Entisen kreationistin tunnustukset

Tänään klo 14 on hotelli Annan (Annankatu 1 Helsinki) kokoustilassa uuden kirjani julkistamistilaisuus.
Teoksen nimi on "Entisen kreationistin tunnustukset" ja kerron siinä kaiken salajuonittelun, mitä asian tiimoilta tiedän Suomessa harjoitetun ja oman ajatteluni kehityskaaren.

Tervetuloa kaikki tilaisuuteen!

Tulostakaa tämä viesti mukaanne ja kysykää vastaanotosta neuvoa.

Varausnumero: 4001

20

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta juo olutta päälle.

      Ei mene läpi, ei.

    • Antonidus

      Yritän saapua paikalle. Ainakin tiedän, että sinulla on kykyjä kirjailijaksi. Toivottavasti et kuitenkaan ole kristittynä entinen.

      • absurdisti

        Haah haa. Ensimmäinen! :)


      • Antonidus
        absurdisti kirjoitti:

        Haah haa. Ensimmäinen! :)

        Olisko april fool? Ajankohta tietysti sopisi harvinaisen hyvin. Mut silti.


      • Antonidus kirjoitti:

        Olisko april fool? Ajankohta tietysti sopisi harvinaisen hyvin. Mut silti.

        Nämä jutut, yllärikäänteet ovat foorumin suola.
        :D

        Vuosi sitten nauroin viikon Scientific Americanin "huijasimme evoluutiosta"-pilalle kun suom. Dr kreationisti ja moni muukin meni kauniisti retkuun.
        Ja taas naurattaa..


      • Settiä
        MrKAT kirjoitti:

        Nämä jutut, yllärikäänteet ovat foorumin suola.
        :D

        Vuosi sitten nauroin viikon Scientific Americanin "huijasimme evoluutiosta"-pilalle kun suom. Dr kreationisti ja moni muukin meni kauniisti retkuun.
        Ja taas naurattaa..

        > Scientific Americanin "huijasimme evoluutiosta"-pilalle

        Löytyisikö vielä jostain jotain selitystä tälle vai viitsisitkö referoida? Nauru maittaa aina.


      • Settiä kirjoitti:

        > Scientific Americanin "huijasimme evoluutiosta"-pilalle

        Löytyisikö vielä jostain jotain selitystä tälle vai viitsisitkö referoida? Nauru maittaa aina.

        sfnetistä artikkelini
        ------------------------------------------
        Kreationistit lankesi taas April-1:een

        From: Kari Tikkanen - view profile
        Date: Sun, Apr 10 2005 7:45 pm
        Email: "Kari Tikkanen"
        Groups: sfnet.keskustelu.evoluutio


        Tällä kertaa ihan Suomessa asti kun erääseen suom. rinkiin
        suomalainen kreationisti postitti tämän allaolevan Sci.Am. April 1
        -juttuun langenneen kreationistisaitin. Suom. kreationisti toivoi
        selvästi samaa katumusta Suomessa Darwinismin edistäjiltä..

        Nämä Aprilliin lankeamiset kielii siitä kuinka epätoivoisesti
        kreationistit odottavat kreationismia suosivia todisteita ja
        kirjoituksia ja hyväksyvät tarkistamatta miltei mitkä tahansa
        "väärennökset" ja
        keksityt pilat..


        -------------------------------------------------------
        http://www.biblediscoveries.com/bboard.html
        UPDATE April 7, 2005: Evolution dethroned by a major Scientific
        Magazine
        The Scientific American magazine in its April 2005 issue published an
        open apology for its coverage of articles that endorsed 'the ideas of
        Darwin and his cronies' in just about every issue for decades. The
        admission is entitled, 'Okay, We Give Up. We feel so ashamed', and
        regret is expressed for its mistreatment of Intelligent Design which is
        based on sound science unlike evolution. The magazine, the editors
        assured, would no more take sides on controversial issues and try to
        sway public opinion. Click here to read Scientific American: Okay, We
        Give Up.


        The magazine, it seems, will not endorse either creationism (with its
        religious connection) or evolution (with its atheistic philosophical
        emphasis). However, it is obvious that Bible-based Creationism has won
        an indirect victory. The Bible insists on an Intelligent Creator who is
        responsible for the creation of the Universe and all that is in it, and
        particularly life itself.


        ------------------------------------------------------------


        Scientific Americanissa ollut "anteeksipyyntö":

        http://www.sciam.com/article.cfm?articleID=000E555C-4387-1237-81CB83414B7FFE9F&ref=sciam&chanID=sa004


      • Antonidus kirjoitti:

        Olisko april fool? Ajankohta tietysti sopisi harvinaisen hyvin. Mut silti.

        Aprillaajalle tulee hyvä mieli, jos edes joku on menossa halpaan (riittää, jos sanoo niin). Kiitos hyvästä mielestä, Antonidus (-;


    • absurdisti

      Loksahti kyllä vähän leuat aluksi.

    • ..varsin pian todennäköisesti, ainakin on postissa tulossa sopimuspaperit päen ja tietynlaisen kirjan julkaisuun liittyen, siitä löytynee miljoonia vuosia vanhoja valonkuviakin.
      YE-Kreationistit vaviskaa !

      Ja tämä EI ole aprillipila.

      • ,että se on totta.


      • Banzai

        Loistavaa, jos pääsee lukemaan sinun tekemän kirjan sitten. T: eräs helluntalainen nuoren maan kreationisti/kristitty


      • Mr.K.A.T.
        Banzai kirjoitti:

        Loistavaa, jos pääsee lukemaan sinun tekemän kirjan sitten. T: eräs helluntalainen nuoren maan kreationisti/kristitty

        Mie en taida saaha siihen kuin pari valokuvaani.
        Enempi kuvakirja, toisen tekemä..
        Kuvateksteissä voi olla ajoittain OECcia.


    • absurdisti

      Ehdin näkemään "allekirjoitan kustannussopimuksen" viestin ennen kuin poistettiin. ;)

      Menee ne fiksummatkin lankaan


    • Aprillia, Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle!!!

      Ensin ajattelin tunnustaa tämän illalla, mutta kun yökyöpelit ovatten jo arvanneet, niin sama kait tuo sitten (-;

      Epäilijät (ateistit, agnostikot jne) ajattelee, että kristityt yrittää heitä huijata. Eihän siinä sitten saa edes aprillipilaa läpi (-; Kunnon uskovaiset taas eivät voi edes kuvitella, että kukaan valehtelisi (-;

      Ehkä julkistamisilmoitukseni teho olisi ollut parempi, jos tämä olisi ollut eka viestini tauon jälkeen?

      • Mr.K.A.T.

        Jospa me tunnetaan toisemme jo liian hyvin, miten sulle uppoisi aprillipila jos läheinen sanoisi että "tulinpa aamulla buddha-uskoon/epäuskoon"..

        Olisin panostanut Dawkinsiin ,Dembskiin tai johonkin muuhun hahmoon..
        "Tutkijaryhmä on löytänyt Jumalan sormenjäljen DNA:sta.. kertoo tohtori April S. F. Ooling.." ;)


      • Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Jospa me tunnetaan toisemme jo liian hyvin, miten sulle uppoisi aprillipila jos läheinen sanoisi että "tulinpa aamulla buddha-uskoon/epäuskoon"..

        Olisin panostanut Dawkinsiin ,Dembskiin tai johonkin muuhun hahmoon..
        "Tutkijaryhmä on löytänyt Jumalan sormenjäljen DNA:sta.. kertoo tohtori April S. F. Ooling.." ;)

        Mun mielestä perinteiseen aprillipilaan liittyy tuo juoksettaminen, mitä ei siis saane helposti vain jollakin löytöväitteellä tms. Tosin siihen voisi liittää linkin, niin olishan se sitten virtuaalijuoksettamista.

        Jään nyt kuitenkin jännityksellä odottamaan kirjaasi tai sen kohtaloa.


      • mke

        Voi voi, kyllä sinulta olisi jo aika saada kirja aiheesta, jotta ajatuksiasi voitaisiin kriittisesti arvioida julkisemmassa keskustelussa. Tämä nettinäpertely kun ei oikein vakuuta.


      • mke kirjoitti:

        Voi voi, kyllä sinulta olisi jo aika saada kirja aiheesta, jotta ajatuksiasi voitaisiin kriittisesti arvioida julkisemmassa keskustelussa. Tämä nettinäpertely kun ei oikein vakuuta.

        Ei viesti ainakaan rohkaise julkaisemaan mitään, jos ei tämä kirjoittelu digitaalisena vakuuta, niin mites sitten paperille painettuna?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe