Ostettiin tossa huhtikuussa Samsung 32tuumanen littana töllö (malli 51, hinta:1300€),joka meni sitten hajalle tän kuun allussa.
Liikkeestä käskettiin ottaa yhteyttä korjaamolle, joka samsungeja korjaa.
korjaamo tuli hakemaan laitteen ja ilmoitti viikon kuluttua, että töllöstä ei tuu enää toimivaa, eli saan takuuseen uuden (parin päivän kuluessa).
No meni viikko....toinen ja kun ei alkanu kuulua mitään soitin korjaamolle, sanottiin, että odotaa samsungin päätöstä.
Soitin samsungille, sanottiin, ettei korjaamolta ole tullut mitään hakemusta, mutta luvattiin tarkastaa asia...
Tänään soitettiin korjaamolta, että saan hakea liikkeestä uuden töllön.
No niin, hienoa... menen liikkeeseen ja kysyn, että mitähän töllöä ovat antamassa.
"No tämä "51"malli on poistunut, mutta vastaava malli on tässä".
Muuten ihan hyvä, mutta vastaava malli on halvempi (1199€) kuin ostamani malli, no ei se haittaa, mutta kun se on ihan totaalisen erin näköinenkin (huom: meillä töllö tosiaankin ostettiin...emännän päätöksellä, näön vuoksi...eipä me noita kuvaeroja juurikaan huomattu muita malleja vertailtaesa).
Eli aikasempi versio oli "v-mallinen", uusi versio on "normaali" kuution mallinen (totaalisen erinnäköset).
V -malliakin löytyy, mutta se on astetta kalliimpi(1499€).
Mitäs mieltä? oonko liikaa vaativa, jos vaadin tätä "parempaa" malia, mun mielestä täs on muutenkin pompoteltu ihan tarpeeks, ja sit työnnetän tollanen malli, mitä en halua.
Ai niin, oisin saanu tiety välirahalla ton toisen mallin, mut väliraha oli nykyisen mallin ja paremman erotus... ei ostamani mallin (joka on kalliimpi kuin nykynen) ja paremman erotus.
samsung 32 flat hajalle ja....
4
646
Vastaukset
Tuote kesti niin vähän aikaa, eikä sitä voi korjata tai korvata vastaavalla, niin vaadi kaupan purkua ja koko maksamaasi summaa takaisin. Sitten ostat halaumasi TV:n jostain muusta liikkeestä. Ajatus, että väliraha laskettaisiin jostain muusta kuin siitä, mitä maksoit on vallan outoa.
Muotoilu voi monesta tuntua sivuseikalta, mutta valmistahjat eivät todellakaan ajattele niin. Jos tuotteita myydään muotoilulla, on asiakkaalla oikeus siihen muotoiluun, josta on maksanut.- RPS
Justiinsa kävin kymmenennen keskustelun samsungin tuen kansa (koska henkilö joka asioista päättää, ei vastaa puhelimiin...kahteen numeroon koittanu soittaa kaks päivää).
Eivät suostu muodoltaan samanlaista antamaan eikä me suostuta tota totaalien erinnäköstä laitetta ottamaan, eli kaupan purkuun asia näköjään menee.
Helvetin pettyny samsungin palveluun!!!!!!
Huono sana lähtee varmasti kiertämään....
- RPS
Tänän sain sitten vihdoin henkilön kiinni ja lupasivat hyvittää tuon 77-mallin, joten loppujenlopuksi pitkän väännön jälkeen sain mitä halusin(kuului)...tosintöllö on viellä liikkeessä, eli mutkia voi tulla viellä ;)
- Jokue_
Niin maksoit huhtikuussa 1300€ mutta nyt on jo syyskuu joten hinnat laskeneet paljon, joten et voi vertailla hintoja suoraan. Olisit tyytyväinen kun päättivät antaa vastaavan mallin jonka hinta on 1199€.
Nykyään 51 mallia myydään siinä 900€, ja tuo 77 malli on myös kuvanlaadullisestikin parempa.
*niin vaadi kaupan purkua ja koko maksamaasi summaa takaisin*
Kaupan ei ole pakko suostua kaupanpurkuun koska tuotetta on käytetty noin kauan. Ja kokosummaa ei tartte palauttaa sillä olet tuotetta käyttänyt monta kuukautta.
Sekä korjaamon/liikkeen päässä nuo ongelmat on ollu, ei Samsungin. Samsung hoitaa takuut kunnolla ja ongelmitta. Itselläni vaihdettu litteä näyttö. Kuriiri haki kotoonta toi vaihtolaitteen ja viikon päästä ehjä uusi tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523281
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1332209- 292200
- 402050
- 281971
- 1081822
- 361785