Missä vika?

hermotkin kohta digitaaliset!

Minulla on Handan cv-3300 cnx-merkkinen kaapelidigiboxi. Hankin canal kortin, näyttöön tulee: tarkista kortti ja jonkun ajan päästä: kanava on salattu tai se ei ole saatavilla. Olen lukenut ohjeet ja korttia on kokeiltu kaikissa mahdollisissa asennoissa, mutta sama teksti vaan toistuu, myyjä kokeili korttia liikkeessä ja siellä se toimi. Onko tällainen kone jo liian vanha lukemaan uusia kortteja, päivityksiä ei tietääkseni ole saatavilla. Osaako joku neuvoa mitä teen vai vienkö museoon?

3

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisivuotias boxi.

Canal plussan kortti oli minulla joskus ilmaiseksi kokeiltavana.
      En muista, mitä siinä nyt piti tehdä, mutta se jäi mieleen, että kesti aikansa, kunnes se alkoi toimia.
      Eli se ei aktivoitunut heti, vaan olisiko mennyt muutama minuutti.
      Sinä aikana en vaihdellut kanavia.

• Sitä kortti ei pidä laittaa kaikissa mahdollisissa asennoissa vaan nimenomaan oikein päin. Tuossa boksissa se tarkoittaa sirua ylöspäin. Tämä on kuvattu manuaalin sivulla 9.

Siis minkä ihmeen Canal kortin hankit? Kaapeliboksiin tulee hankkia kaapelikortti omalta kaapelioperaattorilta. Et kai vain mennyt hankkimaan Canal Digitalin korttia? Ne ovat vain antenniverkkoon. Kaapeliasiakas asioi maksukanava-asioissa vain ja ainoastaan oman kaapelioperaattorinsa kanssa, ei koskaan Canal plussan, Canal Digitalin, Plus TV:n Viasatin ym. kanssa. Sinun tapauksessa tämä operaattori lienee Welho.

http://www.welho.fi/?f=300

Handan 3300 on ihan hyvä boksi, jota vieläkin myydään, joskin se on Welholla korvaantumassa pienemmällä 3400-mallilla. Se toimii oikein, kun sille syöttää oikean kortin.

• digihermo

Oli muuten vanhentunut päivitys, kävin myyjäliikkeessä päivittämäsä, homma ei maksanut mitään ja nyt näkyy, olen samaa mieltä kanssasi, että boksi on hintaansa nähden laadukas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe