Terveisiä Kirkosta

Taisto (se alkuperäinen)

Tuli oltua kirkossa Sanan ja rukouksen illassa.

Nyt on herra muuttunut elämässäni-olen tullut uskoon,pastori rukoili puolestani ja kaaduin kuin pumpuliin!

Siellä oli myös kaunista viulun soittoa ja kaikki olivat veljiä ja sisaria keskenään.

Ihan toista kuin teidän ateistien määkiminen ja eripura.

Minun täytyy nyt varmaan mennä nukkumaan että herään aamulla Kirkkoon.

19

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peri(n)uskoton

      olisi tosiaan mukava tietää, kuinka moni näistä meidän palstahihhuleistamme todella menee huomenna
      kirkkoon.

      Veikkaisin, ettei yksikään:D

      • Apostoli35

        Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen.


      • Taisto (se alkuperäinen)
        Apostoli35 kirjoitti:

        Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen.

        Kävin yhteis-kristillisessä tilaisuudessa iltapäivällä.

        Ihmeellistä muuten kopiokoneeni joka ei ole toiminut moneen kuukauteen alkoi toimia kun olin tulostamassa kokouskutsuja,nyt sainkin niitä valmiiksi monin verroin.


      • Apostoli35 kirjoitti:

        Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen.

        "Mutta kävin tänään kyllä kahdessakin kahden eri seurakunnan tilaisuudessa. Olivat muuten helluntaiseurakunta ja luterilainen."

        Ei saa päätä täyteen yhdestä annoksesta eikä osaa päättää kumnpi douppi on parempi.


    • Arkkipiru

      Ei muuta kuin vastaterkut!

    • M@k3

      Pari vuotta olen tällä pastalla hillunut enkä ole vielä kertaakaan huomannut ateistien riitelevän keskenään.

      Ja tarpeetonta on varmaan todeta että kristinuskon lahkot lyövät toisaan päähän raamatulla minkä kerkiävät. (Ainakin adventisti, jeppula ja hellari palstoilla)

      • Vapahtaja___

        Meillä taitaa olla yksi yhteinen asia noiden sekopäiden suhteen, erilaisuuksistamme huolimatta.

        On ne niin mahottomia,.. nuo hihhulit.


      • Apostoli35
        Vapahtaja___ kirjoitti:

        Meillä taitaa olla yksi yhteinen asia noiden sekopäiden suhteen, erilaisuuksistamme huolimatta.

        On ne niin mahottomia,.. nuo hihhulit.

        se alkaa kirjaimella K....;)

        Uskovien pölöys on siinä, että me sorrumme kiistelemään ns. kehäasioista (kaste, pyhitys, ehtoollinen jne.), vaikka niistä yksikään ei ole olennainen pelastuksen kannalta. Me vain tuppaamme unohtamaan asian.

        Tietyllä tavalla olette aivan oikeassa.
        Meidänkin pitäisi nähdä, että Kristukseen uskovilla on yksi yhteinen ja tärkein asia, erilaisista opeista huolimatta. Se on Golgatan keskimmäinen risti ja heppu siellä.

        Kiitos muistutuksesta!


      • metaskeema
        Apostoli35 kirjoitti:

        se alkaa kirjaimella K....;)

        Uskovien pölöys on siinä, että me sorrumme kiistelemään ns. kehäasioista (kaste, pyhitys, ehtoollinen jne.), vaikka niistä yksikään ei ole olennainen pelastuksen kannalta. Me vain tuppaamme unohtamaan asian.

        Tietyllä tavalla olette aivan oikeassa.
        Meidänkin pitäisi nähdä, että Kristukseen uskovilla on yksi yhteinen ja tärkein asia, erilaisista opeista huolimatta. Se on Golgatan keskimmäinen risti ja heppu siellä.

        Kiitos muistutuksesta!

        Aina kun minä annan anteeksi, se on melko helppoa. Mutta jumalalta se vaatii verisen ihmeen.
        - Skip Church


    • Melkisedek

      Hienoa siunausta ja iloa elämään sinulle!

      • kaikki on syntiä

        Niin,
        muista nyt sitten istua koko loppuelämäsi kädet ristissä ja varoa syntiä, käytä koko loppuelämäsi vain sen taivaspaikan odotteluun.
        Muista että kaikki ilo ja hauskuus on syntiä, joten synkkä ja vakava ilme naamalla kaiken aikaa, muuten Jumala tuomitsee ja Saatana perii!


      • Vapahtaja___
        kaikki on syntiä kirjoitti:

        Niin,
        muista nyt sitten istua koko loppuelämäsi kädet ristissä ja varoa syntiä, käytä koko loppuelämäsi vain sen taivaspaikan odotteluun.
        Muista että kaikki ilo ja hauskuus on syntiä, joten synkkä ja vakava ilme naamalla kaiken aikaa, muuten Jumala tuomitsee ja Saatana perii!

        Jos kätesi viekottelee sinut, leikkaa se irti...
        Jos liha viekottelee sinut, leikkaa se irti...

        Hellraiser?


    • Perillä tavataan! Jeesus on Herra!

      • metaskeema

        "Jumalat ovat helposti särkyviä; ne voivat kuolla yhdestä tieteen pyyhkäisystä tai annoksesta tervettä järkeä." - Chapman Cohen


      • Apostoli35
        metaskeema kirjoitti:

        "Jumalat ovat helposti särkyviä; ne voivat kuolla yhdestä tieteen pyyhkäisystä tai annoksesta tervettä järkeä." - Chapman Cohen

        tiede saakin huiskia vielä pitkään...;)

        Hyvin on särkyvä Isaakin ja Aabrahamin Jumala edelleen voimissaan. Kaikesta järkeilystäkin huolimatta.


      • metaskeema
        Apostoli35 kirjoitti:

        tiede saakin huiskia vielä pitkään...;)

        Hyvin on särkyvä Isaakin ja Aabrahamin Jumala edelleen voimissaan. Kaikesta järkeilystäkin huolimatta.

        "Älä usko mihinkään yksinkertaisesti koska olet kuullut sen. Älä usko mihinkään tapaan koska se on kulkenut sukupolvelta toiselle. Älä usko yhtään mihinkään koska se on kirjoitettu johonkin pyhään kirjaan. Älä usko mihinkään opettajaasi tai vanhempaasi vain koska he ovat auktoriteetteja. Mutta kun havaitset ja analysoit, kun löydät kaiken olevan sopusoinnussa järjen kanssa ja kun huomaat että se on kaikkien eduksi, hyväksy se ja elä sen mukaan." - Buddha

        Oletko samaa mieltä buddhan kanssa?


    • metaskeema

      "Mitä enemmän olen tutkinut uskontoja, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut, ettei ihminen ole koskaan palvonut muuta kuin itseään." - Sir Richard Francis Burton

      • Apostoli35

        Uskontojen sijaan kannattaisi tutkia, kuka Jeesus oli, miksi hän kuoli ristillä ja mitä siitä seurasi?

        Uskonnoissa on aivan samat vaarat kuin kaikissa jutuissa, missä ihminen on mukana. Katse voi kääntyä ihmiseen. Siinä mielessä ko. herra varmaan on oikeassa.


      • metaskeema
        Apostoli35 kirjoitti:

        Uskontojen sijaan kannattaisi tutkia, kuka Jeesus oli, miksi hän kuoli ristillä ja mitä siitä seurasi?

        Uskonnoissa on aivan samat vaarat kuin kaikissa jutuissa, missä ihminen on mukana. Katse voi kääntyä ihmiseen. Siinä mielessä ko. herra varmaan on oikeassa.

        Kristinuskon moraali taikka sen uskomukset eivät koskaan kohtaa todellista maailmaa missään pisteessä.
        - Friedrich Nietzsche


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe