ja tosiuskovista on pidetty tälläkin palstalla kovasti elämää. Voisiko joku arvon uskovista pistää listan nimistä, historiallisesti tms tunnetuista, oikeauskoisista? Ne teidän nimikristittynne tiedetään jo. Siis nimiä merkkihenkilöistä, jotka noudattivat raamatun sanaa 100%. Kiitos.
Nimikristityistä
11
580
Vastaukset
- mesesman
Ei ketään.
Tosiuskovainen tajuaa että ei saa kurotella tähtiin...
Aito kristitty tyytyy omaan pienuuteensa ja kuolee tuntemattomana, mutta onnellisena.- Huhhahhei
joltisenlaistakaan isompaa julkista näkyvyyttä saanut ihminen ei voi olla aito kristitty?
- kghld
Kirkon jäsenet ovat ihan oikeita kristittyjä.
- mesesman
Huhhahhei kirjoitti:
joltisenlaistakaan isompaa julkista näkyvyyttä saanut ihminen ei voi olla aito kristitty?
Enpä uskalla tuomita ketään julkkista huonoksi kristityksi... Sehän tekis musta itsestäni sellaisen.
Jokainen tallatkoon tyylillään.
- Harras Ihminen
Ennen vuotta 1980 ei ole ollut yhtäkään oikeaa uskovaa. Nykyään tämän tosiuskovaisuuden täyttää helluntailaiset. Taivaassa on paljon tilaa.
- Huhhahhei
Tuohon kun vaihtaa kirjoittajan, vuosiluvun ja lahkon nimen, niin saa jokainen omansa. Ei mitään uutta... vieläkään.
- Huhhahhei
Tosiuskovia ei siis taida olla. Tästähän voisi päätellä vaikka mitä.
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.wayofcross kirjoitti:
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.Osoita meille, että edes yksi antamasi määritelmän mukainen ihminen on oikeasti olemassa. Sinä et kelpaa, koska olet muka-kristitty.
By the way, tee jotain tälle sanahirviölle:
"Tosiuskovainen on se, joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihensaakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan."
Huomaatko? Ihan liikaa pilkkuja.- Huhhahhei
wayofcross kirjoitti:
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.teistä kovin mielellään luokittelee itsensä oikeauskoiseksi. Kukas sen kissan hännän nostaisi jne... Mutta eikö kenessäkään ole munaa heittämään ilmoille jotakuta laajemmalti tunnettua? Tottahan teillä nyt täytyy joku olla mielessä, vai oletteko niin narsisteja, että pidätte vain itseänne täydellisenä uskovana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664