Jo kohdussa määräytyy homous, BBC julistaa.
Ennestään oli jo tiedetty, että vanhempien isoveljien määrä indikoi suurempaa todennäköisyyttä että hänestä tulee homo.
(Tästä oli Matt Ridleynkin kirjassakin juttua).
Vielä saattoi ajatella että syynä on jokin sosiaalinen tekijä. Mutta silloin ei olisi niin suurta eroa onko isoveljillä sama äiti.
Nyt uuden kanadalaisen tutkimuksen mukaan sillä on eroa. Homouteen oli yhteys oli vain jos veljeksillä oli sama äiti.
Isoveljien kanssa vietetty aika ei vaikuttanut.
Toisin sanoen syynä on jokin vielä tuntematon mekanismi, joka vaikuttaa kohdussa, josta on syntynyt monta poikaa. Mahdollisesti äidin immuunijärjestelmä on reagoinut poika pojalta yhä voimakkaammin kunnes se on vaikuttanut nuorimmaisten aivoihinkin muuttaen heidän seksuaaliorientaatiota.
Ennestään on myös löydetty yhä selvempiä geneettisiäkin merkkejä siitä, että homous on määräytynyt jo ennen syntymää. (Äidin kautta periytyvä suuremman hedelmällisyyden geeni).
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5120004.stm
"Womb environment 'makes men gay'"
Raamatun Paavali ja Rooman Paavi ovat siis väärässä. Se EI ole tietoinen valinta. MOT.
Homoiksi ennen syntymää (BBC)
25
1021
Vastaukset
- Agneisti
Mitä tämä kertoo kristittyjen jumalasta, kun hän on tälläisen mekanismin antanut syntyä tai kenties itse luonut sen, ja kaikenlisäksi omassa kirjassaan kieltänyt tämän ominaisuuden omistavat ja tuominnnut helvettiin?;Sairas sadistidiktaattori joka ei ole rakkaus vaan kierous ja kidutus.
- kaatis
katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! - Agneisti
kaatis kirjoitti:
katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!Tieteis- ja fantasia elokuvat ovat aina todenmukaisempia kuin 2000 vuotta vanhat moneen kertaan eri tahojen puolesta muokatut satukokoelmat, vitun taliaivo
- Jami369
kaatis kirjoitti:
katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!Sinä tietenkin luulet että homoksi ruvetaan huvin vuoksi kun aika on sopiva? Et elä muutenkaan tässä maailmassa vaan vanhoollisessa mielikuvitus maassasi. Ota äijä vodkaa ja ole hiljaa
- Watson
Raamattu on kuvaus ihmisistä (ei kovin mukavaa kuvausta, mutta oikeasti me emme olekaan kovin mukavia olentoja) ja Jumalan teoista historiassa ihmisten pelastamiseksi. Jumala ei ole se sadisti tässä kertomuksessa, vaan me ihmiset....
kaatis kirjoitti:
katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!scifi ei ole ns. fantasiaelokuvia, joissa keijukainen elelee fantasiamaailmassa...
- kaatis
"Toisin sanoen syynä on jokin vielä tuntematon mekanismi". Tietenkin "jokin tuntematon", voi, voi, voi ja vielä kerran voi!Oletusta oletuksen perään, voi surkeus!
- Jami369
On se kyllä säälittävää että aikuinen mies uskoo ennemmin 2000 vuotta vanhaa satukirjaa kuin tiedemiehiä.. Ja sinä kehtaat jauhaa meille Einsteinin älykkyydestä? ehkä hän oletti suhteellisuusteoriankin, eihän raamattu mainitse siitä sanallakaan joten totta se ei voi olla.
- soup
Jami369 kirjoitti:
On se kyllä säälittävää että aikuinen mies uskoo ennemmin 2000 vuotta vanhaa satukirjaa kuin tiedemiehiä.. Ja sinä kehtaat jauhaa meille Einsteinin älykkyydestä? ehkä hän oletti suhteellisuusteoriankin, eihän raamattu mainitse siitä sanallakaan joten totta se ei voi olla.
Ja tiedemiehetkö jotain tästä suuresta ihmeellisestä maailmasta tietää?
Tiedemiehet on vaan ihmisiä.Rajallisia älyltään ja kyvyltään ymmärtää tätä maailmaa.
TIEDEMIEHET ON YHTÄ YMMÄLLÄÄN KUIN ME MUUTKIN IHMISET.
Mistä tiedät raamatun olevan satua.
Sulla tuskin on hyvät perusteet väitökselles.
- Syntinen silti
Kyllähän juoppouskin on periytyvää, mutta silti se on synti? Kolmanteenpolveen..
- Trubaduuri
Oma sukupuolinen varmuus ihmisessä itsessään kehittyy vasta murrosiän jälkeen, siis silloin kun sukukypsyyskin saavutetaan, noin keskimäärin, ja seksuaalinen varmuus kehittyy vasta tuossa ed. olevan yhteydessä ja osin sen jälkeen. Ei siis kukaan ole kukko syntyessään vaikka heltta olisikin, tai seppä syntyessään, kuten vanha sanonta kuuluu. Ynnä: harjoitus tekee mestarin. Ja toisaalta: kyllä luonto tikanpojan puusta ajaa.
- herpert
tuollai se jotenki mennee.
- hyppivä kurkku
tottakait se on sillee ku sanot . ei mulla ainaskaa seissy enne ku karvat kasvo . eikä ne käsiin tullu . heh :p)
- ateisti20
on tiedetty jo iät ja ajat, ettei homous ole tietoinen valinta...
- kirjoitat
pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .
- EeroR
kirjoitat kirjoitti:
pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .
Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.
Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa? - Jami369
EeroR kirjoitti:
Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.
Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa?Mitä odotit? Osa noista uskovaisista elää edelleen keskiajalla..
- kelluva tomaatti
EeroR kirjoitti:
Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.
Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa?vahingossa laukesit , niinkö . muistatko vielä ketä ajattelit silloin . mutta et ennen kolmeatoista ikä vuotta , ethän .
- ateisti20
kirjoitat kirjoitti:
pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .
seksuaalisuus, joten se siitä...
MrKAT :[Raamatun Paavali ja Rooman Paavi ovat siis väärässä. Se EI ole tietoinen valinta. MOT.]
Jos esittämäsi tiedot muulta osin olisvat paikkansa pitäviä, miltä osin (tarkka lainaus) Paavali on väärässä?tietystä kehyksestä käsin kun on tulkittu u-piireissä Paavalin pitäneen homoutta itsevalittuna.
- Trubaduuri
MrKAT kirjoitti:
tietystä kehyksestä käsin kun on tulkittu u-piireissä Paavalin pitäneen homoutta itsevalittuna.
Itsehän lähes jokainen aikuinen ihminen valitsee kaiken, joka seksuaalisuuteen kuuluu, samoin kuin kaikkeen muuhunkin, vain pienet lapset tarvitsevat ohjausta toimintaansa.
- Jami369
Trubaduuri kirjoitti:
Itsehän lähes jokainen aikuinen ihminen valitsee kaiken, joka seksuaalisuuteen kuuluu, samoin kuin kaikkeen muuhunkin, vain pienet lapset tarvitsevat ohjausta toimintaansa.
olet asiantuntija myöskin homoseksuaalisuudessa
- soup
Taas tota tiede kukkua.
Muistakaa aina epäillä tiedettä ja sen tutkimusmenetelmiä!
Kerran koulussa näytettiin tieteellinen video jossa sanottiin että delfiini on kehittyny koirasta koska kallo on saman muotonen ja se on älykäs. Tai lehessä luki että kumppani valitaan hajun perusteella.Ihan kukkua!Minä valitsin kumppanini(mies),koska se oli kiva,ja viihdyin sen kans,ja oli tarpeeks samanlainen ku mä.Eli ei kovin hyvät perustelut ja tutkimukset tieteellä!
Homous on mielen sairaus.Homous on synnin aiheuttamaa.
Olen kristitty nainen.Olen ollut kiinnostunu naisista(bi).Tiedän että se ei oo Jumalan tarkotuksen mukasta olla naisen kans.Mutta syntinen kun olen. - soup
Joo ja kohta väitetään varmaan että muutkin seksuaaliset "suuntautumiset" kuten pedofilia, on vaan periytyvää,eikä oo siis ihmisen oma vika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673