Päivän

Lordi-uutinen

13

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röhnä-Reino

... juuri sitä!

• minäkin.

Ajattelin aikaisemmin että onpa se isä Mitro leppoisa ja rento tyyppi. Hyvä että paljasti totuuden.

Kyllä saisivat nämä kirkonmiehet miettiä vähän kommenttejaan! Että Euroviisuissa pitäisi olla kristillistä musiikkia!?!?!?

Missä pilvilinnoissa nämä tyypit elävät? Enpä ole pahemmin kyseisissä kisoissa virsiä kuullut veisattavan.

Naurettavaa uutisointia ja valitusta, toden totta.

• Original Nokkonen

Kaikkein hulluin kommentti oli se joku Lapua-Papuan hurskastelija, joka sanoi, että ku ollaan kansakuntana niin luterilaista, niin sitä pitää musankin olla. Heh heh.Mitäköhän sekin sitten olisi..hmm..ois se uskomatonta, jos kirkko päättäisi sillä perusteella, kuinka moni kuuluu valtionkirkkoon, sen, että mikä veisu osallistuisi=)

• •••

Mä olen myös pitänyt isä Mitroa rentona äijänä, mutta nyt kyllä petyin. Tuomitsee esityksen, jota ei edes katsonut...

• Isä Nitro ajelee kumppaneineen maitojunalla.

• Heikki

aprillipila näin jälkikäteen?

• Ihminen

Miksi ihmiset keskittyvät pelkästään Lordin pukuihin?
      Jos kuuntelisivat kappaleen radiosta voisi mieli vaihtua melko monella.
      Perusteliko se Isä Mitrokaan miksi lordi ei saisi osallistua sanoi vain "ettei ole sopiva" miten niin??
      Voi olla että isompi möly maailmalla nousisi jos Suomi lähettäisi kirkkokuoron.

• james bond

näin äsken just lähikuva lordista niin kyllä se on aivan hirveetä yäk yäk tulee oksennus.

• Nainen 49v.
        james bond kirjoitti:

näin äsken just lähikuva lordista niin kyllä se on aivan hirveetä yäk yäk tulee oksennus.

komea ja puoleensavetävä? Ainakaan kommettiesi perusteella et ole kovin mielenkiintoinen mies. Ottaisin mieluummin Hra Lordin viereeni nukkumaan.

• james bond
        Nainen 49v. kirjoitti:

komea ja puoleensavetävä? Ainakaan kommettiesi perusteella et ole kovin mielenkiintoinen mies. Ottaisin mieluummin Hra Lordin viereeni nukkumaan.

olenko kehunut itseään.jos otat lordin mikäs siinä kun et muutakaa saa.

• arvostettavaa
        james bond kirjoitti:

On hienoa, että kirkko vihdoinkin ottaa kantaa tähän asiaan. Lordin esitys on sopimaton edustamaan Suomea.

• kommentoimatta
        james bond kirjoitti:

vaikka en tuo äskeinen Nainen 49 v. olekaan. Jos mun pitäisi valita joko sut tai Lordi, ottaisin Lordin. =)

• james bond
        kommentoimatta kirjoitti:

vaikka en tuo äskeinen Nainen 49 v. olekaan. Jos mun pitäisi valita joko sut tai Lordi, ottaisin Lordin. =)

mitä se mulle kuuluu vaikka nukkusitkin lordin vieressä haloo.mahtaa olla hyvä olo seuraavana päivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe