Sain muutama päivä sitten SanDisk-merkkisen MP3-soittimen (Lahjaksi,mukana ei tullut siis ohjekirjaa). En kuitenkaan voi käyttää sitä, sillä kun käynnistän laitteen, näyttöön tulee teksti:"Low Battery Shutdown" ja vehje sammuttaa itsensä. Ymmärsin sen tarkoittavan akun loppumista...
Mutta kun yhdistin soittimen tietokoneeseen USB-johdolla, kuten minua oli neuvottu, ja odotin akun latautumista yli 3 tuntia, mitään ei tapahtunut!!! Akku olikin taas ihan tyhjä!
Mitä tein väärin? Miksei se latautunutkaan? MP3:sen näytössä oli tietokone, joka oli yhdistetty musiikkivehkeeseen ja teksti:"USB connect".
Toivottavasti joku minua viisaampi osaa neuvoa, sillä itse en todellakaan ole mikään ATK-ihminen. :)
Apua MP3-soittimen akun lataamiseen...
5
824
Vastaukset
- hp_guru
soittimesi on liitettynä koneeseen. Yleensä kun jokin mp3-soitin latautuu niin siinä vilkkuu jokin latausta kuvaava kuva taikka Charge-merkintä. Luulen, että akku on sökö, eli et tee soittimella yhtikäs mitään... Akku vaihtoon tai uusi soitin tilalle... Jos akku on kiinteä sen vaihtaminen maksaa enemmän kuin itse soitin, joten parasta ostaa uusi. Jos taas akku on vaihdettava, voit tiedustella hintaa San Discin huollosta....
Low Battery tarkoittaa, että akku on tyhjä. Jos se ei edes toimi 3 lataustunnilla niin akku sökö muuten olisi soitin mennyt päälle sen kolmen tunnin jälkeen... Siis mikä Sandisk toi on? Onko siinä edes akkua vai toimiiko se paristoilla/NiMH-akuilla? Jos jälkimmäisellä, sinun täytyy ostaa erillinen AAA-akkulaturi ja akkuja (Clas Ohlsonilta saa 20 eurolla). Toki tällaista voi käyttää pattereillakin, mutta se tulee pidemmän päälle kalliiksi.
Sandiskin sivuilla esitellään soittimet. Katso sieltä. Sieltä voit myös ladata manuaalin ainakin toisiin malleihin.- ihmettelenpähän vaan
Ihme juttu, olen kyllä kuullut että lahjoista poistetaan esim. hintalappu, mutta miksi lahjan mukana ei tullut ohjekirjaa? Vai hukkasitko sen heti? Vai olisko sittenkin lahjan alkuperäisellä omistajalla?
- Ihmettelen minäkin
Ei ollut mitä hukata, kun en saanut muuta kuin soittimen...En sitten tiedä, miksi en saanut lahjaa "kokonaisena" pakkauksineen ja ohjekirjoineen =(
Mutta olen päättänyt ostaa soittimeen uuden akun, saapa sitten nähdä toimiiko vehje ollenkaan!
Kiitos kaikille neuvoista!!=)
- miles davis
Jos sinulla on sandisk e200, niin ohjekirja on tullut PDF tiedostona cd-levyn mukana. Anything but ipod sivustoilla on hyvä keskustelupalsta kyseiselle soittimelle, josta voi kysyä neuvoa.
http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333