Miksi pitää olla niin

vaikeeta19

Olen saanut asennettua Tv:n, boxin ja videot, niin että videon katselu onnistuu, mutta ajastus/nauhoittaminen ei. Minulla kaikki kanavat ovat A1. Kun laitan videot päälle, telkkari muuttuu siniseksi, nauha päälle ja katselu onnistuu. Myös suoraan nauhoitus katsoessa onnistuu.

Mutta, kun yritän ajastaa boxin, nauhoitus ei kuitenkaan ala.
Vaikuttaako asiaan, ettei videoissani ole enää vanhoja kanavapaikkoja, mitkä olivat ennen boxin ostoa, on vaan L1,L2?

Boxiin tulee teksti "ajastin aloita" , sitten vastaan ok "oletko varma". Ei kuitenkaan videot ala nauhoittaa.

Olen noita scartteja yrittänyt muuttaa onnistumatta js piuhat varmasti kiinni.

Miksi tämä on niin vaikeeta?

7

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät ymmärrä

tulevaa signaalia pitää sinun ajastaa niin boksi kuin videotkin (kanavaksi siis se A1)

• ostit

Mitäs ostit digin aivopestyjen joukkoon liittyneenä. Ei digi ole hyvä. Siitäs sait!

• Tämä taas kuulostaa kasipinnijutuiltasi. Videosi taitaa panna kasipinnin päälle heti. Näin ei saisi tehdä. Katso onko videon kaukosäätimessä jotain TV/VCR tms näppäintä. Sillä voisi saada boksin kuvan takaisin vaikka video on päällä. Katso myös videon valikot. Ja miksi olet taas salannut laitemerkkisi? Voit toki viimetilassa katkaista kasipinnin scartista. Tällöin pitää boksi olla pois päältä videoiden katselun aikana. Ilman kasipiniä video ei kostaan kaappaa kuvaa boksin ollessa päällä.

Mitä ajastamiseen tulee ajastitkö myös videonauhurin? Ei se itsestään käynisty. Videossa ei ole kanavapaikkoja, koska et ilmeisesti ole kytkenyt sitä antenniverkkoon. Tämä ei digikanavien kannalta ole oleellinen asia.

Onistuuko normaali nauhotus? Aluksi sanot ettei onnistu ja sitten että onistuu.

• alkup.

onnistuu. Olen luullut, että digiboxi ohjastaa videoitakin. Kokeilen nyt ajastaa videon ja boxin.
        Nyt onnistui ajastinnauhoitus vihdoinkin. Kiitos oikein paljon tiedoista.

• alkup. kirjoitti:

onnistuu. Olen luullut, että digiboxi ohjastaa videoitakin. Kokeilen nyt ajastaa videon ja boxin.
        Nyt onnistui ajastinnauhoitus vihdoinkin. Kiitos oikein paljon tiedoista.

Toiset videonauhurit voi laittaa tilaan, jossa boksi käynnistää tallennuksen. Se mikä video toimii milläkin boksilla on näissä aina ongelma. Mikään video ei noin vain totele boksia ilman mitään asetusta - onneksi.

Minusta selkeintä on ajastaa videonauhuri ja tarvittaessa myös boksi. Useissa tapauksissa riitää, että boksin jättää oikealle kanavalle.

• samanlaiseen viestiisi
    • alkup.

kiitos tiedoista. En tajunnut ajastaa myös videota. Luulin, että boxi ohjaa sitäkin. hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1442
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      56
      849
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      683
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      680
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      644
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      72
      609
    Aihe