoilla hyvyys, autuus, armo, pyhyys ja vanhurskaus. Sanoilla, jotka tuovat rakkautta, lämpöä, ymmärrystä ja hyvyyttä maailmaan.
        Ja muista, että meille on annettu alunperin vapaa tahto tehdä hyvää, mutta itse olemme valinneet väärän tien.
        Mieti omassa elämässäsi mihin johtaa hyvä tai paha, jotta osaat erottaa ne toisistaan.

• Kalawera

En taas tiedä mitä höyryyt, mutta tämä on ainut mitä jaksan korjata sinulle. Epis on erihenkilö ja Kalawera on eri henkilö mutta Kalawera oli ennen EBE mutta joku oli rekisteröitynyt Ebe nimellä ja vaihdoin Eben Kalaweraksi. Selviskö

• Ei, mitä sinä teet? Onko epis aivopessyt sinutkin? EBE on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Toivottavasti pärjäät.

• TheOneAndOnly

Sinulla on mielenkiintoinen maailmankatsomus..

-Pete

• "vähän" ihmetellyt. Tuosta maailmakatsomuksesta en kyllä tiedä, kun hänen kirjoituksensa on pääsääntöisesti toisten kirjoitusten täydellinen aliarvioiminen. Muilla kun ei ole mitään todellista sanomista, saati että hänellä vain yksin on se oikea tieto. Vaikuttaa puhtaasti vain narsistiselta häiriköltä tällä palstalla. Korjatkaa käsitykseni jos olen arvioinut hänet väärin.

• Solarman kirjoitti:

"vähän" ihmetellyt. Tuosta maailmakatsomuksesta en kyllä tiedä, kun hänen kirjoituksensa on pääsääntöisesti toisten kirjoitusten täydellinen aliarvioiminen. Muilla kun ei ole mitään todellista sanomista, saati että hänellä vain yksin on se oikea tieto. Vaikuttaa puhtaasti vain narsistiselta häiriköltä tällä palstalla. Korjatkaa käsitykseni jos olen arvioinut hänet väärin.

Minulla on pointti mitä haen ja minkä haluan selventää. Saat kuitenkin sanoa minua narsistiseksi jos välttämättä mielit, mutta olen sellainen ainoastaan peilin edessä. Satanisti sopii paremmin kokonaisuutena.

"Kuka on löytänyt totuuden mielikuvituksestaan, mistä hän on tiennyt sen olevan totuus ja montako väärää kuvitusta onkaan?" - Edmun Von Charles.

• Ollakko vai eikö olla
        Owashi kirjoitti:

Minulla on pointti mitä haen ja minkä haluan selventää. Saat kuitenkin sanoa minua narsistiseksi jos välttämättä mielit, mutta olen sellainen ainoastaan peilin edessä. Satanisti sopii paremmin kokonaisuutena.

"Kuka on löytänyt totuuden mielikuvituksestaan, mistä hän on tiennyt sen olevan totuus ja montako väärää kuvitusta onkaan?" - Edmun Von Charles.

Mikä on saatanisti? Valitan, mutten voi myöntää itseäni sellaiseksi.
        - Noh, ehkäpä minä hiukan nautin huolettomasta ja pienimuotoisesta herjaamisesta varsinkin kokeillakseni vastakeskustelijan luonnetta sekä käsityksiä, että ennen kaikkea sielun suuruutta.

narsistiseksi jos välttämättä mielit, mutta olen sellainen ainoastaan peilin edessä. Satanisti sopii paremmin kokonaisuutena.

Päätä nyt kumpi sinä haluat olla ? Mikä mahtaa olla sinun sielusi suuruus, koska olet palstalla ainoastaan epäsopua aiheuttamassa. Mitään rakentavia keskusteluja ei ole tullut esiin. Alussa eräs maisteriksi lukeva mies oli jonkin aikaa joistakin asioista samoilla käsityksillä kanssasi. Mutta kas kummaa hän poisti kirjoituksensa, kun ilmeisesti huomasi lopussa sinun päättömän ja asiattoman kirjoitustyylisi. Jos sitä nyt siksi voisi edes sanoa.

• Ollakko vai eikö olla kirjoitti:

Mikä on saatanisti? Valitan, mutten voi myöntää itseäni sellaiseksi.
        - Noh, ehkäpä minä hiukan nautin huolettomasta ja pienimuotoisesta herjaamisesta varsinkin kokeillakseni vastakeskustelijan luonnetta sekä käsityksiä, että ennen kaikkea sielun suuruutta.

narsistiseksi jos välttämättä mielit, mutta olen sellainen ainoastaan peilin edessä. Satanisti sopii paremmin kokonaisuutena.

Päätä nyt kumpi sinä haluat olla ? Mikä mahtaa olla sinun sielusi suuruus, koska olet palstalla ainoastaan epäsopua aiheuttamassa. Mitään rakentavia keskusteluja ei ole tullut esiin. Alussa eräs maisteriksi lukeva mies oli jonkin aikaa joistakin asioista samoilla käsityksillä kanssasi. Mutta kas kummaa hän poisti kirjoituksensa, kun ilmeisesti huomasi lopussa sinun päättömän ja asiattoman kirjoitustyylisi. Jos sitä nyt siksi voisi edes sanoa.

Mikä kumpi? Saatanistia en löydä edes sivistyssanakirjasta, satanisti taas on filosofinen ideologia ja satanismia edustan. Epäsopuun tarvitaan aina kaksi ja te olette siihen täysin yhtäläisen syyllisiä. Olen kommentoinut järjelliseltä pohjalta väitteitäni ja vastannut aina kysyttyihin kysymyksiin. Rakentavia keskusteluja on ollut mm. aiheista kuinka on mahdotonta kuvitella avaruusolentojen löytävän meidät.

Tuosta lopusta höpinästä nyt en sitten tajunnut päätä enkä häntää. Joku ehkä maisteriksi lukeva ehkä kirjoitti joskus ehkä johonkin, mutta pyyhki kaiken minun vuokseni. Ok.

• mistä ja miksi
        Owashi kirjoitti:

Mikä kumpi? Saatanistia en löydä edes sivistyssanakirjasta, satanisti taas on filosofinen ideologia ja satanismia edustan. Epäsopuun tarvitaan aina kaksi ja te olette siihen täysin yhtäläisen syyllisiä. Olen kommentoinut järjelliseltä pohjalta väitteitäni ja vastannut aina kysyttyihin kysymyksiin. Rakentavia keskusteluja on ollut mm. aiheista kuinka on mahdotonta kuvitella avaruusolentojen löytävän meidät.

Tuosta lopusta höpinästä nyt en sitten tajunnut päätä enkä häntää. Joku ehkä maisteriksi lukeva ehkä kirjoitti joskus ehkä johonkin, mutta pyyhki kaiken minun vuokseni. Ok.

ideologian nimi tulee?

• mistä ja miksi kirjoitti:

ideologian nimi tulee?

Sillä kun Saatana oli enkeli joka uhmasi Jumalaa on se kuin ihminen joka uhmaa kirkkoa on ollut vääräuskoinen. Tästä siis johtuu kristinuskoon pohjaava nimitys satanisti.

Niin satanisti kuin Saatanakin kieltävät Jumalan ja ne ovat kirkon näkökulmasta sama asia, mutta näin ei kuitenkaan ole. Koska satanisti kieltää kokonaan yliluonnollisten voimien olemassaolon ja Saatana taas on lähempänä kristinuskoa ja Saatanan palvontaa missä asiat perustuvat uskoon. Satanistmi sekoitetaan valitettavan usein Saatanan palvontaan, kuten tässäkin joku taisi erehtyä.

• ja varsin
        Owashi kirjoitti:

Sillä kun Saatana oli enkeli joka uhmasi Jumalaa on se kuin ihminen joka uhmaa kirkkoa on ollut vääräuskoinen. Tästä siis johtuu kristinuskoon pohjaava nimitys satanisti.

