ja selväsanaisesti. Minä olen tuon suorasanaisuuden kannalla.
Jos mielestäni ladon ovi on vinossa, niin se on vinossa tai kallellaan. Lirkuttelu, että harvaseinäisen heinävaraston sisäänkulkuaukon sivut eivät ole yhdeksänkymmenen asteen kulmassa horisonttaalitasoon, on liioittelua.
Vaan käyn konkreettisempaan asiaan.
Olen käyttänyt tänään viikatetta ja niittänyt pihani kukkineen niityn. Minulla ei ole ruohonkeikkuria, en tarvitse. Minulla ei ole perustettuja pihanurmikoita. Eivät ole makuuni.
Kohta on aterian aika. Ihan tavallista. Silliä, kananmunaa, ja omistä viljelmistä perunaa, sipulia, tomaattia, tilliä. Jälkkäriksi mansikoita a la Polka.
Ja tämän talon isännän kaapista kaivan iltakahvin kermaksi Tuliaiskonjakkipullon, josta sormustimen rouva sallii minut ottavan napsun ja varmaan toisenkin.
Täällä väännetään kättä vertauskuvin
6
610
Vastaukset
- Kalle-Aaretti
Ladon oven täytyy olla vinossa.
Joten hyvää ruokahalua. Älä polta kitusiasi, koska suorakulma on täällä sata astetta ja vesi kiehuu yhdeksässsäkymmnessä.
Ja kuten olet havainnut, keittää täällä useillakin, vaikka olisi pakkasta.- Ak.n lapio
capt.cöpenick kirjoitti:
Ja kaikki oli ihanasti rempallaan (K Käyhkön mainiossa rallissa)
Ai Ai Kenraali.
- Ruttuturpa :(
ja rivivälit onkin parhaita. Niitä ei yksinkertaiset ymmärräkään. Puskat sitten sanoo ruman sanan niinkuin se on. Huom. minä EN ole puskis. hmpf...ei kannata väittääkään. o{:((
- Magaberinaamari
Minun parempi välini on jossain toisessa asennossa kuin rivi. Josko syntyy yhteisymmärrys, voi väli raottua.
Sanomisiin.
- Kalle-Aaretti
Hevosmiehellä sama kuin hevosella. Vettä ja heiniä.
Aina ei soi kauniisti harakan laulu. Liitutaululla vinkuu inhottava ääni.
Ota napsu ja naksu, jos akka sietää. Käy palstoilla. Kaikkea akan ei tartte tietää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964154
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434137- 1283728
- 1462864
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282182- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202078- 401729
- 701313
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261155