Voiskos joku kääntää pienen tekstin Englanniksi oma taitoni ei riitä.
Moi
Onko noita lasinappeja mahdollista saada ilman magneettia? Paljonkos maksaa?
Tulisi lasinsulatukseen, joten käykö esim Spectrum Glass sulatuslasien kanssa yhteen?
Paljonkos tulee postituskulut suomeen, ja onnistuuko postiennakko?
---
Huom tuo Spectrum Glass on lasia valmistava firma. Ja tuota tekstiä saa muokata, kunhan vastaanottaja ymmärtää mist on kysymys.
Pieni käännös pyyntö
9
780
Vastaukset
- sunnuntaipäivä
Tuossapa lonkalta heitin. Tein ihan yksinkertaisen jutun, jotta voit vaikka sanakirjan kanssa tarkistaa, etten huijaa. Kirjoitapa muuten mukaan nappien määrä - painostahan ne postituskulut lasketaan.
"Hello! Are those glass buttons available without the magnet? How much do they cost in that case? I'd like to use them in melting, so I'd like to know if, for example, Spectrum can be applied to melting glass?
I'd also like to know the postage to Finland and if cash on delivery is possible?"
:)- kysymysmerkki pois
tuolta lopusta. Nuo viime sekunnin korjaukset, nääs... :)
Pisti silmään: "Postage" on postimaksu, mutta postikuluihin sisältyy muutakin - sanoisin "shipping and handling costs".
Käytännössä kannattaa selvittää, mitä postiennakko tulisi oikeasti maksamaan. Siinä nimittäin voi kai nykyisinkin joutua maksamaan sekä Suomen Postin että ulkomaisen postiennakkomaksun.
Nappien määrä kannattaa mainita, koska se voi hyvinkin vaikuttaa postituskuluihin. Myyjä voi kuitenkin hinnoitella veloittamansa kulut miten haluaa, eivätkä ne välttämättä riipu (vain) painosta.- lonkalta
Dear Sir/Madam, (tai Firman nimi,)
I would like to know if your glass nuggets (tahan tilaus no.)are available without magnets and what is the cost.
I am planning to use them in fusing, are they compatible with Spectrum glass?
How much is S H to Finland and what is your preferred method of payment - do you accept COD?
Sincerely,..... - autss
lonkalta kirjoitti:
Dear Sir/Madam, (tai Firman nimi,)
I would like to know if your glass nuggets (tahan tilaus no.)are available without magnets and what is the cost.
I am planning to use them in fusing, are they compatible with Spectrum glass?
How much is S H to Finland and what is your preferred method of payment - do you accept COD?
Sincerely,.....Ethän viettänyt kovin pitkään tuon ensimmäisen virkkeesi kanssa? Siinä on iso rakennevika.
- Vikala
autss kirjoitti:
Ethän viettänyt kovin pitkään tuon ensimmäisen virkkeesi kanssa? Siinä on iso rakennevika.
Vioista puheen ollen ... Niin kuin me kaikki kielestä tajuavat olemme huomanneet, aloittajan otsikossa on todella suuri vika.
"Käännöspyyntö" on tietysti suomen kielessä yhdyssana. Että pisti silmään taas ja näkööni tuli heti vikaa, vikaa, vikaa. Olen jo SOKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaahhhhhhh - apua
autss kirjoitti:
Ethän viettänyt kovin pitkään tuon ensimmäisen virkkeesi kanssa? Siinä on iso rakennevika.
Mikahan se rakennevika on? Sinun kaannoksesi oli siansaksaa josta ei olisi saanut selvaa minkaan sanakirjan avulla.
Minulla on ainakin ammattitermit hanskassa. En tietenkaan osaa englantia yhta hyvin kuin sina koska olen puhunut sita vasta 40v. kotikielenani.
Tiedoksi muille: "Hello" on junttimaisin tapa avata minkaanlainen asiallinen kommunikaatio. - Minä vaan kysyn
apua kirjoitti:
Mikahan se rakennevika on? Sinun kaannoksesi oli siansaksaa josta ei olisi saanut selvaa minkaan sanakirjan avulla.
Minulla on ainakin ammattitermit hanskassa. En tietenkaan osaa englantia yhta hyvin kuin sina koska olen puhunut sita vasta 40v. kotikielenani.
Tiedoksi muille: "Hello" on junttimaisin tapa avata minkaanlainen asiallinen kommunikaatio.tarkoittaisiko autss sillä rakennevialla ensimmäisen lauseen epäsuoraa kysymystä?
Pitäisikö siis olla "...and what the cost is"?
Vai olenko aivan hakoteillä?
- Qwoeo
Kiitoksia kaikille avusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570