On avattu varmaan kuukausi sitten ja huoneenlämmössä on ollut. Sulkijalla toki koko ajan kiinni. Onko syötäviä vielä?
Kauanko avattu pähkinäpussi säilyy?
6
9567
Vastaukset
- Hyvin säilyy
Eiköhän, jos pussi on muovia, niin aika kauan säily. Itselläni on kymmeniä vuosia vanhoja muoviesineitä, ja hyvin ovat säilyneet. Ei se pussi miksikään mene pitkänkään ajan kuluessa. En kuitenkaan suosittelisi syömään pussia.
- ap.
olisiko ollut sitten selvempää kirjoittaa avatut pähkinät...
- amatööri vaan
Pähkinät, mantelit jne. olis todella hyvä pitää jossain viileässä, koska niissä on paljon rasvaa. Nimittäin viileä lämpötila ja valolta suojaaminen estää RASVOJEN HAPETTUMISTA ELI HÄRSKIINTYMISTÄ - mikään rasva EI ole enää härskiintyneenä ihmiselle kovin terveellistä, vaikka olisikin "hyvää" kasvirasvaa kuten pähkinöissä.
Eli öljypullotkin vaan kaappiin valolta suojaan ja mieluusti viileään!
www.onefather.com- ap.
Eikö huoneenlämpö olekaan rittävän viileä paikka? Miksi kaupassa pähkinät ovat huoneenlämmössä? Jääkaappi on varmaan liian kostea(homehtuminen)?
- enkerroetiite
www.rainbowhumor.com/vastaus/kuinkakauansäilyy/35.php
- Pähkinänakkeli
Kyllä eltaantuneisuus maistuu, siihen asti ei kannata murehtia. Jos maistuu pahalta niin sylkäisee sitten pois ja jättää loputkin syömättä. Itse ostan kilon kerralla ja syön muutaman lähes päivittäin, kestää 1,5 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635459Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193712Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172706- 1331996
- 161765
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171514- 951337
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171086- 681052
- 8787