saako harrastaa seksiä

moonaliisa

Arveluttaa kertoa miehille yksi juttu. Siis saako tummaihoisen miehen kanssa sekstailla, esim. mustaihoiset ja pohjoisafrikkalaiset. En ole siis tuomassa ketään Suomeen veroja kaihtamaan, vaan kyse on seksistä. Voisin verrata suomipoikien Viron ja Thaimaan reissuihin.
Vai onko mokuseikkailut parempi pitää omana tietona? Näin olen tehnyt, kunnen ole ihan varma suomalaisten miesten suhtautumisesta asiaan. En halua kuulla mitään moraalisaarnoja, olen ihan aikuinen ihminen jo ja tiedän nämä jutut.

60

5189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssäri!?

      Keneltä sinä nyt kysyt saako tummaihoisen kanssa sextata??? Muilta miehiltä vai yleistä mielipidettä???

      Lienee jokaisen oma asia kenen kanssa sextaa... Minä ajattelen asian niin että sextata saa kenen kanssa haluaa, olkoon väri vaalea, tumma tai vaikka vihreä... Jos suhteesa jonkun kanssa on, ei liene muiden mielipiteellä väliä mikä on hänen värinsä!

      • riitti taas naurua monelle =)

        Oletko syntynyt pimeällä keskiajalla ja herännyt takaisin eloon väärällä aikakaudella vai mikä vaivaa ?


    • noh...

      Jos haluat tulla rinnastetuksi Thaimaan ja Viron "kokemuksenkeräilijämiehiin", niin siitä vaan. Turha on sitten vaan ihmetellä jos suomalaisten miesten kiinnostus lakkaa.

      Niin, ja on melko turha toivo yrittää pitää jotain tuollaista salassa, ilmi se tulee kuitenkin jossain vaiheessa. Parempi on yrittää elää niin, ettei tarvitse katua, eikä vasiten etsiä hankaluuksia. Toisaalta, suurin osa suomalaisista naisista tuollaista "seikkailemista" tummien poikien kanssa harrastaa, joten veikkaan että monen suomiäijän perusoletus on se, että tälläisiä juttuja on ollut. Ehkäpä siksi suomityttöihin suomipojat vähän nuivasti suhtautuvatkin.

      • moonaliisa

        Taidan olla omassa kaveriporukassa ainut, jolla on kokemuksia muunrotuisista, eli ei kaikki suomalaistytöt ole kokeilleet.
        Ja ihmetyttää tuo, että tulee ilmi, ei ainakaan vielä ole tullut ja mistä tulisikaan. Aikaa on kulunut eikä tauteja ym. Taudit on ihan suomipojilta peräisin ainakin omalla kohdallani.
        En myös rinnasta vironmatkoja omaan elämääni, vai onko ne luusereita jotka sieltä etsii naisseuraa, niinkö?


      • Heracles
        moonaliisa kirjoitti:

        Taidan olla omassa kaveriporukassa ainut, jolla on kokemuksia muunrotuisista, eli ei kaikki suomalaistytöt ole kokeilleet.
        Ja ihmetyttää tuo, että tulee ilmi, ei ainakaan vielä ole tullut ja mistä tulisikaan. Aikaa on kulunut eikä tauteja ym. Taudit on ihan suomipojilta peräisin ainakin omalla kohdallani.
        En myös rinnasta vironmatkoja omaan elämääni, vai onko ne luusereita jotka sieltä etsii naisseuraa, niinkö?

        selville siten, että tapailemani naisen kaveri kertoi (kännipäissään). Kuten sanoin, kiitän Luojaa siitä, etten päätynyt sänkyyn kyseisen kokemustenkeräilijäbimbon kanssa.

        HIV ei muuten näy heti testeissäkään, aikasintaan 3 kuukautta tartunnan saamisesta. Väitit muuten, että kyseessä ei ollut "kokemustenkeräilyä", mutta vertasit juttua miesten Thaimaan ja Viron matkoihin? Mulle on ihan sama, onko kyseessä yhden yön pano vai seurustelusuhde. Siinä vaiheessa, kun saan tietää mustista existä, niin mielenkiinto naiseen lopahtaa.


      • moonaliisa
        Heracles kirjoitti:

        selville siten, että tapailemani naisen kaveri kertoi (kännipäissään). Kuten sanoin, kiitän Luojaa siitä, etten päätynyt sänkyyn kyseisen kokemustenkeräilijäbimbon kanssa.

        HIV ei muuten näy heti testeissäkään, aikasintaan 3 kuukautta tartunnan saamisesta. Väitit muuten, että kyseessä ei ollut "kokemustenkeräilyä", mutta vertasit juttua miesten Thaimaan ja Viron matkoihin? Mulle on ihan sama, onko kyseessä yhden yön pano vai seurustelusuhde. Siinä vaiheessa, kun saan tietää mustista existä, niin mielenkiinto naiseen lopahtaa.

        Se, että tapaa miehen, johon ihastuu ja se että mies on musta, ei tee kenestäkään huonoa. Kemiat voi kolahtaa niin kummallisesti.
        Jos vertasin Viron naimamatkoja, se johtuu siitä että yleensä niihin naiset suhtautuu kielteisesti, kuten miehet mustiin seksikumppaneihin. Sen vuoksi. Muuta yhteistä asioilla ei ole.
        Tiedän ettei hiv näy heti, tästä yhdestä jutusta on jo 4 vuotta joten ei hätää. Ja olen tapaillut useita suomalaismiehiä sen jälkeen, tosin en yhdellekään ole kertonut samaa kuin täällä.
        Olit oletettavasti ihastunut naiseen, ja odotit yhteistä tulevaisuutta. Ei kai sitä olisi voinut tulla jos suhtaudut sellaiseen naiseen kuin spitaaliseen.
        Oletus on että musta mies pilaa naisen jotenkin. Luulo on väärä, kait tässä yksilöitä sentään ollaan. En mene sänkyyn vaan koska toinen on musta- silloin olisin surkea kokemustenkerääjä.

        Ja sensuuri ihmetyttää myös minua......


      • ja mä...

        vierastan näitä miehiä jotka käy thaimaassa tai jopa virossa. Just keväällä oli pientä flirttiä yhden miehen kanssa ja sitten kuulin, että se oli ollut 3vkoa talvella thaimaassa.
        Ilmotin sille heti että unohdetaan koko juttu, mä en ole sellaisen kanssa joka uittaa vehjettään kaiken maailman tautipesissä.. Yök


      • mitäh-mitä

        Suurin osa suomalaisista ollut tummien poikien kanssa? Ihmeellisiä ovat ns. pelkosi. Minä kyllä olen ollut ja olen tälläkin hetkellä suorastaan mustan miehen kanssa ja ihan oikeasti minua ei kiinnosta mitä suomipoika nyt minusta ajattelee, ei sitten pätkän vertaa, sori.


      • aasialaisen miehen vaimo
        Heracles kirjoitti:

        selville siten, että tapailemani naisen kaveri kertoi (kännipäissään). Kuten sanoin, kiitän Luojaa siitä, etten päätynyt sänkyyn kyseisen kokemustenkeräilijäbimbon kanssa.

        HIV ei muuten näy heti testeissäkään, aikasintaan 3 kuukautta tartunnan saamisesta. Väitit muuten, että kyseessä ei ollut "kokemustenkeräilyä", mutta vertasit juttua miesten Thaimaan ja Viron matkoihin? Mulle on ihan sama, onko kyseessä yhden yön pano vai seurustelusuhde. Siinä vaiheessa, kun saan tietää mustista existä, niin mielenkiinto naiseen lopahtaa.

        Heracles, miksi sinusta on kammottavaa, jos uudella tyttöystävälläsi olisi ollut 'tumma' ulkomaalainen poikaystävä/mies ? Ei se kenestäkään tee huonompaa tai tyhmempää.

        Minä olin suomalaisen ex-mieheni kanssa 10 vuotta yksissä ja ero tuli. Nykyinen aviomieheni ' ei tietenkään ole iloinen 'siitä, että olen ollut aikaisemmin naimisissa, mutta ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen asian kanssa, jos rakastaa toista. Eli oma mieheni on suvaitsevainen, sekä ymmärtäväinen.

        Kohtaloita on monia, ja ei niiden yli voi hypätä, jos eteen astuu rakkaus.

        Sinulla tietenkin kaikki oikeus mielipiteeseesi, kunhan vain hämmästelin sitä !


      • aasialaisen miehen vaimo
        aasialaisen miehen vaimo kirjoitti:

        Heracles, miksi sinusta on kammottavaa, jos uudella tyttöystävälläsi olisi ollut 'tumma' ulkomaalainen poikaystävä/mies ? Ei se kenestäkään tee huonompaa tai tyhmempää.

        Minä olin suomalaisen ex-mieheni kanssa 10 vuotta yksissä ja ero tuli. Nykyinen aviomieheni ' ei tietenkään ole iloinen 'siitä, että olen ollut aikaisemmin naimisissa, mutta ei sillä kuitenkaan ole mitään tekemistä sen asian kanssa, jos rakastaa toista. Eli oma mieheni on suvaitsevainen, sekä ymmärtäväinen.

        Kohtaloita on monia, ja ei niiden yli voi hypätä, jos eteen astuu rakkaus.

        Sinulla tietenkin kaikki oikeus mielipiteeseesi, kunhan vain hämmästelin sitä !

        Piti vielä sanoa, että minäkin kammoan näitä seksituristeja, eli jos sellainen mies vastaan kävelisi niin en edes vilkaisisi.


      • Jahhabi
        moonaliisa kirjoitti:

        Se, että tapaa miehen, johon ihastuu ja se että mies on musta, ei tee kenestäkään huonoa. Kemiat voi kolahtaa niin kummallisesti.
        Jos vertasin Viron naimamatkoja, se johtuu siitä että yleensä niihin naiset suhtautuu kielteisesti, kuten miehet mustiin seksikumppaneihin. Sen vuoksi. Muuta yhteistä asioilla ei ole.
        Tiedän ettei hiv näy heti, tästä yhdestä jutusta on jo 4 vuotta joten ei hätää. Ja olen tapaillut useita suomalaismiehiä sen jälkeen, tosin en yhdellekään ole kertonut samaa kuin täällä.
        Olit oletettavasti ihastunut naiseen, ja odotit yhteistä tulevaisuutta. Ei kai sitä olisi voinut tulla jos suhtaudut sellaiseen naiseen kuin spitaaliseen.
        Oletus on että musta mies pilaa naisen jotenkin. Luulo on väärä, kait tässä yksilöitä sentään ollaan. En mene sänkyyn vaan koska toinen on musta- silloin olisin surkea kokemustenkerääjä.

        Ja sensuuri ihmetyttää myös minua......

        Kerrotko tulevalle miesystävällesi jos kysyy että oletko ollut mustan miehen kanssa totuuden??

        Jep, virossa käyvät miehet ovat sekundaa, kuten kaikki huorissakävijät.


      • daavinci
        moonaliisa kirjoitti:

        Se, että tapaa miehen, johon ihastuu ja se että mies on musta, ei tee kenestäkään huonoa. Kemiat voi kolahtaa niin kummallisesti.
        Jos vertasin Viron naimamatkoja, se johtuu siitä että yleensä niihin naiset suhtautuu kielteisesti, kuten miehet mustiin seksikumppaneihin. Sen vuoksi. Muuta yhteistä asioilla ei ole.
        Tiedän ettei hiv näy heti, tästä yhdestä jutusta on jo 4 vuotta joten ei hätää. Ja olen tapaillut useita suomalaismiehiä sen jälkeen, tosin en yhdellekään ole kertonut samaa kuin täällä.
        Olit oletettavasti ihastunut naiseen, ja odotit yhteistä tulevaisuutta. Ei kai sitä olisi voinut tulla jos suhtaudut sellaiseen naiseen kuin spitaaliseen.
        Oletus on että musta mies pilaa naisen jotenkin. Luulo on väärä, kait tässä yksilöitä sentään ollaan. En mene sänkyyn vaan koska toinen on musta- silloin olisin surkea kokemustenkerääjä.

        Ja sensuuri ihmetyttää myös minua......

        Se, että tapaa naisen johon ihastus lakkaa sillä sekunnilla kun saa tietää, että se on ollut mustan miehen kanssa, ei tee kenestäkään huonoa. Kemiat voi lässähtää niin kummallisesti.


      • niillakin eroa
        daavinci kirjoitti:

        Se, että tapaa naisen johon ihastus lakkaa sillä sekunnilla kun saa tietää, että se on ollut mustan miehen kanssa, ei tee kenestäkään huonoa. Kemiat voi lässähtää niin kummallisesti.

        Tässä tapauksessa ei luultavasti sitten ole ihastuminen kyseiseen naiseen, vaan ihastus omaan mielikuvaansa kyseisestä naisesta!!!


      • minulta
        Jahhabi kirjoitti:

        Kerrotko tulevalle miesystävällesi jos kysyy että oletko ollut mustan miehen kanssa totuuden??

        Jep, virossa käyvät miehet ovat sekundaa, kuten kaikki huorissakävijät.

        kysyis olenko ollut mustan miehen kanssa, lähtisin saman tien kävelemään, koska tolla kysymyksellä mies jo kertoisi, että ei olis oikea minulle. (en ole ollut itse mustan miehen kanssa).
        Mutta pelkästään tommonen idiootti kysymys riittäis minulle.


      • kysymys mieheltä...
        minulta kirjoitti:

        kysyis olenko ollut mustan miehen kanssa, lähtisin saman tien kävelemään, koska tolla kysymyksellä mies jo kertoisi, että ei olis oikea minulle. (en ole ollut itse mustan miehen kanssa).
        Mutta pelkästään tommonen idiootti kysymys riittäis minulle.

        ... nimittäin ennen kuin ryhtyy suhteisiin yhtään kenenkään kanssa, kannattaa vähän selvitellä sen aikaisempaa sukupuolielämää. Seksi päiväntasaajan eteläpuolelta tulleen kanssa kasvattaa sukupuolitautiriskiä
        olennaisesti. Sama koskee etelä-Euroopan gigoloiden kanssa maanneita. Olen paljon luottavaisempi, jos nainen kertoo hänellä olleen vain muutamia suomalaisia seksikumppaneita. En halua saada aidsia enkä kuppaa, tuskinpa kukaan!

        (No niin, nyt joku tietysti sanoo, että ole poika naimatta. Mutta mutta, kysymys on riskinhallinnasta... miten naida niin, että sukupuolitautien riski suhteessa nautintoon on järkevällä tasolla).


      • vapausvalita
        moonaliisa kirjoitti:

        Taidan olla omassa kaveriporukassa ainut, jolla on kokemuksia muunrotuisista, eli ei kaikki suomalaistytöt ole kokeilleet.
        Ja ihmetyttää tuo, että tulee ilmi, ei ainakaan vielä ole tullut ja mistä tulisikaan. Aikaa on kulunut eikä tauteja ym. Taudit on ihan suomipojilta peräisin ainakin omalla kohdallani.
        En myös rinnasta vironmatkoja omaan elämääni, vai onko ne luusereita jotka sieltä etsii naisseuraa, niinkö?

        Hei mitä se yleensä muille kuuluu ?
        Kuka tykkää mustasta , kuka valkoisesta, kuka mistäkin, ja meillä kaikilla olisi parempi olla, jos jättäisimme toisemme rauhaan ja antaisimme ihmisten rakastaa ihan rauhassa toisiaan puuttumatta toisten elämään............


      • takaa et
        kysymys mieheltä... kirjoitti:

        ... nimittäin ennen kuin ryhtyy suhteisiin yhtään kenenkään kanssa, kannattaa vähän selvitellä sen aikaisempaa sukupuolielämää. Seksi päiväntasaajan eteläpuolelta tulleen kanssa kasvattaa sukupuolitautiriskiä
        olennaisesti. Sama koskee etelä-Euroopan gigoloiden kanssa maanneita. Olen paljon luottavaisempi, jos nainen kertoo hänellä olleen vain muutamia suomalaisia seksikumppaneita. En halua saada aidsia enkä kuppaa, tuskinpa kukaan!

        (No niin, nyt joku tietysti sanoo, että ole poika naimatta. Mutta mutta, kysymys on riskinhallinnasta... miten naida niin, että sukupuolitautien riski suhteessa nautintoon on järkevällä tasolla).

        niin mitä se takaa, jos on ollut vain muutamia suomalaisia seksi kumppaneita, voihan se olla et ne on ollut just niitä jotka käy venäjällä tai thaimaassa ja saanut sieltä tartunnan. Ja verensiirrossakin voi sen saada ja tietty huumeidenkäyttäjät, että eikös se sitten pitäis kysellä kaikki nämä mahdollisuudet.
        Oletko ollut miehen kanssa joka on ollut venäjällä,virossa tai thaimaassa, oletko saanut verensiirron tai oletko mahdollisesti käyttänyt huumeita naulalla tai oliskos joku sun entisistä homo?


      • kylmäksi
        kysymys mieheltä... kirjoitti:

        ... nimittäin ennen kuin ryhtyy suhteisiin yhtään kenenkään kanssa, kannattaa vähän selvitellä sen aikaisempaa sukupuolielämää. Seksi päiväntasaajan eteläpuolelta tulleen kanssa kasvattaa sukupuolitautiriskiä
        olennaisesti. Sama koskee etelä-Euroopan gigoloiden kanssa maanneita. Olen paljon luottavaisempi, jos nainen kertoo hänellä olleen vain muutamia suomalaisia seksikumppaneita. En halua saada aidsia enkä kuppaa, tuskinpa kukaan!

        (No niin, nyt joku tietysti sanoo, että ole poika naimatta. Mutta mutta, kysymys on riskinhallinnasta... miten naida niin, että sukupuolitautien riski suhteessa nautintoon on järkevällä tasolla).

        mies joka "matkailee" useasti juuri Thaimaassa, Venäjällä tai Virossa. Tälläiset miehet ovat todella suuri riskitekijä. Usein nämä miehet puuhastelevat ilman kumia, ja heidän saamat tartunnat ovakin määrällisesti kasvussa. Joten jos kuka on "pilalla", niin juuri nämä miehet. Jotenkin tuntuu etä suomipojlla on niin huono itsetunto että on tarvetta jatkuvasti syyllistää naisia miettimättä omaa osuuttaan.


      • Anonyymi
        ja mä... kirjoitti:

        vierastan näitä miehiä jotka käy thaimaassa tai jopa virossa. Just keväällä oli pientä flirttiä yhden miehen kanssa ja sitten kuulin, että se oli ollut 3vkoa talvella thaimaassa.
        Ilmotin sille heti että unohdetaan koko juttu, mä en ole sellaisen kanssa joka uittaa vehjettään kaiken maailman tautipesissä.. Yök

        Enkä minä naisen joka mustaa tautikeppiä halajaa!


    • sensuroitavaa

      tässä ketjussa sitten muka oli?

    • ceylan250

      Sanot olevasi aikuinen nainen ja tiedät nämä jutut! Silti kyselet täällä saako harrastaa seksiä ja saako sekstailla. Voi hyvänen aika!
      Onkohan sinulle jo asia selvinnyt voiko niin tehdä?

      Ketjussa joku sanoo, että jos saa tietää tummista/mustista kumppaneista ero tulee välittömästi ja ilman viivettä.
      Jokaisella meillä on oma menneisyytemme.
      Joillain hurjempi ja joillain ihan sellainen keskiverto elämä kaikkine iloineen ja suruineen.
      Olen näistä joistain ketjussa olleista viesteistä saanut käsityksen, että seurustelun alkuvaiheessa ruvetaan tilittämään menneisyyttä ja sitten toinen voi arvioida, onko kaveri seurustelun arvoinen. Hyväksy tai hylkää periaate. Jos minua mieheni olisi arvioinut menneisyyteni takia, olisin antanut potkun persuksille jo heti kättelyssä.

      Se mitä ihminen on tehnyt tai jättänyt tekemättä ei minun mielestäni kuulu uudelle kumppanille, jos ei nyt ihan tappopuuhissa olla oltu.

      • Vahhji

        "Se mitä ihminen on tehnyt tai jättänyt tekemättä ei minun mielestäni kuulu uudelle kumppanille, jos ei nyt ihan tappopuuhissa olla oltu. "

        Kyllä se kuuluu.
        Jos kumppanillani on sellainen salaisuus jonka tietää paljastuessaan johtavan eroon välittömästi, eikö se pitäisi silloin kertoa alussa jo? Et kai välittäisi seurustella valehtelijan kanssa?


      • ceylan250
        Vahhji kirjoitti:

        "Se mitä ihminen on tehnyt tai jättänyt tekemättä ei minun mielestäni kuulu uudelle kumppanille, jos ei nyt ihan tappopuuhissa olla oltu. "

        Kyllä se kuuluu.
        Jos kumppanillani on sellainen salaisuus jonka tietää paljastuessaan johtavan eroon välittömästi, eikö se pitäisi silloin kertoa alussa jo? Et kai välittäisi seurustella valehtelijan kanssa?

        sellainen salaisuus mielestäsi olisi?
        Kuuluuko ulkkisten kanssa seurustelu mielestäsi
        näihin välittömästi eroon johtaviin salaisuuksiin?

        Jos jättää menneisyydestään jotain kertomatta (luulen että jokainen tekee niin) onko se mielestäsi valehtelua? Minun mielestäni ei ole.
        Valehteluksi asia muuttuu, jos se on kerrottu eri tavalla kuin on totuus. Silloin se muuttuu valheeksi. Näin minä asian näen, entä sinä?


      • Vahhji
        ceylan250 kirjoitti:

        sellainen salaisuus mielestäsi olisi?
        Kuuluuko ulkkisten kanssa seurustelu mielestäsi
        näihin välittömästi eroon johtaviin salaisuuksiin?

        Jos jättää menneisyydestään jotain kertomatta (luulen että jokainen tekee niin) onko se mielestäsi valehtelua? Minun mielestäni ei ole.
        Valehteluksi asia muuttuu, jos se on kerrottu eri tavalla kuin on totuus. Silloin se muuttuu valheeksi. Näin minä asian näen, entä sinä?

        Kyllä mustan miehen kanssa sekstaaminen minun kohdallani johtaisi eroon, ei minun tarvitse kaikkea hyväksyä.

        Eli kertoisit miehellesi jos hän kysyisi että oletko ollut mustan miehen kanssa totuuden?


      • ceylan250
        Vahhji kirjoitti:

        Kyllä mustan miehen kanssa sekstaaminen minun kohdallani johtaisi eroon, ei minun tarvitse kaikkea hyväksyä.

        Eli kertoisit miehellesi jos hän kysyisi että oletko ollut mustan miehen kanssa totuuden?

        Tietysti kertoisin, miksi en sitä tekisi?
        Olen tosin jo avioitunut enkä koskaan ole ollut "mustan miehen" kanssa, mutta jos olisin
        ollut, se olisi asia joka olisi osa menneisyyt-
        täni. Jos mieheni ei sitä olisi hyväksynyt hän
        olisikin sitten joutanut pois elämästäni.
        Minulle kaikki ihmiset, niin miehet kuin naiset,
        ovat saman arvoisia oli heidän ihonvärinsä mikä
        tahansa.


      • Vahhji
        ceylan250 kirjoitti:

        Tietysti kertoisin, miksi en sitä tekisi?
        Olen tosin jo avioitunut enkä koskaan ole ollut "mustan miehen" kanssa, mutta jos olisin
        ollut, se olisi asia joka olisi osa menneisyyt-
        täni. Jos mieheni ei sitä olisi hyväksynyt hän
        olisikin sitten joutanut pois elämästäni.
        Minulle kaikki ihmiset, niin miehet kuin naiset,
        ovat saman arvoisia oli heidän ihonvärinsä mikä
        tahansa.

        että uskaltaisit olla rehellinen.

        Muuten hyvin mukava ja suvaitsevainen mies voikin tuollaisen tiedon kuultuaan muuttuakin äkisti, että ei kannata yllättyä.

        Siitäkin huolimatta että jokainen on saman arvoinen ihonväriin katsomatta...niin minustakin on, mutta se kertoo naisesta paljon jos harrastaa mustia miehiä..


      • ja mitäköhan
        Vahhji kirjoitti:

        että uskaltaisit olla rehellinen.

        Muuten hyvin mukava ja suvaitsevainen mies voikin tuollaisen tiedon kuultuaan muuttuakin äkisti, että ei kannata yllättyä.

        Siitäkin huolimatta että jokainen on saman arvoinen ihonväriin katsomatta...niin minustakin on, mutta se kertoo naisesta paljon jos harrastaa mustia miehiä..

        Niin että mitä se kertoo naisista??


      • moonaliisa
        ja mitäköhan kirjoitti:

        Niin että mitä se kertoo naisista??

        Vaikkapa sen, että on joko utelias, uskalias, tunteisiin heittäytyvä, seikkailunhaluinen tai muuten elämännälkäinen nainen.
        Itsellä on suurin osa miehistä ollut tavallisia suomalaismiehiä, joten katsastukset muunrotuisiin on enemmänkin poikkeuksia.
        Ja siellä on yksilöitä, melkeinpä enemmän kuin suomalaisissa. Ollaan nääs aika samankaltaisia me suomalaiset verrattuna ulkomaisiin eläjiin.

        Mutta mokusuhteisiin lähteneet naiset on tietenkin jokainen oma yksilönsä, itse edustan koulutettua, sivistynyttä ryhmää, joka yrittää katsoa maailmaa ikäänkuin ulkoapäin, globaalisti.


      • Kukka-Molli
        moonaliisa kirjoitti:

        Vaikkapa sen, että on joko utelias, uskalias, tunteisiin heittäytyvä, seikkailunhaluinen tai muuten elämännälkäinen nainen.
        Itsellä on suurin osa miehistä ollut tavallisia suomalaismiehiä, joten katsastukset muunrotuisiin on enemmänkin poikkeuksia.
        Ja siellä on yksilöitä, melkeinpä enemmän kuin suomalaisissa. Ollaan nääs aika samankaltaisia me suomalaiset verrattuna ulkomaisiin eläjiin.

        Mutta mokusuhteisiin lähteneet naiset on tietenkin jokainen oma yksilönsä, itse edustan koulutettua, sivistynyttä ryhmää, joka yrittää katsoa maailmaa ikäänkuin ulkoapäin, globaalisti.

        "Vaikkapa sen, että on joko utelias, uskalias, tunteisiin heittäytyvä, seikkailunhaluinen tai muuten elämännälkäinen nainen."

        Toivottavasti George Kingsin ja Steven Thomasin hoidot tulivat näiltä(kin) osin tyydytettyä.


    • kaikkee sitä kuulee

      Ymmärrän mitä ajat takaa kysymykselläsi. Täällä nää viron ja thaimaan matkailijat vaan luulee, että se on jotenkin hyväksyttävämpää käydä huorissa kuin omata suhde mustan miehen kanssa. Eli olet vastauksen saanut moneen kertaan. Sinulta on seikkailut kielletty mutta syli täytyy olla avoin miehekkäälle seksituristille. Ne taudithan ei niistä niin seksikkäistä thaimaan leideistä tartu suomipoikaan mutta mustasta miehestä piirtyy ranskan liljan muotoinen arpi sulle otsaan ikuisiksi ajoiksi. Tämän ketjun mukaan thaimaalainen huora on vielä arvossaan mutta suomalainen nainen alinta pohjasakkaa kun on ollut mustan miehen kanssa. Mitä tästä siis opimme?

      Sen että suomalainen mies on täysin vietävissä ja uskoo kaikenlaisiin satuihin kunhan joku roikkuu munissa kiinni koko ajan:)

      • ölIV

        "Täällä nää viron ja thaimaan matkailijat vaan luulee, että se on jotenkin hyväksyttävämpää käydä huorissa kuin omata suhde mustan miehen kanssa."

        Et ole ilmeisesti palstaa pahemmin seurannut. Afrikan/Turkin tuliaisia tuovat naiset ja Thaimaassa/Virossa käyvät miehet laitetaan täällä kyllä ihan samaan kategoriaan.


      • ceylan250
        ölIV kirjoitti:

        "Täällä nää viron ja thaimaan matkailijat vaan luulee, että se on jotenkin hyväksyttävämpää käydä huorissa kuin omata suhde mustan miehen kanssa."

        Et ole ilmeisesti palstaa pahemmin seurannut. Afrikan/Turkin tuliaisia tuovat naiset ja Thaimaassa/Virossa käyvät miehet laitetaan täällä kyllä ihan samaan kategoriaan.

        "Afrikan/Turkin tuliaisia tuovat naiset ja Thaimaassa/Virossa käyvät miehet laitetaan kyllä ihan samaan kategoriaan."

        Minä ihmettelen jatkuvasti mistä moinen johtuu?
        Mitä sinä olet asiasta mieltä?


      • ZORAN
        ceylan250 kirjoitti:

        "Afrikan/Turkin tuliaisia tuovat naiset ja Thaimaassa/Virossa käyvät miehet laitetaan kyllä ihan samaan kategoriaan."

        Minä ihmettelen jatkuvasti mistä moinen johtuu?
        Mitä sinä olet asiasta mieltä?

        MITÄ SILLÄ ASIALLA ON MERKITYSTÄ?


      • ceylan250
        ZORAN kirjoitti:

        MITÄ SILLÄ ASIALLA ON MERKITYSTÄ?

        ihmettelen vain sitä, että miksi, mutta niinhän
        on, että maailmassa on monta ihmeteltävää asiaa ja tämä oli niistä varmasti vähäisin.


      • Zoran
        ceylan250 kirjoitti:

        ihmettelen vain sitä, että miksi, mutta niinhän
        on, että maailmassa on monta ihmeteltävää asiaa ja tämä oli niistä varmasti vähäisin.

        mielestäni näillä jutuilla ei ole mitään merkitystä minulle koska minulla on vaimo Thaimaasta enkä pysty edes ajattelemaan muita.Meillä menee tosi hyvin!!!Muut naiset ovat minulle ilmaa.


      • moona
        Zoran kirjoitti:

        mielestäni näillä jutuilla ei ole mitään merkitystä minulle koska minulla on vaimo Thaimaasta enkä pysty edes ajattelemaan muita.Meillä menee tosi hyvin!!!Muut naiset ovat minulle ilmaa.

        Minulla voisi myös olla ihana afro-amerikkalainen mies elämässäni, jos hän voisi olla täällä missä minäkin.
        Samasta asiasta on kyse, ihmisten kanssakäymisestä, vai mitä? En minäkään ajattelisi muita jos voisimme olla yhdessä......


      • ceylan250
        Zoran kirjoitti:

        mielestäni näillä jutuilla ei ole mitään merkitystä minulle koska minulla on vaimo Thaimaasta enkä pysty edes ajattelemaan muita.Meillä menee tosi hyvin!!!Muut naiset ovat minulle ilmaa.

        noilla jutuilla ole mitään merkitystä, mutta olen onnellisessa avioliitossa turkkilaisen miehen kanssa ja jaksan kai sen vuoksi ihmetellä ihmisten suhtautumista tuon maan miespuolisiin edustajiin. Joskus otan todella kovasti hernettä nenään, kun parjaaminen menee ihan mahdottomaksi. Itsehillintää siis opeteltava!


      • Zoran
        ceylan250 kirjoitti:

        noilla jutuilla ole mitään merkitystä, mutta olen onnellisessa avioliitossa turkkilaisen miehen kanssa ja jaksan kai sen vuoksi ihmetellä ihmisten suhtautumista tuon maan miespuolisiin edustajiin. Joskus otan todella kovasti hernettä nenään, kun parjaaminen menee ihan mahdottomaksi. Itsehillintää siis opeteltava!

        Kivasta kirjoituksestasi.Minä yleensä suhtaudun myönteisesti moku suhteisiin koska elän sellaisessa ja ollaan tosi onnellisia,joskus vain ärsyttää jotkut kirjoitukset mitkä koskettavat läheltä vaimoni kotimaata.Ollaan olevinaan niin asiantuntevia vaikka ei koskaan ole edes käyty kyseisessä maassa.


      • ceylan250
        Zoran kirjoitti:

        Kivasta kirjoituksestasi.Minä yleensä suhtaudun myönteisesti moku suhteisiin koska elän sellaisessa ja ollaan tosi onnellisia,joskus vain ärsyttää jotkut kirjoitukset mitkä koskettavat läheltä vaimoni kotimaata.Ollaan olevinaan niin asiantuntevia vaikka ei koskaan ole edes käyty kyseisessä maassa.

        Minäkin suhtaudun myönteisesti moku suhteisiin ja ehkäpä siinä se syy onkin, että on vaikea ymmärtää toisten parjaamista.
        Niinkuin osuvasti sanoit: "ollaan olevinaan niin asiantuntevia vaikka ei koskaan ole edes käyty kyseisessä maassa." Minä lisään vielä: eikä tuttavapiiriin kuulu ainuttakaan ko. maan (maiden) edustajaa!


    • Heikki vaan

      En vain ymmärrä, miksi haluat harrastaa niiden kanssa seksiä?????

    • Gihjhbg

      harmittaa tasa-arvottomuus:

      Tummien miesten kulttuuri sallii miesten hyppiä kukasta kukkaan vapaasti, mutta naiset saavat henkensä edestä varoa tekemisiään.

      Nekin ulkomaiset naiset yleensä joihin suomalaisella miehellä on mahkuja ovat lähinnä vain elintason perässä laukkaavia huoria, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa...aitoa tunnetta ei löydä. Mutta mokumiehet saavat tahdä mitä vain ja kaikki menee läpi.

      Eli itseä ärsyttää asian suhteen tekopyhyys.

    • Grööb

      "Siis saako tummaihoisen miehen kanssa sekstailla, esim. mustaihoiset ja pohjoisafrikkalaiset."

      "En halua kuulla mitään moraalisaarnoja, olen ihan aikuinen ihminen jo ja tiedän nämä jutut..."

      Ei sitä ole laissa kielletty, joten saa. Turha on kuitenkaan puolustella tekemisiään jonkin pienen Virossa prostituoitujen palveluksia käyttävän miesryhmän tekemisten takia.

      "Vai onko mokuseikkailut parempi pitää omana tietona? Näin olen tehnyt, kunnen ole ihan varma suomalaisten miesten suhtautumisesta asiaan."

      Yleensäkin seksiseikkailuistaan kertominen on moukkamaista, olivatpa ne sitten keiden kanssa tahansa tapahtuneita. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Vaikka asuisit tuppukylässä, ei sinun siis ehkä kannattaisi kertoa uudelle miesystävällesi seksikokemuksistasi kylän kaikkien muiden miesten kanssa.

    • menneisyys on menneisyys

      mua ei aiinakaan kiinnosta tyttöystäväni seikkailut ennen suhdetta. se on menneisyyttä, enkä välttämättä halua kuulla, että sen ja sen kanssa nussin ja sen ja sen kanssa tein sitä ja tätä. jokaisella on menneisyys, enkä minäkään kerro naisseikkailuistani naiselleni.

      • moonaliisa

        En ainakaan haluaisi kuulla mistään entisistä, vaikea sanoa olisiko ikävämpää tietää ulkomaalaista sänkykavereista, asiaahan se ei muuta.Seksi on aina seksiä, oli mistä hyvänsä kotoisin.
        Ihmiset on vaan kummia, että kun sanon sanan ulkomaalainen, ei tule mieleen esim. ruotsalainen vaan nimenomaan mustaihoinen somali.
        Eikös ole outoa?


    • omasi tavara on

      Jokainen saa tehdä omalla kehollaan aivain tasan tarkkaan mitä halua, vaikkapa antaa mustalle miehelle. Pakkohan niillekin on jonkun antaa. mIksi se ei voisi olla suomineito? Niin minäkin antaisin, jos olisin nainen. Mutta nyt tässä tilanteessa en sitten anna kenellekkään:)

    • Tässa tulee asiaa

      Musta liha ei varsinaisesti saastuta naisesta mutta sellaista harrastaneesta naisesta se kertoo paljonkin. Usealle miehelle se on merkki pohjasakasta ja miehet yleensä etsivät vähän laadukkaampaa.

    • *#

      Minä kiellän seksin harrastamisen. Siinä sinulle vastaus.

      • Anonyymi

        Et voi sen sanoo Suomen laki! Suomi on vapaa maa ja ihmisillä on oikeus olla sellaisia kun ovat!


    • tiedon väärti..

      Thaimaa on hyvin puhdas maa verrattuna esim. espaniaan, bulgariaan jne. Thaimaassa hyvin pieni riski saada hiv-tartuntaa seksin välityksellä.

      • carmen88

        kuule voit täältä tilastoista katsoa, että ovatko espanja ja bulgaria pahempia hiv-maita kuin thaimaa ja viro..

        viro on yksi euroopan pahimmista hiv-pesäkkeistä. maan väestöstä 1 % tietävästi sairastaa kyseistä tautia.
        thaimaa on samaa luokkaa jos ei pahempi.

        etkä voi yleistää esim. että espanja on paha hiv-maa. on mahdollista että turistialueet kuten kanariansaaret ja costa del sol on pesäkkeitä mutta ne ovat vain pieni osa maasta.

        ja täältä voi katsoa tilastoja ihan joka puolelta:
        http://www.avert.org/aids-statistics.htm


    • eikö pelota?

      Mulla oli suhde tummaan mieheen talvella ja nyt pelottaa ihan hitosti. Ei kyllä klamydiaa ollu ja hiv:ki palas negana.. ja kyse on siis nuoresta ja kunnollisesta mutta afrikkalaisesta pojasta joten jännään et onks toi hiv-nega varmana luotettava ny... ihan kauheeta ku haluaisin luottaa mutten pysty. Ja haluisin luottaa siihen poikaan ku se sanoo et on hiv-nega.. mut se on afrikkalainen: tottakai se sanois et se on hiv-nega vaikka ois pos:kin ku pääsee suhteeseen vaaleen tytön kaa.

      Kaiken tän lisäks nyt ku oon suomes ni mulla on suhde yhteen vaaleeseen mieheen joka taitaa kaikenlisäks olla vähän rasistitaustaisista piireistä. Että katotaan tuleeks natsit hakkaamaan mut metalliputkilla ku paljastuu aiemmat suhteet... huh mut haluun kyllä vielä kolmannen kerran hiv-nega testitulokset enneku kerron mitään.

      • käyttää

        Onko kaikki mustien naiset aina niitä kaikkein tyhmimpiä?


      • ...
        käyttää kirjoitti:

        Onko kaikki mustien naiset aina niitä kaikkein tyhmimpiä?

        Ei niissä piireissä harrasteta kumin käyttöä. Ei miehet eikä naiset.


      • harrastatko
        ... kirjoitti:

        Ei niissä piireissä harrasteta kumin käyttöä. Ei miehet eikä naiset.

        itte aina... Jos on vaikka pari vuotta kestävä suhde jonkun kanssa niin käytättekö aina kumia? Näissä eritysesti aina mulla lipeää, ku omaan poikaystävään kuiteski yrittää luottaa.


      • -------------
        harrastatko kirjoitti:

        itte aina... Jos on vaikka pari vuotta kestävä suhde jonkun kanssa niin käytättekö aina kumia? Näissä eritysesti aina mulla lipeää, ku omaan poikaystävään kuiteski yrittää luottaa.

        Itse käytän aina, koska ei ole muuta ehkäisyä minulla. Vaikka söisin pillereitä käyttäisin siltikin kumia.
        Onneksi, sillä nigerialainen ex-aviomieheni paljastui tyypilliseksi huo*aksi. Eikä hän ollut tietenkään käyttänyt kumia huoratessaan. Meidän liittomme kesti reilut 2 vuotta kunnes jäi kiinni ja se oli sillä selvä mun puolelta.


    • Hassu juttu

      toi moku, eixe tarkota monikulttuurijuttua?

      No, onhan sekin kulttuuria...

    • lupaa

      tarvita. miksi sitä siis pyytää? Luonnostaan se suominaiselta käy... siitä vaan...
      En minäkään sinulta lupaa pyydä... en sitä tarvitse. Sinä ja minä olemme eri maailmaa, sinä olet... etkä sinä minulle ole mitään... et mitään , jonka puolesta tehdä yhtään mittään... minä en ole sinulta lupaa vailla mihinkään? miksi sinä olisit?

      Mutta miksi tämä julkisuus? on se puolet tyydytystä? Ehkä asiat eivät ole "etelän päässä" niin ruusuisia kuin annetaan ymmärtää? en välit'ä sinusta niin paljoa, että voisin tuntea edes vahingoniloa. Pääsääntöisesti suominainen on enimmilläänkin yhdentekevä...

    • Anonyymi

      Mitä vittua? Olet siis ruma kun et muille kelpaa. En käy virossa ym. maissa huorissa, kelpaan näköjään suomalaiselle naiselle. Sinä et kuulu joukkoon, vitun rotupetturi!

    • Anonyymi

      No suomalaista et enää tule saamaan, jos saat valehdeltua menneisyytesi, niin sitten. Älä jätä muistoja näistä mokuista, ne tulee eteen ihan varmasti myöhemmin.

    • Anonyymi

      No et kyllä ole aikuinen! Aikuinen nainen tietää että suomalainen mies tavalla tai toisella ei hyväksy moku seikkailujasi!

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe