Millainen on IDIOOTTI ?

Kysyn vaan

Kertokaa millainen on mielestänne täydellinen idiootti, ja kuka suomalainen julkisuuden henkilö on sellainen.

17

1770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieressä

naapuri(-ydinvoima-)palstalla höyryää muuan yli-innokas keskustelija joka on muita keskustelijoita nimitellyt idiooteiksi jo noin vuoden ajan. Hän on kaikkien alojen asiantuntija, varmaan myös idiotismin. Kysypä sieltä!

• f

Täydellinen idiotti tajuaa väärin kaikki asiat mitä kuulee ja vääntää ne omien näkemystensä mukaiseksi.

Uskovaisissa on paljon tällaisia ja tavallisissa kansalaisissa. Julkisuuden henkilöiksi he eivät yleensä pääse.

• Anonyymi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Idiootti

Idiootti oli henkilö, jonka älykkyysosamäärä oli alle 35. Täydellisellä idiootilla älykkyysosamäärä olisi tietenkin nolla eli henkilö olisi aivokuollut.

• Anonyymi

Wikipedia huijaa sillä idiootin älykkyysosamäärä on alle 70 ja debiilin alle 55.

• Anonyymi

Paavo, tiedätte kyllä kuka.

• Anonyymi

Tarkoitat kai molempia, Arhinmäkeä ja Lipposta?

• Anonyymi

Lipponen, muutoin kyllä, mutta tuhosi enimmäkseen muiden elämää

• Anonyymi

Kolmehan noita on.

• Anonyymi

Kaikki natofanit ovat aivopestyjä idiootteja.

• Anonyymi

Poliitkot ja kommentaattorit jotka aina muistuttavat kuinka "suomi on demokraattinen oikeusvaltio pälä pälä pälä"... ikään kuin mitään ongelmia ei olisi, tai että jos ihmisillä on ongelmia niin he ovat ne itse itselleen aiheuttaneet.

• Anonyymi

Turmelee oman elämänsä tyhmyydellä, laiskuudella ja välinpitämättömyydellä

Olli Rehn edustaa näitä arvoja, eli vm Loiri toinen

• Anonyymi

Idiootti on tarkoin kuvattu aivosairauden kantaja, eli se ei ole mielipideasia.
      Puhekielessä sitä käytetään yleisimmin venäjän kannattajista.

• Anonyymi

Synnynnäinen idiotismi ei ole mikään sairaus vaan ominaisuus.
        Tuommoinen ominaisuus on useimmiten havaittavissa johonkin uskontoon hurahtaneilla.
        Ilmastonlämpenemishurahtaneet ovat hyvä esimerkki.

• Anonyymi

Jos psykiatrin koulutuksen saanut henkilö on sitä mieltä että (hormoneja käyttänyt, läpimenevä) transnainen on "oikeasti mies", silloin on jotain hälyttävästi vikana. Todennäköisesti älykkyydessä, mahdollisesti myös persoonallisuudessa. Tällainen henkilö on enemmän idiootti kuin kehitysvammainen joka ei tajua mistään mitään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe