Miten joku voi katsoa tota DBZ:aa joka tulee subilta ku se o niin paskasti dubattu et oikee korvii ottaa niitte äänet ku ne puhuu... USA dubbaus o paljo parempi... kaiketi subilla o jotai PASKA eurodubbia.
Dragonball Z subtv!!!
9
1706
Vastaukset
- sontaa,
japania sen olla pitää.
- Yautja
mut jos ei osaa tulkita japania =)
ja tekstitykset häritsevät katselua =) - se on nyt niin...
Yautja kirjoitti:
mut jos ei osaa tulkita japania =)
ja tekstitykset häritsevät katselua =)että huonolla dubbauksilla saadaan raiskattua koko anime!! Eikä tosi otaku tekstejä kavahda!
japanilainen ääninäyttely on parasta miä olen ikinä kuullut, sarjasta riippumatta, siinä on aina tunteet mukana. mutta nämä muut....kuin lukisivat suoraab paperilta vuorosanojaan.
itse olen NYT AINA JA IKUISESTI JAPANILAISEN ÄÄNINÄYTTELYN AISAN KANNATTAJA!
- Fenrer
Nooh, mielummin huonot ääninäyttelijät kun american pahasti leikatut ja sensuroidut jaksot.
- Yautja
Voisi kyllä olla leikkaamattomia ne amerikan jaksot.
- Suberboy
DBZ:tan täytyy alkaa uudestaan. Siitä on 5 vuotta kun katoin sitä. PLZZ laittakaa se subille!!!!
- kageyamaaaaaa
Japani on se paras. porukka valittaa vaan siks koska ne omaksunu sen imagon että gokulla on miehekäs ääni, mutta kun kerran lapsenmielinen on niin lapsekas ääni on paras vaihtoehto..
- silverdragon
tiiän yhe hyvän sivun mis on kaikki dragon ball dragon ball z ja dragon ball gt jaksot ja kaikki elokuvat ilmasiks täss osote www.dbz .tv
- silverdragon2
www.dbz.tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656