Olen ihan toivoton.
Sain Elisalta laskun jossa minua laskutetaan jo siitä ajasta ennen kuin minulla olikaan minkälaista sopimusta heidän kanssaan.
Otin perusliittymän sopimuksen joulukuun alusta. Nyt jo tuli lasku: perusliittymästä marras- ja joulukuusta sekä puhlinsoitoista 1,316 euroa loka-marraskuun väliseltä ajalta.
Olen ilmoittanut kirjallisesti jo viikkoa sitten heille, muttei mitään vastausta tähän asti.
Mitä täytyy tehdä?
Elisan laskut?
4
645
Vastaukset
- ja laskun osittainen maksu
Tee asiasta heille kirjallinen reklamaatio. Sopiva sähköpostiosoite löytynee laskusta.
Sen jälkeen maksa laskusta se osa joka mielestäsi on aiheellinen. Vähennät siis vain olemattomat puhelut ja kk-maksut loppusummasta pois.- jo viikkoa sitten
sähköisesti ja nyt toisenkin kerran.
Ei tähän asti vastausta, ja tuntuu, että näin siellä on tapana... - Elsan plikka
Kirjallinen reklamaatio sähköpostilla?
Kyllä tuo kannattaisi tehdä niin että laittaa nauhoituksen päälle kun soittaa sinne tai sitten lähetät reklamaation kirjattuna, muuten pääsevät kuin koira veräjästä :) Elsan plikka kirjoitti:
Kirjallinen reklamaatio sähköpostilla?
Kyllä tuo kannattaisi tehdä niin että laittaa nauhoituksen päälle kun soittaa sinne tai sitten lähetät reklamaation kirjattuna, muuten pääsevät kuin koira veräjästä :)Reklamaation lähettäminen kirjattuna tulee kalliimaksi kuin maksaa yksinkertaisesti se väärin veloitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470