Niin satanisti kuin Saatanakin kieltävät Jumalan ja ne ovat kirkon näkökulmasta sama asia, mutta näin ei kuitenkaan ole. Koska satanisti kieltää kokonaan yliluonnollisten voimien olemassaolon ja Saatana taas on lähempänä kristinuskoa ja Saatanan palvontaa missä asiat perustuvat uskoon. Satanistmi sekoitetaan valitettavan usein Saatanan palvontaan, kuten tässäkin joku taisi erehtyä.

typerä syy ottaa ideologian nimi uskonnosta joka on ideologiaa kannattavien keskuudessa pelkkää olematonta sanahelinää. Luulenkin että kyseessä on jonkin asteinen manipulointi ja tarkoituksenmukainen rinnastaminen pahuuteen joka saa toisinajattelijoiden keskuudessa ideologian näyttämään ihan muulle kuin mitä on.

Kyseessä on globalistien harjoittama tavallisen kansan sortoideologia, niin sanottu vahvemman oikeus-aate joka on erittäin hyvin havaittavissa mm. Suomessa viime aikoina ilmoitettujen 3000 paperityöpaikan lopettamisena.

Paska ideologia joka ei toimi pidemmällä aikavälillä.

• ja varsin kirjoitti:

typerä syy ottaa ideologian nimi uskonnosta joka on ideologiaa kannattavien keskuudessa pelkkää olematonta sanahelinää. Luulenkin että kyseessä on jonkin asteinen manipulointi ja tarkoituksenmukainen rinnastaminen pahuuteen joka saa toisinajattelijoiden keskuudessa ideologian näyttämään ihan muulle kuin mitä on.

Kyseessä on globalistien harjoittama tavallisen kansan sortoideologia, niin sanottu vahvemman oikeus-aate joka on erittäin hyvin havaittavissa mm. Suomessa viime aikoina ilmoitettujen 3000 paperityöpaikan lopettamisena.

Paska ideologia joka ei toimi pidemmällä aikavälillä.

Niin, itsehän en ole tälle ideologialle nimeä suonut. Mitä ihmettä? :D Sanot että satanismi on yhteydessä pahuuteen? Suosittelisin tutustumaan satanismiin läheisemmin, se on kyllä ihan rauhanomainen ja looginen ideologia.

'Aito' satanistihan arvostaa vain ja ainoastaan itseään ja asettaa itsensä kaiken yläpuolelle, silloin on mahdollista että joku käyttäisi asemaansa väärin. Itse satanistina ja sen nykyisempänä muotona kuitenkin pyrin/pyritään huolehtimaan omista, sillä heidän onni on myös minun onneni ja heidän hyöty käy minun hyödykseni. Sangen toimiva ideologia ja toimii kyllä pitkälläkin aikavälillä.

Herttaista pyrkiä ärsyttämään ideologian herjaamisen puolelta, vai oletko todella noin yksinkertainen ja ahdasmielinen että oikeasti väität satanismia pahaksi ja vääräksi?-)

• on tottakai
        Owashi kirjoitti:

Niin, itsehän en ole tälle ideologialle nimeä suonut. Mitä ihmettä? :D Sanot että satanismi on yhteydessä pahuuteen? Suosittelisin tutustumaan satanismiin läheisemmin, se on kyllä ihan rauhanomainen ja looginen ideologia.

'Aito' satanistihan arvostaa vain ja ainoastaan itseään ja asettaa itsensä kaiken yläpuolelle, silloin on mahdollista että joku käyttäisi asemaansa väärin. Itse satanistina ja sen nykyisempänä muotona kuitenkin pyrin/pyritään huolehtimaan omista, sillä heidän onni on myös minun onneni ja heidän hyöty käy minun hyödykseni. Sangen toimiva ideologia ja toimii kyllä pitkälläkin aikavälillä.

Herttaista pyrkiä ärsyttämään ideologian herjaamisen puolelta, vai oletko todella noin yksinkertainen ja ahdasmielinen että oikeasti väität satanismia pahaksi ja vääräksi?-)

oikeus mielipiteeseeni. Eikä sinun kannata ottaa tätä henkilökohtaisesti, asiat tässä "riitelevät" eivät ihmiset (me). Ehkä sanamuodot joita käytin olivat provosoivia mutten missään nimessä kohdistanut niitä sinuun vaan ideologiaan/aiheeseen josta keskustelemme.

Pahuus jota satanismi mielestäni edustaa ei liity mitenkään kristinuskoon vaan juuri mainitsemaasi itsensä asettamiseen kaiken yläpuolelle. Ideologisella tasolla (ja todennäköisesti aika usein konkreettisestikin) tämä tarkoittaa sitä, että heikompia ei-niin-tuttuja kanssaihmisiä ei oteta huomioon vaan he saavat pärjätä omin avuin vaikka apua tarvitsisivatkin.

Jos ihan kaikki (päättäjätkin) meidänkin yhteiskunnassamme ajattelisivat näin, ei esimerkiksi sosiaaliturvaa olisi lainkaan olemassa. Heikommassa asemassa olevat ihmiset jäisivät siis täysin oman onnensa nojaan satanismi-ideologian vallitessa. Tällainen ideologia ei minun mielestäni ole inhimillinen, eettisiä arvoja kunnioittava juttu.

Se, että ideologian nimi on juuri satanismi on myös varsin provosoiva ja herättää suurimmassa osassa ihmisiä epämiellyttävän tunteen kristinuskon paholaisesta. Tämä taas ei mielestäni voi olla kovinkaan hyvää 'mainosta' millekään ideologialle.

Aurinkoista keväänjatkoa sinnepäin :)

• on tottakai kirjoitti:

oikeus mielipiteeseeni. Eikä sinun kannata ottaa tätä henkilökohtaisesti, asiat tässä "riitelevät" eivät ihmiset (me). Ehkä sanamuodot joita käytin olivat provosoivia mutten missään nimessä kohdistanut niitä sinuun vaan ideologiaan/aiheeseen josta keskustelemme.

Pahuus jota satanismi mielestäni edustaa ei liity mitenkään kristinuskoon vaan juuri mainitsemaasi itsensä asettamiseen kaiken yläpuolelle. Ideologisella tasolla (ja todennäköisesti aika usein konkreettisestikin) tämä tarkoittaa sitä, että heikompia ei-niin-tuttuja kanssaihmisiä ei oteta huomioon vaan he saavat pärjätä omin avuin vaikka apua tarvitsisivatkin.

Jos ihan kaikki (päättäjätkin) meidänkin yhteiskunnassamme ajattelisivat näin, ei esimerkiksi sosiaaliturvaa olisi lainkaan olemassa. Heikommassa asemassa olevat ihmiset jäisivät siis täysin oman onnensa nojaan satanismi-ideologian vallitessa. Tällainen ideologia ei minun mielestäni ole inhimillinen, eettisiä arvoja kunnioittava juttu.

Se, että ideologian nimi on juuri satanismi on myös varsin provosoiva ja herättää suurimmassa osassa ihmisiä epämiellyttävän tunteen kristinuskon paholaisesta. Tämä taas ei mielestäni voi olla kovinkaan hyvää 'mainosta' millekään ideologialle.

Aurinkoista keväänjatkoa sinnepäin :)

Lystikästä vääntelyä, koitat selvästi nujertaa sanoin :)

Pahuuttahan satanismi ei edusta, eikä edusta mikään uskonto tai ideologia vaan itse ihminen. Tavallisemmin tulkitsija tai vallankäyttäjä joka näkee mahdollisuuden käyttää uskontoa harrastavien ajatuksia hyödykseen (kirkko) tai vaihtoehtoisesti satanismia edustava ylemmistö joka päättää lakkauttaa sosiaaliturvan. Ongelmana on vain se, että silloin ylemmistökään ei pärjää kun alkavat hajottaa sosiaaliturvaa tarvitsevia. Tällöin satanismin mukaisesti se ei olisi oman edun tavoittelemista pitkälle tähtäimelle lakkauttaa moista.

Se on mielestäni tulkitsijan (sinun) oma vikansa että tulkitsee termejä täysin tutustumatta sen tarkoitukseen. Se on kuin tuomita ihminen hiustensa värin vuoksi ja polttaa se roviolla. Satanismi ei ole imarteleva nimitys ja aiheuttaa väärinkäsityksiä, kyllä, mutta kristinusko sen on nimennyt. Kuinka sen nimeä vaihtaisit?

• minä en
        Owashi kirjoitti:

Lystikästä vääntelyä, koitat selvästi nujertaa sanoin :)

Pahuuttahan satanismi ei edusta, eikä edusta mikään uskonto tai ideologia vaan itse ihminen. Tavallisemmin tulkitsija tai vallankäyttäjä joka näkee mahdollisuuden käyttää uskontoa harrastavien ajatuksia hyödykseen (kirkko) tai vaihtoehtoisesti satanismia edustava ylemmistö joka päättää lakkauttaa sosiaaliturvan. Ongelmana on vain se, että silloin ylemmistökään ei pärjää kun alkavat hajottaa sosiaaliturvaa tarvitsevia. Tällöin satanismin mukaisesti se ei olisi oman edun tavoittelemista pitkälle tähtäimelle lakkauttaa moista.

Se on mielestäni tulkitsijan (sinun) oma vikansa että tulkitsee termejä täysin tutustumatta sen tarkoitukseen. Se on kuin tuomita ihminen hiustensa värin vuoksi ja polttaa se roviolla. Satanismi ei ole imarteleva nimitys ja aiheuttaa väärinkäsityksiä, kyllä, mutta kristinusko sen on nimennyt. Kuinka sen nimeä vaihtaisit?

ole nujertamassa ketään, harmi jos ajattelet niin.

Esimerkiksi USA:ssa on suhteellisen heikko sosiaaliturva, kuitenkin siellä on paljon todella rikkaita ja hyväosaisia ihmisiä. USA:ssa on myös todella paljon huono-osaisia ihmisiä niin kuin kaikki tiedämme. Entäpä suurin osa Afrikan valtioista, joissain niistä ei ole sosiaaliturvaa ollenkaan ja mainitsemallasi ylemmystöllä menee kuitenkin hyvin, mistään ei ole puutetta.

Jos kaikki maailman ihmiset tuijottaisivat vain omaan napaansa, niin kuin sanonta kuuluu, olisi täällä todella huonot oltavat suurimmalla osalla ihmisistä.

Tähän väliin sanon etten tuomitse sinua mistään (sinulla on oikeus ideologiseen ajattelutapaan aivan kuten kaikilla meillä), ainoastaan satanismi ideologian joka on mielestäni ideologia sieltä huonoimmasta päästä.

Kirkkoa en sotke tähän ollenkaan kun puhutaan ideologioista, ei siis uskonnoista.

• javlar
        minä en kirjoitti:

Esimerkiksi USA:ssa on suhteellisen heikko sosiaaliturva, kuitenkin siellä on paljon todella rikkaita ja hyväosaisia ihmisiä. USA:ssa on myös todella paljon huono-osaisia ihmisiä niin kuin kaikki tiedämme. Entäpä suurin osa Afrikan valtioista, joissain niistä ei ole sosiaaliturvaa ollenkaan ja mainitsemallasi ylemmystöllä menee kuitenkin hyvin, mistään ei ole puutetta.

Jos kaikki maailman ihmiset tuijottaisivat vain omaan napaansa, niin kuin sanonta kuuluu, olisi täällä todella huonot oltavat suurimmalla osalla ihmisistä.

Tähän väliin sanon etten tuomitse sinua mistään (sinulla on oikeus ideologiseen ajattelutapaan aivan kuten kaikilla meillä), ainoastaan satanismi ideologian joka on mielestäni ideologia sieltä huonoimmasta päästä.

Kirkkoa en sotke tähän ollenkaan kun puhutaan ideologioista, ei siis uskonnoista.

ole eksynyt aika pahasti tämän palstan aiheesta, eli ufoista?

• javlar kirjoitti:

ole eksynyt aika pahasti tämän palstan aiheesta, eli ufoista?

Kyllä, hyvin kauas. Tarkoitushan oli käsitellä tieteen ja uskon eroja, ei satanismia joka kuuluisi arvot ja etiikka keskusteluun.

• minä en kirjoitti:

No pyrit järjettömään väittelyyn tai vaihtoehtoisesti sinun pitäisi jo vähitellen alkaa tajuamaan, että keskusteluhan oli tieteen ja uskon eroista, eli siis hyvinkin kaukana itse satanismista (joka aiheessa edusti vain yhdenlaista järjellistä, tieteeseen perustuvaa ideologiaa kaikkien muiden lomassa). Emmehän edes enää keskustele alkuperäisestä aiheesta vaan ainoastaan siitä kuinka satanismin voi tulkita vääräksi tai pahaksi niin mieliessään - aivan kuten minkä tahansa uskon tai ideologian. Joku sitä käyttää kuitenkin hyväkseen ja mikään uskonto tai ideologia ei olisi näin hyvä tai edes 'hyvimmästä päästä'.

Uskontoihin liittyy kovinkin läheisesti ideologioita. Miten oikein itse teet niiden välille eron? Nämä käsitteet lähentelevät jo synonyymeja.

Mitä oikein haet takaa? Satanismi on paha koska tulkitset sen pahaksi? Onnittelut, vaikka voisit lukea sen myös hyväksi. Kaikki ei vain ole aina sitä miltä se heti ensimmäiseksi näyttää, surullista jos juurruit kristinuskon kehittämään halveksivaan nimitykseen joka polveutuu Saatanasta. Tuonkin sanan kehityksen aikaan kristinusko piti jokaista Jumalaan uskomatonta pakanana, ja näin myös kuka tahansa järjellisesti ajatteleva ja Jumalaan uskomaton oli satanisti. En minäkään ensin tiedostanut olevani sellainen.

• ideologia
        Owashi kirjoitti:

No pyrit järjettömään väittelyyn tai vaihtoehtoisesti sinun pitäisi jo vähitellen alkaa tajuamaan, että keskusteluhan oli tieteen ja uskon eroista, eli siis hyvinkin kaukana itse satanismista (joka aiheessa edusti vain yhdenlaista järjellistä, tieteeseen perustuvaa ideologiaa kaikkien muiden lomassa). Emmehän edes enää keskustele alkuperäisestä aiheesta vaan ainoastaan siitä kuinka satanismin voi tulkita vääräksi tai pahaksi niin mieliessään - aivan kuten minkä tahansa uskon tai ideologian. Joku sitä käyttää kuitenkin hyväkseen ja mikään uskonto tai ideologia ei olisi näin hyvä tai edes 'hyvimmästä päästä'.

Uskontoihin liittyy kovinkin läheisesti ideologioita. Miten oikein itse teet niiden välille eron? Nämä käsitteet lähentelevät jo synonyymeja.

Mitä oikein haet takaa? Satanismi on paha koska tulkitset sen pahaksi? Onnittelut, vaikka voisit lukea sen myös hyväksi. Kaikki ei vain ole aina sitä miltä se heti ensimmäiseksi näyttää, surullista jos juurruit kristinuskon kehittämään halveksivaan nimitykseen joka polveutuu Saatanasta. Tuonkin sanan kehityksen aikaan kristinusko piti jokaista Jumalaan uskomatonta pakanana, ja näin myös kuka tahansa järjellisesti ajatteleva ja Jumalaan uskomaton oli satanisti. En minäkään ensin tiedostanut olevani sellainen.

voi olla todella lähellä satanismia.

Nehän eivät näytä kunnioittavan alempiarvoisen ja heikomman ihmiskunnan lakejakaan koska sieppailevat ihmisyksilöitä omavaltaisesti ilman kenenkään "lupaa". Näin keskustelumme sivuaa ainakin forumin UFO-aihetta.

Mutta apropo, olet osittain oikeassa siinä että keskustelumme on lipsahtanut niin sanotusti väärille raiteille. Senpä takia sitä ei kannattane jatkaakaan.

• ideologia kirjoitti:

voi olla todella lähellä satanismia.

Nehän eivät näytä kunnioittavan alempiarvoisen ja heikomman ihmiskunnan lakejakaan koska sieppailevat ihmisyksilöitä omavaltaisesti ilman kenenkään "lupaa". Näin keskustelumme sivuaa ainakin forumin UFO-aihetta.

Mutta apropo, olet osittain oikeassa siinä että keskustelumme on lipsahtanut niin sanotusti väärille raiteille. Senpä takia sitä ei kannattane jatkaakaan.

Onhan täysin mahdotonta odottaa, että keskustelu olisi jäänytkään alkuperäiseen aiheeseensa eli uskonto vs tiede, sillä jokainen uskoon hörhähtänyt ufoilija osaa kyllä karttaa tuota aihetta ja kaukaa. Surullista, mutta kenties hyvä ettei tullut vainajia :|

• hurja hippi

millähän aineilla saa tollasii viboja beibeee.
      Farout maann Tarja vois kyll olla humis jos viä värjäis fledan vihreeks,muuten osaalueet mestoilla,diggaaks ha?
      Sienisoppa reseptit esii tai alkaa....
      Just jokeing maannnn....
      Beans&love
      got'it?

• chill

• vatte

Jokainen saa uskoa mihin haluaa. Jokaisella on vapaa tahto, vapaa usko, vapaa itseys. Näitä ei kukaan saa viedä pois.

• Toki. Usko on hyväksi tietyissä asioissa, ei kuitenkaan todistaessa asioita tai tutkiessa niitä järjellisin pohjin. Monet kyllä arvostavat uskontoakin järkenä, mitä se ei ole.

http://www.evl.fi/kkh/kuo/klk/uu/ufot.htm#Ufouskonto

Kysehän on siitä kun ufouskonto ja ufotutkimus olisi pidettävä täysin erillään.

• profoilla vielläkin
        Owashi kirjoitti:

Toki. Usko on hyväksi tietyissä asioissa, ei kuitenkaan todistaessa asioita tai tutkiessa niitä järjellisin pohjin. Monet kyllä arvostavat uskontoakin järkenä, mitä se ei ole.

http://www.evl.fi/kkh/kuo/klk/uu/ufot.htm#Ufouskonto

Kysehän on siitä kun ufouskonto ja ufotutkimus olisi pidettävä täysin erillään.

Muuttuuko ufouskonto siinä vaiheessa kun ufotutkimus toteaa ufojen olevan täysin fyysistä totta ufotieteeksi. Siinäpä sinulle taas asiasta vääntämistä mieleiseesi suuntaan.

• profoilla vielläkin kirjoitti:

Muuttuuko ufouskonto siinä vaiheessa kun ufotutkimus toteaa ufojen olevan täysin fyysistä totta ufotieteeksi. Siinäpä sinulle taas asiasta vääntämistä mieleiseesi suuntaan.

Profetointia? Profeettaa? Tuntematon käsite, tarkentaisitko.

Jos ufouskonnoista tai niiden kuvitelluista havainnoista saataisiin konkreettista todistusaineistoa ja ufouskonnosta todistettaisiin ja sen avulla määriteltäisiin mahdolliseksi, niin silloin ufouskonto pysyisi ufouskontona, mutta saisi ufotieteen tukea.

Kuitenkin jos muukalaisten olemassaolo todistettaisiin niin siitä syntyisi epäilemäti ufokultti ja usko johonkin konkreettiseen, mutta täysin väärällä tavalla. Tämä on rinnastettavissa esimerkiksi totaalitaristen valtioiden johtajiin kuten Pohjois-Koreassa Kim Il Sungiin ja Kim Jong Iliin. Tämä taas ei olisi enää ufouskontoa, vaan fanaattista palvomista. Mikä lopulta on jonkin konkreettisen elävän olennon, vaikkapa sitten ihmisen palvomista?

Ufotiede ja järkevä lähestymistapa taas ei tukeudu uskoon vaan faktoihin ja käsittelee kaikkia olentoja fyysisinä organismeina joita ei ole syytä palvoa vaan tutkia siinä missä meitäkin.

Joskin moni myös kieltäisi muukalaisten esittämän tervehdyksen, luonteen ja olemassaolon sillä heidän luonteensa ei olisikaan mitä he ovat mielessään odotelleet, tai väittäisivät heistä paikkaansapitämättömiä väitteitä odotustensa pohjalta.

• niin Ka

Erittäin huono provo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe