Olet liian krisnakeskeinen ja otat viestejäkin pois mieltymyksiesi mukaisesti. Pyydän sinua eroamaan sefun hommista koska olet este sananvapaudelle ja hindulaisuudelle.
Madhava on tappanut hindupalstan
6
864
Vastaukset
- ehdotus
Kannatan ehdotustasi. Ei hindulaisuus-palsta saisi olla vain yhden lahkon äänikanava. Sefun toiminnan pitäisi olla puolueetonta. Sitä se ei nyt ole.
- Vara sufi
Melkoinen diktaattori Madhava onkin.
- VelhOm
Taikapeiliin katsahdin,
Peilissä luki sanat:
Miksi kirjoittaa sama
Eri nimillä viestejä?
- höpisee
Väärässä olet, koska minä kirjoitin noista viesteistä toisen, mutta en toista. Kirjoittajia on siis useampia kuin yksi.
- Bhakta
Madhava on minusta poistanut liian vähän posteja! Hän voisi olla paljon aktiivisempi, mutta ehkä se on vähän hankalaa sieltä Intiasta käsin. Kirjoittakaa aiheellisia juttuja hindulaisuudesta, niin varmasti menevät läpi.
- Taloustieteilijä
Ihan turhaan Madhavaa haukutte. Epäilen vahvasti, että hän on kovinkaan montaa kirjoitusta poistanut.
Kirjoittakaa enemmän ja aloittakaa keskusteluja, katsotaan kuinka käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069